Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nurun paikka

Anonyymi-ap

Kummallinen palsta, kun ihmiset haukkuvat toisiaan. Työlliset kateellisia työttömille, terveet kateellisia sairaille, jne. Kateellisten keskustelua,
Kateus tuottaa pahaa oloa. Outoa ettei tuolla kaduilla, kaupoissa ym kukaa tule sitä kelleen sanomaan. Kuten arvelen, kyse on vaan ettei kukaan niin oikeesti aattele. Jos aattelisi olisi kiva kun sanottaisiin päin naamaa.

Mutta miksi olla kelleen kateellinen, jokaisella on samat mahikset tehdä sitä, mistä on kateellinen, niin yksinkertaista se on.

36

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tätäkin varmaan kadehditaan, kun löysin ravintolan roskista pussin jossa oli pihvejä ja valkosipuliperunoita. Syön niistä hyvin muutaman päivän.

    • Anonyymi

      Se on tosi etä suomalainen on kade kaikesta mitä itellään ei ole.
      Kateuden yhteiskunta, ja näkyy isosti. Kaikesta pahoitetaan mieli, kaikki on huonommin kuin muilla, ja sitten se puretaan siihen jolla on kaikki hyvin.

      Pitäisi osata elää omalla tavalla, eikä miettiä muita. Mutta kun on kiva saada ihmiset suuttumaan ja mielenvikaiseksi. Kaikki ei osaa hallita tunteitaan, vaan, ei hyvääsä ei pahassa.

    • Anonyymi

      Kyllä aloittajalla on nyt puurot ja vellit mennyt sekasin täh,työssäkäyvät kateellisia työttömille ja terveet mukamas sairaille.Vaude työttömällä loisella toimeentulotuki 550eur kk ja vastaavasti nykyään duunari saa käteen 3000eur kk.Aloittajalla itsellä tuon kateuden kateuden kanssa ongelmia.Ei kaikkikeskustelijat edes köyhyyspalstalla ole mitään persaukisesta suvusta kotoisin.Se on siitä misä lähtee hahmottaan maailmaa jos lähtökohta on jo lapsena ettei kumpikaan vanhempi töissä ni ei ole hyvä.Voi prkl joku läskinen mummeli antaa ohjeita .Aloittajalle sellainen viesti ni luuletko tosiaan että joku työssäkäyvä edes juttelis tuollaiselle.

      • Anonyymi

        Sinä olet hyvä esimerkki siitä että olet kateellinen, Sinusta eriarvoisuus on parasta, ja arvostelet ja alistat ihmisiä, ja kuvittelet olevasi parempi muita, pidät muiden ihmisten mollaamisesta, mutta et uskalla kelleen sanoa päin naamaa! Silloin mollaamisella ei ole mekritystä,, ja kateutesi vaan nostaa päätään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet hyvä esimerkki siitä että olet kateellinen, Sinusta eriarvoisuus on parasta, ja arvostelet ja alistat ihmisiä, ja kuvittelet olevasi parempi muita, pidät muiden ihmisten mollaamisesta, mutta et uskalla kelleen sanoa päin naamaa! Silloin mollaamisella ei ole mekritystä,, ja kateutesi vaan nostaa päätään.

        Jahas että on eriarvoisessa maailmassa jos päihdeongelma elikä ryyppäilee,käyttää huumeita.Nämä notkujat ei huvita tehdä töitä ja elää köyhyydessä niin mikäs muu tuo on kuin idiootti.Eläkeläiset voivat kommentoida huoletta kun monet tehneet töitä elikä hopi hopi työttömät töihin ja ne joilla töitä hopi hopi tee työtä.Ei itseäni kiinnosta jotkut helvetin syvältä olevat kirjoitukset jonka on kirjoittanut joku syrjäytynyt mielentervpotilas.


    • Anonyymi

      joku sanoi että joku kassler-liha 4,99 viisi kiloa, kaikille sitten tonneittain tuota jos kilo punaista naudanlihaa maksaa alle euron,...

    • Anonyymi

      Aloitus klo 8.34 on taas palstan vakihäirikön eli vajakin tekeleitä.

      Sitten vajakki komppaa omaa aloitustaan kommenteissaan klo 9.55 ja 10.28.

      Oletettavasti vajakki on käyttänyt koko tähänastisen aamunsa lempipuuhaansa (= ainoaan puuhaansa) eli häiriköintiin köyhyyspalstalla, lemmikkipalaltalla ja mammapalstalla. Näistä kahdesta muusta palstasta on vajakki itse täällä tyhmyyksissään kertonut.

      Niin se vajakin päivä kuluu.

    • Anonyymi

      Heh vajakki täydentää omaa aloitustaan ni eipä tuollaisen vajakin kommentointiinparanis noteerata mitenkään.Aikas lähellä jo psykoottisia kirjoituksia että realiteetit hämärtyy.

    • Anonyymi

      Tyytyväinen ei saisi olla koska se herättää kateutta. Se on nähty tälläkin palstalla

      • Anonyymi

        Totta. Kun olet hiljaa etkä puhu kelleen, et käy töissä, et missään, ettei sua näy, ei kukaan voi sinua moittia ja haukkua. On tämä outo maa.

        Jos avaat suusi, ja sanot moi, joku huutaa sua vajakiksi, tämä yksi höperöhullujussi täällä kaikki kirjotukset on vajakin tekemiä??? Noh, ymmärtäkäämme kateellista ja alkoholistia. Haleja vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Kun olet hiljaa etkä puhu kelleen, et käy töissä, et missään, ettei sua näy, ei kukaan voi sinua moittia ja haukkua. On tämä outo maa.

        Jos avaat suusi, ja sanot moi, joku huutaa sua vajakiksi, tämä yksi höperöhullujussi täällä kaikki kirjotukset on vajakin tekemiä??? Noh, ymmärtäkäämme kateellista ja alkoholistia. Haleja vaan.

        Taas tuli se vajakin vakiväite: Häntä kritisoivat ovat alkoholisteja.

        Vajakki on itse alkoholistien lapsi, muulla tavalla ei tuo asenne selity. Ymmärtäähän sen, kun vajakin suku on sieltä Takahikiän korvesta kotoisin ja sukurutsainen geeniperimä painaa.

        Tässä vajakin nykytekniikasta kiinnostuneita lähisukulaisia

        https://www.youtube.com/watch?v=lkDFwb6hOyA


      • Anonyymi

        Jaksat hokea tuota kateutta niin mitä ihmettäsinulta puuttuu kun hoet että muut kateellisia.Koita itse tehdä kateudellesi jotain.PS itse tulen hyvin toimeen työkyveläkkeellä hoh hoh eikös jo vituta.


    • Anonyymi

      Tämä on ja tulee olemaan. On niin helppoa haukkua ja arvostella muita, kun ei naama näy. Voi sanoa ihan mitä haluaa, ja vähän väritellä, kun ei teidä toisesta mitään.
      Mutta meneppä sanomaan tuntemattomalle kadulla, et hei alkoholisti, ja vajakki!!!!! Mitä siinä lässytät, mee matkoihisi, täällä ei vajakit saa kävellä ja olla, haista pa..ka!!!

      Tuskin kukaan uskaltaa, täällä se on helppoa ja täällä suuri kiusaus huutaa ja mollata.
      Antaa heidän huutaa, saaavathan pahan olo pois sisältään, ja ennemmin kirjottelee täällä kun olisivat pahan teossa ulkosalla. Onhan näitä kiva lukea, aina tulee hymy huulille, että voi pientä, lapsuus ollut kova ja nyt se purkautuu aikuisena katkeruutena ja pahana olona.

      Senkun vaan kirjottaa, se on parempi paha kuin että teksisi muuta ikävää ulkosalla.
      Otetan vastaan heidän hätähuuto, ja nyökytellään, ollaan me aikuisia ja ymmärretään heidän tuskansa.

      • Anonyymi

        Aloitappa kuules itsestäsi ja mene johonkin työyhteisöön noiden ajatuksien kanssa kyllä huomaa ettei sinun nupilla ole tehty töitä pitkään aikaan.Jos on alkoholisti niin varmaan saa yhteiskunnalta vastauksen tai läheisiltä.Minkä helvetin takia takia alkaisin jonkun venkulan kanssa edes jutteleen.Mutta toki monella ns, puliukolla on tarinansa.Yksikin oli alkoholisoitunut merimiespappi voi prkl kävelevä komposti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitappa kuules itsestäsi ja mene johonkin työyhteisöön noiden ajatuksien kanssa kyllä huomaa ettei sinun nupilla ole tehty töitä pitkään aikaan.Jos on alkoholisti niin varmaan saa yhteiskunnalta vastauksen tai läheisiltä.Minkä helvetin takia takia alkaisin jonkun venkulan kanssa edes jutteleen.Mutta toki monella ns, puliukolla on tarinansa.Yksikin oli alkoholisoitunut merimiespappi voi prkl kävelevä komposti

        Juu juu... anna pahan olon vaan tulla. Olet onnekas, kun olen saanut kiinni sinun tavastasi kommunikoida täällä, ja kuuntelen ja vastaan sulle. Eikö ole ihanaa kun on ihminen joka ukee sun ajatukset ja ottaa vastaan ja auttaa sinua?
        Sinulla on niin paha olla, että on hyvä että pysohjaajatyt kertomaan täällä siitä.
        Tu agressiivisuus sanoissa on tosi tuskaisaa, joten on hyvä että avaudut ja ilmaiset oltilasi. Anna tulla vaan... halin sua, ja ymmärrän.

        Tuo viimeinen lauseesi... huh huh, sulla on kyllä musta mieli, oliko lapsuus ollut huono, vai olitko koulukiusattu? Voit kertoa, se auttaa sinua. Puhuminen on avain parempaan mielenrauhaan.
        Sen verran voin kertoa, että olen ollu ohjaajana aikoinani eräässä päihteiden käyttäjien työpajassa, ja siellä oli sinunlaisia nuoria ihmisiä, joiden kanssa sitten juteltiin, autettiin ja he tekivät pieniä työtehtäviä, joten on kokemusta auttamisesta. Peukut pystyyn sulle, kyllä sinä pärjäät ja tokenet tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu juu... anna pahan olon vaan tulla. Olet onnekas, kun olen saanut kiinni sinun tavastasi kommunikoida täällä, ja kuuntelen ja vastaan sulle. Eikö ole ihanaa kun on ihminen joka ukee sun ajatukset ja ottaa vastaan ja auttaa sinua?
        Sinulla on niin paha olla, että on hyvä että pysohjaajatyt kertomaan täällä siitä.
        Tu agressiivisuus sanoissa on tosi tuskaisaa, joten on hyvä että avaudut ja ilmaiset oltilasi. Anna tulla vaan... halin sua, ja ymmärrän.

        Tuo viimeinen lauseesi... huh huh, sulla on kyllä musta mieli, oliko lapsuus ollut huono, vai olitko koulukiusattu? Voit kertoa, se auttaa sinua. Puhuminen on avain parempaan mielenrauhaan.
        Sen verran voin kertoa, että olen ollu ohjaajana aikoinani eräässä päihteiden käyttäjien työpajassa, ja siellä oli sinunlaisia nuoria ihmisiä, joiden kanssa sitten juteltiin, autettiin ja he tekivät pieniä työtehtäviä, joten on kokemusta auttamisesta. Peukut pystyyn sulle, kyllä sinä pärjäät ja tokenet tuosta.

        Heh olet ollut ohjaajana niin juuri sinua pitäisi ohjata äläkä leiki asiantuntijaa.Joku psykiatrian sairaanhoitaja joka työskennellyt mielisairaaassa 30vuotta niin kun eläikä lähestyy....palauttaa avaimet ja jää osastolle.Jopas jotain kun alkaa analysoimaan jotain ihmistä köyhyyspalstalla kirjoituksien perusteella. Jos jatkuvasti mukamas huomaa toisten kirjoituksista kateuden niin on itse kateellinen.Olet kateellinen siitä kun olen 55v ja eläkkeellä ps, nettoeläke alkaa 2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh olet ollut ohjaajana niin juuri sinua pitäisi ohjata äläkä leiki asiantuntijaa.Joku psykiatrian sairaanhoitaja joka työskennellyt mielisairaaassa 30vuotta niin kun eläikä lähestyy....palauttaa avaimet ja jää osastolle.Jopas jotain kun alkaa analysoimaan jotain ihmistä köyhyyspalstalla kirjoituksien perusteella. Jos jatkuvasti mukamas huomaa toisten kirjoituksista kateuden niin on itse kateellinen.Olet kateellinen siitä kun olen 55v ja eläkkeellä ps, nettoeläke alkaa 2

        Miksi sinä joka ikisestä asiasta teet numeron?

        Missä kohtaa leikin psykiatria? Kyllä jokainen tuntee sympatiaa toista kohtaan jolla on vaikeaa, tai surullisia aikoja. Ystävät ovat sitä varten. Työelämässä jos on, se kuuluu siihen työhön.
        Ohjaaja opastaa työhön, ja valvoo sitä, ja samalla kuuntelee ja keskustelee. Ohjaajan tarkoitus on helpottaa sen ihmisen oloa, ja keskustelu on juuri sitä. Ei me tehdä diagnooseja, eikä ohjata hoitoon tai muuhun, sen tekee ihan joku muu, mutta voimme keskustella ja kysellä mistä henkilö saisi apua jos sitä tarvii. Ei ohjaaja ole hoitaja, vaan hän toimii arjen rutiineissa työpaikalla mukana.

        Sinulla on oikeus ajatella mitä ajattelet, en minä siitä pahoita mieltäni, ehkä toivot ehkä et, En ole kateellinen sinulle, mistä olisin kun en sinua tunne. Kateellisuus ei ulotu eläkkeeseen, aikanaan kaikki on eläkkeellä, jos sitä haluaa, moni tekee eläkkeellä töitäkin.
        En muutenkaan ole kateellista sorttia, Viihdyn elämäsäni, asioita tulee ja asioita menee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu juu... anna pahan olon vaan tulla. Olet onnekas, kun olen saanut kiinni sinun tavastasi kommunikoida täällä, ja kuuntelen ja vastaan sulle. Eikö ole ihanaa kun on ihminen joka ukee sun ajatukset ja ottaa vastaan ja auttaa sinua?
        Sinulla on niin paha olla, että on hyvä että pysohjaajatyt kertomaan täällä siitä.
        Tu agressiivisuus sanoissa on tosi tuskaisaa, joten on hyvä että avaudut ja ilmaiset oltilasi. Anna tulla vaan... halin sua, ja ymmärrän.

        Tuo viimeinen lauseesi... huh huh, sulla on kyllä musta mieli, oliko lapsuus ollut huono, vai olitko koulukiusattu? Voit kertoa, se auttaa sinua. Puhuminen on avain parempaan mielenrauhaan.
        Sen verran voin kertoa, että olen ollu ohjaajana aikoinani eräässä päihteiden käyttäjien työpajassa, ja siellä oli sinunlaisia nuoria ihmisiä, joiden kanssa sitten juteltiin, autettiin ja he tekivät pieniä työtehtäviä, joten on kokemusta auttamisesta. Peukut pystyyn sulle, kyllä sinä pärjäät ja tokenet tuosta.

        Tukityöllistettynä oleminen ei ole oikeaa työtä.

        Sinulla ei tasan tarkkaan ole mitään sosiaalialan koulutusta.

        Korkeintaan olet raitistunut alkoholisti, joka oli pajalla kokeilemassa, josko hänestä olisi vertaistukityöhön. Ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh olet ollut ohjaajana niin juuri sinua pitäisi ohjata äläkä leiki asiantuntijaa.Joku psykiatrian sairaanhoitaja joka työskennellyt mielisairaaassa 30vuotta niin kun eläikä lähestyy....palauttaa avaimet ja jää osastolle.Jopas jotain kun alkaa analysoimaan jotain ihmistä köyhyyspalstalla kirjoituksien perusteella. Jos jatkuvasti mukamas huomaa toisten kirjoituksista kateuden niin on itse kateellinen.Olet kateellinen siitä kun olen 55v ja eläkkeellä ps, nettoeläke alkaa 2

        Vajakki ei ole minkään sortin sairaanhoitaja tuo vajakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukityöllistettynä oleminen ei ole oikeaa työtä.

        Sinulla ei tasan tarkkaan ole mitään sosiaalialan koulutusta.

        Korkeintaan olet raitistunut alkoholisti, joka oli pajalla kokeilemassa, josko hänestä olisi vertaistukityöhön. Ei ole.

        Sinä haet nyt vaan huomiota! Se on aika sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä joka ikisestä asiasta teet numeron?

        Missä kohtaa leikin psykiatria? Kyllä jokainen tuntee sympatiaa toista kohtaan jolla on vaikeaa, tai surullisia aikoja. Ystävät ovat sitä varten. Työelämässä jos on, se kuuluu siihen työhön.
        Ohjaaja opastaa työhön, ja valvoo sitä, ja samalla kuuntelee ja keskustelee. Ohjaajan tarkoitus on helpottaa sen ihmisen oloa, ja keskustelu on juuri sitä. Ei me tehdä diagnooseja, eikä ohjata hoitoon tai muuhun, sen tekee ihan joku muu, mutta voimme keskustella ja kysellä mistä henkilö saisi apua jos sitä tarvii. Ei ohjaaja ole hoitaja, vaan hän toimii arjen rutiineissa työpaikalla mukana.

        Sinulla on oikeus ajatella mitä ajattelet, en minä siitä pahoita mieltäni, ehkä toivot ehkä et, En ole kateellinen sinulle, mistä olisin kun en sinua tunne. Kateellisuus ei ulotu eläkkeeseen, aikanaan kaikki on eläkkeellä, jos sitä haluaa, moni tekee eläkkeellä töitäkin.
        En muutenkaan ole kateellista sorttia, Viihdyn elämäsäni, asioita tulee ja asioita menee..

        Hyvin on mustavalkoinen ajatusmaailmasi oli asia mikä tahansa niin toteat titten se ja se kohta mutta kieputtele vaan omassa päässäsi asioita äläkä ala muita neuvomaan. Väistät itsessäsi olevan kateuden ja sitten peilaat muiden kautta ahaa muut ovat kateellisia. Mene nyt hyvä ihminen keskusteleen psykologin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on mustavalkoinen ajatusmaailmasi oli asia mikä tahansa niin toteat titten se ja se kohta mutta kieputtele vaan omassa päässäsi asioita äläkä ala muita neuvomaan. Väistät itsessäsi olevan kateuden ja sitten peilaat muiden kautta ahaa muut ovat kateellisia. Mene nyt hyvä ihminen keskusteleen psykologin kanssa.

        En ala, jos ei anneta aihetta. Sinä vänkäät koko ajan ja sinä tämän vänkäämisen aloitit. Minä kerroin omista tuntemuksista ja asioista, sinä aloit vääntää ja käntää niitä ja puhumaan potaskaa. Voit ihan hyvin syyttää itseäsi.
        Kun huomaan että sinä tarvit asian käsittelemiseen apua, niin yritn auttaa.
        Kateus = tunne, joka on sallittu ihmisessä. Kaikki tunteet on sallittu. Eri asia on, jos tunteet menee niin syvälle, että niistä tulee paha olo.

        Kyllä minä sinulle sitä psykologia ehdottaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ala, jos ei anneta aihetta. Sinä vänkäät koko ajan ja sinä tämän vänkäämisen aloitit. Minä kerroin omista tuntemuksista ja asioista, sinä aloit vääntää ja käntää niitä ja puhumaan potaskaa. Voit ihan hyvin syyttää itseäsi.
        Kun huomaan että sinä tarvit asian käsittelemiseen apua, niin yritn auttaa.
        Kateus = tunne, joka on sallittu ihmisessä. Kaikki tunteet on sallittu. Eri asia on, jos tunteet menee niin syvälle, että niistä tulee paha olo.

        Kyllä minä sinulle sitä psykologia ehdottaisin.

        Sinun kohdallasi tuo kateus on hyvin hallitseva hmm ketä oikeen kadehdit.Et pysty enään normaaleihin ihmissuhteisiin vaan analysoit toisten kirjoituksia.Olet syrjäytynyt.Et varmaan ole työelämässä tuolla nupilla.


    • Anonyymi

      Kateus on tunne, jota me ihmiset tunnetaan.
      Lapsena se ilmenee käytöksenä, josta kukaan ei ole ylpeä.
      Aikuisena tunne pysyy, mutta tavat käsitellä sitä ovat paremmat.
      Kateus leimahtaa helposti silloin, kun kokee toisella olevan jotain mitä itsellä ei.
      Työtön näkee työssäkäyvän rahavirrat, työssäkäyvä työttömän loputtoman ihanan vapaa ajan.
      Kumpikaan näkemys ei ole autenttinen totuus, mutta se on sitä mitä itseltä uupuu.
      Ja sitten eikun haukkumaan.
      Ja maailma on taas vähän parempi paikka.
      Vai miten se meni.

      • Anonyymi

        Kun järjeää ajattelee, niin miksi pitäisi olla kateellinen toiselle. Eihän me olla toistemme kopioita, vaan yksilöitä.
        Tietysti lapsena kateus on vaatteissa, tavaroissa, harrastuksissa.. ym näkyvästi esillä, mutta se on oppimista, nin mä sen uskon olevan.
        Aikuisena kateus ei ole niin näkyvää, ehkä talot, autot, veneet... ym,

        Itse olin lapsena kateellinen kavereille joillekin, aikuisena en, sillä en käsitä sitä, että pitäisi olla samaa kuint osiella..tai yhtä kaunis kun joku toinen, tai rahaa enempi... jne..
        Mutta jokainen on omanlainen, ja jokaisella on oikeus olla myös kateellinen..


    • Anonyymi

      Kasvaa ihmisenä, kun tunnistaa itsestään eri puolia, jotka ohjaavat käytöstä.
      Jokainen meistä haluaa olla se viisas, joka on läpikäynyt tunteita, pahimpia niistä nähnyt vain läheisillään.
      Mutta kun me ihmiset ollaan tehty tunteista.
      Ja käydään niitä läpi niin kauan kuin hengitämme.
      Minun tuntemiani viisaita vanhuksia on yhdistänyt se, että kokevat olevansa niin kovin kesken vielä.

    • Anonyymi

      Lepposia tyyppejä muutamat henkilöt jotka raitistunut niin kuinka ollakkaan elämä maistuu ja noin yleisesti monilla ollut vaikeuksia niin selvinnyt hammast purren eikä ole tarvinnut alkaa ryppään. Löytyy sitten ihmisiä jotka tiedä elämästä mitään vaan jatkaa samaan tyyliin päivästä toiseen.Nykypäivän vitsaus on se että liikaa tulee informaatiota joka helvetin juttu lehdessä.

      • Anonyymi

        Alkoholilla pääsee pakoon pahaa oloa, saa mietittyä syitä ja seurauksia.
        Tunnen raitistuneita, jotka eivät kännissä ollessaan ole miettineet ilmeisesti mitään.
        Koska nyt ovat kahta pahempia, ihmisinä todella ikäviä läheisilleen.
        Osa saarnaa jeesuksia, osa palaa henkeä puoluetoiminnassa.
        Tunnen juoppoja, joiden sydän on kultaa.
        Jos ei just se viiminen kalja oo käsillä, ni jakavat senkin jos niikseen menee.
        Miksi on niin vaikea nähdä metsää puilta?


    • Anonyymi

      Toki noinkin voi mennä että alkoholisti persoonat hankalia olivat sitten raitistuneet tai ryyppää. Voi että sitä ylistystä ettei hän käytä alkoholia mutta tupakki käryääkoko ajan ja kyynerpäähän asti keltasuutta.

      • Anonyymi

        Tupakkaa rinteiltä päätteeksi, mutta kyllähän se aiheuttaa selvän riippuvuuden, koska antaa palkinnon parissa sekunnissa henkosista aivoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupakkaa rinteiltä päätteeksi, mutta kyllähän se aiheuttaa selvän riippuvuuden, koska antaa palkinnon parissa sekunnissa henkosista aivoihin.

        Piti olla "ei mielletä" eikä "rinteillä"


    • Anonyymi

      Uuden hallituksenkin kokoonpano perustuu vain ja ainoastaan kateudelle ja pahantahtoisuudelle. Todella noloa.

      Ihmiset äänesti omia etujaan vastaan ihan vaan koska on kateellisia pienille marginaaliryhmille tai on vaan rasistijuntteja.

      Porvari nauraa, helppoo on kuin veisi tikkarin pikkulapselta.

      Onneksi olen kommari enkä idiootti.

      • Anonyymi

        Tai sit ihmiset äänesti porvareita koska ne lupas tiukempaa talouskuria esim. että ei elättäisi velkarahalla. Mitä kateellista järkevässä taloudenpidosta muka on?


    • Anonyymi

      Jos tuo hallituskokoonpano mukamas 4 vuotta pysyy pystyssä niin ei hyvää päivää.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe