"Oikea uskovainen"

Anonyymi-ap

Kuinka moni Raamattuun uskovista täyttää jumalan sanan mukaisen uskovaisen määritelmän:

"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

Jumalan sanaa ei pieni ihminen saisi selitellä ja väärentää omilla tulkinnoilla vaan lukea niin kuin se on kirjoitettu, ja tietysti noudattaa jumalan opettavaisia opetuksia niin kuin ne on kirjoitettu, ilman selityksiä (mutta se on toinen aihe).
Miksi tämä kohta ei koske sinua, juuri sinua uskovainen?

11

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mikä kohta? ja mihin se liittyy?? mikä, missä, milloin??

      • Anonyymi

        Markuksen evankeliumi:
        16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."


      • Anonyymi

        "mikä kohta? ja mihin se liittyy?? mikä, missä, milloin??"

        Nyt on tainnut Raamatun luku mennä täysin valikoivaksi, kun tämä kohta on ohitettu vahingossa tai tarkoituksella.
        Silleenhän se uskovainen pyhää kirjaansa lukee, etsii itselle mieleiset kohdat ja sivuuttaa epämieluisat tai hankalat kirjoitukset. Lopulta uskovainen selittää ja tulkitsee kaikki oman mielensä mukaan ja itselle edulliseksi Se on sitten jumalan sanaa ja jumalan tahto vaikka on täysin oma muokattu mielipide.


    • Anonyymi

      Kaksimielinen mies. Epävakainen kaikilla teillään. Älköön luulko Herralta mitään saavansa, sanoo Jumalan sana.
      Siinä syy miksi ihmiseen ei voi luottaa ja Jumala siunauksiaan jakaa. Jumala odottaa täydellistä kuuliaisuutta sanalleen.

      • Anonyymi

        Eli kukaan ihminen ei täytä jumalan asettamia uskovaisen merkkejä, määritelmää. Kaikki uskovaisena itseään pitävät ovatkin valeuskovaisia, yrittävät harhauttaa tätä raamatun jumalaa valheellisella uskollaan.


      • Anonyymi

        Kuka sinä olet toisia tuomitsemaan, eihän kukaan tiedä vaikka itse ansaitsisit omat tuomiosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kukaan ihminen ei täytä jumalan asettamia uskovaisen merkkejä, määritelmää. Kaikki uskovaisena itseään pitävät ovatkin valeuskovaisia, yrittävät harhauttaa tätä raamatun jumalaa valheellisella uskollaan.

        Jumalaa ei kukaan pysty harhauttamaan, koska Hän on sydäntentutkija.


    • Minä voin tarjota oikealle uskonharhaiselle metanolia, mutta vain siinä tapauksessa että uskonharhainen oikeasti uskoo epäjumalaansa ja selviämismaheollisuuksiinsa.

      • Anonyymi

        juo itse typerät metanoolisi jos uskallat, esimerkkikö olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juo itse typerät metanoolisi jos uskallat, esimerkkikö olet?

        katsos kun eihän Raamattu tarkoita sitä että menet hurjapäisyyttäsi tekemään typeryyksiä, vaan se tarkoittaa tilannetta, jossa vaikka vääräuskoinen pitää jotain vankinaan ja juottaa hänelle väkisin myrkkyä, yrittäen todistella näin omaa jumalaansa että se on se oikea, oli se vaikka polkupyörän satula.


      • Anonyymi kirjoitti:

        juo itse typerät metanoolisi jos uskallat, esimerkkikö olet?

        On se kumma että raamatun sanaan vedotaan, mutta ei kuitenkaan luoteta sen taikavoimaan.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe