Minä kidutan itseäni katselemalla romanttisia elokuvia.
Miksi minä en saa kokea mitään sellaista.
Miksi minulle ei ole tässä maailmassa ketään.
Miksi kukaan mies ei ikinä tee minun eteeni mitään, niinkuin elokuvissa.
Kidutan itseäni
9
245
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin oon rakastunut vasta kerran elämässä, eikä naista voisi vähempää kiinnostaa. Tyhmää on elämä. Pitäis varmaan itsekin katsoa hömppää ja kärsiä.
- Anonyymi
Vaikeaa tämä elämä kyllä on... Ihastuu mieheen, jota ei kiinnosta. Tai en tiedä, onko se siitäkään kiinni. Ehkä molemmilla on kiinnostusta, mutta jostain syystä kumpikaan ei tee asian eteen mitään.
- Anonyymi
Luotolla käteisellä vai ilmaiseksi 🤣
- Anonyymi
Muista että ne ovat vain elokuvia:)
- Anonyymi
Niin on, mutta kyllä sitä rakkautta elämässä on, se vain ei löydä minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, mutta kyllä sitä rakkautta elämässä on, se vain ei löydä minua.
Toivotaan että rakkaus löytää vielä luoksesi.
Pidän peukkua:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että rakkaus löytää vielä luoksesi.
Pidän peukkua:)Kiitos, sitä minäkin toivoisin.
Edelleen oon väärällä palstalla, mutta mä voisinkin rekisteröidä uuden käyttäjänimen PALSTAVIERAILIJA.
Mutta kysymykseen: Eiks elokuvien tarkoitus oo päästä eläytymään kaikkeen siihen mihin todellisessa elämässä ei oo mahdollisuutta. Hienoahan se ois seikkailla kuin Indiana Jones tai jame Bond, mutta eipä siinä realismia paljoa ole. En mä sanois että toi mitään kidutusta ole. Mutta mulla on aina ollutkin niin, että olen vähään tyytyväinen. Kun on paikka asua ja tehdä töitä. vähän sellanen pieni elämä, mutta elämä kuitenkin ja siitä vähän irtiottoa kattomalla elokuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi704640Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1064122- 633700
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382901Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282653Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa652623- 552597
- 391967
- 471938
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2551837