Menen tänään ammattilaiselle

Anonyymi-ap

Tinder-kuvaukseen, maksaa 200 euroa ja otatan oikein hyvät ja vaikuttavat kuvat. Kostoksi sulle, aion maata monen miehen kanssa.

211

2693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikäs siinä jos olet niin loukkaantunut aviomiehellesi.

    • Anonyymi

      Muista kondomit. Ei leviä taudit.

      • Anonyymi

        Sinäpä sen tiedät varsin hyvin... Montaako hu-oraa oot pannut selkäni takana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäpä sen tiedät varsin hyvin... Montaako hu-oraa oot pannut selkäni takana?

        Ihan siis todella vakuuttavia mies nämä keskustelut itsesi kanssa jos esim liimanhaistelija


    • Anonyymi

      Ammattilaisen ne kuvat pitää ottaakin kun muuten ei tule mitään.

      • Anonyymi

        Yritän pienentää itseäni


      • Anonyymi

        Mm siksi että olen tauolla ihmisenä/omana itsenäni olemisesta


      • Anonyymi

        En halua myöskään näyttää liian kauniilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mm siksi että olen tauolla ihmisenä/omana itsenäni olemisesta

        Kun ei ole voimaa ihmisenä, ei voi olla oma itsensä


      • Anonyymi

        Olen tavattoman väsynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mm siksi että olen tauolla ihmisenä/omana itsenäni olemisesta

        Tämä kuulostaa aika väärältä tavalta kuvata kokemaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua myöskään näyttää liian kauniilta

        Työelämässä (ja no elämässä) helpompaa. Liittyy myös etten ole ihmisenä olemassa tällä hetkellä. Ei ole ”tarvetta ”näyttää miltään” silloin, kun ei ole voimia tuoda substanssia esille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työelämässä (ja no elämässä) helpompaa. Liittyy myös etten ole ihmisenä olemassa tällä hetkellä. Ei ole ”tarvetta ”näyttää miltään” silloin, kun ei ole voimia tuoda substanssia esille

        Eikä liity ”jaksamis-motivaatio asioihin”, tyyliin en huolehdi ulkonäöstä kun ei ole tarvetta, vaan itsensä suojeluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tavattoman väsynyt

        Väsymys (univaje, palautumattomuus, uupumuså) näkyy realistisemmin kameralla kuin harjaantumattomilla silmillä oikeassa elämässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väsymys (univaje, palautumattomuus, uupumuså) näkyy realistisemmin kameralla kuin harjaantumattomilla silmillä oikeassa elämässä

        Energia ongelmat kehon ongelmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä liity ”jaksamis-motivaatio asioihin”, tyyliin en huolehdi ulkonäöstä kun ei ole tarvetta, vaan itsensä suojeluun

        Väärin ilmaistu. Jaksamiseen liittyy, motivaatioon ei. Kaikelle löytyy syy, eikä se välttämättä ole se mitä joku ihmisyydestä lapsenomainen luulee


      • Anonyymi

        Sarjassamme nepotisimin syyt ja ulkomuodot.


    • Anonyymi

      Saa aikamoisen photoshoppauksen tehdä että naamas saa haluttavaks

      • Anonyymi

        Ja ne dumbon korvat piiloon. Pitikö se sua koskaan gristy kiinni niistä kun pani sua takaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ne dumbon korvat piiloon. Pitikö se sua koskaan gristy kiinni niistä kun pani sua takaa?

        Siis se porvoon parooni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se porvoon parooni

        En tietenkään osaa sanoa niin tarkkaan mistä reikäpää puhut, mutta koita nyt iso mies päästä yli toisten paneskeluista oli ne totta tai ei. Noloja nämä keskustelut itsesi kanssa ja noloa ertä näitä vieläkin jotkut lukee sillä miälellä


    • Anonyymi

      Hah-hah-hah! Sellaisena makuupatjanahan sinua on aina pidettykin.

    • Anonyymi

      Valokuvaajakin oksentaa kun sut näkee.

      • Anonyymi

        Oksensin minäkin kun sen sukupuolitautien pilaaman vehkeesi näin mutta toivottavasti oli hu-orissa käynnin arvoista


      • Anonyymi

        Kova on raivo mua melkein naurattaa :) mut kyllähän tuo aloitus aika hyh hyh on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova on raivo mua melkein naurattaa :) mut kyllähän tuo aloitus aika hyh hyh on!

        sivusta oli tuo kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sivusta oli tuo kommentti

        No eihän ollut, tämä on sinun naisille kollektiivisesti katkeran äijän aloitus ja terapiatuokio itsesi kanssa ja tämä teennäinen hymiö vain vahvistaa näkemystä -eli[ :) Raivo:) paistaa läpi :)] Tiedät kyllä mitä tarkoitan😉


    • Anonyymi

      Siitä vaan, hei hei ja terve menoa.

    • Tinder on täynnä toinen toistaan kauniinpaa naista. Kyllä siellä nainen saa helposti vs miehet.

      • Anonyymi

        Nainen vain kovin helposti rikkoo itsensä sellaisessa. Ja kun ei himon/seksin saamisen ohella muuta mukana, niin ei useimmiten kovinkaan nautinnollista heille. Mahdollisen vaivankaan nähden. Eikä aina tiedä mitä pikaisia vain saa. Taudin tai tautejakin. Tinderissä niitä vilisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen vain kovin helposti rikkoo itsensä sellaisessa. Ja kun ei himon/seksin saamisen ohella muuta mukana, niin ei useimmiten kovinkaan nautinnollista heille. Mahdollisen vaivankaan nähden. Eikä aina tiedä mitä pikaisia vain saa. Taudin tai tautejakin. Tinderissä niitä vilisee.

        Lisään: taida olla tuossa koston lisäksi edes nimeksi sitä jonkin asteista himoakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen vain kovin helposti rikkoo itsensä sellaisessa. Ja kun ei himon/seksin saamisen ohella muuta mukana, niin ei useimmiten kovinkaan nautinnollista heille. Mahdollisen vaivankaan nähden. Eikä aina tiedä mitä pikaisia vain saa. Taudin tai tautejakin. Tinderissä niitä vilisee.

        Minulle ei tule siellä osumia, kuin kauniilta kiinattarilta. Todennäköisesti nekin vaan Nigerialaisia äijiä oikeasti. Ainakin aiemmin olleet. Suomihorot ovat ylimielisiä nirppanokkia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulle ei tule siellä osumia, kuin kauniilta kiinattarilta. Todennäköisesti nekin vaan Nigerialaisia äijiä oikeasti. Ainakin aiemmin olleet. Suomihorot ovat ylimielisiä nirppanokkia.

        Mitä se Suomihomo pappa huutelloo?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulle ei tule siellä osumia, kuin kauniilta kiinattarilta. Todennäköisesti nekin vaan Nigerialaisia äijiä oikeasti. Ainakin aiemmin olleet. Suomihorot ovat ylimielisiä nirppanokkia.

        Voi olla. Kumpaankaan mainitsemaasi oikein luottamista, vaikka haluttavia heissäkin välistä näkee. Tinderissä en sellaisiin kumminkaan luottaisi. Aika huijaista ja rahat pois -meininki muutenkin ko. appissa. Se ei esim. edes näytä läheskään kaikkia tarjokkaita, vaan vain osan alueeltasi josta seuraa haet/olet. Ja aina vaan samat nassut pyörii, vaikei henkilö olisi sinne itse kuukausiin edes kirjautunut. Parempiakin appeja varmasti jo löytyy. Ne ei vaan kaikille sopisi tyylinsä/henkensä vuoksi, jolle itselle taas ei väliä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Kumpaankaan mainitsemaasi oikein luottamista, vaikka haluttavia heissäkin välistä näkee. Tinderissä en sellaisiin kumminkaan luottaisi. Aika huijaista ja rahat pois -meininki muutenkin ko. appissa. Se ei esim. edes näytä läheskään kaikkia tarjokkaita, vaan vain osan alueeltasi josta seuraa haet/olet. Ja aina vaan samat nassut pyörii, vaikei henkilö olisi sinne itse kuukausiin edes kirjautunut. Parempiakin appeja varmasti jo löytyy. Ne ei vaan kaikille sopisi tyylinsä/henkensä vuoksi, jolle itselle taas ei väliä.

        Niinpä. Ei tuo minulle mitään edes tarjoa. Turhasta siinä maksaa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulle ei tule siellä osumia, kuin kauniilta kiinattarilta. Todennäköisesti nekin vaan Nigerialaisia äijiä oikeasti. Ainakin aiemmin olleet. Suomihorot ovat ylimielisiä nirppanokkia.

        Noh Älä yleistä susihukka 🫠 ei me kaikki olla...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh Älä yleistä susihukka 🫠 ei me kaikki olla...

        Ei tietenkään kaikki... Mutta valitettavan moni on...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tietenkään kaikki... Mutta valitettavan moni on...

        Neljän naisen kanssa päädyin sänkyyn tinderistä mutta ei mitään pysyvää. En suosittele kyseistä sovellusta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulle ei tule siellä osumia, kuin kauniilta kiinattarilta. Todennäköisesti nekin vaan Nigerialaisia äijiä oikeasti. Ainakin aiemmin olleet. Suomihorot ovat ylimielisiä nirppanokkia.

        Kivaa puhetta naisista. Mitähän viikinkityttö sanoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Neljän naisen kanssa päädyin sänkyyn tinderistä mutta ei mitään pysyvää. En suosittele kyseistä sovellusta.

        No ei luulisi olevan valittamista sitten. Minä en pääse sänkyyn enää koskaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei luulisi olevan valittamista sitten. Minä en pääse sänkyyn enää koskaan.

        Hain suhdetta enkä seksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa puhetta naisista. Mitähän viikinkityttö sanoo.

        Se oli yleistys niistä keitä on tinnerissä tiukoissa pöksyissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hain suhdetta enkä seksiä.

        Minulle kelpaisi seksikin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulle kelpaisi seksikin...

        Ei varmaan kannata tavoitella kuuta taivaalta niin sitäkin saa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa puhetta naisista. Mitähän viikinkityttö sanoo.

        Mitäpä siihen varattu tyttö sanoo? Korkeintaan että voi voi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan kannata tavoitella kuuta taivaalta niin sitäkin saa

        Niin pitäisi pystyä kiihottumaan joistain vanhoista ruttuisista... Taikka pullukoista. Joku nussii niitä seksiperseitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulle ei tule siellä osumia, kuin kauniilta kiinattarilta. Todennäköisesti nekin vaan Nigerialaisia äijiä oikeasti. Ainakin aiemmin olleet. Suomihorot ovat ylimielisiä nirppanokkia.

        Suomihorot jotka ei anna sinulle persettä, ai että miten loogista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomihorot jotka ei anna sinulle persettä, ai että miten loogista.

        Ei tämmöinen paska pappa enää saa... Tarkemmin ottaen, en saanut kyllä nuorempanakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulle ei tule siellä osumia, kuin kauniilta kiinattarilta. Todennäköisesti nekin vaan Nigerialaisia äijiä oikeasti. Ainakin aiemmin olleet. Suomihorot ovat ylimielisiä nirppanokkia.

        Ihme jos sulle on kukaan koskaan vapaaehtoisesti antanu


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tämmöinen paska pappa enää saa... Tarkemmin ottaen, en saanut kyllä nuorempanakaan.

        No tuota en ihmettele yhtään kuka vittu ny sun kaltasta vinku iitaa edes jaksas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomihorot jotka ei anna sinulle persettä, ai että miten loogista.

        Siksi pitääkin kirjoitella katkeria aloituksia dindeeristä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se oli yleistys niistä keitä on tinnerissä tiukoissa pöksyissä.

        Niin lähellä, mutta niin kaukana vai mitä sanoo AP 😉


      • Anonyymi

        Niin se on vissiin koko piilovihaisen aloituksesi pointti hyvä mies, mihin uskoo lähinnä alentuneesti syyntakeiset ja omanarvontunnottomat luuskamaiset naiset tai jälkeenjääneet miehet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi pitääkin kirjoitella katkeria aloituksia dindeeristä

        Saattoi kyllä tosin kirjoittaa myös itsestään. Siis jos ylimielinen nirppanokka on sellainen jolle kelpaa vain itseään huomattavasti korkeampitasoinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saattoi kyllä tosin kirjoittaa myös itsestään. Siis jos ylimielinen nirppanokka on sellainen jolle kelpaa vain itseään huomattavasti korkeampitasoinen.

        Minua arvosteltiin täällä kerran aiemmin, siitä että puhuin tasoista. Ja nyt, mitä muut tekevät? Jatkuvasti yrittävät muistuttaa siitä, että on tasoja joita ei kuulu ylitellä...

        Sanoisin ettei ole kovin korkealla tasolla, sellainen jolla ei ole mitään muuta kuin hyvä ulkonäkö. Jos on ylpeä ja koppava yms. Ärsyttävä persoonallisuus josta en kuitenkaan pidä, niin siinä ei kauniit kasvot eikä seksikäs kroppa mitään pelasta. Sellainen ihminen ei ole minua varten.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minua arvosteltiin täällä kerran aiemmin, siitä että puhuin tasoista. Ja nyt, mitä muut tekevät? Jatkuvasti yrittävät muistuttaa siitä, että on tasoja joita ei kuulu ylitellä...

        Sanoisin ettei ole kovin korkealla tasolla, sellainen jolla ei ole mitään muuta kuin hyvä ulkonäkö. Jos on ylpeä ja koppava yms. Ärsyttävä persoonallisuus josta en kuitenkaan pidä, niin siinä ei kauniit kasvot eikä seksikäs kroppa mitään pelasta. Sellainen ihminen ei ole minua varten.

        Eikö ole sinulta ylimielistä nirppanokkaisuutta, ylpeyttä tai koppavuutta, että koet sinulle kelpaavan tasoisen naisen olevan sinua 30 vuotta nuorempi, 30 senttiä lyhyempi ja 60 kiloa kevyempi kaunotar? Tai se että tylytät vanhempia ja pulleampia. Kai se on tällainen Tinderin käyttäjien ominaisuus sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole sinulta ylimielistä nirppanokkaisuutta, ylpeyttä tai koppavuutta, että koet sinulle kelpaavan tasoisen naisen olevan sinua 30 vuotta nuorempi, 30 senttiä lyhyempi ja 60 kiloa kevyempi kaunotar? Tai se että tylytät vanhempia ja pulleampia. Kai se on tällainen Tinderin käyttäjien ominaisuus sitten.

        En minä tylytä ketään... Kerroin vain mikä minua miellyttää... Ja tuo 30 vuotta nuorempi vaatimuksena, on kyllä jo vitsiä... En ole väittänyt että on pakko olla niin nuori. Sille kuitenkaan paljon voi, jos sellaiseen sattuu ihastumaan. Tunteilleen kun ei mitään voi.
        Eikä se ole mikään tinderin käyttäjien ominaisuus. Mieti kun en ole saanut ainuttakaan tykkäystä pitkään aikaan siellä? Miten paljon minun ulkonäköä siellä arvostelevat sitten swaipatessaan vasemmalle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä tylytä ketään... Kerroin vain mikä minua miellyttää... Ja tuo 30 vuotta nuorempi vaatimuksena, on kyllä jo vitsiä... En ole väittänyt että on pakko olla niin nuori. Sille kuitenkaan paljon voi, jos sellaiseen sattuu ihastumaan. Tunteilleen kun ei mitään voi.
        Eikä se ole mikään tinderin käyttäjien ominaisuus. Mieti kun en ole saanut ainuttakaan tykkäystä pitkään aikaan siellä? Miten paljon minun ulkonäköä siellä arvostelevat sitten swaipatessaan vasemmalle.

        Kai se silloin juuri olisi ominaispiirre. Niiden algoritmi on kai todennut että sinulle ei kelpaa ne ketkä se luokittelee sinun tasoiseksi, eikä se raukka enää tiedä kenelle sinua näyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai se silloin juuri olisi ominaispiirre. Niiden algoritmi on kai todennut että sinulle ei kelpaa ne ketkä se luokittelee sinun tasoiseksi, eikä se raukka enää tiedä kenelle sinua näyttää.

        Kyllähän se minulle näyttää kaikki mutta epäilen näkyykö minun profiili enää kellekään...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllähän se minulle näyttää kaikki mutta epäilen näkyykö minun profiili enää kellekään...

        Ei kyllä luultavasti näytä, onhan sinulla kai alue- ja ikäpreferenssitkin jne. siellä. Joku viiskybänen vois tykätä sinusta, mutta se ei sovi sinun asetuksiin niin se ei näy sulle. Ja jos mm. olet liian nirso niin et enää näe kovin paljon naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä luultavasti näytä, onhan sinulla kai alue- ja ikäpreferenssitkin jne. siellä. Joku viiskybänen vois tykätä sinusta, mutta se ei sovi sinun asetuksiin niin se ei näy sulle. Ja jos mm. olet liian nirso niin et enää näe kovin paljon naisia.

        Juu voi tykätä, mutta minä saan siellä tykätä myös kestä haluan... Näin se menee. Ei kysyntä ja tarjonta kohtaa. Kyllä minä näen vaikka mitä herkkuleivoksia siellä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Juu voi tykätä, mutta minä saan siellä tykätä myös kestä haluan... Näin se menee. Ei kysyntä ja tarjonta kohtaa. Kyllä minä näen vaikka mitä herkkuleivoksia siellä.

        Voin myös selata vaikka Japanin tarjontaa halutessani...
        Olen huomannut että sitä hehkeämpiä on naiset mitä isompi on kaupunki. Kilpailu on kovempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on vissiin koko piilovihaisen aloituksesi pointti hyvä mies, mihin uskoo lähinnä alentuneesti syyntakeiset ja omanarvontunnottomat luuskamaiset naiset tai jälkeenjääneet miehet

        Ansaittua ritiikkiä kyllä, siinähän suivaantuu minkä suivaantuu


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu voi tykätä, mutta minä saan siellä tykätä myös kestä haluan... Näin se menee. Ei kysyntä ja tarjonta kohtaa. Kyllä minä näen vaikka mitä herkkuleivoksia siellä.

        Se nuori herkkuleivos ei kuitenkaan ole ylpeä, koppava, ylimielinen, nirppanokka -horo sillä perusteella ettei hän tykkää viisikymppisestä, ruttuisesta, ylipainoisesta miehestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se nuori herkkuleivos ei kuitenkaan ole ylpeä, koppava, ylimielinen, nirppanokka -horo sillä perusteella ettei hän tykkää viisikymppisestä, ruttuisesta, ylipainoisesta miehestä.

        En myöskään ole väittänyt näin että olisi. Eivät myöskään ole mukavia yleensä, kun eivät edes juttelemaan tule. Joten sellainen saakin olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se nuori herkkuleivos ei kuitenkaan ole ylpeä, koppava, ylimielinen, nirppanokka -horo sillä perusteella ettei hän tykkää viisikymppisestä, ruttuisesta, ylipainoisesta miehestä.

        Ei sekään itsetuntoa hivele, jos kelpaan vain ylipainoisille vanhuksille.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei sekään itsetuntoa hivele, jos kelpaan vain ylipainoisille vanhuksille.

        No mietipä toistepäin kuin halutulle se nuori nainen itsensä tuntis jos sun kaa ois


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En myöskään ole väittänyt näin että olisi. Eivät myöskään ole mukavia yleensä, kun eivät edes juttelemaan tule. Joten sellainen saakin olla.

        Ethän sä vttu voi naisia nirppanokiks sanoa jos itelles kelpaa vaan alle 30 vuotias ja ja tietynlainen persvako.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mietipä toistepäin kuin halutulle se nuori nainen itsensä tuntis jos sun kaa ois

        Niin se tuntuis samalle, kuin itse joutuisin olemaan sen 90 kiloisen viiskymppisen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä vttu voi naisia nirppanokiks sanoa jos itelles kelpaa vaan alle 30 vuotias ja ja tietynlainen persvako.

        Voin sanoa. Aina voi sanoa. Ollaan sitten nirppiksiä kaikki.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voin sanoa. Aina voi sanoa. Ollaan sitten nirppiksiä kaikki.

        Voit toki, mutta ymmärrät ja muistat että oot itse samanlainen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin se tuntuis samalle, kuin itse joutuisin olemaan sen 90 kiloisen viiskymppisen kanssa.

        Varmaan enemmänkin samalle kuin jos sinä "joutuisit" olemaan ehkä yli sen 100 kiloisen seitsemän-kahdeksankymppisen kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minua arvosteltiin täällä kerran aiemmin, siitä että puhuin tasoista. Ja nyt, mitä muut tekevät? Jatkuvasti yrittävät muistuttaa siitä, että on tasoja joita ei kuulu ylitellä...

        Sanoisin ettei ole kovin korkealla tasolla, sellainen jolla ei ole mitään muuta kuin hyvä ulkonäkö. Jos on ylpeä ja koppava yms. Ärsyttävä persoonallisuus josta en kuitenkaan pidä, niin siinä ei kauniit kasvot eikä seksikäs kroppa mitään pelasta. Sellainen ihminen ei ole minua varten.

        No ei mukaan.


    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣aisaatanaaaaaaas

      • Anonyymi

        Pikkupimu taas naureskelee tyhjää- luuletko että sun elämänkoulu-uskomuksia tukee yhtään kukaan siellä kerrassa?


    • Anonyymi

      Onnea Matkaan 👍

    • Anonyymi

      Älä ny miehiin vaan sekoo, ittekki mies olet!!!

      • Anonyymi

        Taitaa olla gayjuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla gayjuttu.

        Aivan selkeesti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan selkeesti on.

        Kankea kankkuun.


    • Anonyymi

      Et ainakaan ole H nainen.

      • Anonyymi

        Ei ole tämä H nainen ainakaan. En ole tinderiin menossa enkä kuvauksiin. Turha sitä olis ammattilaista ottaa kuvamaan, jos tarkoitus on kuitenkin nähdä se ihminen joskus. Aito parempi. Mutta en minä noissa treffipalveluissa ole enkä ajatellut mennä.


      • Anonyymi

        Yksi nainen on ainakin juuri niin psykoottisen katkera sekä kateellinen, että yrittää maalittaa toista naista näiden miehen kiukuttelijan taakse. Jäänyt hirman itseensä jumiin eikä tunnu millään ottavan opiksi vaikka poru on kurkussa ja olo kaikkea muuta kuin hyvä. Sillä saa ilmeisesti vieläkin vähäsen sääliä jos kokee itsensä kiusatuksi tästä syystä kaksinaismoralistien kerhossa näiltä virkatuilta lapasilta/pannulapuilta kun ns nimi pomppaa esiin, mutta ei olisi mikään pakko jatkaa sillä siitä särystä kai pääsis nääs😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi nainen on ainakin juuri niin psykoottisen katkera sekä kateellinen, että yrittää maalittaa toista naista näiden miehen kiukuttelijan taakse. Jäänyt hirman itseensä jumiin eikä tunnu millään ottavan opiksi vaikka poru on kurkussa ja olo kaikkea muuta kuin hyvä. Sillä saa ilmeisesti vieläkin vähäsen sääliä jos kokee itsensä kiusatuksi tästä syystä kaksinaismoralistien kerhossa näiltä virkatuilta lapasilta/pannulapuilta kun ns nimi pomppaa esiin, mutta ei olisi mikään pakko jatkaa sillä siitä särystä kai pääsis nääs😂

        Pikkuista kiusataan netissä, tästä saisi jonkun solidaarisantifasistisen lorun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkuista kiusataan netissä, tästä saisi jonkun solidaarisantifasistisen lorun

        Eihän pikkuinen voi tietenkään millään itse lopettaa tätä harrastustaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän pikkuinen voi tietenkään millään itse lopettaa tätä harrastustaan

        Mustamaalaa sinäkin kuule niitä oman kokoisia vaan. Tätä saa harrastaa ihan kuka haluaa. Eikä kuulu sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustamaalaa sinäkin kuule niitä oman kokoisia vaan. Tätä saa harrastaa ihan kuka haluaa. Eikä kuulu sulle.

        Mitä saa näin tarkemmin kysyen harrastaa- anonyymien tekstien taakse maalitustako ja sekö oikeuttaa kiusatun statukseen jos tämän nostaa pinnalle? Vähän on liian hippi moraalikäsitys minun makuun nyt, ehkä menee läpi jossain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä saa näin tarkemmin kysyen harrastaa- anonyymien tekstien taakse maalitustako ja sekö oikeuttaa kiusatun statukseen jos tämän nostaa pinnalle? Vähän on liian hippi moraalikäsitys minun makuun nyt, ehkä menee läpi jossain

        Tänne kirjoittamista. Ei pitäisi kuulua kellekään.
        Mitä ihmettä sä sössötät? Miksi maalaat jostain tälläistä kuvaa täällä? Keksit juttuja omasta päästä. Mitä sä tästä hyödyt?


    • Anonyymi

      Muista lube -tuubi.

      • Anonyymi

        Miten se ätmi liittyy ammattilaiskuvien ottamiseen? Vähän surkuhupaisia nämä huutelut aloituksiisi aina ajoittain


    • Anonyymi

      Mää kävin mähösellä kuvissa🐄

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Lutk*** sä olit jo tavatessamme. Eihän tuossa mikään muutu.

      • Anonyymi

        Nii se kirsty vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii se kirsty vai?

        Joo, tuli jo mies selväksi että yrität maalata jotain k- kirjaimella alkavaa naista aloituksesi taakse. Jos osaa lukea siis


    • Anonyymi

      Ped ari käynyt taas itkemässä provoaloitukseen ihan olkaperseen takaa. Nyyh kun ei kukaan halua lapsiinsekaantujaa, edes ne rumat lortot. Kyllä ois varaston takana keskustelutilaa tällekin

      • Anonyymi

        Ihan sivusta kysyn, että mitä sinä sairastat? Voit kai anonyymina kertoa. Tekstisi on sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sivusta kysyn, että mitä sinä sairastat? Voit kai anonyymina kertoa. Tekstisi on sairasta.

        Sinulla nuo argumentit leijuu aina sairauksien ja lääkkeiden yllä. Kyllä se selviää pelko pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sivusta kysyn, että mitä sinä sairastat? Voit kai anonyymina kertoa. Tekstisi on sairasta.

        Hyvä yrittää mitätöidä faktat sieltä ”sivusta” kuin tässä omassa katkerassa aloituksessa ei olisi mitään moitittavaa. Olet maailman katkerin mies. Tämä muuten sivusta, älä aloita sitä miesluulijayhyytä, ei vaikuta keneenkään


    • Anonyymi

      Laita tyttö hyvä sinne suoraan piIIun kuva, jos tavoitteena on maata monta. Et sinä siihen ammattilaista tarvitse vaan vähän notkeutta. Sivusta vaan vinkkiä, en ole palstamiehesi.

      • Anonyymi

        En ole palstamiehesi😂 Nämä kehystykset naurattaa ätmi ja AP ehkä eniten näissä jutuissasi ja mitä tulee elimen kuviin, niin vaikuttaa olevan enemmän miesten bravuuri tinderissä olla laittamatta kuvan kuvaa kasvoista ”ammatillisten syiden” tai perhesyiden takia🤭


    • Anonyymi

      Minusta se kuva pitäisi olla vähän huonompi kuin livessä. Noloa kun mies näkee kasvotusten ja katsoo, että ai sä oletkin tuollainen ja pettymys näkyy ilmeestä. Mieluummin vähän alakanttiin se kuva, niin toisen silmistä paistaa pos.yllätys nähdessä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Itselläni oli joskus näin ja hieman huonohko kuva. Kaikki tapaamani miehet olivat vain positiivisesti yllättyneitä.


    • Anonyymi

      Ei tsiisus näitä juttuja täällä.
      Ei ole minulta naiselta tämä ja kyllä se mies sen tajuaisi.
      En kai minä täällä uhoisi.

      • Anonyymi

        Kaikki sen tietää että haaveilija laitti tään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki sen tietää että haaveilija laitti tään

        Mikä ihmeen haaveilija- tarkoitatko sitä miehen luomaa hahmoa jonka kanssa olet mussuttanut sähköpostitse jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen haaveilija- tarkoitatko sitä miehen luomaa hahmoa jonka kanssa olet mussuttanut sähköpostitse jotain?

        Siinähän sitä ois aineistoa sinne pyöreeseen pöytään ja varmaan kohta pyöreässä huoneessa. Poikien välinen keskustelu, missä kummallakin lähtee lapasesta ja luultavasti keskustelunavaajalla itsellään, että miten meni omasta mielestä


    • Anonyymi

      Aion kokeilla kaiken kun todellinen luonteesi nyt paljastui. Usean miehen kimpan, lihaksikkaita miehiä, ulkolaisia. Viimein olen susta hu0rissakävijästä vapaa! AP

      • Anonyymi

        Ei se mies sinua täältä lue. Se on jo parempien kimpussa. Mene nyt nainen, nai ja elä, äläkä vaan ruikuta täällä. Onko sulla edes varaa tuohon kuvaajaan. Pyydä isiltä vaikka lainaa.


      • Go girl


      • Anonyymi

        Tuskin se mies siitä moksiskaan. Rikot vain nykyistä pahemmin itsesi! Olet jo nyt rikki, näkeehän tuon jokainen! Voi saada ties minkä taudin/tauteja ja mainekin mennä jos/kun sana kiirii ringeissä. Mutta teeppä sitten niin kuin teet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se mies siitä moksiskaan. Rikot vain nykyistä pahemmin itsesi! Olet jo nyt rikki, näkeehän tuon jokainen! Voi saada ties minkä taudin/tauteja ja mainekin mennä jos/kun sana kiirii ringeissä. Mutta teeppä sitten niin kuin teet.

        Miehetkö ei sitten aloittajamies voi saada niitä tauteja vai mikä on esimerkiksi tämän yksinkeskustelun pointti? Millaiset wt- tyypit uskoo näihin sinun juttuihin kysyn tätä asiaa ja lähinnä aloitusten suhteen, jokseenkin säälittävää


    • Anonyymi

      Ei muuta kun antaa palaa.

    • Anonyymi

      Saan sitä herkuu ilman valokuviakin.

    • Anonyymi

      Eilö sen huoran maineen ny saa helpomminkin mu onnea sulle toivotaan että kehtaat katsoa itseäsi edes peilistä sen jälkeen ja toivottavasti et kohtaa sitä narsistista miestä joka koituu kohtaloksesi mu onnea siltikin

      • Anonyymi

        Juu onnea täältäkin. 😼


      • Anonyymi

        Ymmärsinkö aloituksen kirjoittanut mies nyt oikein- että tällaisen maineen saa tinderiin menemällä? Eipä ole tinderistä tainnut lohjeta sulle ns siivun siivua kun jaksat trollailla tällä aiheella vuodesta toiseen


    • Anonyymi

      No tuliko hyvät kuvat? Joko on tinderit viritetty niillä?

      • Anonyymi

        Ja sama pässien juaksutus narussa jatkuu- kyselet mies itseltäsi tyhmiä että saisin nämä provosi pidettyä pinnalla. Harmi, ettei kukaan ole halunnut tavata metsänpeikkoa ainakaan jos olet ollut kuvien lähettämisen suhteen rehellinen😂


      • Anonyymi

        Ätmynen on hyvä ja laittaa kuvia itsestään sitten. Kireä mekko ja peruukki varmaan löytyy onko stayuppeja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmynen on hyvä ja laittaa kuvia itsestään sitten. Kireä mekko ja peruukki varmaan löytyy onko stayuppeja

        Se on ilmeisesti ihan joku fetissialakulttuuri sellainen parta ajamatta - look


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ilmeisesti ihan joku fetissialakulttuuri sellainen parta ajamatta - look

        Fetisisti fetisistin tuntee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fetisisti fetisistin tuntee

        Ei kyllä niin kiinnosta ja viittasin lähinnä siihen että, näihin ätmin aloituksiin uskominen täyttää tavallaan tunnusmerkit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä niin kiinnosta ja viittasin lähinnä siihen että, näihin ätmin aloituksiin uskominen täyttää tavallaan tunnusmerkit

        Niin en välttist sinua meinannutkaan. Onneksi netissä voi esittää yhtä aikaa vaikka tusinaa eri naista ja samalla IT-alan ammattilaista joka käy haastattelemassa maailman vanhinta alaa harjoittavia, kaikkeen se netti pystyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en välttist sinua meinannutkaan. Onneksi netissä voi esittää yhtä aikaa vaikka tusinaa eri naista ja samalla IT-alan ammattilaista joka käy haastattelemassa maailman vanhinta alaa harjoittavia, kaikkeen se netti pystyy

        Kaikkeen netti tosiaan pystyy ja kaikesta jää jälki, myös asioiden vääristelystä ja minäkää en tarkoita ny sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkeen netti tosiaan pystyy ja kaikesta jää jälki, myös asioiden vääristelystä ja minäkää en tarkoita ny sinua

        Onneksi et tarkoita. Mennään reffeille


    • Anonyymi

      On se kallista nykyään tuo miesten iskeminen. Aikoinaan riitti kun hieman pitemmän katsekontaktin johonkin otti ja vähän hymyili. Se oli siinä.

      • No, kun on vaatimustaso kasvanut. Nykynaisille ei riitä tavallinen mies. Heillä on valinnanvaraa nyt enemmän, ja saavat rikkaita ja komeita ukkoja vaikka ulkomailta. Kunhan on ensin hyvät ammattitason kuvat ja treenattu perse kireissä pöksyissä, sekä merkkivaatetta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No, kun on vaatimustaso kasvanut. Nykynaisille ei riitä tavallinen mies. Heillä on valinnanvaraa nyt enemmän, ja saavat rikkaita ja komeita ukkoja vaikka ulkomailta. Kunhan on ensin hyvät ammattitason kuvat ja treenattu perse kireissä pöksyissä, sekä merkkivaatetta.

        Eipähän nuo rahan heiluttajat ole ikinä kiinnostunut. Kerran yhden isku taktiikka oli se että kehuskeli rahoillaan ja kuinka paljon hän tienaa. En edes puhelinnumeroa antanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipähän nuo rahan heiluttajat ole ikinä kiinnostunut. Kerran yhden isku taktiikka oli se että kehuskeli rahoillaan ja kuinka paljon hän tienaa. En edes puhelinnumeroa antanut.

        No, oletko tällainen kireissä pöksyissä poseeraava hoikka seksymimmi? Jos olet niin, millaista miestä haet?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No, oletko tällainen kireissä pöksyissä poseeraava hoikka seksymimmi? Jos olet niin, millaista miestä haet?

        Miksi olisin? En hae mitään miestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisin? En hae mitään miestä.

        Ihan sillä, että puhuin sen tyyppisistä ihmisistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No, oletko tällainen kireissä pöksyissä poseeraava hoikka seksymimmi? Jos olet niin, millaista miestä haet?

        Jos sua nyt kiinnostaa nuoret pintaliito pyrkyri naiset. Niin sulla täytyy olla niille jotain tarjottavaa. Niin se vaan menee. Voit miettiä miksi ne on niitä juuri jotka sinua kiinnostaa. Eikä normit ihmisuhteet jotka perustuvat muullekin kuin ulkonäköön ja rahaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sua nyt kiinnostaa nuoret pintaliito pyrkyri naiset. Niin sulla täytyy olla niille jotain tarjottavaa. Niin se vaan menee. Voit miettiä miksi ne on niitä juuri jotka sinua kiinnostaa. Eikä normit ihmisuhteet jotka perustuvat muullekin kuin ulkonäköön ja rahaan.

        Sinä et osaa mennä yhtään miehen pöksyihin ja näe asiaa miehen näkövinkkelistä.
        Jos joku poseeraa seksikkäänä huulet ja tissit törröllään. Taikka tiukka perä pystyssä, niin kyllä siinä miehiset hormoonit sanoo, että tuota olisi kiva laitella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sua nyt kiinnostaa nuoret pintaliito pyrkyri naiset. Niin sulla täytyy olla niille jotain tarjottavaa. Niin se vaan menee. Voit miettiä miksi ne on niitä juuri jotka sinua kiinnostaa. Eikä normit ihmisuhteet jotka perustuvat muullekin kuin ulkonäköön ja rahaan.

        Kyllä minua kiinnostaa myös "normi-ihmissuhde" mukavan rakastavan ihmisen kanssa. Ulkonäkö vaan vaikuttaa siihen kuitenkin, että ihminen alkaa kiinnostamaan suhdemielessä. En tee sellaisella mitään, johon en koe seksuaalista vetoa. Sellainen on vain kaveri.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et osaa mennä yhtään miehen pöksyihin ja näe asiaa miehen näkövinkkelistä.
        Jos joku poseeraa seksikkäänä huulet ja tissit törröllään. Taikka tiukka perä pystyssä, niin kyllä siinä miehiset hormoonit sanoo, että tuota olisi kiva laitella.

        Niin no haet seksiä etkä rakkautta. Se on ihan ok. Vaikka nyt jotain olisi kiva panna. Ei sillä muodosteta ihmissuhdetta. Mä oonkin aina halunnut rakkautta ihmisen jonka kanssa on hyvä olla. Siksi kiertänyt kaukaa seksin vonkaajat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no haet seksiä etkä rakkautta. Se on ihan ok. Vaikka nyt jotain olisi kiva panna. Ei sillä muodosteta ihmissuhdetta. Mä oonkin aina halunnut rakkautta ihmisen jonka kanssa on hyvä olla. Siksi kiertänyt kaukaa seksin vonkaajat.

        Tinderistä ei kukaan taida hakea muuta kuin seksiä. Haen sekä että. Minulla on oikeus siihenkin. Ole itse ilman seksiä yli 10 vuotta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minua kiinnostaa myös "normi-ihmissuhde" mukavan rakastavan ihmisen kanssa. Ulkonäkö vaan vaikuttaa siihen kuitenkin, että ihminen alkaa kiinnostamaan suhdemielessä. En tee sellaisella mitään, johon en koe seksuaalista vetoa. Sellainen on vain kaveri.

        Ei kyllä ole itselläni enemmäinen ajatus ollut miestä tavatessa että tuota haluan panna. Ehkä se on sitten luonne juttu se halu herännyt vasta sitten kun tunteetkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tinderistä ei kukaan taida hakea muuta kuin seksiä. Haen sekä että. Minulla on oikeus siihenkin. Ole itse ilman seksiä yli 10 vuotta.

        Kyllä mä tunnen montakin jotka ihan seurustelevat ja tavanneet tinderissä. Toki en ole kieltänyt keltään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä ole itselläni enemmäinen ajatus ollut miestä tavatessa että tuota haluan panna. Ehkä se on sitten luonne juttu se halu herännyt vasta sitten kun tunteetkin.

        Ihmiset ovat erilaisia... Kyllä minulla on libido ollut aina kova ja pelkkä ulkonäkö toisella saa halut heräämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä tunnen montakin jotka ihan seurustelevat ja tavanneet tinderissä. Toki en ole kieltänyt keltään mitään.

        Tunnen minäkin sellaisia monta... Itselläni vaan ei käy flaksi sielläkään.


      • mustasusi kirjoitti:

        Tunnen minäkin sellaisia monta... Itselläni vaan ei käy flaksi sielläkään.

        Ei kai kellään peikon näköisellä voi käydäkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä ole itselläni enemmäinen ajatus ollut miestä tavatessa että tuota haluan panna. Ehkä se on sitten luonne juttu se halu herännyt vasta sitten kun tunteetkin.

        Kyllä on mies taas sensuelli keskustelu itsesi kanssa menossa, ehkä näihin uskovat vaan scrollaa alaspäin alennustilassaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on mies taas sensuelli keskustelu itsesi kanssa menossa, ehkä näihin uskovat vaan scrollaa alaspäin alennustilassaan

        Tämä sanaseppo se jaksaa vääntää kausaalia analyysiä palstan teksteistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kai kellään peikon näköisellä voi käydäkään...

        Ehkäpä sun pitää kasvaa tuosta ulkonäkö keskeisyydestä pois. Jos sä et usko itsekään että kukaan kiinnostuu niin ei varmasti kiinnostukkaan. Siistit vaateet, hyvä ryhti, siisti olemus jo tekee paljon ja itseluottamus. Sekä se että sulla on jotain sisältöä elämässä ja jutuissasi olet kiinnostavana
        Ihmisenä. Epätoivoisesti seksin perässä juokseminen vaikuttaa siltä että etsit säälipil*ua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tunnen minäkin sellaisia monta... Itselläni vaan ei käy flaksi sielläkään.

        Sekä opettele tapaamaan ihmisiä muualla kuin tinderissä. Jos se perustuu ulkonäköön mitä muuta voi olettaa. Se on julma maailma. En ikinä liittyisi mihinkään tuollaiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä sun pitää kasvaa tuosta ulkonäkö keskeisyydestä pois. Jos sä et usko itsekään että kukaan kiinnostuu niin ei varmasti kiinnostukkaan. Siistit vaateet, hyvä ryhti, siisti olemus jo tekee paljon ja itseluottamus. Sekä se että sulla on jotain sisältöä elämässä ja jutuissasi olet kiinnostavana
        Ihmisenä. Epätoivoisesti seksin perässä juokseminen vaikuttaa siltä että etsit säälipil*ua.

        Et tunne minua ollenkaan. Minulla on hyvä ryhti ja siistit vaatteet. Harrasuksia, eli sisältöä elämässäni. Treenaan paljon salilla ja muutenkin liikunnallinen.
        En ole juossut epätoivoisesti seksin perässä koskaan. Täällä saa minusta täysin väärän kuvan ihmisenä, näköjään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekä opettele tapaamaan ihmisiä muualla kuin tinderissä. Jos se perustuu ulkonäköön mitä muuta voi olettaa. Se on julma maailma. En ikinä liittyisi mihinkään tuollaiseen.

        Kyllä minä olen tutustunut ihmisiin, siis naisiin myös livenä.
        Ulkonäkö tulee merkitsemään minulle aina. Siitä on ihan turha napista kenenkään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et tunne minua ollenkaan. Minulla on hyvä ryhti ja siistit vaatteet. Harrasuksia, eli sisältöä elämässäni. Treenaan paljon salilla ja muutenkin liikunnallinen.
        En ole juossut epätoivoisesti seksin perässä koskaan. Täällä saa minusta täysin väärän kuvan ihmisenä, näköjään.

        En tunne en. Sä puhut vaan ulkonäöstä, seksistä ja seksymimmeistä. Mikään ihme että sellainen kuva tulee. Jutuista tulee olo että et hae naisesta mitään muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tunne en. Sä puhut vaan ulkonäöstä, seksistä ja seksymimmeistä. Mikään ihme että sellainen kuva tulee. Jutuista tulee olo että et hae naisesta mitään muuta.

        Niin, puhun mistä milloinkin. Voihan olla että olisi hyvä ensin vähän katsella vaikka xhamsteria ennen tänne tulemista, niin olisi mielenkiintoa puhua muustakin.

        Olen tavannut sellaisen ihmisen jollaisen kanssa haluaisin seurustella ja olla. Kyllä tiedän millaisen tarvitsen. Ulkonäköäkin hänellä on, mutta ei lukeudu näihin aiemmin seksymimmeihin, josta aiemmin puhuin... Sehän olisi ihan liian hyvää ollakseen totta.
        Sääli vaan, että tietenkin sellainen ihminen on sitten varattu. Ei niitä kasva joka puussa, yhtä lämpöisiä, nättejä ja kivoja rauhallisia tyttöjä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minä olen tutustunut ihmisiin, siis naisiin myös livenä.
        Ulkonäkö tulee merkitsemään minulle aina. Siitä on ihan turha napista kenenkään.

        Sillehän ei kukaan voi mitään. Jos seksi ja ulkonäkö on ihmisuhteissasi se perusta niin aika hatara pohja on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillehän ei kukaan voi mitään. Jos seksi ja ulkonäkö on ihmisuhteissasi se perusta niin aika hatara pohja on.

        Ei se yksin riitä. Ei todellakaan. Kyllä vaadin muutakin. Esim, kusipäisyyttä en kestä yhtään. Kyllä ihmisen täytyy olla lämmin ja mukava. Fiksu ja ymmärtäväinen. Minun kanssa olisi hyvä ymmärtää paljon psykologiasta. Sehän olisi two in one, jos olisi seksy look, ja vielä oikeasti mukava ihminen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, puhun mistä milloinkin. Voihan olla että olisi hyvä ensin vähän katsella vaikka xhamsteria ennen tänne tulemista, niin olisi mielenkiintoa puhua muustakin.

        Olen tavannut sellaisen ihmisen jollaisen kanssa haluaisin seurustella ja olla. Kyllä tiedän millaisen tarvitsen. Ulkonäköäkin hänellä on, mutta ei lukeudu näihin aiemmin seksymimmeihin, josta aiemmin puhuin... Sehän olisi ihan liian hyvää ollakseen totta.
        Sääli vaan, että tietenkin sellainen ihminen on sitten varattu. Ei niitä kasva joka puussa, yhtä lämpöisiä, nättejä ja kivoja rauhallisia tyttöjä.

        Varmaan kannattaa nyt sitten lakata vertaamasta jokaista kyseiseen naiseen. Haet jotain laastaria korviketta. Vaikuta hyvältä sekään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se yksin riitä. Ei todellakaan. Kyllä vaadin muutakin. Esim, kusipäisyyttä en kestä yhtään. Kyllä ihmisen täytyy olla lämmin ja mukava. Fiksu ja ymmärtäväinen. Minun kanssa olisi hyvä ymmärtää paljon psykologiasta. Sehän olisi two in one, jos olisi seksy look, ja vielä oikeasti mukava ihminen.

        Sehän oot tunne asteella ihan kiinni vielä tuossa naisessa. Sen takia et tule löytämään ihmistä joka täyttää ne vaatimukset kun vertaat aina häneen. Se on sun ongelma. Sä et edes anna mahdollisuutta toisille sabotoit käytännössä itse itseäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kannattaa nyt sitten lakata vertaamasta jokaista kyseiseen naiseen. Haet jotain laastaria korviketta. Vaikuta hyvältä sekään.

        Sinä olet kyllä niin pihalla kuin voit vaan olla. Laastaria? Mille muka?
        Enhän ole edes seurustellut aikoihin. Olen todellakin tavannut ihmisen, jollaisesta pidän ja joka piti myös minusta. Kiva oli nähdä, että sellaisiakin on olemassa, vaikkakin hyvin harvassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän oot tunne asteella ihan kiinni vielä tuossa naisessa. Sen takia et tule löytämään ihmistä joka täyttää ne vaatimukset kun vertaat aina häneen. Se on sun ongelma. Sä et edes anna mahdollisuutta toisille sabotoit käytännössä itse itseäsi.

        En minä vertaa ketää kehenkään. Tiedostan kyllä sen, että jokainen on yksilö ja erilainen oma universuminsa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet kyllä niin pihalla kuin voit vaan olla. Laastaria? Mille muka?
        Enhän ole edes seurustellut aikoihin. Olen todellakin tavannut ihmisen, jollaisesta pidän ja joka piti myös minusta. Kiva oli nähdä, että sellaisiakin on olemassa, vaikkakin hyvin harvassa.

        En ymmärrä ensin sanoit että ketään ei kiinnosta. Nyt kuitenkin on jo joku. Miksi sitten etsit tinderistä seuraa jos olet tavannut jonkun? Jos pidätte toisistanne. Ihmiset eroaa koko ajan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä ensin sanoit että ketään ei kiinnosta. Nyt kuitenkin on jo joku. Miksi sitten etsit tinderistä seuraa jos olet tavannut jonkun? Jos pidätte toisistanne. Ihmiset eroaa koko ajan.

        Niin... En ole mikään ihmissuhdeasiantuntija... En myöskään suhteiden rikkoja. Eli jos tämä nainen rakastaa miestään kuitenkin, eikä halua erota. En tiedä hänen ajatuksiaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin... En ole mikään ihmissuhdeasiantuntija... En myöskään suhteiden rikkoja. Eli jos tämä nainen rakastaa miestään kuitenkin, eikä halua erota. En tiedä hänen ajatuksiaan.

        Sitähän minä en tiedä. Puhu sille ihmiselle. Äläkä arvuuttele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän minä en tiedä. Puhu sille ihmiselle. Äläkä arvuuttele.

        En nyt pysty puhumaan, kun emme näe. Viestillä en halua laittaa, koska voi tulla väärinymmärretyksi ja niin pois päin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En nyt pysty puhumaan, kun emme näe. Viestillä en halua laittaa, koska voi tulla väärinymmärretyksi ja niin pois päin.

        En tarkoittanutkaan että just nyt. Puhut sitten kun näet. Selvitätte asiat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En nyt pysty puhumaan, kun emme näe. Viestillä en halua laittaa, koska voi tulla väärinymmärretyksi ja niin pois päin.

        No soita, ei se sen kummempaa ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanutkaan että just nyt. Puhut sitten kun näet. Selvitätte asiat.

        Niin ajattelin tehdä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin ajattelin tehdä...

        et sä susi osaa käyttää omia aivoja. Sulla on puhelin mutta ei tullut mieleen soittaa. Olenko vähän idiootti kun toisten pitää neuvoa 50 vuotiasta miestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        et sä susi osaa käyttää omia aivoja. Sulla on puhelin mutta ei tullut mieleen soittaa. Olenko vähän idiootti kun toisten pitää neuvoa 50 vuotiasta miestä.

        Minä en kovinkaan herkästi soittele ihmisille...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en kovinkaan herkästi soittele ihmisille...

        vittuako sitten iniset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        vittuako sitten iniset.

        Olet todella ärsyttävä ja veemäinen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olet todella ärsyttävä ja veemäinen.

        nainen on lähestynyt sua ja sitten sä et halua ottaa häneen yhteyttä. Eli helvettiäkö sä iniset kun naiset ei lähesty ja sitten kun lähestyy niin et osaa puhua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        nainen on lähestynyt sua ja sitten sä et halua ottaa häneen yhteyttä. Eli helvettiäkö sä iniset kun naiset ei lähesty ja sitten kun lähestyy niin et osaa puhua.

        Nainen lähestyi ja oltiin yhdessä koko ilta aamuun saakka joo, ja sitten tiet erkani. Molemmilla on oma elämä muualla... Niin mitä muka voin tehdä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nainen lähestyi ja oltiin yhdessä koko ilta aamuun saakka joo, ja sitten tiet erkani. Molemmilla on oma elämä muualla... Niin mitä muka voin tehdä?

        Ai niin sullahan on niitä kavereita niin paljon ettet sä naisista hae kuin panoseuraa. Katoitko siellä töisää sitä hottista monttu auki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin sullahan on niitä kavereita niin paljon ettet sä naisista hae kuin panoseuraa. Katoitko siellä töisää sitä hottista monttu auki.

        Kyllä me katsottiin toisiamme monttu auki, kun töihin tulin. Kun melkein törmäsin häneen ovella.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä me katsottiin toisiamme monttu auki, kun töihin tulin. Kun melkein törmäsin häneen ovella.

        oho. ihanaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No, kun on vaatimustaso kasvanut. Nykynaisille ei riitä tavallinen mies. Heillä on valinnanvaraa nyt enemmän, ja saavat rikkaita ja komeita ukkoja vaikka ulkomailta. Kunhan on ensin hyvät ammattitason kuvat ja treenattu perse kireissä pöksyissä, sekä merkkivaatetta.

        Voi helevetti ootte harhasii...Saako jo nauraa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kai kellään peikon näköisellä voi käydäkään...

        Antakaa anteeks, mun huumori vaa on mitä on...


    • Varo nyt sukupuolitauteja, kun ovat alkaneet taas lisääntyä ilmiömäisesti.

    • Anonyymi

      Teen stroganohvia. Kyllä. niin teen. Säälin saat sitten kaupan päälle.

    • Anonyymi

      Aijaa vai oikein kostoksi mitähän siitäkin hyödyt kun en sinulle merkkaa mitään

    • Anonyymi

      Okei selvä

    • Anonyymi

      Jätä puh.nro senssipalstalle, tuntiliksa 10€, niin saat kostaa oikein kunnolla.

    • Anonyymi

      Osta kulta, myy hopea. Älä minua usko, en anna.

    • Anonyymi

      Häpeääsi kehuskelemaan tulit. Halvaksi teet vain itsesi. Tuollainen saa sinut ja toiset vain häpeämään itseäsi.

      • Anonyymi

        Olet mies vastaillut aloitukseesi siihen mallin viimeisen parin tunnin(kin) aikana, että taitaa ottaa ohimoon kun trollaus kosahti?


    • Anonyymi

      Pakko kysyä et miten kuva auttaa. Se auttaa saamaan kyllä seuraa, mutta jos kuva ja todellisuus ei kohtaa niin karkuun juoksevat.

      • Anonyymi

        Millä tavalla kuva ja todellisuus ei kohtaisi? Kysyn nyt huvikseni kun tuntuu olevan kova tarve rankata tätä naisena yötä päivää esiintyvää aloittajaa alas, että onko kenties huono itsetunto tai tunnisteluharhat päällä kun on pakko näin väkinäisesti viisastella?


    • Anonyymi

      Sinun elämänasenteesi on jotenkin huono. Mene kuvauksiin, mene tinderiin, tee mitä lystää, Mutta älä nyt hyvä ihminen tee sitä jonkun miehen vaan itsesi takia.

    • Anonyymi

      Exiähän ne oli ennen poistoa. Siis XXX

    • Anonyymi

      Päivitystä alottajalta:

      Kuvat onnistuivat mainiosti ja lukuisia osumia illan aikana tulikin jo. Täksi illaksi ekat tärskyt sovittu ja eiköhän homma etene jo vällyjen väliin. Siinähän mies käyt hu-orissa räkälöiden vessoissa.

      • Anonyymi

        Kiitos mies aloituksesi päivittämisestä, jäämme seurailemaan mielikuvituksesi tuotosta. Mukavaa lukea tinderin hirveimmän annin kiukuttelusta, eli niistä joiden oma lärvi näyttää savikiekosta saaneelta, mutta ulkonäkövaatimislista on pitkä tai tekstissä esiintyy joku hauska sarjamurhaajaläppä


      • Anonyymi

        Ethän sinä jukupetteri uskalla edes siellä maksullisissa käydä. Mites tota onko tämä vuosikymmeniä kestänyt naisten vihaaminen nostanut itsetuntoa vaan mateleeko katuojassa edelleen. Laitatko mekon päälle iltaisin ja ruoskit itseäsi


    • Anonyymi

      Vanhan veturin kuvista näkyi kuin se mäntä menee sinne ihan perille. Pikku varoituksena ennen kuin käy tosi pahasti.

      • Anonyymi

        Onko tämä jotain sekopäisen metaforiikkaa eli yritys varoittaa jollain sekundavalheilla varmuuden vuoksi? Taas on ihan kuvista näkynyt, taidat olla niitä jotka vetelee muista ihan omasta antennihatustaan ”tietoja” (hyvin vedetty muuten tämä edellinen setti muutama asioista tietävä sepi nolattu ja siinä se saldo) ja joka suhtautuu hyvin kyräilevästi ympäristöön, ettei vaan pahin skenaario käy toteen. Ohitetaan nyt se tosiasia, että aloitus on ätmin eikä esimerkiksi pakkomielteen kohteesi teksti. Toivottavasti löytyy vaikka aikuinen sydänystävä, niin saat jotain ihan muuta duunattavaa kuin tämä tauoton ajattelu tms


    • Anonyymi

      Provoaloitus mutta saanut liikkeelle naisvihaajat😥😥😥😥
      Vaikka aloittaja jos olisi oikea,saattaisi rikkoa itseään tuolla uhmalla.
      Mutta kurjaa lukea miten haukutaan lutkaa huomaa tautia...
      Sanoo yksi jolla itsellään ollut ehkä suomen vähiten kumppaneita. Mutta joka ei halua kieltää muilta mitään joka tuo iloa ja läheisyyttä niin kauan kuin täysin vapaaehtoista eli ei painostusta

      • Anonyymi

        Ei tähän ketjuun ole osallistunut kuin sinä nyt tällä hetkellä teennäisesti eli oikeasti lietsovasti esiintyvä aloittajamies ja pari heikolla itsetunnolla varustettua bimboa muka tunnistelemassa ns pitkä itku pienestä ilosta metodilla


    • Anonyymi

      Anteeksi kun kommentoin vaikka kirjoitus ei ole minulle.


      Et sinä häntä satuta,jolle yrität kostaa vaan ihan itsellesi.


      Mieti nyt hyvä ihminen, sillä ei hän jolle haluat kostaa välitä vaikka olisit kuinka monen kanssa.!

      • Anonyymi

        👍👌💚


      • Anonyymi

        Ja edelleenkään asia ei minua koske, mutta entä he joita näet tinderissä ei se ole myöskään heitä kohtaan oikein... Sen sijaan että yrität kostaa hänelle jolle olet suuttunut saatat sinun käytölläsi satuttaa heitä jotka eivät ole sinua mitenkään loukannut.

        Itse jos saisin tietää, että joku haluaa olla minun kanssani vain kun haluaa kostaa jollekulle olisin hyvin loukkaantunut, ja en olisi todellakaan iloinen siitä.


        Kosto seksi ei satuta ketään muuta kuin sitä ihmistä joka yrittää toiselle kostaa ja ehkä myös heitä joita näet tinderissä, sillä voihan joku olla siellä tosissaan etsimässä parisuhdetta?

        Mieti vielä! Ei aikuiset käyttäydy noin hölmösti ja mieti itseäsi, sillä sinä et halua että ihmiset alkavat puhuu, että olet jakorasia.

        Minulla on parempi idea, jos sinulla on lomaa ja rahaa ota äkkilähtö ulkomaille ja mene johonkin ihanaan viikonloppu reissuun johonkin lämpöiseen maahan ja nauti siellä ja pidä siellä hauskaa..

        Tee mieluummin jotain mistä sinä saat hyvän mielen.

        Tai jos ulkomaat ei kiinnosta mene johonkin kaupunkilomalle ja mene johonkin ihanaan hotelliin ja hemmottele itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleenkään asia ei minua koske, mutta entä he joita näet tinderissä ei se ole myöskään heitä kohtaan oikein... Sen sijaan että yrität kostaa hänelle jolle olet suuttunut saatat sinun käytölläsi satuttaa heitä jotka eivät ole sinua mitenkään loukannut.

        Itse jos saisin tietää, että joku haluaa olla minun kanssani vain kun haluaa kostaa jollekulle olisin hyvin loukkaantunut, ja en olisi todellakaan iloinen siitä.


        Kosto seksi ei satuta ketään muuta kuin sitä ihmistä joka yrittää toiselle kostaa ja ehkä myös heitä joita näet tinderissä, sillä voihan joku olla siellä tosissaan etsimässä parisuhdetta?

        Mieti vielä! Ei aikuiset käyttäydy noin hölmösti ja mieti itseäsi, sillä sinä et halua että ihmiset alkavat puhuu, että olet jakorasia.

        Minulla on parempi idea, jos sinulla on lomaa ja rahaa ota äkkilähtö ulkomaille ja mene johonkin ihanaan viikonloppu reissuun johonkin lämpöiseen maahan ja nauti siellä ja pidä siellä hauskaa..

        Tee mieluummin jotain mistä sinä saat hyvän mielen.

        Tai jos ulkomaat ei kiinnosta mene johonkin kaupunkilomalle ja mene johonkin ihanaan hotelliin ja hemmottele itseäsi.

        Mitä himputtia sinä mies nyt selität itsellesi? Sitä kurkkunaamiota voisit kokeilla vaikka itsellesi ettei niin ottaisi aloituksesi kosahtaminen pattiin. Yksi ”tosi uskottava” ketju pilattiin no voi ei. Sulla tosin ei ole elämässäs muuta kuin tuntemattomien vedättäminen, että ei ihme jos capslock menee pian pohjaan. Kerro energiahakkaamisesta myös hieman, joku suistokrokotiili varmaan haluaa kuulla tästä aiheesta saamatta tarpeeksi


    • Anonyymi

      Edelleenkään asia ei koske minua, sillä 200 eurolla voit tehdä oikeasti jotain mukavaa ja rakentavaa

    • Anonyymi

      Tinder ja Kinder menee itselläni joskus sekaisin. Yllätysmunia kauppaavat molemmat lafkat ja on patukkaakin tarjolla. Joskus oli pääsiäisen tienoilla tautisia munia ja piti vetää pois markkinoilta, kun salmonellaa löytyi suklaasta.

    • Anonyymi

      No jopa oli kova avautuminen ja meno...Aika söpöö oikeestaan. Näihin kuviin ja tunnelmiin, vai miten se meni...Kyllä miehet on niin tosissaan , kun on tosissaan. Sori, ateex, sivusta vaan, et niitäki taitaa olla olla aika monta...Niitä soreja....Anteex, mun huumori on mitä on, ja niillä mentävä.

      • Anonyymi

        Aikamoista menoa, ette ole tottuneet saamaan palautetta, oikeasti. Helvetti, mitä leuhkintaa ja mustamaalaamista. Kyllä nyt on ukot häpeä penkin paikka. Ai jai jai. Tuhmia olette olleet. Pitää miettiä tyttöjen kesken, minkä rangaistuksen ansaitsette. Koitetaan tehdä siitä mahdollisimman mukava. Nyt vaan leikitte kiltisti roolinne mukana, ettei satu pahasti.


    • Anonyymi

      Missä oot? Voin tulla makaamaan

      • Anonyymi

        Eikö sun pitäisi suomen turhautunein mies mennä sinne dinderiin aloitustasi mukaillen? Tämä sun megaketju muuttui yhtä surulliseksi huuteluksi kuin kaikki muut vastaavat ja aina nämä ulkopuoliset katoaa jossain vaiheessa viisastelemasta nuolemaan haavojaan😉


    • Anonyymi

      Minä sijoitan omat 200 € ammattilaiseen ja saan myös hyvät kyydit.

      • Mistä niitä löytää? Pakko tehdä tuo sama itsekin.


    • Mä oisin voinu ottaa ton kuvan halvemmalla. Mulla on keskiformaatin filmikamera ja 400 watin salama, että sillä kun pamauttaa kuvan niin tulee osumia.

      • Sorry 1000 wattia siinä on.


    • Anonyymi

      Onnea sukupuolitautien hankkimiseen.

    • Anonyymi

      Älä tee sitä. Teet vain hallaa itsellesi.
      Anna ajan kulua aika näyttää mitä menetti sinussa

    • Anonyymi

      Niin sitä pitää. Elämä jatkuu. Kostomentaliteetti kuitenkin kuulostaa vähän siltä kuin olisit vielä hieman menneisyyden vanki.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      158
      2569
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      135
      1966
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      106
      1815
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      73
      1480
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      78
      1414
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      24
      1392
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1100
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      222
      906
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      60
      906
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      73
      900
    Aihe