Miksi siitä tehdään vitunmoinen numero. Kaikki on kun joutuu tekemään tärkeitä valintoja. Paskaa voi jauhaa, mutta, mutta.....m
Tunnustan olen rasisti, kyllä helpotti.
19
428
Vastaukset
- Anonyymi
Rasismi on lyöntiase ei muuta.
- Anonyymi
Rasismi on astalo jolla PUOLUSTAUDUTAAN.
- Anonyymi
Oletko pitkään kärsinyt turhaan . Minusta tuli tuo rasisti ihan syntyessäni . Kammoksun , Ja voin pahoin nähdessäni suvakin näköisiä. Niitä on vähän onneksi , mutta sitäkin rumempia
- Anonyymi
Rasismikusetus on nykyajan Troijan hevonen.
- Anonyymi
Osuitpa asian ytimeen! Ei tarvita edes puuhevosta kun muslimit valtaavat lännen. Suomalais suvakit vielä oikein avustavat tässä hankkeessa lisääntymällä tunkeilijoiden kanssa. Hävettävää touhua.
- Anonyymi
Joo, minä en ole. En hyväksy rotusortoa. Meitä on moneksi.
Onneksi maahan johon synnyin, on jo perustuslakiin kirjattu pykälä,
jonka mukaan kaikki ihmiset ovt yhdenvertaisia.
Sinulla on se maa vielä hakusessa? Ei kai sillä väliä, vaikka olisit apina.
Kyse on siitä, miten toimit suhteessa toisiin ihmisiin.
Saahan ihminen tyhmäkin olla, mutta sitä ei ole pakko aina näyttää...- Anonyymi
En ole rasisti, mutta v*tuttaa ne maapähkinän muotoiset päät!!
- Anonyymi
No, on Suomessa sitten ainakin yksi rasisti. 99,999% rasisteista ja rasismista Suomessa on täysin kokonaan vihervassujen luomaa. Joukkoon kuuluu kaikki ne, jotka eivät ole samaa mieltä vihervassujen kanssa. Samalla ne ovat natseja.
- Anonyymi
Samaa, mikä helpotus, olen myös nyt rasisti.
- Anonyymi
ite jotenkin taikavoimilla en ostanu kaljaa niin tulee jo toinen päivä ilman kaljaa. kohta vois yrittää nukkua kunhan leipä jäähtys sen verran että pääsee iltapalalle.
- Anonyymi
Olemme kaikki kuunatseja täällä.
- Anonyymi
Mamu raiskaa lapsen ok, mutta en ole siltikään rasisti.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa. Jokainen raiskaus, ryöstö ja murha tulee lisäämään sitä rasismia.
Se on aivan tulokkaista itsestä kiinni. Se pitäisi tyhmimmänkin käsittää. Jos ei käyttäydy kuten ihminen niin ei ansaitse ihmisarvoa. Rasismi ei ole suomalaisten aiheuttamaa. - Anonyymi
se on kuitenkin aina uhrin syy. provosoimassa mamu raukkaa
- Anonyymi
Rasisti,fasisti ja roturealisti!
- Anonyymi
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta. Jeesus on humanisti
- Anonyymi
Keski-uusimaa näköislehden jutun mukaan dosentti Oula Silvennoinen pitää rasismina sitäkin,kun Turussa kunnioitetaan v. 2017 puukotuksen uhreja. Tällainen pitäisi lakaista pois silmistä. Oula tuntuu olevan suomalaisvastainen. Etsii virheitä jopa rintamamiehistä,jotka jo kuolleet. Onko hän se,joka ilmoittaa heti maan rajojen ulkopuolelle,jos joku käyttää vaikka n-sanaa? Maksaako Henrikson hänelle?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161