"Oikea uskovainen"

Anonyymi-ap

Kuinka moni Raamattuun uskovista täyttää jumalan sanan mukaisen uskovaisen määritelmän:

"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

Jumalan sanaa ei pieni ihminen saisi selitellä ja väärentää omilla tulkinnoilla vaan lukea niin kuin se on kirjoitettu, ja tietysti noudattaa jumalan opettavaisia opetuksia niin kuin ne on kirjoitettu, ilman selityksiä (mutta se on toinen aihe).
Miksi tämä kohta ei koske sinua, juuri sinua uskovainen?

11

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mikä kohta? ja mihin se liittyy?? mikä, missä, milloin??

• Anonyymi

Markuksen evankeliumi:
        16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

• Anonyymi

"mikä kohta? ja mihin se liittyy?? mikä, missä, milloin??"

Nyt on tainnut Raamatun luku mennä täysin valikoivaksi, kun tämä kohta on ohitettu vahingossa tai tarkoituksella.
        Silleenhän se uskovainen pyhää kirjaansa lukee, etsii itselle mieleiset kohdat ja sivuuttaa epämieluisat tai hankalat kirjoitukset. Lopulta uskovainen selittää ja tulkitsee kaikki oman mielensä mukaan ja itselle edulliseksi Se on sitten jumalan sanaa ja jumalan tahto vaikka on täysin oma muokattu mielipide.

• Anonyymi

Kaksimielinen mies. Epävakainen kaikilla teillään. Älköön luulko Herralta mitään saavansa, sanoo Jumalan sana.
      Siinä syy miksi ihmiseen ei voi luottaa ja Jumala siunauksiaan jakaa. Jumala odottaa täydellistä kuuliaisuutta sanalleen.

• Anonyymi

Eli kukaan ihminen ei täytä jumalan asettamia uskovaisen merkkejä, määritelmää. Kaikki uskovaisena itseään pitävät ovatkin valeuskovaisia, yrittävät harhauttaa tätä raamatun jumalaa valheellisella uskollaan.

• Anonyymi

Kuka sinä olet toisia tuomitsemaan, eihän kukaan tiedä vaikka itse ansaitsisit omat tuomiosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kukaan ihminen ei täytä jumalan asettamia uskovaisen merkkejä, määritelmää. Kaikki uskovaisena itseään pitävät ovatkin valeuskovaisia, yrittävät harhauttaa tätä raamatun jumalaa valheellisella uskollaan.

Jumalaa ei kukaan pysty harhauttamaan, koska Hän on sydäntentutkija.

• Minä voin tarjota oikealle uskonharhaiselle metanolia, mutta vain siinä tapauksessa että uskonharhainen oikeasti uskoo epäjumalaansa ja selviämismaheollisuuksiinsa.

• Anonyymi

juo itse typerät metanoolisi jos uskallat, esimerkkikö olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

katsos kun eihän Raamattu tarkoita sitä että menet hurjapäisyyttäsi tekemään typeryyksiä, vaan se tarkoittaa tilannetta, jossa vaikka vääräuskoinen pitää jotain vankinaan ja juottaa hänelle väkisin myrkkyä, yrittäen todistella näin omaa jumalaansa että se on se oikea, oli se vaikka polkupyörän satula.

• Anonyymi kirjoitti:

On se kumma että raamatun sanaan vedotaan, mutta ei kuitenkaan luoteta sen taikavoimaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      320
      1214
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1019
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe