Nyt ei tarvi enää syödä rasvaisia ranskiksia ja burgereita kun pääsee salaatin kimppuun:
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/salaattiravintolaketju-super-bowl-laajentaa-sein%C3%A4joelle-haluamme-my%C3%B6s-raikastaa-ideaparkin-ravintolatarjontaa
Parilla kympillä saa rasiallisen salaattia ja kun ostaa viisi rasiaa niin johan nälkä lähtee.
Noora Fagerströmin perustamasta toisesta ketjusta Jungle Juice Barista tuttuun tyyliin hinnat on salaiset eikä niitä kerrota netissä eikä niitä saa sähköpostillakaan vaan vain paikanpäällä ja salassapitosopimuksen allekirjoittamalla.
Salaattiravintola Super Bowl avaa Seinäjoella
64
2286
Vastaukset
- Anonyymi
50 sentin rehut blenderiin ja kakskymppiä kiitos!
- Anonyymi
Jo oli aikakin. Rilliruoka ei houkuta yhtään.
- Anonyymi
Ne hinnat mitää salaisia oo. Onhan näitä ravintoloita jo Etelä-Suomessa ja annosten hinnat löytyy, jos osaa käyttää googlea.
Sen verrab arvokasta on, että teen salaattini itse.- Anonyymi
Minä en ainakaan niiden kotisivuja löytänyt googletuksella tai sitten he eivät osaa hakukoneoptimointia laisinkaan.
- Anonyymi
Eihän ne hinnat mitään salaisia ole. Näitä ravintoloita on Etelä-Suomessa ja annosten hinnat löytyy netistä, jos osaa käyttää googlea.
Sen verran kallista oli, että teen salaattini itse, tai ostan valmista kaupasta. - Anonyymi
Super Bowl on myös täyskristillinen. He siunaavat kaikki ateriat ja se vie kohti kristillistä kansallisvaltiota.
- Anonyymi
No se on hyvä juttu.
- Anonyymi
Amerikkaan kristillistä kansallisvaltiota rakentanut äiti sai elinkautisen.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/73b26259-314f-450e-87d7-4e7230dea653 - Anonyymi
"Eihän ne hinnat mitään salaisia ole. "
No etsipä Fagerströmin toisen firman Jungle Juice Barin nettisivuilta niiden hinnasto?
Tai Super Bowlin omilta sivuilta niiden hinnasto?- Anonyymi
Ei taida olla yhtään ketjua tässä kaupungissa missä ei vedetä kristillistä esille? mitähän tekemistä sillä nyt on syömisen kanssa? ihan knoppitietona täällä oli kuitenkin suhteellisen korkeat kirkosta eroamis luvut vaikka ollaan niin niin kristillisiä ja kastetaan lapsia,mennään naimisiin,haudataan vanhukset kirkossa mutta ei pystytä muutamaa ropoa antaa kirkolle..hävetkää... syökää pikkusen vähemmän roskaa ei persekkään levee
- Anonyymi
Superb owl se on vapaamuurareiden piirissä.
- Anonyymi
Jos salaattipisneksellä pärjäisi niin niitä ravintoloita olisi jo monta Seinäjoella, ei tule kannattamaan. Mm. Piikistä saa monipuolista "alkusalaattia" itse ottamalla ja niin paljon kuin napa vetää kiinteään hintaan. Tuskin sieläkään kukaan salaatin perässä juoksee.
- Anonyymi
Minä ainakin valitsen ravintolani salaattivalikoiman mukaan. Ruokalistoja onneksi voi tutkia netistä etukäteen.
- Anonyymi
Mun elimistö vaatii punaista lihaa. Pippuripihvi on hyvää ja siitä saa proteiinia.
Voin joskus vöhän tomaattiakin syödä.
Mieskunto on kova. Samoin pikku jorma. Hommat hoituu.- Anonyymi
Salaattiannoksia enimmäkseen suosin. Silloin tällöin enää lihaa, sitä toki en kokonaan ole jättänyt pois.
- Anonyymi
Piikissä saa päivällä syödä 9,50 eurolla salaattia niin paljon kuin haluaa ja juoda vaikka 5 litraa kokista samalla.
Super Bowlista ei saa sillä hinnalla edes pikkuruista rasiaa salaattia. - Anonyymi
S-marketis on salaattibaari takeaway. Junttilassa kun ollaan niin väki kaapii sieltä rasioihin lähinnä kaiken lihapitoisen, ja majoneesit päälle. Salaatteihin ei juuri kosketa.
- Anonyymi
S-marketis on salaattibaari takeaway. Junttilassa kun ollaan niin väki kaapii sieltä rasioihin lähinnä kaiken lihapitoisen, ja majoneesit päälle. Salaatteihin ei juuri kosketa.
-----------------------------------
Ei ole kyse junttiudesta vaan yerveestä maalaisjärjestä jota sinulla ei taida olla.
Siinä salaattibaarissa on törkeän kovat hinnat joten jos siitä jotain ostaa kannattaa kerätä vain arvokkaimmatat osat. Miksi maksaa 15e/kg salaatttibaarin kaaleista joita myydään viereisellä vihannesosastolla eurolla?- Anonyymi
Ymmärrätkö pössöö, että salaatti on hyvää ja terveellistä. Ja sinne kippoon kerätään sitä salaattia myös. Ei kukaan tervejärkinen osta erikseen salaatteja vihannesosastolta sinne sekaan. Sinne kippoon laitetaan salaattia ja lisukkeita. Ymmärrätkö PÖSSÖÖ!
- Anonyymi
Parhaiten menestyy Seinäjoella pikaruokapaikka, joka pohjaa perussuomalaiselle arvomaailmalle.
- Anonyymi
Persun arvomaailma on punaista lihaa niin paljon kuin vain suuhunsa saa tungettua ilman tukehtumista joka päivä. Sitten ihmetellään, kun niitä ähkymiehiä on suonet tukossa jonoon asti teekoossa. Eikä kukaan enää viitti tai ehdi heitä hoitamaan. En "ehtis" minäkään.
- Anonyymi
Viisi rasiaa salaattia maksaa satasen, sillä sitten nälkä lähtee. ..
Näin kertoo aloittaja.- Anonyymi
kuten tästäkin ketjusta huomasi sen mikä nyt on ollut jo vuosia selvillä ei täällä ole laatu valttia,ykkösenä tulee määrä ,kakkosena hinta. kun vaan saa tunkea turpaan niin paljon tavaraa yhdellä maksulla se on tärkeää?? muualla nämä paikat rupeaa olemaan jo out
- Anonyymi
Onko se sitten laatua jos maksaa 40e kilo salaatista vaikka
samat rehut saa 3-5 eurolla kaupan vihannesosastolta?- Anonyymi
No kuskaatko pilkkomisalustaa ja veitseä mukana, että saat pilkottua jossain autossa tai puistonpenkillä ainekset kivaksi salaattiseokseksi? Tai ostatko erikseen oliivipurkin, tonnikalapurkin, kirsikkatomaattirasian, juustokuutiopurkin, savulohta, ja rupiat niiden kanssa härväämään autossa tai puistonpenkillä?
Niin, ehkä se on helpoin ottaa valmiit tsydeemit rasiaan, ja lähteä niitä syömään johonkin, ilman valmistamisen vaivaa. Ja kun oliivipurkeissa, juustokuutiopurkeissa yms on sitä tavaraa liikaa yhteen annokseen, niin missä kuskaat niitä loppupäivän, niitähän ei voi mihinkään kuumaan autoon edes jättää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuskaatko pilkkomisalustaa ja veitseä mukana, että saat pilkottua jossain autossa tai puistonpenkillä ainekset kivaksi salaattiseokseksi? Tai ostatko erikseen oliivipurkin, tonnikalapurkin, kirsikkatomaattirasian, juustokuutiopurkin, savulohta, ja rupiat niiden kanssa härväämään autossa tai puistonpenkillä?
Niin, ehkä se on helpoin ottaa valmiit tsydeemit rasiaan, ja lähteä niitä syömään johonkin, ilman valmistamisen vaivaa. Ja kun oliivipurkeissa, juustokuutiopurkeissa yms on sitä tavaraa liikaa yhteen annokseen, niin missä kuskaat niitä loppupäivän, niitähän ei voi mihinkään kuumaan autoon edes jättää.Joo on se kiva saada valmiina mutta joku kohtuus AHNEUDELLAKIN eli pidä tukea moista sikamaista ahneutta jossa puoli-ilmaisista raaka-aineista tehdystä salaatista kynitään enemmän kuin hyvälaatuisesta pihvilihasta.
- Anonyymi
Edelleen teen itse safkani
- Anonyymi
Seinäjokelaiset eivät ole oikein salaattimiehiä.
- Anonyymi
Olisi hienoa kun jossain salaattibuffetissa myytäisiin tee se itse salaatteja vaikka 6e/kg niin tulisi usien ostettua isoja kulhollisia. Ei ne raaka-aineet maksa kuin murto-osan tuosta.
- Anonyymi
Njoo, mutta ne salaattibuffan jutut on myös valmiiks pilkottu, se työkin maksaa jotain. Asiakas välttyy työltä, eikä tarvi kuskata raastimia ja veitsiä mukanaan. Saa vain ottaa valmista tavaraa. Jos mä nyt kipollisen otan eri juttuja sieltä, ja se maksaa vaikka 7 euroo, niin ei se oo mun mielestä paha ollenkaan. Mieluummin maksan sen 7 euroo, kuin alan kuskata kotitalousvälineitä autossa tai piknikillä mukana.
- Anonyymi
No on helvatun kallista työtä jos parin euron salaattien leikkaaminen maksaa pari kymppiä. Ja koneilla ne isommissa paikoissa tehdään eikä käsin.
- Anonyymi
Kysynnän ja tarjonnan laki kato. Sä voit mun puolesta kuskata veitset, leikkuulaudat ja raastimet mukana, ja kierrellä ympäri kauppaa etsimäs raaka-aineksia.
Me muut ei jakseta, koska 7 eurolla saa ison rasian salaattibaarista kaikkea mahdollista. Hintahan on kohdillaan koska menekkiä on riittävästi.
- Anonyymi
Huomioin Bowlin uuden lokaation Idea Parkissa. Herätti oman mielenkiinnon. Varmaan hyvät pöperöt. Raikas salaatti on helvetin hyvää vaikkei sillä nyt pärjääkkään kovin pitkälle. Menee kivana kevyenä vaihtoehtona sillointällöin. Pahoin pelkään että ökyhinnalla yrittävät ratsastella onneen.. aikamoinen salaatti saa olla että pärjää viereisille ravintoloille ja pysyy kannattavana. Piikin salaattibuffet on kyllä todella runsas ja useammin syönyt siitä mahan aivan täyteen.
- Anonyymi
Miksi aina joku luulee, että salaattiannos tarkoittaa vain vihreitä lehtiä ja tomaattia, kurkkua? Salaattiannokseen saa mukaan broileria, kalaa jne. Monipuolisilla salaattiaineksilla (maku, kuitu, ravinteet) vaan on korvattu höttöhiilarit kuten rasvaiset perunamuussit, riisit. Rasvaisiksi niiden annokset tekee kastikkeet. Salaattiannoksen kastikkeet parhaimmillaan ovat öljy ja raikas viinietikka tuoreilla yrteillä.
- Anonyymi
Seinäjoen keskustan s-marketin salaattibaari on halpa ja hyvä. Sieltä me normot haetaan piknik eväät.
- Anonyymi
Jaa ostatte salaattibaarista tomaatteja, kurkkuja sun muuta 15-20e kilohinnalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ostatte salaattibaarista tomaatteja, kurkkuja sun muuta 15-20e kilohinnalla?
Kyllä, valmista syötävää. Se on sitten eri asia jos elää pelkän tuvan ja navetan välillä niinkuin sä. Silloin voi ostaa vihannesosastolta. Mutta me normot joilla on muutakin elämää, niin me ostamme tätä valmista tavaraa, koska emme jatkuvasti löhöä kotona, eikä meillä ole aikaa semmoiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, valmista syötävää. Se on sitten eri asia jos elää pelkän tuvan ja navetan välillä niinkuin sä. Silloin voi ostaa vihannesosastolta. Mutta me normot joilla on muutakin elämää, niin me ostamme tätä valmista tavaraa, koska emme jatkuvasti löhöä kotona, eikä meillä ole aikaa semmoiseen.
Ihan samoja tomaatteja saa eurolla parilla mutta sinä olet niin tyhmä että maksat 20e kilo ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samoja tomaatteja saa eurolla parilla mutta sinä olet niin tyhmä että maksat 20e kilo ;)
Onhan nois markettien salaattibaareis 27 sorttia eri juttuja, joista valita. On muutakin kuin tomaattia. En ala ostamaan kilon mötikkää savulohta (=30€) erikseen, vain sen takia että saan pari lusikallista sitä salaatin sekaan, ja loput jää auton takapenkille pilaantumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan vetoat rahaan. Se ostaa jolla on varaa. Itse ainakin sillointällöin töissä ollessa ostan valmiin salaatin koska:
1. Ei ole rahasta kiinni
2. Se on helppoa syödä valmiista kulhosta
3. Ei tarvitse valmistella salaattia itse, sillä liikkuvan kaluston kuljettajana en kanna mukanani veitsiä, leikkuulautoja ja astioita, salaatinkastikkeita ja aineksia.
Joskus toki olen ostanut vain pari kurkkua ja puolipussillista tomaatteja ja napostellut menemään. Toimii.
- Anonyymi
Super Bowlin ohi kun mennyt monesti vilkkaimpaan lounasaikaan niin siellä on ollut parhaimmillaan 1 asiakas ja aina ei sitäkään.
Mutta rehellisiä ovat kun sanovat suoraan myyvänsä ASS KICK SALADia
eli salaatti potkii tiukasti perseessä ja tekee kunnon ruikkupaskat. - Anonyymi
Onko kanit olleet olleet tyytyväisiä kun olette ne tuonne vieneet syömään? Missä olette itse käyneet lounaalla silloin, kun kaninne on jyrsineet salaattia?
Maksaako joku euron salaatista yli vitosen?- Anonyymi
Mikäs törppö sä oikeen oot? Et taida syödä ruokaa vaan jotain rillimättöjä kun aivot jumittaa.
- Anonyymi
Itsekin vedin grillimättöjä ennen. Nykyään olen oppinut maistamaan eri makuja. Salaattibuffet on mitä erinomaisin paikka, kokeilla uusia makuja. Terveellisyys tulee sivutuotteena. Ei tee enää yhtään mieli rasvamättöjä, jotka ei maistu muuta kuin rasvalle.
- Anonyymi
Mistä löytyy kunnon salaattibuffet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löytyy kunnon salaattibuffet?
Piikillä on hyvät salaattiainekset. Saa ite ottaa ja hakea lisää niin että maha täys.
- Anonyymi
Testattu on. Minä ainakin näistä annoksista tykkäsin.
- Anonyymi
Liikkeenharjoittaja yrittää kehua kilpaa rehuja ja perustella miksi pitäisi maksaa sama hinta kuin kunnon ruuasta.
Salaatti on salaatti. Lautasella osa, mutta ei todellakaan mikään pääruoka.
Ei salaatista voi proteiinipitoisen ruuan hintaa pyytää. Ei Seinäjoella ainakaan riittävästi ole niin hölmöjä asiakkaita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikkeenharjoittaja yrittää kehua kilpaa rehuja ja perustella miksi pitäisi maksaa sama hinta kuin kunnon ruuasta.
Salaatti on salaatti. Lautasella osa, mutta ei todellakaan mikään pääruoka.
Ei salaatista voi proteiinipitoisen ruuan hintaa pyytää. Ei Seinäjoella ainakaan riittävästi ole niin hölmöjä asiakkaita.Ei ollut mikään liikkeenharjoittaja vaan minä, asiakas. Ihan eri alaltakin vielä. Finnish Farmer's Chicken ainakin oli todella hyvä ja ruokaisa. Ei "pelkkää salaattia".
- Anonyymi
Kallista tilli makaronia
- Anonyymi
Moni firma nykyään tyrkyttää kaikkea vegeä koska siinä on sikamaiset katteet.
Myydään halpoja rehuja kunnon pihvilihan hinnalla. - Anonyymi
En ymmärrä tätä rehu vertausta. Rehuhan on puristettua kuivapellettiä, jota käytetään mm tuotantoeläinten ruokkimiseen. Miten se salaatteihin liittyy?
- Anonyymi
on varmasti paljon asioita joita et ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on varmasti paljon asioita joita et ymmärrä.
meneekö lihansyöjä kaupungissa salaattibaari? vai alkaako tavat muuttua? ei uskois edes kun naisia kattoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
meneekö lihansyöjä kaupungissa salaattibaari? vai alkaako tavat muuttua? ei uskois edes kun naisia kattoo
Mitähän tämäkin kommentti mahtaa tarkoittaa?
- Anonyymi
Sukulaiseni ajaa rehurekkaa, oon ollut joskus kyydissä, ja kyllä se oli sellaista kuivapellettiä mitä säiliöön meni. Siksi tuo rehun vertaaminen salaattiin, on jotain käsittämätöntä.
- Anonyymi
Aika erikoinen firma kyllä tuo Super bowl. Liikevaihto on yli 300 tn mutta viime vuoden tulos miinuksella. Toki ovat rakentaneet uusia paikkoja.
Nythän Fagerström päästi kyllä suustaan sellaista tekstiä, että vaikka tekiskin mieli kokeilla salaattia tai smoothieta, periaatteesta en hänen baareiihinsa astu.
Siinä on uusi Susanna Koski. - Anonyymi
Pääsöökö virkiän jäsenkortilla jonon ohi?
- Anonyymi
Kävin tänään Ideaparkin Superbowlissa hakemassa salaatit. Annos kyllä näyttää pieneltä mutta on todella täyttävä, superhyviä ainesosia ja maukasta kuin mikä. Kannattaa testata voi hämmästyä. Enkä ole henkilökuntaa, tää ei ole mainos.
- Anonyymi
Pitikö jonottaa?
- Anonyymi
Saako sieniä kans, joko nää pian laajentaa ?
- Anonyymi
Miten tuo salaattiruokala voi olla miinuksella, jos on niin hyvää salaattia?
Eikö suurin osa kansasta olekaan ituhippejä ja ne jotka ovat... ei niillä ole varaa maksaa rehuruokalan hintoja.
Yhden kerran on neljän vuoden aikana tulos ollut muutaman tonnin plussalla. Muuten ei ole tullut kuin miinusta. Liikevaihto on pienen autotallikorjaamon luokkaa.
Omavaraisuusaste on hälyyttävän alhainen.
Nämähän voi yrittää kiistää, mutta siitä vaan kaivamaan luvut esiin. Firma ei tuota. - Anonyymi
"Pitikö jonottaa?"
Ei takuulla. Kävelen siitä usein ohi ja kaksi myyjää seisoskelee joutilaina eikä ainuttakaan asiakasta. Joskus sinne eksyy pari asiakasta vilkkaimpana lounasaikana.
Tuskin käy kymmentä asiakasta enempää päivässä.
Hinnat nimittäin on ihan järjettömät siellä. Kaupassa euron pari per kilo maksavat rehut maksaa siellä jotain 50e/kilo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623