Siellä taas joku jäykkäniska ajo junan alle ku sen mielestä junan olis pitäny väistää..se on sitä eteläpohjalaista liikennekulttuuria että ensin minä ja sitte minä ja vielä minä...
Nissani lippis
8
471
Vastaukset
- Anonyymi
Suu ammollaan ja rystyset valkeina puristetaan rattia ja körötellään päivävaloilla sivuilke vilkuilematta vaikka kortti olisi pitänyt olla pois ainakin jo 10 vuotta sitten... Jos ei korttia, jatkuu sivullisten vaarantaminen traktorilla tai sähkömopolla. Suomi täynnä tällaisia riskikuljettajia.
- Anonyymi
kylä vanaha paappa olis piiskannu notta osatahan ajaa autoa notta
- Anonyymi
Autonromusta oli kuulunut notta: ei tartte tulla auttamahan. Arvostan.
- Anonyymi
Ja oli soittanu poijalle Pentille ,jotta ottaa kettingit ja tuloo vähä auttelemahan jos kerkiää
- Anonyymi
Ja ottaa hohtimet ja pitkät tongit matkahan kun kerkiää kerkiämäään notta
- Anonyymi
Ja äiteelle tästä ei sitte sanaakaan....
- Anonyymi
Sulevi on Best:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1365816
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962619- 1352561
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141610
- 681222
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä11081Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 82875