Tämä palsta pelkkää lahkolaista soopaa!

Anonyymi-ap

Täytyy olla vain yksi tosi Raamatun mukainen uskonto, jota viedään eteenpäin ympäri maailmaa.
Tämä on sopusoinnussa sen kanssa, että tosi Jumala ei ole “epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala.”
Sen tarjoaa raamatunmukaisesti ainoastaan Jehovan todistajat!!
Sen vahvistaa Raamattu!

34

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikään kristillinen uskonsuunta ei ole raamatunluvussaan rehellinen. Kaiken edelle menee oma tulkinta ja uskomukset. JT ei ole tässä mikään poikkeus edukseen.

• Anonyymi

Kaikki tulkitsevat, myös JT:t. Eihän Vartiotornin runsasta, muuttuvaa selittelykirjallisuutta edes tarvittaisi, jos Raamatusta löytyisi se mitä tarvitaan.

• Anonyymi

Nytkö sen vasta huomaat, se ollut tätä samaa huuhaata jo alusta lähtien, kymmeniä vuosia.
      Tyhmillä ei ole muuta ajankulua!

• Anonyymi

Jeesus Kristus sanoi sellaista uskontoa harjoittavien palvovan Jumalaa “hengessä ja totuudessa”, eikä totuus ole koskaan ristiriidassa itsensä kanssa.
      Tämä palsta toimii päinvastaista vuodesta toiseen, se osoittaa vain sen että ei tiedetä kristillisyydestä yhtikäs mitään.
      Jos ei ymmärrä Raamatusta mitään, niin avun siihen saa JT!

• Anonyymi

Tavoitteletko sinä henkilahjoja, varsinkin profetoimisen lahjaa, kuten Raamattu kehoittaa? Oletko jakanut omaisuutesi köyhille? Syötkö kaikkea, mitä lihakaupoissa myydään?

JT noudattaa Vartiotornia, ei Raamattua.

• Anonyymi

e aika meni jo menneisyydessä

• Anonyymi

Raamattu vahvistaa, että olette eksytys.

• Anonyymi

Anonyymi 2023-08-06 11:18:48

" Kaikki tulkitsevat, myös JT:t. Eihän Vartiotornin runsasta, muuttuvaa selittelykirjallisuutta edes tarvittaisi "

-Mutta vartiotorni kirjoittaa olevansa "jehovan pöytä" ja sanoo kirjoittajaa "jehovakanavaksi"

Kuitenkin:
      Osa Jehovan todistajien kirjallisuudesta on nyt vaarassa. Ne on määrätty hävitettäväksi.
      Tuhottavista kirjoista, lehdistä ja muusta materiaalista on laadittu 2-sivuinen dokumentti. Sen voi lukea tämän sivun lopusta.

Miksi hallintoelin haluaa päästä eroon vanhasta kirjallisuudesta? Vastaus on ilmeinen: oppi on niin paljon muuttunut, että hallintoelin ei halua nykyisten nuoren polven Jehovan todistajien tietävän vanhoista oppiseikkailuista. Oma historia halutaan piilottaa.
      https://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_w817.html

• Anonyymi

JT oppi on aina ollut oikeaa, Raamatunmukaista!!
        Lopettakaa tyhjän puhuminen, koska puhutte Raamatun sanaa JT vastaan ei voi olla typerämpää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JT oppi on aina ollut oikeaa, Raamatunmukaista!!
        Lopettakaa tyhjän puhuminen, koska puhutte Raamatun sanaa JT vastaan ei voi olla typerämpää!

Juuri näin veliseni

• Anonyymi

On ollut sitä yli 20 v ajan.
      Painukaa lahkopalstoille äheltämään!

• Anonyymi

Valitettavasti tuo käsitys yhdestä oikeasta uskonnosta kuuluu islamin Koraaniin ja Sunnaan.

Se että noita ikivanhoja dokumentteja lainaa sekä JT että Helluntaikirkko kuin ne olisivat heidän omiaan tekee asioista epätieteellistä, vaikka nuo väitteet ovat tunneperäisesti kauniita.

• Anonyymi

JT on parasta ja pelastavaa uskoa!

• Anonyymi

Totta, sen todistaa Raamatun sana!

• Anonyymi

Kyllä, pv toiseen raamatunvastaisuutta!

• Anonyymi

Aloittaja on oikeassa, vain JT siihen kykenee!

• Anonyymi

JT ovat oikeita kristittyjä!

• Anonyymi

Tuon itsenne ylistämisen sijaan voisitte ylistää Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä. Niin oikea kristitty toimii.

• Anonyymi

Matt. 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt. 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

Vain JT toimii näin!

• Anonyymi

Sama asia kerrotaan ev.lut virressä 164. Se on 1860-luvulta alunperin.

Etenkin toinen säkeistö.

• Anonyymi

Virren on ihmistekoista ja raamatunvastaisia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virren on ihmistekoista ja raamatunvastaisia!

Mistä moinen kommentti????

Opettakaa toisianne hengellisin lauluin sanoi Paavali.

Ne lisää Jumalan tuntemusta , lohduttaa ja sisältää profetiaa. Ne ovat elintärkeitä. Ilokin kasvaa. Islamissa musiikki on kielletty ja he keskittyy muihin asioihin mutta kristitylle uudet laulut ovat hyvin tärkeitä.

• Anonyymi

Anonyymi 2024-07-14 12:07:29

"Matt. 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen "

Vartiotorniseurahan rakennutti kirjapainon Intiaan.
      Mutta sitten se määräsi purkamaan ja rahtaamaan pois painokoneet.
      Tiedossa on vain, että tuolloin Intian valtio myös verotti tätä liikeyritystä liikeyrityksenä.

Jos taas palataan Jeesuksen sanoihin niin
      Intiassa puhutaan 447 eri kieltä.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Intian_kielet

Ja vartiotorniseura ei tykkää Jeesuksen sanoista, jos se merkitsee jonkinlaista velvollisuutta tai edes huomioonotettavaa sille itselleen.

Näin se toisaalta itse torjuu lopun edellytysten täyttymisen osaltaan:
      Matt. 24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu

Vaikka siitä on kiva yhdistää loppu rahan kinuamiseen:

Valtakuntamme palvelus, kesäkuu 1974: Myy asuntosi tai edes vähäisempää omaisuutta ja anna rahat vartiotorniuskonnolle, koska kerran loppu on pian.
      Lehti jatkoi tietävänsä jo niin tehdynkin.

• Anonyymi

Raamatun pariin, urpo!

• Anonyymi

Totta haasta!

• Anonyymi

JT ovat valinneet raamatunmukaisen kristillisyyden, he ovat ainoita maailmassa, kaikki muut on eksytetty lahkosoopaan!

• Anonyymi

"JT ovat valinneet raamatunmukaisen kristillisyyden, he ovat ainoita maailmassa"

Ja sitä he ovat olleet aina. Katso raapaisu asiaan

1929: Roomalaiskirjeen 13:1 Suurvaltiaat ovat Jehova Jumala ja Jeesus Kristus
        1962: Roomalaiskirjeen 13:1 ylivallat tunnistettiin maallisiksi hallituksiksi[3]

1927: joulun ja syntymäpäivien vietto kiellettiin
        Kol. 2:16 Älköön siis kukaan teitä tuomitko minkään juhlan johdosta

1936: ristin käyttö uskonnollisena symbolina kiellettiin
        Fil. 3:18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; 3:19 heidän loppunsa on kadotus

https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Jehovan_todistajien_oppimuutoksista

• Anonyymi

Lahkolaisuus on turhuutta, mutta ei JT!

• Anonyymi

Totta, ainoastaan JT

• Anonyymi

Totta, siihen kykenee vain JT, koko maailmassa!

• Anonyymi

Totta haastat, siksi täällä on pakko olla!

• Anonyymi

Tätä sanomaa vie eteenpäin oikein vain JT

• Anonyymi

Lahkoilla on suuri vaikutus lahkolaisiin!

JT ei kuulu näihin lahkoihin koskaan!
      Heille on tärkeämpää uskoa siihen mitä Raamatussa sanotaan

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe