Yeshuan suuri siunaus jonka sain osakseni.

Anonyymi-ap

Aloitetaan siitä, että heinäkuun loppu oli tiukka. Rahaa oli käytössä kahdeksi viimeiseksi päiväksi 80 centtiä.
Minulla oli eräs Raamattu pitkän aikaa tarjolla ilmaiseksi ja kukaan ei sitä halunnut.
Viime lauantaina rukoilin Yeshuaa että saisimme 20€ jolla pärjäisimme rahapäivään. Minulle tuli tunne, että minun täytyy laittaa se Raamattu myyntiin 20 eurolla. Suhtauduin siihen skeptisesti mutta tein niin. Miksi se menisi kaupaksi kun ei kelvannut ilmaiseksikaan.
Mutta parin tunnin kuluttua kilahti viesti , että joku haluaa ostaa sen. Ei edes tinkinyt ja maksoi pyytämäni postikulut 10€. Kiitin Yeshuaa ja ylistin häntä.
Postikulut oli yli 10€ ja minulle jäi vähän alle 15€ kirjasta tähteeksi.
Kiitin Herraa koska sekin riittää. Sain sen mitä TARVITSIN.
Tuli maanantai ja naapuri ojensi 40 e kun näki minun kirjoitukseni facebookissa jossa kerroin tapahtuneesta ja kiitin Jumalaa. Naapuri sanoi ettei tarvitse maksaa takaisin.
Menin kotiin ja kiitin pitkään Yeshuaa.

Tänään samainen naapuri ilmoitti että ostaa minulle uudet kengät. Olin joku aika sitten laittanut Facebookin lahjoitetaan palstalle ilmoituksen ja kyselin kenkiä. Poistin ilmoituksen kun kukaan ei vastannut. Naapuri kuitenkin oli nähnyt ilmoituksen.
Komensi minut tänään autoon ja ajettiin intersporttiin. Osti minulle yhdet lenkkarit juoksuun ja toiset kävelyyn. Kenkien arvo 200€ yhteensä. Tämän jälkeen käänsi autonsa kaupan pihaan ja osti yli satasella ruokaa ja tarvittavaa.
Tottakai kovasti kiittelin.

Kotiin päästyä hiljennyin ja sanoin Yeshualle, että pyysin vain 20 euroa ja Hän antoi yli 300€ olen vieläkin ihan mykistynyt.

En usko menestysteologia mutta uskon siihen, että Yeshua auttaa tarvitsevaa kun häneltä uskossa pyytää. En usko, että Jumalan kanssa voi pelata uhkapeliä. Annan satasen ja saan tonnin. Ei se niin mene.

Välillä Isä siunaa lapsiaan kukkuraisella ja täyteen sullotulla vakalla.

Kokemus on vahvistanut uskoani

2

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

facebook !!! joku uskova kuuli rukouksesi 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Oletko varma asiasta, että olet oppinut jotain tästä asiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3364
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      552
      2078
    3. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      84
      1976
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1960
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1588
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1528
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1386
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1307
    10. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      48
      1230
    Aihe