Minulle aiheuttaa kattoikkunamatkapahoinvointia. Varsinkin aurinkoisella ilmalla sisällä puut aiheuttaa varjoja ja valojen vilkkumista , aivan liikaa informaatio aivoihin.
Matkapahoinvointi henkilöautossa, kattoikkuna ko
Anonyymi-ap
3
161
Vastaukset
- Anonyymi
Varjojen aiheuttama valoisuuden vilkkuminen ei todennäköisesti aiheuta matkapahoinvointia, vaan epileptisen oireen ja tämä aiheuttaa sinulle pahoinvointia. Silmien sulkeminenkaan ei auta, koska silmäluomienläpi tulee riittävästi valoa. Esimerkiksi oireen testaamisessa saa pitää silmät kiinni kun valoa vilkutetaan.
- Anonyymi
Mulla tuli samalla tiellä suuressa pösö taksissa oksettava tunne ja yskittävä. Pienissä koppivolkkreissa ei koskaan. Ollaan ajeltu niissä toukokuu-heinäkuu 18 x edestakaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725