Käytihin oikehen ravintolas

Anonyymi-ap

Kävimmä ravintolas ja tilasimma ruuan ja viiniä. Mä en vaan ymmärrä minkä takia tarioolian pitää kaataa siihen lasihin ensin piäni tilikka, ja sitä pitääs muka koemaistaa. Naurettavaa että pitääs ny muka ruveta huljuttelemahan jotain viiniä lasin pohojalla ja nuuhkia ja maistella. Ei kai siälä mihinään viinin arvostelukisoos olla, tyhymää touhua. Mulle se ny on justihin sama mitä viiniä siinä ruuan kans ny juaa, ei tavallinen ihiminen niistä mitään ymmärrä. Pääasia että menöö vähä päähän ja saa ryystää jotaki ruuan kans. Ei tartte kyllä toiste mennä, huano kokemus.

24

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin kun kokki hakkasi paljaalla m..lukulla juustoraastetta

• Anonyymi

Homot juo viinejä

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät

• Anonyymi

Maito on paras ruokajuoma. Olen muutama vuosi sitten nähnyt tapauksen pohjalaisravintolassa, kun mies tilasi pihvin ja ruokajuomaksi maitoa, luonnollisesti. Mutta halusi ilmeisesti juhlia kunnolla, niin tilasi välillä aina muutamat snapsilasit Koskenkorvaa.

• Anonyymi

eiköhän oikeesti itse saa siinä tilausvaiheessa päättää ruokajuomansa. jos ei halua viiniä/tiedä mitä se on ei kannata ottaa. yleensä pihvin kanssa on suositus,siks kaataa,jos ei ollu hyvää pyydä toista.vichy käy myös. maito ei oikeen pihvin kanssa sovi. toki jokainen juo mitä huvittaa ei sitä tarjoilija päätä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eiköhän oikeesti itse saa siinä tilausvaiheessa päättää ruokajuomansa. jos ei halua viiniä/tiedä mitä se on ei kannata ottaa. yleensä pihvin kanssa on suositus,siks kaataa,jos ei ollu hyvää pyydä toista.vichy käy myös. maito ei oikeen pihvin kanssa sovi. toki jokainen juo mitä huvittaa ei sitä tarjoilija päätä

Kyllä viini hyvää on, ei mun sitä tartte eriksensä maistaa. Tarkootin notta on tyhymän näkööstä ku joku tavan tallaaja yrittää leikkiä asijantuntijaa, ja pyäritellähän mukamas sitä viiniä lasis ja nuuhkitaan. Niinku sitä ny ei voisi vaan normaalisti maistaa iliman kikkaaluja. Soon sitte eri asija kun joku makuraati arvosteloo viinejä, silloon pitää nuuhkia ja pyäritellä. Mutta ei ny saateri viäköhön tavallisten tallaajien tartte ruveta tuallaasehen. Soon tyhymän näkööstä.

• Anonyymi

Lehemän maito ei oo ihimisille tarkootettua juomaa ainoastaan vesi on ihimisen juomaa

• Anonyymi

Se viini pitääkin testata niin että meneekö päähän. Ei siinä makua testata. Jua Pauli pulloa ja sano ettei mee päähän,nii ne Tua jotaki toista sitte.

• Anonyymi

Siis puali eikä Pauli pulloa

• Anonyymi

Eikös se oo pääasia, jotta se menöö päähän.

• Anonyymi

Oliko tälläinen keskustelu oikeesti edes aiheellinen : / typerä veto.

• Anonyymi

Kyllä huomaa ku Lapualaiset pääsee vähä parempaan ravintolaan, ottakaa se sormi edes pois nenästä! Ja toisekseen ketään ei kiinnosta että olette menossa vessaan paskalle, ei tarvi kuuluttaa koko salille.

• Anonyymi

Monta kertaa todistanut tätä lapualaaset ravintolassa näytelmää. Silmät pyörii pääs kun sieltä sukurutsan syntysijoolta tänne kaupunkiin tullaan viihtymään . On se karmeaa katsottavaa kun ne temmeltää täällä hyite.

• Anonyymi

Muualla päin Suomessa sanovat, että Seinäjoella on erikoista, kun pohjalaiset tulevat jutuille vieraisiin pöytiin. Kyselevät, että mitä tilasit jne.

• Anonyymi

Pohjalainen vie aina naiset niistä pöydistä on meinaan vetovoimaasta väkeä lakeuksilla. Voisi sanoa että reissuilla saa aina kyntää muutakin kun peltua

• Anonyymi

Kova saavatus oli käydä ravintolassa mä käyn joka päivä.

• Anonyymi

Sä maistat, ettei ole korkkivikaa tms. Ei se sitä tarkoita, että maistetaan onko viini hyvän makuista! :D

• Anonyymi

"Käytihin oikehen"...mua risoo se, kun joku raiskaa pohojanmaan murretta.

• Anonyymi

Lapuan murretta tuollainen siansaksa

• Anonyymi

Joku yrittää matkia eteläpohojalaasta, mutta ei ole aitoa murretta.

• Anonyymi

Seinäjoen ravintoloiden taso on hyvä. Toki parantamistakin löytyy. Jos aloittaja ei tiedä miksi viini maistetaan niin googlaa asia, et sitten vaikuta niin pölhöltä.

• Anonyymi

Hyälää Hää!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      892
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135