Yeshuan suuri siunaus jonka sain osakseni.

Anonyymi-ap

Aloitetaan siitä, että heinäkuun loppu oli tiukka. Rahaa oli käytössä kahdeksi viimeiseksi päiväksi 80 centtiä.
Minulla oli eräs Raamattu pitkän aikaa tarjolla ilmaiseksi ja kukaan ei sitä halunnut.
Viime lauantaina rukoilin Yeshuaa että saisimme 20€ jolla pärjäisimme rahapäivään. Minulle tuli tunne, että minun täytyy laittaa se Raamattu myyntiin 20 eurolla. Suhtauduin siihen skeptisesti mutta tein niin. Miksi se menisi kaupaksi kun ei kelvannut ilmaiseksikaan.
Mutta parin tunnin kuluttua kilahti viesti , että joku haluaa ostaa sen. Ei edes tinkinyt ja maksoi pyytämäni postikulut 10€. Kiitin Yeshuaa ja ylistin häntä.
Postikulut oli yli 10€ ja minulle jäi vähän alle 15€ kirjasta tähteeksi.
Kiitin Herraa koska sekin riittää. Sain sen mitä TARVITSIN.
Tuli maanantai ja naapuri ojensi 40 e kun näki minun kirjoitukseni facebookissa jossa kerroin tapahtuneesta ja kiitin Jumalaa. Naapuri sanoi ettei tarvitse maksaa takaisin.
Menin kotiin ja kiitin pitkään Yeshuaa.

Tänään samainen naapuri ilmoitti että ostaa minulle uudet kengät. Olin joku aika sitten laittanut Facebookin lahjoitetaan palstalle ilmoituksen ja kyselin kenkiä. Poistin ilmoituksen kun kukaan ei vastannut. Naapuri kuitenkin oli nähnyt ilmoituksen.
Komensi minut tänään autoon ja ajettiin intersporttiin. Osti minulle yhdet lenkkarit juoksuun ja toiset kävelyyn. Kenkien arvo 200€ yhteensä. Tämän jälkeen käänsi autonsa kaupan pihaan ja osti yli satasella ruokaa ja tarvittavaa.
Tottakai kovasti kiittelin.

Kotiin päästyä hiljennyin ja sanoin Yeshualle, että pyysin vain 20 euroa ja Hän antoi yli 300€ olen vieläkin ihan mykistynyt.

En usko menestysteologia mutta uskon siihen, että Yeshua auttaa tarvitsevaa kun häneltä uskossa pyytää. En usko, että Jumalan kanssa voi pelata uhkapeliä. Annan satasen ja saan tonnin. Ei se niin mene.

Välillä Isä siunaa lapsiaan kukkuraisella ja täyteen sullotulla vakalla.

Kokemus on vahvistanut uskoani

2

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      facebook !!! joku uskova kuuli rukouksesi 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Oletko varma asiasta, että olet oppinut jotain tästä asiasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      79
      3295
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1871
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe