”Professori Markku Ruotsilan kirjoitus, jota saa vapaasti jakaa!
STT on 30.7. 2023 julkaissut ja levittänyt suomalaisiin joukkotiedotusvälineisiin vakavasti virheellisiä, puutteellisia ja harhaanjohtavia tietoja sisältävän artikkelin ”Vihajärjestöksi Yhdysvalloissa luokiteltu kristilliskonservatiivinen järjestö kerää taas varoja Päivi Räsäsen oikeudenkäyntiin”.
STT:n artikkelin antaa ymmärtää, että yhdysvaltalainen kristillinen lakiasiaintoimisto Alliance Defending Freedom (ADF) olisi keräämässä rahoitusta Päivi Räsäsen oikeudenkäyntikuluihin. Itse asiassa lahjoituksia on keräämässä Räsäsen puolustusta tukenut Alliance Defending Freedom International (ADFI), yli sadassa maassa toimiva ADF:n kansainvälinen sisarjärjestö. Järjestöllä on virallinen konsultatiivinen asema YK:ssa ja se on mukana EU:n avoimmuusrekisterissä. Se toimii ympäri maailmaa YK:n yleismaailmallisen ihmisoikeusjulistuksen ja EU:ssa myös Euroopan ihmisoikeussopimuksen toimeenpanon varmistamiseksi, missä työssä se avustaa uskonsa takia vainottuja ihmisiä, niin muslimeja ja juutalaisia kuin kristittyjäkin. Tuettuihin kuuluu myös sananvapautensa säilyttämiseksi kamppailevia ateisteja. ADFI:n toiminnanjohtaja on brittiläinen juristi Paul Coleman, ja järjestö toimii Itävallasta käsin, ei suinkaan Yhdysvalloista, joten kyseinen lahjoitusapu tulee EU:n sisältä eikä ulkomailta.
Itse kattojärjestö ADF:n perustivat vuonna 1993 joukko johtavia yhdysvaltalaisia herätyskristittyjä, mukaan lukien nykyään miltei kahdessa sadassa maassa toimivan Campus Crusade for Christ-järjestön perustaja Bill Bright ja jo neljä vuosikymmentä toimineen, Yhdysvaltain kuunnelluimman kristillisen radio-ohjelman, Focus on the Familyn, perustaja James Dobson. Kyseessä on täysin tavanomaisten kristittyjen täysin tavanomaista ihmisoikeustyötä tekevä järjestö.
STT:n artikkelin mukaan ADF on luokiteltu ”vihajärjestöksi” yhdysvaltalaisen ”ihmisoikeusjärjestö” Southern Poverty Law Centerin (SPLC) toimesta. Tällaisen luokittelun kyseinen järjestö todellakin on tehnyt, joskin vasta vuonna 2016 eli yli kaksi vuosikymmentä sen perustamisen jälkeen. Sen sijaan ADFI-järjestöä se ei ole täten luokitellut. Myös tästä tosiasiasta olisi STT:n kannattanut huomauttaa, ja samalla olisi kannattanut kertoa suomalaisille lukijoille myös, että SPLC luokittelee kaikkiyhdysvaltalaiset konservatiiviset kristilliset ja ja juutalaiset järjestöt ”vihajärjestöiksi” tai ”extremisteiksi”, samoin useat muslimijärjestöt, kuten myös American Enterprise Instituten kaltaiset oikeistolaiset think tankit ja tutkimuslaitokset. Niin ikään se määrittelee ”vihapuhetta” harjoittaviksi kaikkinäiden ja vastaavien järjestöjen kanssa yhteistyötä tekevät yksityiset ihmiset. Sen sijaan SPLC ei ole koskaan luokitellut ”vihajärjestöksi”yhtäkäänvasemmistolaista järjestöä, ei edes väkivaltaa käyttäviä ja terroristisiin rikoksiin syyllistyneitä ja tällaisista rikoksista tuomiota saaneita.
Tämä ”ihmisoikeusjärjestö” SPLC on itse asiassa selkeää poliittista agendaa avoimesti ajava ja taloudellista voittoa tekevä vasemmistoaktivistien yhteenliittymä, joka on kanavoinut saamiaan lahjoituksia yli sadan miljoonan dollarin arvosta pankkitileille erinäisissä veroparatiiseissa. Tälläkin hetkellä sitä vastaan on käynnissä oikeusprosessi maalittavien vihajärjestöluokittelujensa takia. Sekä Washington Post että Politicoovat jo vuosia sitten julkaisseet kattavat raportit SPLC:n vastuuttomasta ja vaarallisesta, syvästi korruptoituneesta toiminnasta. Aiheesta on olemassa myös kokonainen tarkkaan dokumentoitu kirja, Tyler O’Neilin Making Hate Pay(2020).
Pienelläkin tutkimustyöllä STT:n olisi ollut mahdollista saada kaikki tämä selville – kuten senkin, että SPLC:n perustajat ja pitkäaikaiset johtajat Morris Dees ja Richard Cohen pakotettiin eroamaan järjestöstä vuonna 2019, kun kaksi tusinaa heidän alaistaan oli esittänyt heitä vastaan syytöksiä naisvihamielisen ja rasistisen työpaikkakulttuurin ylläpidosta ja Deesin osalta myös seksuaalisesta ahdistelusta ja häirinnästä. Tämän vuoden maaliskuussa vangittiin sitten vielä yksi SPLC:n aktivistijuristi terroritekojen valmistelusta Georgian Atlantassa.
SPLC:n toiminnalla on ollut myös suoria ja vakavia väkivaltaisia seuraamuksia, joista STT:n olisi myös pitänyt ottaa selkoa ennen kuin se alkoi toistaa tämän järjestön harjoittamaa maalittamista faktatietona. Vuonna 2011 konservatiivisen kristillisen kansalaisjärjestön Family Research Councilin toimistoon Washingtonissa iski tuliasein mies, joka itse ilmoitti tarkoituksekseen surmata niin monta paikalla ollutta kuin vain mahdollista – koska SPLC oli listannut kyseisen järjestön ”vihajärjestöksi”. Mies tuomittiin rikoksestaan 25-vuotiseen vankeusrangaistukseen. Saman listauksen innoittamana ja samaa lopputulosta tavoitellen iski vuonna 2017 tuliasein toinen mies Yhdysvaltain kongressin jäsenten baseball-otteluun Alexandriassa, Virginiassa, haavoittaen kuutta ja jättäen neljä kriittiseen tilaan.”
STT jakaa valheellista vihatietoa Räsänen tukijoista
135
942
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy kokonaan netistä.
- Anonyymi
Kiitos!
- Anonyymi
Kiitos!
- Anonyymi
Ruotsila on piristävä vastapaino.
- Anonyymi
Hyvä kirjotus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kirjotus.
Suomessa on mediamafia.
- Anonyymi
Juu, kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on mediamafia.
Se on muuten ihan totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsila on piristävä vastapaino.
Pidän hänen tyylistään.
- Anonyymi
Ja muitakin hyviä kirjotuksia.
- Anonyymi
Itsekin ihmettelin STTN valheellista ”uutisointia” eilen.
- Anonyymi
Suomalainen tiedonvälitys ei ole enää aikoihin ollut luotettavaa, vaan alatyylistä, johtuen tietenkin näiden ei-sivistyneistä "tiedonvälittäjistä", eli toimittajista.
Mediat palkkaavat töihin vasemmistolaista roskaväkeä, ilm. nuoria "toimittajia", joilla ei mitään tietoa, eikä haluakaan tosiasioihin. Tämän huomaa myös esim. tv-ohjelmien suppeassa tarjonnassa sekä jopa joidenkin näiden ohjelmien tekaistuissa nimissä ("Tohtori Paise" ym...). Myös esim. ohjelmien kuvaukset ja monet tekstitykset ovat alatyylistä katu-suomea, kuin hiekkalaatikolla väsättyjä.
En luota Suomeen enää koskaan, sillä ei ole uskottavaa, että mediat nostaisivat tasoaan. Tämä kuitenkin laittaa epäilemään olivatko ne aiemmatkaan toimittajat rehellisiä. Eli: meille on ilmeisesti koko Suomen itsenäisyyden ajan syötetty milloin minkäkin tahon manipuloimaa roskaa.
Tosiasiahan on, ettei esim. viime sodan aikana Suomessa esim. HS ensinkään kertonut suomalaisten kaveriensa, natsien Saksassa vainoavan juutalaisia sekä muita ei-toivottuja kansalaisiaan, kaasuttavan näitä tuhansittain (peräti miljoonittain) hengiltä ja polttavan uuneissa niin, että Puolan taivas vain tuprusi savusta.
Vanhemmat ovat kertoneet, että vasta natsien (Hitler) ja Suomen hävittyä sodan, alkoi Suomeen levitä tietoa näiden tekemisistä. "Jälkikauhistelu" oli tekopyhää, sillä poliitikkomme (kuin myös ulkoministeri, HS:n päätoimittaja E. Erkko) kyllä varmasti olivat kaiken aikaa tienneet totuuden.
Myös jo kauan maailmalla tapahtuneista, laajoista kristittyjen vainoista mediamme ovat olleet täysin hiljaa, sillä niiden harjoittajat ovat suomalais-vasemmiston kavereita.
Samoinhan Sanomatalo on vääristellyt ja valehdellut asioita myös nyt, Ukrainan (Zelenskyi) kohdalla. Sama kaiku on askelten. Me sentään voimme tänä päivänä selata internettiä ja löytää myös toisenlaista tietoa asioista.
Kun mediat ovat toimittajansa kerran valinneet, niin nuo pysyvät "tiedonantajinaan" varmasti aina eläkeikäänsä asti. Tasoltaan aivan on kuin neuvosto-Pravda aikoinaan, ellei vieläkin alempaa.Valitettavasti tähän on tultu, että itsensä puolueettomana mainostava media on täysin poliittinen.
- Anonyymi
Heimo.Vesa kirjoitti:
Valitettavasti tähän on tultu, että itsensä puolueettomana mainostava media on täysin poliittinen.
Jodpa median edustajat ovat poliittisessa puolueettomuudessaan ottaneet mallia teistä uskovista, vielä kun ottavat työnsä keskiöön toisten ihmisten alapäänasiat, niin kelpaavat varmaan aidoiksi uskoviksi.
Anonyymi kirjoitti:
Jodpa median edustajat ovat poliittisessa puolueettomuudessaan ottaneet mallia teistä uskovista, vielä kun ottavat työnsä keskiöön toisten ihmisten alapäänasiat, niin kelpaavat varmaan aidoiksi uskoviksi.
Taas tyrkytät omia keskiöitäsi muille.
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Heimo.Vesa kirjoitti:
Hän kuitenkin myönsi tämän medioiden toiminnan. Kuitenkin puolustellen sitä, samalla siirtäen sen aivan kuin uskovien syyksi: -"han / -hän" / "Tekevät-hän myös... näin..."
Onko asia heistä siis oikein, vai väärin? Ota noista selvä. Anonyymi kirjoitti:
Hän kuitenkin myönsi tämän medioiden toiminnan. Kuitenkin puolustellen sitä, samalla siirtäen sen aivan kuin uskovien syyksi: -"han / -hän" / "Tekevät-hän myös... näin..."
Onko asia heistä siis oikein, vai väärin? Ota noista selvä.Tyypillistä tämän palstan trollausta.
Anonyymi kirjoitti:
Onko asia heistä siis oikein, vai väärin? Ota noista selvä.Tyypillistä tämän palstan trollausta.
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Heimo.Vesa kirjoitti:
Valitettavasti tähän on tultu, että itsensä puolueettomana mainostava media on täysin poliittinen.
Menisit töihin.
Anonyymi kirjoitti:
Menisit töihin.
Minä olen läkisääteisellä vuosilomalla ja minulla on sijainen. Miksi siis menisin?
- Anonyymi
Heimo.Vesa kirjoitti:
Minä olen läkisääteisellä vuosilomalla ja minulla on sijainen. Miksi siis menisin?
Hihhuli suomi sanakirja:
lakisääteinen vuosiloma = karannut niuvasta Anonyymi kirjoitti:
Hihhuli suomi sanakirja:
lakisääteinen vuosiloma = karannut niuvastaMiksi menit karkaamaan?
- Anonyymi
Heimo.Vesa kirjoitti:
Miksi menit karkaamaan?
Kerro lisää karkaamisestasi niin keskustellaan siitä täällä yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää karkaamisestasi niin keskustellaan siitä täällä yhdessä.
Sinusta puhutaan, sinusta. Ymmärrätkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta puhutaan, sinusta. Ymmärrätkö?
Kerro toki lisää itsestäsi ja karkaamisestasi niin keskustellaan siitä lisää täällä yhdessä.
- Anonyymi
Heimo.Vesa kirjoitti:
Ainahan sinä. Lomalla. Jokainen käsittää ettet tee työtä, eikä sinulla ole kuin mielikuvitusperhe.
Roikut palstalla aina. Ei siihen mahdu enää työ eikä perhe. - Anonyymi
Heimo.Vesa kirjoitti:
Kuinkas pitkä loma sinulla oikein on? Kerroit olevasi "lomalla" jo ennen kuin minä aloitin viiden viikon lomani ja nyt olen ollut kohta kaksi viikkoa jo töissä...
-a-teisti- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas pitkä loma sinulla oikein on? Kerroit olevasi "lomalla" jo ennen kuin minä aloitin viiden viikon lomani ja nyt olen ollut kohta kaksi viikkoa jo töissä...
-a-teisti-Heimo Vesan alias aitolaisen loma on 12 kk vuodessa. 😁
Suomessa media on tätä nykyä aika korkealaatuista sekä monipuolista – lukuun ottamatta muutamia ”vaihtoehto” valhesivustoja.
”…vasemmistolaista roskaväkeä, ilm. nuoria "toimittajia", joilla ei mitään tietoa, eikä haluakaan tosiasioihin. Tämän huomaa myös esim. tv-ohjelmien suppeassa tarjonnassa sekä jopa joidenkin näiden ohjelmien tekaistuissa nimissä ("Tohtori Paise" ym...).”
:D Kiitos viikon nauruista.
Ei tullut mieleen, että kyse on markkinavetoisesta ja varsin kapitalistisesta ilmiöstä. Sitä myydään mitä ihmiset eniten ostavat! Taustalla on suuri yhdysvaltalainen omistaja ja tämän TLC-kanavan lisäksi niillä on 220 maassa vastaavia kanavia.
Yhtiö omistaa myös nämä:
Discovery Channel, discovery+, CNN, DC, Eurosport, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, OWN, Investigation Discovery, TLC, Magnolia Network, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, Warner Bros. Pictures, Warner Bros. Television, Warner Bros. Games, New Line Cinema, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies, Discovery en Español ja Hogar de HGTV.
Ensin seurataan mitä somessa (YouTube jne.) nousee suosituksi. Sitten tarjotaan näille omaa ohjelmasarjaa, minkä katsotaan myyvän parhaiten.
”Vanhemmat ovat kertoneet, että vasta natsien (Hitler) ja Suomen hävittyä sodan, alkoi Suomeen levitä tietoa näiden tekemisistä.”
Tosin tuo oli aika maailmanlaajuinen ilmiö. Tuolloin oli oikeistolehdet vahvimpia, joten noudatettiin silloista politiikkaa uutisten suhteen.
Ennen suomessa lehdet olivat vahvemmin sitoutuneita eri puolueisiin ja toimivat niiden äänitorvina. Nyt tilanne on mielestäni huomattavasti parempi, sillä tietoa saa puolueettomammin (toki painotuksia on), ja on enää vain muutama puoluelehti.
Koska lehdille on tärkeää saada mahdollisimman paljon lukijoita, niin niissä usein painotetaan lukijakunnan mukaisia uutisia. Joten kannattaa siis lukea useita lehtiä, jos hakee tietynlaisia uutisia itselleen.Anonyymi kirjoitti:
-a-teisti-5 viikoa + 2vk lomarahoista.
- Anonyymi
Heimo.Vesa kirjoitti:
5 viikoa 2vk lomarahoista.
Voi voi, miten työpaikkasi tulee toimeen ilman kallisarvoista läsnäoloasi noin pitkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, miten työpaikkasi tulee toimeen ilman kallisarvoista läsnäoloasi noin pitkään?
Saattaapi olla valtiolla töissä, tuskin muilla tuollaisille käyttöä on.
- Anonyymi
Heimo.Vesa kirjoitti:
5 viikoa 2vk lomarahoista.
Hyvä loma!
- Anonyymi
Entä kun Jeesuksen nimeä hyväksikäyttäen näännytettiin yli 400 aikuista ja lasta Keniassa kuoliaaksi ja haudattiin. Osa haudatuista oli vielä löydettäessä elossa?
- Anonyymi
Onko teillä ajatuksia, että miten puhdistettaisiin Jeesuksen nimi tästä poliittisesta sodasta, viharikoksista, murhista ja hyväksikäytöistä sekä ihmisten pahoinpitelyistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä ajatuksia, että miten puhdistettaisiin Jeesuksen nimi tästä poliittisesta sodasta, viharikoksista, murhista ja hyväksikäytöistä sekä ihmisten pahoinpitelyistä?
Jeesus itse huolehtii siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus itse huolehtii siitä.
Sitten täytyisi ensin teidän lukema kirous Jeesuksen päälle purkaa! Löytyy Gal.3:13. Onko tietoa, että miten de tehtäisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se käy helposti. Suljetaan vain silmät tosiasioilta.
- Anonyymi
Homojärjestöt leimaavat kaikki apostoliset seurakunnat ja järjestöt vihajärjestöiksi. Tähän vihaleimaan riittää vain kun lukee heille Raamatun sanaa kuten Päivin oikeudenkäynti osoittaa.
- Anonyymi
Ja jännä juttu itse apostolit eivät olleet edes koskaan kuulleet, että mitään Pyhää henkeä on olemassakaan, ennen kun itse itsensä apostoliksi nimittänyt juutalainen, joka ei koskaan edes tavannut Jeesusta, kastoi heidät Pyhän hengen nimeen (Apt.19).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jännä juttu itse apostolit eivät olleet edes koskaan kuulleet, että mitään Pyhää henkeä on olemassakaan, ennen kun itse itsensä apostoliksi nimittänyt juutalainen, joka ei koskaan edes tavannut Jeesusta, kastoi heidät Pyhän hengen nimeen (Apt.19).
Jeesuksella tai hänen oppilaillaan ei ole mitään tekemistä uhrikulttiuskontonne kanssa, joka perustuu Jeesuksen sanomaan Saatanaan, jonka vastustamisesta hänet tapettiin, kun opetti taivasten valtakunnan isä Jumalasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt ihan noinkaan, apostolit saivat Pyhän hengen eka helluntaina ja totta tosiaan kuulivat sen huminan ja tulenleikit äärimmäisen kouriintuntuvasti. Tätä ennen Jeesus oli puhaltanut heidän ylleen Pyhän hengen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt ihan noinkaan, apostolit saivat Pyhän hengen eka helluntaina ja totta tosiaan kuulivat sen huminan ja tulenleikit äärimmäisen kouriintuntuvasti. Tätä ennen Jeesus oli puhaltanut heidän ylleen Pyhän hengen.
Niin, tässä onkin se ikävä puoli, että kyse olikin valetarinasta, ja Jeesuksen ylösnousemus jäi tapahtumatta - onhan oppinne Jumalakin Jeesuksen sanoin kaiken valheen isä - jonka Raamatun tosi Jumalan sana näin todistaa, niinpä Jeesuksen jäikin teidän lunnaiksi kirottuna helvettiin (Gal.3:13).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksella tai hänen oppilaillaan ei ole mitään tekemistä uhrikulttiuskontonne kanssa, joka perustuu Jeesuksen sanomaan Saatanaan, jonka vastustamisesta hänet tapettiin, kun opetti taivasten valtakunnan isä Jumalasta.
Onpa paksua juttua
- Anonyymi
Ei kyllä yllätä, että suomalaiset uuskommunistiset toimittelijat levittelee valeuutisia ja propagandaa.
- Anonyymi
No uskovaisten perintöä Raamatun tekstin muokkaamisesta - onhan tällä valeperinnöllä vihana jo ikää 2000 vuotta.
- Anonyymi
Mutta onneksi näiden toimittajien ja vihervassarien vallankaappausyritys epäonnistui!!
- Anonyymi
Törkeää politikointia medialta.
- Anonyymi
Onneksi uusi hallitus on luvannut leikata YLE:n rahoitusta, joten tyhjänpäiväiset vihervasemmistolaiset toimittajat voidaan panna pois.
Yksi hyvä esimerkki YLEN holtittomasta rahankäytöstä on naisten MM-jalkapallo-otteluiden liian massiivinen uutisointi ja kommentointi. Suomihan ei ole edes siellä mukana. Vähempikin riittäisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi uusi hallitus on luvannut leikata YLE:n rahoitusta, joten tyhjänpäiväiset vihervasemmistolaiset toimittajat voidaan panna pois.
Yksi hyvä esimerkki YLEN holtittomasta rahankäytöstä on naisten MM-jalkapallo-otteluiden liian massiivinen uutisointi ja kommentointi. Suomihan ei ole edes siellä mukana. Vähempikin riittäisi.Naisurheilu on lisääntynyt sitä mukaa, kun naisten asema on kohentunut. Antiikin Kreikan miehisessä maailmassa ei tunnettu naisurheilua, mutta siellä miehet urheili alasti, jotta miehillä olisi myös katseltavaa.
Nykyajan miesten pääosa haluaisi katsella alastomia naisia urheilemassa. Toivottavasti siihen joskus päästäisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisurheilu on lisääntynyt sitä mukaa, kun naisten asema on kohentunut. Antiikin Kreikan miehisessä maailmassa ei tunnettu naisurheilua, mutta siellä miehet urheili alasti, jotta miehillä olisi myös katseltavaa.
Nykyajan miesten pääosa haluaisi katsella alastomia naisia urheilemassa. Toivottavasti siihen joskus päästäisiin.Etkö muualla näe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisurheilu on lisääntynyt sitä mukaa, kun naisten asema on kohentunut. Antiikin Kreikan miehisessä maailmassa ei tunnettu naisurheilua, mutta siellä miehet urheili alasti, jotta miehillä olisi myös katseltavaa.
Nykyajan miesten pääosa haluaisi katsella alastomia naisia urheilemassa. Toivottavasti siihen joskus päästäisiin.Etkö muualla niitä näe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi hyvä esimerkki YLEN holtittomasta rahankäytöstä on naisten MM-jalkapallo-otteluiden liian massiivinen uutisointi ja kommentointi. Suomihan ei ole edes siellä mukana. Vähempikin riittäisi.Onko ne kaikki lesboja ne pollinperässä hyppääjät.
Ei sitä paljoa lapsekkaampaa joutoväen touhuilua taida kukaaan keksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi hyvä esimerkki YLEN holtittomasta rahankäytöstä on naisten MM-jalkapallo-otteluiden liian massiivinen uutisointi ja kommentointi. Suomihan ei ole edes siellä mukana. Vähempikin riittäisi.Yle on laajentanut toimintaansa aivan liikaa ja siksi sadat miljoonat eivät tahdo riittää. Kun he vielä kouluttavat nuorista toimittajia, niin kaikki työntekijät ovat kuin samasta puusta tehtyjä. Osaamisen taso on laskenut huikeasti ja parhaiten sen huomaa urheiluselostuksissa, kun studiossa täytyy olla useampi kommentoimassa ja selostajat eivät enää pärjää yksinään, vaan ex-urheilijoita rahdataan asiantuntijoiksi ympäri maapallon ja tietysti he ovat myös vaatetettu päästä varpaisiin, joten rahaa palaa ylenmäärin. Kun lisäksi maikkarin pomo siirtyi ylen toimitusjohtajaksi, niin sielläkin otettiin mainostaminen esiin. Mainostetaan viikko toisensa jälkeen omia ohjelmia, kun pelätään katsojien kaikkoavan näiltä surkeilta viihdesarjoilta. Kuinkahan moni maksaa turhaan yleveroa, sillä kaikilla ei ole TV:tä tai tietokonetta ja toosa on vain muistoesineenä olohuoneen nurkassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yle on laajentanut toimintaansa aivan liikaa ja siksi sadat miljoonat eivät tahdo riittää. Kun he vielä kouluttavat nuorista toimittajia, niin kaikki työntekijät ovat kuin samasta puusta tehtyjä. Osaamisen taso on laskenut huikeasti ja parhaiten sen huomaa urheiluselostuksissa, kun studiossa täytyy olla useampi kommentoimassa ja selostajat eivät enää pärjää yksinään, vaan ex-urheilijoita rahdataan asiantuntijoiksi ympäri maapallon ja tietysti he ovat myös vaatetettu päästä varpaisiin, joten rahaa palaa ylenmäärin. Kun lisäksi maikkarin pomo siirtyi ylen toimitusjohtajaksi, niin sielläkin otettiin mainostaminen esiin. Mainostetaan viikko toisensa jälkeen omia ohjelmia, kun pelätään katsojien kaikkoavan näiltä surkeilta viihdesarjoilta. Kuinkahan moni maksaa turhaan yleveroa, sillä kaikilla ei ole TV:tä tai tietokonetta ja toosa on vain muistoesineenä olohuoneen nurkassa?
Yle on toiminut aina alusta asti saakka uskonnollisen propagandan levitysalustana.
On kaikkien veronmaksajien rahojen tuhlausta käyttää niitä aamuhartauksien ja jumalanpalvelusten lähettämiseen. Ne ketkä niitä haluavat katsoa ja kuunnella voivat valittaa asiasta kirkolle joka järjestäköön ohjelmansa ja niiden lähetyksen omin nokin. Ilman veronmaksajien rahoja. - Anonyymi
Sitä se nykyään on.
- Anonyymi
Niin tekee.
- Anonyymi
ADF:n keväällä 2022 Kanava-lehdessä julkaistun vastine:
ADF International lausunto vastauksena teol. tri. Juha Meriläisen esittämiin vääriin väitteisiin
16.03.2022
Tämä lausunto on vastaus Kanava-lehdessä (Suomen Kuvalehden verkossa) julkaistuun artikkeliin Taistelu Euroopan sielusta, jonka on kirjoittanut Suomen evankelis-luterilaisen kirkon arkkipiispan kansainvälisten asioiden teologinen neuvonantaja pastori Juha Meriläinen.
”ADF International on uskontopohjainen oikeudellinen etujärjestö, joka suojelee perusvapauksia ja edistää kaikkien ihmisten luontaista ihmisarvoa. Uskomme, että kaikki ihmiset on luotu Jumalan kuvaksi ja että jokainen on ihmisarvon ja kunnioituksen arvoinen. Taistelemme uskonnollisten vähemmistöjen vainon lopettamiseksi kaikkialla maailmassa. Puolustamme perheitä ja yksilöitä oikeudessa ja puolustamme perusvapauksia kansallisella ja kansainvälisellä tasolla. Olemme mukana hankkeissa ja tapauksissa yli 100 maassa, ja monipuolinen tiimimme edustaa monenlaisia maita, taustoja ja kieliä.
Kuten verkkosivuiltamme käy ilmi, nykyisiin hankkeisiimme kuuluu muun muassa sellaisten tyttöjen puolustaminen Pakistanissa, jotka on siepattu, naitettu väkisin ja "käännytetty" kristinuskostaan. Olemme haastaneet oikeuteen Venäjän viranomaiset, jotka kieltävät uskonnollisia yhteisöjä kokoontumasta jumalanpalvelukseen. Ja "katoavat tytöt" hankkeemme kautta tarjoamme ilmaista oikeusapua intialaisille naisille, jotka saavat kärsiä siitä, että ovat vain synnyttäneet tyttöjä.
Euroopassa tuemme Päivi Räsäsen oikeudellista puolustusta, koska uskomme, että vapaassa yhteiskunnassa jokaisen pitäisi saada ilmaista omaa vakaumustaan ilman sensuurin pelkoa. Tämä on jokaisen vapaan ja demokraattisen yhteiskunnan perusta. Puheen kriminalisointi niin sanotuilla vihapuheita koskevilla laeilla sulkee tärkeät julkiset keskustelut ja on vakava uhka demokratioillemme.
ADF International on äärimmäisen pettynyt siitä, että Suomen evankelis-luterilaisen kirkon arkkipiispan kansainvälisten asioiden teologinen neuvonantaja pastori Juha Meriläinen toistelee perusteettomia syytöksiä toiminnastamme.
Ottaen huomioon, että Meriläinen ei ottanut meihin yhteyttä kommenttia varten ennen artikkelinsa julkaisemista (mikä on vastoin kaikkein perustavanlaatuisimpia journalistisia normeja), vastaamme alla olevaan kahteen suurimpaan epätotuuteen.
Ensinnäkin Meriläinen tukeutuu Southern Poverty Law Centeriin (SPLC) muodostaessaan mielipiteensä. SPLC on kuitenkin tuhonnut uskottavuutensa räikeän puolueellisen agendansa ja huonomaineisen varainhankintajärjestelmänsä vuoksi. Se on luonut puolueellisen ja ideologisesti perustellun "viharyhmä"-luettelon osana "erittäin tuottoisaa huijausta", kuten eräs SPLC:n entinen työntekijä sitä kuvaili. Totuus on, että ADF International on yksi maailman suurimmista ja tehokkaimmista uskonnonvapauden ja sananvapauden suojeluun omistautuneista oikeudellisista etujärjestöistä. Lukemattomat valtavirran tiedotusvälineet ovat paljastaneet SPLC:n puolueellisen agendan ja väärinkäytökset, joista osa on lueteltu alla. SPLC on itse asiassa haastettu useita kertoja oikeuteen siitä, että se on levittänyt epäoikeudenmukaisesti vääriä tietoja ryhmistä mustamaalatakseen niitä, joiden kanssa se on eri mieltä.”- Anonyymi
”Meriläinen toistaa artikkelissaan SPLC:n valheellisia väitteitä; nimittäin, että me "tuimme transsukupuolisten pakkosterilointia ja kampanjoimme homoseksuaalisuuden kriminalisoinnin puolesta."
Selvyyden vuoksi todettakoon, että emme ole koskaan tukeneet homoseksuaalisuutta kriminalisoivien lakien säätämistä, emmekä tälläkään hetkellä käy oikeudenkäyntejä tai aja mitään tällaista lainsäädäntöä.
Lisäksi tuomitsemme jyrkästi kenenkään pakkosterilisaation. Tämä valheellinen väite on tahallinen vääristely ADF Internationalin Euroopan ihmisoikeustuomioistuimelle jättämästä kirjelmästä "A.P., Garçon ja Nicot vastaan Ranska". Tapauksessa tarkasteltiin oikeudellisia kriteerejä, jotka on täytettävä, jotta kansalaiset voivat laillisesti muuttaa sukupuoltaan. ADF Internationalin oikeudellisessa kirjelmässä tuettiin Euroopan maiden oikeutta laatia omat lainsäädäntönsä sen sijaan, että niiden toimivallan ulkopuolella toimivat kansainväliset tuomioistuimet määräävät ne. Kirjelmässä ei otettu lainkaan kantaa Ranskan lakiin, eikä sillä ollut mitään tekemistä pakkosterilisaation kanssa. Euroopan yhteisöjen tuomioistuin tai kukaan asian osapuolista ei luonnehtinut osallistumistamme tällä tavoin. Itse asiassa
Euroopan ihmisoikeustuomioistuin kehotti meitä nimenomaan Euroopan ihmisoikeussopimuksen tavanomaisten sääntöjen mukaisesti olemaan "ottamatta kantaa tapauksen tosiseikkoihin tai asiasisältöön, vaan käsittelemään ainoastaan tapauksen ratkaisuun liittyviä yleisiä periaatteita", ja juuri niin me teimme. Vasta useita vuosia myöhemmin SPLC alkoi vääristellä kantaamme asiassa omien tarkoitusperiensä mukaisesti.
Toiseksi Meriläinen kyseenalaistaa rahoituksemme ja vihjaa, että meitä rahoittavat yksinomaan varakkaat yhdysvaltalaiset lahjoittajat. Todellisuudessa työtämme rahoittaa yli 200 000 tukijaa yli 50 maassa. Noudatamme täysin kaikkia sääntöjä, jotka eri hyväntekeväisyysjärjestöjen sääntelyviranomaiset ovat asettaneet maissa, joissa toimimme. Tukijamme antavat lahjoituksia tietäen, että oikeustoimintamme ulottuu kaikkialle maailmaan tärkeiden periaatteellisten asioiden puolustamiseksi.
Olemme todella sitoutuneet sananvapauteen, niin ollen on surullista, että kirkon edustaja levittää valheita ja vääristeltyjä väitteitä työstämme.” Anonyymi kirjoitti:
”Meriläinen toistaa artikkelissaan SPLC:n valheellisia väitteitä; nimittäin, että me "tuimme transsukupuolisten pakkosterilointia ja kampanjoimme homoseksuaalisuuden kriminalisoinnin puolesta."
Selvyyden vuoksi todettakoon, että emme ole koskaan tukeneet homoseksuaalisuutta kriminalisoivien lakien säätämistä, emmekä tälläkään hetkellä käy oikeudenkäyntejä tai aja mitään tällaista lainsäädäntöä.
Lisäksi tuomitsemme jyrkästi kenenkään pakkosterilisaation. Tämä valheellinen väite on tahallinen vääristely ADF Internationalin Euroopan ihmisoikeustuomioistuimelle jättämästä kirjelmästä "A.P., Garçon ja Nicot vastaan Ranska". Tapauksessa tarkasteltiin oikeudellisia kriteerejä, jotka on täytettävä, jotta kansalaiset voivat laillisesti muuttaa sukupuoltaan. ADF Internationalin oikeudellisessa kirjelmässä tuettiin Euroopan maiden oikeutta laatia omat lainsäädäntönsä sen sijaan, että niiden toimivallan ulkopuolella toimivat kansainväliset tuomioistuimet määräävät ne. Kirjelmässä ei otettu lainkaan kantaa Ranskan lakiin, eikä sillä ollut mitään tekemistä pakkosterilisaation kanssa. Euroopan yhteisöjen tuomioistuin tai kukaan asian osapuolista ei luonnehtinut osallistumistamme tällä tavoin. Itse asiassa
Euroopan ihmisoikeustuomioistuin kehotti meitä nimenomaan Euroopan ihmisoikeussopimuksen tavanomaisten sääntöjen mukaisesti olemaan "ottamatta kantaa tapauksen tosiseikkoihin tai asiasisältöön, vaan käsittelemään ainoastaan tapauksen ratkaisuun liittyviä yleisiä periaatteita", ja juuri niin me teimme. Vasta useita vuosia myöhemmin SPLC alkoi vääristellä kantaamme asiassa omien tarkoitusperiensä mukaisesti.
Toiseksi Meriläinen kyseenalaistaa rahoituksemme ja vihjaa, että meitä rahoittavat yksinomaan varakkaat yhdysvaltalaiset lahjoittajat. Todellisuudessa työtämme rahoittaa yli 200 000 tukijaa yli 50 maassa. Noudatamme täysin kaikkia sääntöjä, jotka eri hyväntekeväisyysjärjestöjen sääntelyviranomaiset ovat asettaneet maissa, joissa toimimme. Tukijamme antavat lahjoituksia tietäen, että oikeustoimintamme ulottuu kaikkialle maailmaan tärkeiden periaatteellisten asioiden puolustamiseksi.
Olemme todella sitoutuneet sananvapauteen, niin ollen on surullista, että kirkon edustaja levittää valheita ja vääristeltyjä väitteitä työstämme.”Oho, vaikka todistettavasti juuri noiden järjestöt tekevät vihamielistä lobbausta ympäri maailmaa.
- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
Oho, vaikka todistettavasti juuri noiden järjestöt tekevät vihamielistä lobbausta ympäri maailmaa.
Setako todistaa?
- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
Oho, vaikka todistettavasti juuri noiden järjestöt tekevät vihamielistä lobbausta ympäri maailmaa.
Setako todistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Setako todistaa?
Se on mummon auktoriteetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on mummon auktoriteetti.
Ihan suotta pelkäät, ei Mummon sinun ylintä auktoriteettiasi ole viemässä minnekään, kommenteista päätellen,
- Anonyymi
”TIEDOTE
31.7.2023
Kansanedustaja Päivi Räsänen:
Olen kiitollinen kaikesta tuesta sanan- ja uskonvapaudelle.
Useissa medioissa julkaistu STT:n uutinen on ideologisesti asenteellinen. Sananvapauden puolustamisen sijaan jutussa mustamaalataan tahoja, jotka yrittävät auttaa ja tukea prosessissa, johon olen joutunut perusvapauksia käytettyäni. En saanut tilaisuutta lausua jutusta, sillä toimittajan puhelut eivät minua saavuttaneet eikä hän ottanut millään muulla tavoin minuun yhteyttä.
Kohdallani jo yli neljä vuotta kestänyt koettelemus on sisältänyt valheellisia, totuuden vastaisia syytöksiä, useita pitkiä poliisikuulusteluja, käräjäoikeuden istuntoja ja pian koittavan hovioikeuskäsittelyn, vaikka käräjäoikeus antoi yksimielisen vapauttavan lausunnon.
Kirjoitusteni ja puheitteni sisältö edustaa klassisen kristinuskon näkemyksen avioliitosta ja seksuaalisuudesta, saman mitä kirkot ovat yleisesti kahden vuosituhannen ajan opettaneet. En hyväksy kenenkään solvaamista, uhkaamista enkä panettelua, eikä niitä ole lausuntoihini sisältynyt. Jo pelkkä oikeusprosessi on pelotevaikutuksena omiaan kaventamaan sanan- ja uskonnonvapautta. Mikäli Raamatun opetuksiin perustuvista kirjoituksista tulisi tuomio, se merkitsi vakavaa uskonvapauden rajoitusta. On luonnollista, että tämä herättää huolta niin Suomessa kuin kansainvälisesti kristittyjen keskuudessa.
Ihmisoikeuksia ja sananvapautta puolustavan kristilliseltä arvopohjalta toimivan kansainvälisen oikeusapujärjestön leimaaminen ”vihajärjestöksi” on törkeää ja valheellista. ADF (Alliance Defending Freedom) tukee ympäri maailmaa, mm Pakistanissa ja Intiassa vainottuja.
Olen kiitollinen kaikille järjestöille ja yksittäisille henkilöille, jotka ovat tavalla tai toisella tarjonneet tukeaan jo neljä vuotta kestäneen prosessin aikana. En itse edes tiennyt ADF:n olemassaolosta ennen kuin sieltä otettiin minuun yhteyttä ja tarjottiin apua. Myös Suomessa perustettu Sanan- ja uskonnon vapaus ry on ollut merkittävä tuki tämän neljä vuotta kestäneen prosessin aikana.
Syyttäjän vaatimuksesta joudun vielä hovioikeuteen 22.-24.8 ja olen iloinen, jos näen siellä kansainvälisen ja eurooppalaisen oikeuden asiantuntijoita läsnä.
Väärien syytösten sijaan suosittelen mediaa kiinnittämään huomion siihen, että ”Räsänen vastaan valtio” -jutussa joudun puolustamaan sanan- ja uskonvapautta tahoa vastaan, jolla on rajaton määrä veronmaksajien resursseja käytössään. Poliisin, syyttäjälaitoksen ja oikeuslaitoksen resursseille olisi kipeästi tarvetta oikeiden rikosten tutkintaan.
Päivi Räsänen”- Anonyymi
Tällaiseen myllytykseen ei kukaan haluaisi. Ihmisellä ei ole enää mitään arvoa ja media voi lynkata kenet tahansa sananvapauden nimissä. Aikansa pullistelevat ja sitten tulee toisenlainen aika ja voidaan heittää romukoppaan tämä uusi normaali. Sieltä jalustalta on aina pudottu jossakin vaiheessa alas maan pinnalle. Toivoa sopii, että ihmisyys alkaisi pian kohota entiseen arvoonsa ja huomata ettei kukaan meistä ole rikkeetön ja aina oikeassa.
- Anonyymi
>>Poliisin, syyttäjälaitoksen ja oikeuslaitoksen resursseille olisi kipeästi tarvetta oikeiden rikosten tutkintaan.<<
Eikö sanan- ja uskonnonvapaus sitten olekkaan niin tärkeitä asioita Päiville, että niitä ei tarvitsisi oikeudessa käsitellä ?
Tietysti harmittaa kun itse on vastaan valtio asiassa joka olisi voitu jättää ihan hyvin omaan arvoonsa.
Yksittäisen uskontoryönää julistavan henkilön sanomisiksi. Olkoonkin sitten kansanedustaja ja entinen ministeri.
Resursseista ei pitäisi Räsäsenkään puolustus jäädä kiinni jos asia on kerran kohdallaan.
ADFI on kerännyt jo kokonaiset 400 euroa Räsäsen oikeusapuun ja voi voi.
- Anonyymi
No stt:n luotettavuuden tietää jokainen vanhempi suomalainen. Stt on levittää vasemmistolaista ideologiaa ja uutisoi oikeistolaisesta politiikasta sopivasti vasemmiston kannatusta nostavaa uutisointia.
Hyvänä esimerkkinä on ko uutinen, mikä sinällään on totta, mutta koko totuus muuttaa uutisoinnin vääristelyksi ja valheeksi. Mitä tekee stt? Ehkä jossain marginaalissa pahoittelee. Tavoite ja vahinko on kuitenkin satu aikaiseksi, eikä sitä kyetä korjaamaan.- Anonyymi
Kokoomustaustainen Verkkouutiset on vielä ihan luotettava media
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on.
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihmeessä voimakkaasti politisoitunut uutisjulkaisu voi olla luotettava tai puolueeton.
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Miten ihmeessä voimakkaasti politisoitunut uutisjulkaisu voi olla luotettava tai puolueeton.
Toki on koska se sanoo rehellisesti olevansa kokoomuslainen. 😺
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Toki on koska se sanoo rehellisesti olevansa kokoomuslainen. 😺
Koska se on kokoomuslainen niin se on puolueeton? Yksikään puoluelehti ei ole. 😁
Anonyymi kirjoitti:
Koska se on kokoomuslainen niin se on puolueeton? Yksikään puoluelehti ei ole. 😁
Mikään media ei ole mutta harva sen sanoo suoraan. 😺
”STT:n artikkelin antaa ymmärtää, että yhdysvaltalainen kristillinen lakiasiaintoimisto Alliance Defending Freedom (ADF) olisi keräämässä rahoitusta Päivi Räsäsen oikeudenkäyntikuluihin. Itse asiassa lahjoituksia on keräämässä Räsäsen puolustusta tukenut Alliance Defending Freedom International (ADFI), yli sadassa maassa toimiva ADF:n kansainvälinen sisarjärjestö.”
Kyse on siis saman järjestön alajärjestöstä, eli aivan sama kummasta puhuu.
”Tämä ”ihmisoikeusjärjestö” SPLC on itse asiassa selkeää poliittista agendaa avoimesti ajava ja taloudellista voittoa tekevä vasemmistoaktivistien yhteenliittymä…”
Ruotsila sitten itse on ”…julkaissut ja levittänyt suomalaisiin joukkotiedotusvälineisiin vakavasti virheellisiä, puutteellisia ja harhaanjohtavia tietoja sisältävän artikkelin.”
Ja mustamaalaa kaikin tavoin, ettei vain kukaan huomaisi, mitä tuo ADF sitten tekee. :D- Anonyymi
Suomen valtamedia on läpeensä politisoitunut mafia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen valtamedia on läpeensä politisoitunut mafia.
Se on totta.
Valtamedia lukee johtavansa maata. - Anonyymi
"Ruotsila sitten itse on ”…julkaissut ja levittänyt suomalaisiin joukkotiedotusvälineisiin vakavasti virheellisiä, puutteellisia ja harhaanjohtavia tietoja sisältävän artikkelin.”
Ruotsila on oikeassa että vain eräs homojärjestö on leimannut kristilliset seurakunnat ja järjestöt vihajärjestöksiksi poliittisista syistä. Tämänkaltainen propaganda on tämän homojärjestön tehtävä leimata kaikki hengelliset seurakunnat ym vihajärjestöksiä juuri näitä "mummomuoria" silmälläpitäen jotka kritiikittä ottavat nämä asia mukaan omaan taisteluunsa elävää, apostolista kristinuskoa vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ruotsila sitten itse on ”…julkaissut ja levittänyt suomalaisiin joukkotiedotusvälineisiin vakavasti virheellisiä, puutteellisia ja harhaanjohtavia tietoja sisältävän artikkelin.”
Ruotsila on oikeassa että vain eräs homojärjestö on leimannut kristilliset seurakunnat ja järjestöt vihajärjestöksiksi poliittisista syistä. Tämänkaltainen propaganda on tämän homojärjestön tehtävä leimata kaikki hengelliset seurakunnat ym vihajärjestöksiä juuri näitä "mummomuoria" silmälläpitäen jotka kritiikittä ottavat nämä asia mukaan omaan taisteluunsa elävää, apostolista kristinuskoa vastaan.Kyllä, ja sitä mantraa homottajat toistavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ja sitä mantraa homottajat toistavat.
Siis oikeasti, palstallahan vain sinä ja sielunveljesi homotatte, kai te nyt oman mantranne toistamisen voitte jättää tekemättä jos niin haluatte.
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsila on oikeassa että vain eräs homojärjestö on leimannut kristilliset seurakunnat ja järjestöt vihajärjestöksiksi poliittisista syistä. Tämänkaltainen propaganda on tämän homojärjestön tehtävä leimata kaikki hengelliset seurakunnat ym vihajärjestöksiä juuri näitä "mummomuoria" silmälläpitäen jotka kritiikittä ottavat nämä asia mukaan omaan taisteluunsa elävää, apostolista kristinuskoa vastaan."Ruotsila on oikeassa että vain eräs homojärjestö on leimannut kristilliset seurakunnat ja järjestöt vihajärjestöksiksi poliittisista syistä."
Ei Ruotsila on mitään tuollaista sanonut. Vääristelet sitten jopa hänenkin sanomiaan.- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
"Ruotsila on oikeassa että vain eräs homojärjestö on leimannut kristilliset seurakunnat ja järjestöt vihajärjestöksiksi poliittisista syistä."
Ei Ruotsila on mitään tuollaista sanonut. Vääristelet sitten jopa hänenkin sanomiaan.Mummomuori on Jehovan todistaja ja myös liberaaliteologi. Tämä nainen on tullut tänne vain eksyttämään.
- Anonyymi
Ruotsila puhuu asiaa kuten aina.
- Anonyymi
STT harjoittaa tuon perusteella käytännössä valhepuhetta, mikä ei yllätä Suomen vasemmiston ja vasemmistolaistaustaisten toimittajien käyttäessä valhetta vaikutuskeinoinaan Stalinin tapaan.
- Anonyymi
Valitettavasti se on totta.
- Anonyymi
SANOMA OY ON SEKÄ HESARIN ETTÄ MYÖS STT:N PÄÄOMISTAJA
samaa harhautusta kaikki nämä - Anonyymi
Olen ateisti ja mutta mitään kostonhimoa en uskovaisille koe päin vastoin olen Lutherin ja Agricolan ihailija, Luther on suomen kirjakielen isä siis A seurasi hänen ideoitaan Kävin saksalaispainotteisen koulun ihan taviksena
Räsänen on joutunut oikeusmurhan uhriksi valtio/valtakunnansyyttäjien
keksittyä kolme valheellista lausumaa joita hän ei ole sanonut ja tämä todettiin
raastuvanoikeudessa
Kannatan luterilaisuutta vaikken ole uskossa kannatan Räsäsen oikeutta puhua
ja lukea Raamattua
vastustan islamia ja äänestän Purraa
https://riikkapurra.net/2023/08/04/kaksi-vuotta/#comment-6257
Poliisi: ei syytä tutkia, ei rikosta
Raastuvanoikeus: vapautus yksimielisesti, ei tuomiota
Valtio/valtakunnansyyttäjät jatkavat hovioikeuteen
Kuka saa puhua ja mitä? Päivi Räsänen
https://www.permanto.fi/embed/video/229401409/249996021?fbclid=IwAR3pr1WjHuGTQ-E7Kb6z96dXvtgtqHpxdH49UMa7AUMd2a17XIvCuH3tDKo - Anonyymi
” ”Tapaus raamattukäräjät” osoittaa, että nyt arkkipiispan lausunnot hyödynnetään aatteellisessa taistelussa täysimääräisesti. Huomiota herättää myös arkkipiispan johdolla toimivan Kirkkohallituksen translaki-lausunto. Siinä esitettiin linjassa SETA:n kanssa – pyöreästi vetoamalla ikärajan asettamista vastaan – myös lapsille oikeutta vaihtaa itse sukupuolensa. Translakiin vaatimusta ei huolittu edes puna-vihreä -enemmistöisessä eduskunnassa. Tällä erää ikäraja tuli lakiin, eli vain täysi-ikäiset saavat tehdä sukupuolen vaihdoksen.
Kysymys herää kirkon eri elinten toimivaltaisuudesta syvästi opillis-eettisten lausuntojen antajana: Mikä valtuutus kirkon ylimmillä virkamiehillä on edistää lasten sukupuolen vaihtamista? Miten pitkälle kirkon johto aikoo ja voi mennä SETA:n aina voimistuvien vaatimusten vanavedessä?
Monenlaiset aktivisti- ja painostusryhmät vaativat kirkolta ideologialleen tukea; ne myös jakavat omia totuuksiaan. Kirkon ei pidä antautua hyödyllisen idiootin asemaan eikä uskoa kaikkea mitä syötetään vaikkapa ihmisoikeuksien nimissä.
Väärien tietojen ja asenteellisuuden korjaaminen median ja suuren yleisön edessä olisi kirkon johdolta oikein ja kristillistä.”
Kirjoituksessa myös itse aloituksen aiheesta
https://www.seurakuntalainen.fi/blogit/arkkipiispan-lausunnot-hyodynnetaan-aatteellisessa-taistelussa-taysimaaraisesti/ - Anonyymi
Sanos ny kuule oliko teitillä tuon alotukses mainitun järjestökentän kans tavotteena jonkinlaanen ihmisten jako toisiinsa nähären eriarvosiin rotuihin, naisten alistaminen miähen omaasuureks ja sitte viä seksuaalisiin vähemmistöihin kohdistetut ankarat oikeustoimet?
Vähän jäänny epäselväks, että mihkä te niinku olette pyrkimäs ja kekkä kaikki niitä suomes on tavottelemas.
Jos niinku pikkusen selevyyttä vois noihin saada kun selkeesti teitillä on tietoo asioitten kulusta.- Anonyymi
Ihan omia pyrkimyksiäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan omia pyrkimyksiäsi.
Yrittämällä kiertää kysymyksen ilmeisesti myönnät teillä olevan tavoitteena nuo mainitut rotuun ja sukupuoleen liittyvät kysymykset sekä seksuaalisiin vähemmistöihin kohdistuvan ankaran lainsäädännön aikaansaaminen.
Entä avioseksi ilman lisääntymistarkoitusta miehen ja naisen välillä, oletteko tekemässä siitäkin rangaistavan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittämällä kiertää kysymyksen ilmeisesti myönnät teillä olevan tavoitteena nuo mainitut rotuun ja sukupuoleen liittyvät kysymykset sekä seksuaalisiin vähemmistöihin kohdistuvan ankaran lainsäädännön aikaansaaminen.
Entä avioseksi ilman lisääntymistarkoitusta miehen ja naisen välillä, oletteko tekemässä siitäkin rangaistavan?Meinaan ei ihan heti uskoisi suomesta löytyvän sellaisia uskovia, joilla olisi tavoitteena rotusorto, naisten alistaminen sekä seksuaalisten vähemmistöjen kriminalisointi.
Jos sellaisia löytyisi, niin luulisi uskovalta löytyvän kanttia julistaa pyrkimyksensä kaikelle kansalle omalla nimellään. Anonyymi kirjoitti:
Meinaan ei ihan heti uskoisi suomesta löytyvän sellaisia uskovia, joilla olisi tavoitteena rotusorto, naisten alistaminen sekä seksuaalisten vähemmistöjen kriminalisointi.
Jos sellaisia löytyisi, niin luulisi uskovalta löytyvän kanttia julistaa pyrkimyksensä kaikelle kansalle omalla nimellään.Ei sellaisia olekaan.
- Anonyymi
yIämummo kirjoitti:
Ei sellaisia olekaan.
Saatat hyvinkin olla oikeassa, ettei oikeasti Jumalaa yli kaiken rakastavia uskovia olekaan.
Vaikka havaintosi mukaan palstalla kerskaavista uskovista ei siihen olisikaan, niin Suomessakin saattaa olla ihmisiä jotka oikeasti uskovat Jumalaan ja yrittävät kaikessa elämässään elää Jumalan tahdon mukaisesti, tuskin tulevat tällaiselle palstalle retostelemaan uskollaan. Anonyymi kirjoitti:
Saatat hyvinkin olla oikeassa, ettei oikeasti Jumalaa yli kaiken rakastavia uskovia olekaan.
Vaikka havaintosi mukaan palstalla kerskaavista uskovista ei siihen olisikaan, niin Suomessakin saattaa olla ihmisiä jotka oikeasti uskovat Jumalaan ja yrittävät kaikessa elämässään elää Jumalan tahdon mukaisesti, tuskin tulevat tällaiselle palstalle retostelemaan uskollaan.Rakkaus on päätös rakastaa.
- Anonyymi
yIämummo kirjoitti:
Rakkaus on päätös rakastaa.
Niinhän se on ymmärrettävä, että upotuskasteella ja ilmoittamalla uskovansa ihmisen ei enää tarvitse noudattaa edes Raamatun Kirjoituksia ollakseen taivaskelpoinen.
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se on ymmärrettävä, että upotuskasteella ja ilmoittamalla uskovansa ihmisen ei enää tarvitse noudattaa edes Raamatun Kirjoituksia ollakseen taivaskelpoinen.
Mihin tuo väitteesi liityy?
- Anonyymi
yIämummo kirjoitti:
Mihin tuo väitteesi liityy?
Kultapieni, ei se ole väite. Palstalla vaan jotkut sielunveljesi ovat todenneet Jeesuksen antaneen heille jo tuhansia vuosia sitten anteeksi kaikki teot mitä he tässä ajassa tekevät.
Siis teoilla jotka johtavat meidät tavalliset ihmiset kadotukseen, te voitte kaikessa rauhassa tehdä niitä ja ne eivät vaikuta teidän taivaskelpoisuuteenne, koska Jeesus. Anonyymi kirjoitti:
Kultapieni, ei se ole väite. Palstalla vaan jotkut sielunveljesi ovat todenneet Jeesuksen antaneen heille jo tuhansia vuosia sitten anteeksi kaikki teot mitä he tässä ajassa tekevät.
Siis teoilla jotka johtavat meidät tavalliset ihmiset kadotukseen, te voitte kaikessa rauhassa tehdä niitä ja ne eivät vaikuta teidän taivaskelpoisuuteenne, koska Jeesus.Kyllä se ihan utopistinen väite on, kullittelija.
- Anonyymi
yIämummo kirjoitti:
Kyllä se ihan utopistinen väite on, kullittelija.
Tarkoitatko ettet upotuskasteella ja uskontunnustuksellasi olekaan saanut pakotettua Jeesusta ottamaan sinua seuraajakseen?
Minunkin mielestäni uudestisyntymisesi on yksinomaan Jumalan teko johon ihminen itse ei voi vaikuttaa millään ansioillaan. Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko ettet upotuskasteella ja uskontunnustuksellasi olekaan saanut pakotettua Jeesusta ottamaan sinua seuraajakseen?
Minunkin mielestäni uudestisyntymisesi on yksinomaan Jumalan teko johon ihminen itse ei voi vaikuttaa millään ansioillaan.Ihan itse keksit.
- Anonyymi
yIämummo kirjoitti:
Ihan itse keksit.
Minusta ei ole keksimään tuollaista,
Raamatun Kirjoituksista tuo juontuu, ettei ihminen omilla teoillaan ja ansioillaan voi pakottaa Jeesusta ottamaan ketään seuraajakseen, vaan se on yksinomaan Jeesuksen teko.
Hän näkee joksisen sisimpään ja tietää milloin ihminen on valmis Hänen seuraajakseen.
Turhaan Hän ei ole osoittanut mistä Hänen seuraajansa tunnistaa. Anonyymi kirjoitti:
Minusta ei ole keksimään tuollaista,
Raamatun Kirjoituksista tuo juontuu, ettei ihminen omilla teoillaan ja ansioillaan voi pakottaa Jeesusta ottamaan ketään seuraajakseen, vaan se on yksinomaan Jeesuksen teko.
Hän näkee joksisen sisimpään ja tietää milloin ihminen on valmis Hänen seuraajakseen.
Turhaan Hän ei ole osoittanut mistä Hänen seuraajansa tunnistaa.Juurihan keksit.
- Anonyymi
Olen ylpeä Päivistä.
- Anonyymi
Niin minäkin ajattelen hänestä? Todella esimerkillinen nainen joka on saanut suomessa maallistumista aikaan uskovissa enemmän kuin yksikään ateisti tai liberaaliuskovainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin ajattelen hänestä? Todella esimerkillinen nainen joka on saanut suomessa maallistumista aikaan uskovissa enemmän kuin yksikään ateisti tai liberaaliuskovainen.
Puhut kuin pulloperse sika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut kuin pulloperse sika.
Voi miten kauniisti kirjoitatkaan kuulleesi mainitsemaasi puhettani, olethan varovainen ettet vaan joudu sielunveljiesi joulupöytään kirjoittamallasi täytteellä koristeltuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi miten kauniisti kirjoitatkaan kuulleesi mainitsemaasi puhettani, olethan varovainen ettet vaan joudu sielunveljiesi joulupöytään kirjoittamallasi täytteellä koristeltuna.
Kultapieni, mene takaisin nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kultapieni, mene takaisin nukkumaan.
Auttaako minun nukkumiseni siihen, ettet enää kuule ääniä jotka koet puheekseni?
- Anonyymi
Media on täysin sairas.
- Anonyymi
Purra sanoi ihan oikein!
- Anonyymi
Elämme kasino taloutta.
Robotit tekee pitkiä analysointeja ja raportteja, nii kommentoi toiset robotit, ihmiset on ihan pihalla, - rahalla saa ja hevosella pääsee, - päämäärä pyhittää keinot.
IKL alkaa paisuun ja saa verovähennyksiä ja pääsee teurastaan omia kansalaisiaan.
Naisten hoiva vaisto muutunut raivottarien teurastus vieteiksi, -
Robotit vie juristien työt nyt täytyy takoa kun rauta on kuumaa.
Homojutut on kakkajuttuja, - niitä vatvotaan ja kansa pysyy ärtyisänä, oikeat asiat tehdään salassa, -pervo demokratiaa. - Anonyymi
Jo 50 vuotta sitten, maailmalla, saattoi todeta, että suomalaiset mediat valehtelivat. Uutisoinnit eivät kertoneet asioista täyttä totta, jättivät osan kertomatta, jolloin mielikuva tapahtuneesta vääristyi.
Näin on edelleen.
Olen ollut uutispaikoilla ja nähnyt, mitä todella tapahtui. Mediamme ovat aivan kylmästi kääntäneet asiat päin vastoin. Valehdellet. Jopa uutiskuvat eivät ole tapahtumapaikalta, eivät välttämättä edes samasta maasta!
Tätäkin voi esim. Ylen ja Sanomatalon uutisoinneissa nähdä. Jos joku itse tuntee paikalliset asiat, niin jopa todella tökeröitäkin valhekuvia ja uutisointeja.
Suomessa eivät päämediamme ole luotrttavia. En yleensä lue kuin otsikot, jotka nekin saattavat valehdella.- Anonyymi
Nykyään meno on kuin villissä lännessä.
Tuo on yksi äärioikeiston agenda, eli nakertaa luottamusta mm. medioihin. Sitten ne omilla sivuillaan kovasti mainostavat sitä, miten heidän puolueelliset uutisensa olisivat ainota oikeita "puolueettomia". ;D
- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
Tuo on yksi äärioikeiston agenda, eli nakertaa luottamusta mm. medioihin. Sitten ne omilla sivuillaan kovasti mainostavat sitä, miten heidän puolueelliset uutisensa olisivat ainota oikeita "puolueettomia". ;D
Tiedämme, että olet umpipunainen kommunisti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedämme, että olet umpipunainen kommunisti!
Niin tiedämmekin.
- Anonyymi
Niin jakaa.
Ymmärrän oikein hyvin näiden pahastumisen. Eihän se ole kivaa, kun totuutta tuodaan esille.
- Anonyymi
Juu, sinulle totuus on täysin vieras käsite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummo on kuin ilotalo sutenööri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummo tykkää kääntää asiat päälaelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummon tarkoitus on vain sörssätä ja sotkea.
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsila tuossa yrittää kääntää asioita päälaelleen. Hän kääntää huomion toisaalle, yrittämättä edes tunnustaa sitä, millaisesta järjestöstä (ADF) oikeasti on kyse.
- Anonyymi
Ruotsila oikoo hyvin STT:n ja Ylen punavihreää uutisointia.
Totta kai hän ei halua sitä, että ihmiset tietäisivät asioiden todellisen tilanteen!
Silloin pitää valkopestä ja tehdä kiiltokuvaa.
Kai Päivillä on oikeus puolustukseen kun häntä syytetään?
- Anonyymi
Kiitos Herralle hyvästä kirjoituksesta
- Anonyymi
Ruotsila puhuu totta!
- Anonyymi
Hyvä kun totuus tuodaan esiin ja median valheet kumotaan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947653- 374047
- 473596
- 2433054
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402712- 452562
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212534- 1322491
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292439Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292388