Todella huonot. Valehtelevat minkä kerkeävät ja väheksyvät oman piilovika pommin vikoja mitkä ovat heillä tiedossa.
kokemuksia yksityisistä
3
219
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa on niin erilaisia ihmisiä ja turaajia.
Tein lyhyen ilmoituksen autosta toriin, 2 kuvaa ja lyhyt ilmoitus mitä laittanut viimeksi ja että öljyjä ja suodattimia ei tarvitse seuraavaan 10 000km ja jarruilla ajaa usean vuoden. En vastaile viesteihin.
Ostaja soittaa aina kysyy milloin voi tulla käymään paikan päällä. Soitti
Kierti autoa ja katseli pihassa, samalla kerroin ja näytin auton vanteen välistä että paloissa 7-8mm pintaa ja levyt 15tkm ajetut ( vaihdoin itse, 20e levyt kpl) kuvia isolta näytöltä jarrurempan ajalta, otan aina kaikista talteen. Itseäni varten.
Vaihteistoöljyjen vaihdoista oli muutama kuva, kun pihassa uusi. Osien paketeista ja öljyistä.
Jakohihnasta oli kuvia kun katsoin missä
Katsastuksen lappu jossa ei mitään, jarruissa ei tehoeroa ollenkaan, 13 vuotias yli 200 000ajettu diesel.
Auto meni eurolleen pyydetyllä hinnalla, 800e korkeammalla hinnalla jonka maksoin 2 vuotta sitten.
Torista postin ilmoituksen ja siellä oli tullut 1500-2000€ matalampia ehdotuksia kuin toteutunut myyntihinta joiltakin. - Anonyymi
Autokaupan myyjä ei pysty kertomaan kuin pyöreitä asioita "huollettu" jos ei tiedä milloin jokin uusittu ja missä kunnossa, katso jarrujen kuluneisuutta tai akun ikää. Ota selvää.
Autoista voi katsoa päältä monia asioita ja arvioida milloin aihetta tehdä jotakin.
Koeajo ja havainnointi, kertoo kaiken alustasta, ohjauksesta, pyörien tasainen kuluneisuus, ratti suorassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882