Silmälasivaras Soukassa, silmälaseja käyttävä, ole varuillasi!

Anonyymi-ap

Kävin kaksi viikkoa sitten 20.7.2023 aamuyöstä noin kello 2-3 Soukan grillillä ostamassa hampurilaisen ja istuin siihen sen grillikioskin edessä olevalle penkille sitä ostamaani hampurilaista syömään, kun viereeni tuli ulkomaalaistaustainen "hyvin päivettynyt" ukko, joka ensin solvasi minua mitä omituisimmilla (lue keksityillä) väitteillään yrittäen ilmeisesti saada minua ärsyyntymään ja sitä tietä tappelemaan kanssaan. Kun en sen ukkelin solvauksia noteerannut, onnistui se ulkomaalaistaustainen ukko sieppaamaan silmälasit päästäni varastaen ne minun silmälasit.

Olen vähän huono arvioimaan ihmisten ikää mutta arvioin sen "hyvin päivettyneen" silmälasivarkaan olevan noin 40-50 vuotias ja tanakkavartaloinen mutta ei mitenkään erityisen pitkä. On hyvin todennäköistä, että se silmälasivaras on Intialaistaustainen matu, ja että se asuisi Soukassa.

Olen kuluvana kesänä lukenut, että joltain 12 vuotiaalta oli joku matu pari kuukautta sitten varastanut Helsingissä bussissa merkkikengät, mutta en osannut arvata, että joku matu tulisi sieppaamalla päästäni silmälasit ja varastamaan ne minulta.

Niitten minulta varastettujen silmälasien kehykset on Hugo boss merkkiset, joten herääkin kysymys, varastaako se varas niitä silmälaseja enemmänkin lähettäkseen niitä lähtömaahansa Intiaan -jos hän sieltä on lähtöisin- taikka jonnekin muualle.

Tein asiasta rikosilmoituksen 2.8.2023.

11

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten ihmeessä sinun nokallasi olevat silmälasit pystytään varastamaan, niin että et huomaa sitä lainkaan? Jos taas huomasit että nokallasi oleviin laseihin joku tarttuu kiinni, niin kai huusit ja juoksit perään ja reagoit jotenkin äänekkäästi?

Siihen en usko pennin vertaa siihen, että joku erikseen näkisi vaivaa pölliäkseen nenällsi olevat Hugo Boss lasit. Noita saa kokonaisia Hugo Boss silmälaseja omilla vahvuuksilla saa hintaan 87 € netistä, joten jos joku postittelee niitä sinun lasejasi Intiaan, varkaan tienesti jää olemattomaksi.
      https://www.smartbuyglasses.fi/designer-eyeglasses/Hugo-By-Hugo-Boss/Hugo-1189-003-631197.html

Silmälasisi ovat varmaankin hukassa, koska näit vaivaa kirjoitella tänne asti.

Mutta jos lasit eivät ole olleet nokallasi, vaan vaikka paidan taskussa tms, niin moni muu on voinut ne pölliä illan aikana.
      Tai ovat vaan pudonneet 02:00....03:00 nakkijonossa.

• Anonyymi

Kyllä ne silmälasit oli minulla päässä ihan normaalisti ja se ukkeli nappasi ne siitä minun nenältäni, kun minä söin hampurilaista.

Se ulkomaalaistaustainen "hyvin päivettynyt" varas oli vanttera ukkeli joka ne lasit minulta varasti ja minä tulin siihen grilikioskille Soukassa olevasta BESTIS NIGHTCLUB-nimisestä karaokebaarista. Olin siis nauttinut jonkin verran virvokkeita siellä yökerhossa ja se ukko kait siitä syystä ajatteli, että kykenee pärjäämään minulle, jos välillemme tulisi tappalu.

Minulla oli kuitenkin reppu mukanani ja se ukko ei tiennyt mitä siellä repussani oli. Sen mitä minun repussa tuolloin oli, sen tiedän vain ja ainoastaa minä ja ole varma, että jos se ukko ois sen tiennyt, mitä minulla repussani oli, ei se ois niitä laseja varatanut eikä aloittanut sitä paskanjauhamista mitä se heti aloitti, kun minä siihen grillille tulin.

Minä oli siis ihan kahden vaiheilla, käytänkö sitä mitä minulla repussani silloin oli, vai tyydynkö silmälasieni menettämiseen. Siinä on nimittäin se huono puoli, että jos minä oisin käyttänyt sitä mitä minulla laukussani silloin oli, olisin itse sen seurauksena vankilassa.

Minä kävin heti seuraavana päivänä illalla siinä samaisella grillikioskilla kysymästä siltä grillimyyjältä, että tietääkö se kuka se ulkomaalaistaustainen "hyvin päivettynyt", minun silmälasini varastanut varas oli. Se grillimyyjä sanoi kyseisen ukkelin asuvan siinä Soukassa mutta ei sen nimeä tiennyt. Se varas on kaiketikin Intialasitaustainen, niin ainakin uskon taikka sitten jostain muualta eteläisestä maasta. Intiasta Intian ja Pakistanin rajamailta Länsi-Bengalin maakunnasta tulevat muistuttavat kyseistä ukkelia ulkomuodoltaan.

Poliisi kyllä pystyy selvittämään se ukkelin henkilöllisyyden, kun tarkistaa sen Soukan grillikioskin pankkitilin tilisiirrot 20.7.2023 päivämäärältä ja tutkii kuka ulkomaalasitaustainen henkilö maksoi pankkikortilla edellä sanottuna päivänä noin kello 3 yöllä. Minä itse musitan hyvinn, että maksoin sen hampurilaiseni käteisellä mutta se ukkeli osti mysö sieltä grilliltä jotakin ja maksloi kortilla, joten sen varkaan henkilöllisyys on selvitettävissä. Ne silmälasit jotka se ukkeli minulta varasti, maksoi minulle jokunen kuukausi sitten kun ne Espoonlahden Lippulaivan Instrusta ostin 589,50 euroa ja nyt niitten varstettujen tilalle Specsavers-oprikkoliikkeestä hankkimani uudet maksoi 509 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne silmälasit oli minulla päässä ihan normaalisti ja se ukkeli nappasi ne siitä minun nenältäni, kun minä söin hampurilaista.

Se ulkomaalaistaustainen "hyvin päivettynyt" varas oli vanttera ukkeli joka ne lasit minulta varasti ja minä tulin siihen grilikioskille Soukassa olevasta BESTIS NIGHTCLUB-nimisestä karaokebaarista. Olin siis nauttinut jonkin verran virvokkeita siellä yökerhossa ja se ukko kait siitä syystä ajatteli, että kykenee pärjäämään minulle, jos välillemme tulisi tappalu.

Minulla oli kuitenkin reppu mukanani ja se ukko ei tiennyt mitä siellä repussani oli. Sen mitä minun repussa tuolloin oli, sen tiedän vain ja ainoastaa minä ja ole varma, että jos se ukko ois sen tiennyt, mitä minulla repussani oli, ei se ois niitä laseja varatanut eikä aloittanut sitä paskanjauhamista mitä se heti aloitti, kun minä siihen grillille tulin.

Minä oli siis ihan kahden vaiheilla, käytänkö sitä mitä minulla repussani silloin oli, vai tyydynkö silmälasieni menettämiseen. Siinä on nimittäin se huono puoli, että jos minä oisin käyttänyt sitä mitä minulla laukussani silloin oli, olisin itse sen seurauksena vankilassa.

Minä kävin heti seuraavana päivänä illalla siinä samaisella grillikioskilla kysymästä siltä grillimyyjältä, että tietääkö se kuka se ulkomaalaistaustainen "hyvin päivettynyt", minun silmälasini varastanut varas oli. Se grillimyyjä sanoi kyseisen ukkelin asuvan siinä Soukassa mutta ei sen nimeä tiennyt. Se varas on kaiketikin Intialasitaustainen, niin ainakin uskon taikka sitten jostain muualta eteläisestä maasta. Intiasta Intian ja Pakistanin rajamailta Länsi-Bengalin maakunnasta tulevat muistuttavat kyseistä ukkelia ulkomuodoltaan.

Poliisi kyllä pystyy selvittämään se ukkelin henkilöllisyyden, kun tarkistaa sen Soukan grillikioskin pankkitilin tilisiirrot 20.7.2023 päivämäärältä ja tutkii kuka ulkomaalasitaustainen henkilö maksoi pankkikortilla edellä sanottuna päivänä noin kello 3 yöllä. Minä itse musitan hyvinn, että maksoin sen hampurilaiseni käteisellä mutta se ukkeli osti mysö sieltä grilliltä jotakin ja maksloi kortilla, joten sen varkaan henkilöllisyys on selvitettävissä. Ne silmälasit jotka se ukkeli minulta varasti, maksoi minulle jokunen kuukausi sitten kun ne Espoonlahden Lippulaivan Instrusta ostin 589,50 euroa ja nyt niitten varstettujen tilalle Specsavers-oprikkoliikkeestä hankkimani uudet maksoi 509 euroa.

Et vakuutusta ole koskaan hankkinut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vakuutusta ole koskaan hankkinut?

Minulla on joskus ollut optikkoliikkeen tarjoama silmälasivakuutus, mutta ei noissa varastetuissa laseissa ollut vakuutusta, en osannut kuvitella, että joku tulisi minulta silmälasit nenältäni sieppaamaan. Minulla on kyllä kotivakuutus, mutta se ei kait tuollaista varkautta korvaa. Täytyy tosin vielä heti ylihuomenna maanantaina soittaa vakuutusyhtiöön ja kysyä asiaa, korvaako kotivakuutus jos silmälasit varastetaan grillikioskilla ja siitä varkaudesta on rikosilmoitus tehtynä.

Siitä varkaasta on kuitenkin valvontakameratallenteet, kun siitä Soukan grilliltä noustaan niitä portaita pitkin ylemmäs sinne ylätasanteelle, jossa se ulkomaalaistaustainen "hyvin päivettynyt" varas asuu, joten se on niitä portaita noustessaan jäänyt kameratallenteisiin.

Toisaalta, niin kuin tuolla edellä jo kirjoitin, sen varkaan henkilöllisyys on poliisin niin halutessaan helppo selvittää, jos vain tarkistavat niistä Soukan grillin tilisiirroista kuka oli se ulkomaalaistaustainen ukkeli, joka pankkikortilla maksoi ne grilliostoksensa silloin 20.7.2023 noin kello 3. Se varas nimittäin itsekin osti vähän ennen minua jotakin sieltä grilliltä ja maksoi pankkikortilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on joskus ollut optikkoliikkeen tarjoama silmälasivakuutus, mutta ei noissa varastetuissa laseissa ollut vakuutusta, en osannut kuvitella, että joku tulisi minulta silmälasit nenältäni sieppaamaan. Minulla on kyllä kotivakuutus, mutta se ei kait tuollaista varkautta korvaa. Täytyy tosin vielä heti ylihuomenna maanantaina soittaa vakuutusyhtiöön ja kysyä asiaa, korvaako kotivakuutus jos silmälasit varastetaan grillikioskilla ja siitä varkaudesta on rikosilmoitus tehtynä.

Siitä varkaasta on kuitenkin valvontakameratallenteet, kun siitä Soukan grilliltä noustaan niitä portaita pitkin ylemmäs sinne ylätasanteelle, jossa se ulkomaalaistaustainen "hyvin päivettynyt" varas asuu, joten se on niitä portaita noustessaan jäänyt kameratallenteisiin.

Toisaalta, niin kuin tuolla edellä jo kirjoitin, sen varkaan henkilöllisyys on poliisin niin halutessaan helppo selvittää, jos vain tarkistavat niistä Soukan grillin tilisiirroista kuka oli se ulkomaalaistaustainen ukkeli, joka pankkikortilla maksoi ne grilliostoksensa silloin 20.7.2023 noin kello 3. Se varas nimittäin itsekin osti vähän ennen minua jotakin sieltä grilliltä ja maksoi pankkikortilla.

Juu hyvä, toivotaan parasta.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😋 ­N­y­­m­­f­­o­­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17959861X

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Jumalauta mihin tämä yhteiskunta on mulukattu munaskuita myöten.
      Kyrsii puolestasi.

• Anonyymi

Olisipa nyt pääministerillä sen verran munaa, että panisi tämän maan rattaat kunnolla pyörimään. Varmasti onkin. Hallitus ripeästi yhteistuumin toimimaan. Vääristyneellä rasismikortilla liputtaminen syöksee maamme entistä syvempään liejuun. Rasismia ei ole puuttuminen epäkohtiin. Esim. sukupuolivariaatiot ovat saaneet yllin kyllin paapomista ja huomiota osakseen. Mikään ei riitä heille. Joka siunaamaan hetki pitää olla vakuuttamassa lesbouden tai homouden hurmaa. Arvoisa Pääministeri, oikeuta työrauha jokaiselle Hallituksesi ministerille. Pane piste rasismilla trollaamiselle, jonka ainoa tavoite on Hallituksen kaatuminen.

• Anonyymi

Soukka on Sökö paikka.

• Anonyymi

Huuko Poss Ruuls.

• Anonyymi

Se ulkomaalaistaustainen ukko joka ne minun lasit runsas kuukausi sitten Espoossa Soukassa olevalla grillillä varasti, asuu ilmeisesti jossain niissä Soukassa olevissa Espoon asunnot Oy:n omistamassa vuokra-asunnossa.

Olen tässä miettinyt, oisko minun viisainta ostaa pimeiltä markkinoilta pistooli ja siihen noin kymmenkunta partuunaa ja ruveta päivystämäään siellä Soukassa -joka ei kovin iso lähiö ole- niin kauan, että se minun lasit varastanut ukko tulisi minua vastaan.

Silloin sillä ukkelilla ois kaksi mahdollisuutta, antaa ne lasit heti takaisin taikka maksaa saman tien korvauksena siitä varastamisesta 550 euroa. Rahat taikka ne lasit ois syytä olla sillä ukolla siinä tilanteessa heti mukana, mistään niitä laseja taikka rahoja ei se ukkeli enää silloin lähtis hakemaan.

Jos pistoolin hankin, se pitäs olla ysimillinen että ois riittävän tehokas. Katkastu haulikkokin ois tehokas ja se kyllä mahtus reppuun, jota vois helposti mukana kantaa.

Voi perkele, että se ulkomaalaistaustainen ukko ei tajunnut keneltä meni silmälasit varastamaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      342
      8652
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2551
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2328
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1522
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1371
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1207
    Aihe