Kestävyysjuoksulegenda ja entinen kokoomuksen kansanedustaja Lasse Virén tukee rasismikohun keskiössä olevaa perussuomalaisten puheenjohtajaa Riikka Purraa.
– Turha mennä vanhoihin asioihin. Monta muutakin asiaa vanhenee määrätyssä ajassa ja jää taakse. Nyt niitä on ihan kaivettu esiin, Virén kommentoi.
Vireniltä järkipuhetta!
11
272
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäpäin Seinäjokea tämä Viren on?
- Anonyymi
-------------------------- Lasse Viren - On Tosi Suomalainen ! --------------------------
---------------------Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen ! -------------------
----------------------------------- Kyllä Perus On Paras ! ----------------------------------
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-------------------------- Lasse Viren - On Tosi Suomalainen ! --------------------------
---------------------Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen ! -------------------
----------------------------------- Kyllä Perus On Paras ! ----------------------------------
.Kyllä kaappinatseja ei saa kiusata .. Miekki kiusaa vain kaappihommoi ja kaappijuoppoi ..
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17952010x
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Vireenillä on dementia. Ei pitäis kommentoida lehdille. Tosin veritankkaus on jo vanhentunut.
- Anonyymi
Lasse Viren on aina ollut reilu ja järkevä mies.
Olen hänen kanssaan aivan samaa mieltä. - Anonyymi
Kestävyysjuoksua harrastaa vain tyhmät.
- Anonyymi
Vain tyhmä ajattelee noin.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa jonku vireenin mielipde. Ei ketään
- Anonyymi
Kyllä mua ainakin kiiinnostaa paljon enemmän kuin sun mielipide
- Anonyymi
Älä valehtele, minua ainakin kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292404
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181504Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52912Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54721
- 18710
- 25699
- 135623