Saako tolpalle paskoa vai vain kusta

Anonyymi-ap

Taukotilojahan ei taksikuskeilla ole, joten ne kuseskelevat tolpille kuin koirat. Saako tolpalle myös paskoa?

14

550

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tolppaa kumarretaan viidesti päivässä välittäjän antamilla kellonajoilla. Tolppa on yksi taksiyrittäjien peruspilareista ja sitä pidetään välittäjäuskonnon perusasiana. Se vahvistaa ja kehittää uskoa välitysjumalaan ja inspiroi välittäjien renkejä tavoittelemaan korkeampaa moraalia ja täyttämään velvollisuutensa yrittäjärenkinä, siten kuin välittäjä on ohjeissaan ilmoittanut. Kumarrus tolpalla puhdistaa mielen sekä hillitsee mielihaluja ja kiusauksia toimia väärin eli ajaa sellaisia ajoja, joista saisi elannon.

• Anonyymi

Täsmennetään kirjoitustasi siten, että sitä tolppaa kumartaa taikamatoiltaan vaan eräs porukka. Sama porukka ei tarvitse navigaattoria tietääkseen sen suunnan mistä päin tolppaa kumartaa, koska tolpan sijainnilla on tässä tapauksessa merkitystä.

• Anonyymi

Ihmettelen miten tuo ongelma ratkaistaan. Oli asema sosiaalitilat, nyt ei mitään, eikö tämä ole syrjintää rasistista?

• Anonyymi

Aloitus kuvastaa hyvin kirjoittajansa älykkyyttä. Samoin se kuvastaa hyvin tämän palstan valvontaa. Todella älykästä keskustelua.

• Anonyymi

Aloitus kuvastaa taksitoiminnan älykkyyttä ja valvontaa.

• Anonyymi

miksi kusikaaren tolppa poistettiin , täydellinen paikka tarpeiden hoitamiseen , kansalaisehdotus
        vanhan tolpan palauttamiseksi , tolppanumeroehdotuksia ?

• Anonyymi

Yangon takapenkkiä voi käyttää vessana.

• Anonyymi

Älykäs poika.

• Anonyymi

Minulla on taikamatto aina ajossa mukana. Ajoa on niin vähän että kerkiän pyllistää taikamatolla aina kun on tarvetta. Vessaksi riittää reikä maassa. Kohta taas pyllistän ja lausun muutaman taikasanan.

• Anonyymi

ETKÖ MUISTA KEPUN SIPILÄ SANO OLEN KANSAKUNNAN KUSITOLPPA MENE KEMPELEESEEN JA LOROTA.

• Anonyymi

Sipilä voisi seisoa Narikkatorilla valmiina.

• Anonyymi

Auto on taukotila ja vessa-asiointia varten taksikuski ajaa jonkin julkisen laitoksen eteen ja käy invavessassa.

• Anonyymi

Jos tolpalla on kukkaistutuksia niin niitä on hyvä lannoittaa sekä kusemalla että paskaamalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe