Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Eläinlääkärin rokotus?

Anonyymi-ap

Valmistun eläintenhoitajaksi, jonka jälkeen haluaisin opiskella eläinlääkäriksi. Pitääkö olla jäykkäkouristus rokote, että pääsee eläinlääkäriksi? Eikö muuten pääse, jos ei ota. Vai onko se vaan suositus? Itse olen rokotevastainen, enkä ole ottamassa rokotetta, vaan mielummin peruisin unelmani päästä eläinlääkäriksi.

27

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paras kun perut ne haaveet tulla eläinlääkäriksi.
      Kuka oikeastaan haluaa niin ihmis/ eläin lääkäriä jolla ei ole tieteellistä näkemystä asioista.
      Ollaan niin rokotevastaisia joten harkitse jotain muuta ammattia, kun näyttää siltä ettet oikein olisi oikea ihminen eläinten hoidossa.
      On sairaita eläimiä jotka saattavat purra hoitajaa yhtä äkkiä , silloin on oltava suojattu rokotteen avulla.
      Joten luovu jo ajatuksesta tulla eläinlääkäriksi .

    • Anonyymi

      Olet typerä jos olet rokotevastainen, mikä sua vaivaa? Tuolla perusteella et sovi eläinlääkäriksi, etkä muuhunkaan terveydenhoitoalalle.
      Tuollaisten hölmöjen takia rokotesuoja heikkenee maailmassa ja jo hallintaan saadutkin taudit pääsevät uudelleen leviämään.

    • Anonyymi

      Peru unelmasi päästä eläinlääkäriksi! Eläinlääkäri ei voi olla roketevastainen, sillä eläinlääkärin jokapäiväiseen työhön kuuluu eläinten rokottamista. Itsensäkin suojaksi eläinlääkäri tarvitsee rokotuksia. Suositeltavaa myös eläintenhoitajalle, minkä varmaan tiesitkin.

      Kaikki ammatit eivät sovi kaikille.

      • Anonyymi

        Kyllä mää tiiän että pitää eläimiä siellä rokottaa, kyllä minä työni teen. Mutta en itse ottaisi
        yhtä rokotetta, jäykkäkouristusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mää tiiän että pitää eläimiä siellä rokottaa, kyllä minä työni teen. Mutta en itse ottaisi
        yhtä rokotetta, jäykkäkouristusta.

        Et ottaisi yhtä rokotetta?
        Ottaisitko joitain muita rokotteita sitten, onko kieltäytyminen vain jäykkäkouristusrokotusta vastaan?
        Miten yksi tarpeellinen piikki voisi olla esteenä ammatilliselle haaveelle?
        Jokainen suomalainen on elämässään saanut vähintään yhden jäykkäkouristusrokotuksen ( lukuun ottamatta lapsia joiden rokottamisen vanhemmat estävät) , eikä ilmeisesti kukaan ole siihen tai sen mahdollisesti aiheuttamiin haittoihin kuollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ottaisi yhtä rokotetta?
        Ottaisitko joitain muita rokotteita sitten, onko kieltäytyminen vain jäykkäkouristusrokotusta vastaan?
        Miten yksi tarpeellinen piikki voisi olla esteenä ammatilliselle haaveelle?
        Jokainen suomalainen on elämässään saanut vähintään yhden jäykkäkouristusrokotuksen ( lukuun ottamatta lapsia joiden rokottamisen vanhemmat estävät) , eikä ilmeisesti kukaan ole siihen tai sen mahdollisesti aiheuttamiin haittoihin kuollut.

        ...En ota mitään rokotteita. Mutta eikai eläinlääkäriksi pääsemiseen pakotettaiskaan ottaa muita, kun ehkä se jäykkäkouristus. Olen täällä kysymässä että onko teillä tietoa tarviiko pakko ottaa se rokote että mut voitais hyväksyä eläinlääkäriksi?

        Vanhempani ovat onneksi estäneet lapsensa rokottamisen. Olen ylpeä heistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mää tiiän että pitää eläimiä siellä rokottaa, kyllä minä työni teen. Mutta en itse ottaisi
        yhtä rokotetta, jäykkäkouristusta.

        Entäs jos joku eläin sinua sattuu puraisemaaan työssäsi, korvaako mikään vakuutus vahinkoja mitä siitä saattaa tulla,
        Todella on niin että haaveilet väärästä ammatista.
        Tiede ja luulot siitä näyttävät olevan ristiriidassa sinulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...En ota mitään rokotteita. Mutta eikai eläinlääkäriksi pääsemiseen pakotettaiskaan ottaa muita, kun ehkä se jäykkäkouristus. Olen täällä kysymässä että onko teillä tietoa tarviiko pakko ottaa se rokote että mut voitais hyväksyä eläinlääkäriksi?

        Vanhempani ovat onneksi estäneet lapsensa rokottamisen. Olen ylpeä heistä

        Minun vanhempani taas seurasivat tiedettä ja rokotuksen sen mukaisesti, olen ylpeä heistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mää tiiän että pitää eläimiä siellä rokottaa, kyllä minä työni teen. Mutta en itse ottaisi
        yhtä rokotetta, jäykkäkouristusta.

        Joudut kestämättömään ristiriitaan itsesi kanssa, jos olet ehdottoman rokotevastainen ja silti olet valmis rokottamaan eläimiä.

        Muuten mitä sellaista tietoa sinulla on jäykkäkouristusrokotuksista, että sitä eivät tiedä lääkärit ja alan asiantuntijat ja joka estää sinua ottamasta ko. rokotusta?

        Et sovi eläinlääkäriksi etkä muuksikaan lääkäriksi lääketieteen vastaisista asenteistasi johtuen. Mieti jotain muuta!
        Vaikka pääsisit opiskelemaan eläinlääkäriksi, et valmistu sieltä tuolla asenteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudut kestämättömään ristiriitaan itsesi kanssa, jos olet ehdottoman rokotevastainen ja silti olet valmis rokottamaan eläimiä.

        Muuten mitä sellaista tietoa sinulla on jäykkäkouristusrokotuksista, että sitä eivät tiedä lääkärit ja alan asiantuntijat ja joka estää sinua ottamasta ko. rokotusta?

        Et sovi eläinlääkäriksi etkä muuksikaan lääkäriksi lääketieteen vastaisista asenteistasi johtuen. Mieti jotain muuta!
        Vaikka pääsisit opiskelemaan eläinlääkäriksi, et valmistu sieltä tuolla asenteella.

        Selvä sitten..
        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...En ota mitään rokotteita. Mutta eikai eläinlääkäriksi pääsemiseen pakotettaiskaan ottaa muita, kun ehkä se jäykkäkouristus. Olen täällä kysymässä että onko teillä tietoa tarviiko pakko ottaa se rokote että mut voitais hyväksyä eläinlääkäriksi?

        Vanhempani ovat onneksi estäneet lapsensa rokottamisen. Olen ylpeä heistä

        Minun vanhempani taas luottivat tieteeseen ja meillä rokotettiin .olen ylpeä vanhemmistani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...En ota mitään rokotteita. Mutta eikai eläinlääkäriksi pääsemiseen pakotettaiskaan ottaa muita, kun ehkä se jäykkäkouristus. Olen täällä kysymässä että onko teillä tietoa tarviiko pakko ottaa se rokote että mut voitais hyväksyä eläinlääkäriksi?

        Vanhempani ovat onneksi estäneet lapsensa rokottamisen. Olen ylpeä heistä

        Parempi ettet haaveile eläinlääkärin ammatista, sillä rokotusten puuttuminen on kuolemanriski sinulle. Koska sinulta puuttuu muutkin rokotukset, myös muut terveydenhoidon ammatit ovat sinulle hengenvaarallisia (tartuntavaara).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos joku eläin sinua sattuu puraisemaaan työssäsi, korvaako mikään vakuutus vahinkoja mitä siitä saattaa tulla,
        Todella on niin että haaveilet väärästä ammatista.
        Tiede ja luulot siitä näyttävät olevan ristiriidassa sinulla.

        Juurikin näin, minäkään en tullut ajatelleeksi tuota vakuutusasiaa.
        Ei olisi varmaan kivaa, jos töitä tehdessä sattuisi joku eläin puraisemaan ja sen seurauksena sairastuisi ( pahimmassa tapauksessa kuolisi ), eihän silloin vakuutus korvaa yhtään mitään.

        Jaa, että " onneksi estäneet lapsensa rokottamisen ".
        Ovatko nähneet seurauksia, joita ne sairaudet, joita vastaan rokotetaan, voivat aiheuttaa?
        Kannattaisi tutustua sairauksien historiaan, tulisi mietittyä sitä " onnea " uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun vanhempani taas luottivat tieteeseen ja meillä rokotettiin .olen ylpeä vanhemmistani

        Minun vanhempani elivät aikana, jolloin ei edes epäilty, vaan rokotteet otettiin, sekä aikuisille että lapsille.


    • Anonyymi

      Ei toivoakaan päästä eläinlääkäriksi

    • Anonyymi

      On tärkeää että rokote suojasi on kunnossa

      Jos et ota rokotusta suoritteitasi ei hyväksytä etkä voi osallistua opetukseen.

      Ota huomioon vanhukset

      • Anonyymi

        Ai eläinvanhuksetko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai eläinvanhuksetko?

        ihmiset!

        vanhukset kuuluvat riskiryhmään


    • Anonyymi

      Jäykkäkouristuksessa Clostridium tetani -bakteerin tuottama hermomyrkky aiheuttaa levottomuutta, kuumeilua ja päänsärkyä.

      Ensimmäisiä oireita ovat lisäksi:

      leukalukko
      ”ivahymy”
      niskajäykkyys
      epäselvä puhe.

      Päivien tai viikkojen kuluttua alkavat muun vartalon halvausoireet ja kivuliaat kouristukset.

      Eli tsemppiä ettei tule.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toisin sanoen luotit tuuriisi. Noilla aivoilla ei vaihtoehtoja olekaan.


      • Anonyymi

        Nyt keskusteltiinkin jäykkäkouristusrokotuksista.
        Pitääkö ne korona piikit vetää joka stanan väliin?


    • Anonyymi

      Kannattais katsoa thl:n virallinen tilasto keväältä joka pysyy noususuunnassa.
      tilastot kertovat mrna kokeilun vaarallisuuden kiistatta.

      Vanhat rokotteet olivat ok tämä kokeellinen mrna epäonnistui
      tuoden ylikuolleisuuden rokotettuihin maihin.

      • Anonyymi

        "tilastot kertovat mrna kokeilun vaarallisuuden kiistatta."

        Kerrotko tarkemmin, miten ne syy-seuraus-yhteyden osoittavat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tilastot kertovat mrna kokeilun vaarallisuuden kiistatta."

        Kerrotko tarkemmin, miten ne syy-seuraus-yhteyden osoittavat?

        mRNA tekniikalla ruvetaan vastaisuudessa rokottamaan muitakin rokotteita. Joten
        Eräillä on hieman huonot tiedot näistäkin asioista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mRNA tekniikalla ruvetaan vastaisuudessa rokottamaan muitakin rokotteita. Joten
        Eräillä on hieman huonot tiedot näistäkin asioista

        Taisit "vastata" väärään viestiin?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe