"Oikea uskovainen"

Anonyymi-ap

Kuinka moni Raamattuun uskovista täyttää jumalan sanan mukaisen uskovaisen määritelmän:

"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

Jumalan sanaa ei pieni ihminen saisi selitellä ja väärentää omilla tulkinnoilla vaan lukea niin kuin se on kirjoitettu, ja tietysti noudattaa jumalan opettavaisia opetuksia niin kuin ne on kirjoitettu, ilman selityksiä (mutta se on toinen aihe).
Miksi tämä kohta ei koske sinua, juuri sinua uskovainen?

11

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mikä kohta? ja mihin se liittyy?? mikä, missä, milloin??

• Anonyymi

Markuksen evankeliumi:
        16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

• Anonyymi

"mikä kohta? ja mihin se liittyy?? mikä, missä, milloin??"

Nyt on tainnut Raamatun luku mennä täysin valikoivaksi, kun tämä kohta on ohitettu vahingossa tai tarkoituksella.
        Silleenhän se uskovainen pyhää kirjaansa lukee, etsii itselle mieleiset kohdat ja sivuuttaa epämieluisat tai hankalat kirjoitukset. Lopulta uskovainen selittää ja tulkitsee kaikki oman mielensä mukaan ja itselle edulliseksi Se on sitten jumalan sanaa ja jumalan tahto vaikka on täysin oma muokattu mielipide.

• Anonyymi

Kaksimielinen mies. Epävakainen kaikilla teillään. Älköön luulko Herralta mitään saavansa, sanoo Jumalan sana.
      Siinä syy miksi ihmiseen ei voi luottaa ja Jumala siunauksiaan jakaa. Jumala odottaa täydellistä kuuliaisuutta sanalleen.

• Anonyymi

Eli kukaan ihminen ei täytä jumalan asettamia uskovaisen merkkejä, määritelmää. Kaikki uskovaisena itseään pitävät ovatkin valeuskovaisia, yrittävät harhauttaa tätä raamatun jumalaa valheellisella uskollaan.

• Anonyymi

Kuka sinä olet toisia tuomitsemaan, eihän kukaan tiedä vaikka itse ansaitsisit omat tuomiosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kukaan ihminen ei täytä jumalan asettamia uskovaisen merkkejä, määritelmää. Kaikki uskovaisena itseään pitävät ovatkin valeuskovaisia, yrittävät harhauttaa tätä raamatun jumalaa valheellisella uskollaan.

Jumalaa ei kukaan pysty harhauttamaan, koska Hän on sydäntentutkija.

• Minä voin tarjota oikealle uskonharhaiselle metanolia, mutta vain siinä tapauksessa että uskonharhainen oikeasti uskoo epäjumalaansa ja selviämismaheollisuuksiinsa.

• Anonyymi

juo itse typerät metanoolisi jos uskallat, esimerkkikö olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

katsos kun eihän Raamattu tarkoita sitä että menet hurjapäisyyttäsi tekemään typeryyksiä, vaan se tarkoittaa tilannetta, jossa vaikka vääräuskoinen pitää jotain vankinaan ja juottaa hänelle väkisin myrkkyä, yrittäen todistella näin omaa jumalaansa että se on se oikea, oli se vaikka polkupyörän satula.

• Anonyymi kirjoitti:

On se kumma että raamatun sanaan vedotaan, mutta ei kuitenkaan luoteta sen taikavoimaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4573
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3155
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      56
      2758
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1579
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1494
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1484
    Aihe