Kannattaa ottaa Samuel Tuominen seurantaan, jos salaliitot kiinnostavat

Anonyymi-ap

Päivänsä käyttää niistä raportoiden.

100

1388

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei netissä ole totuutta - kirjoissa on.

      • Anonyymi

        Totuus on tuolla ulkona...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on tuolla ulkona...

        laita alottaja ees nettiosote missä kertoo


    • Anonyymi

      Syvälle on kaveri hurahtanut.

      • Anonyymi

        Kyllä. Ja Trumpin vankimpia tukijoita Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ja Trumpin vankimpia tukijoita Suomessa.

        Käsittämätöntä, miten kristityt äärioikeistolaiset rakastavat Trumppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittämätöntä, miten kristityt äärioikeistolaiset rakastavat Trumppia.

        Kyseessä on Saatanallinen Eksytys.

        Itse huomaan sen kuunnellessani Trumpin puhetta, nuotissa on jotain sellaista että se saa voimaan pahoin.

        Trump on Pahojen Henkivaltojen vaikutuksenalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on Saatanallinen Eksytys.

        Itse huomaan sen kuunnellessani Trumpin puhetta, nuotissa on jotain sellaista että se saa voimaan pahoin.

        Trump on Pahojen Henkivaltojen vaikutuksenalainen.

        Mistä tietää, että Donald Trump valehtelee? Hänen suunsa liikkuu.

        Tuhansia ja tuhansia valheita. Moraalitonta käytöstä. Ja silti jotkut uskovat avoimesti fanittavat ja palvovat häntä ja selittelevät kaiken tekemänsä mustan valkoiseksi. Tämä Tuominen on yksi esimerkki sellaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittämätöntä, miten kristityt äärioikeistolaiset rakastavat Trumppia.

        Käsittämätöntä on kuinka "demokraatit" ja muut hölynpöly- jengit rakastavat Bideniä...!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittämätöntä on kuinka "demokraatit" ja muut hölynpöly- jengit rakastavat Bideniä...!!!

        Bidenin tilalle voisi jonkun nuoremman saada. Mutta paljon tärkeämpää, ettei Trump pääse ikinä muualle kuin vankilaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ja Trumpin vankimpia tukijoita Suomessa.

        Nyt se riemuitsee, että oikeudenkäynnin antavat Trumpille mahdollisuuden tuoda todisteet vaalivilpistä oikeuteen. Voi lapsellista kulttimaista uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittämätöntä on kuinka "demokraatit" ja muut hölynpöly- jengit rakastavat Bideniä...!!!

        Luitko uutisen? Trump pakotti republikaanit lopettamaan kokonaan ukrainatuen.

        Haluaa ”ongelman” pois ennen omaa kauttaaan.

        Se tarkoittaa kansanmurhaa. Voit olla varma ettå venäjän vihalla ei ole rajoja.

        Sitten venäjä jatkaa muihin maihin.

        Et kai kuvittele että Putin ja Trump pelastaa sinun henkes?


    • Anonyymi

      Kiitos, otamme seurantaan.

      t: POLIISI

    • Anonyymi

      Vehkala ja Yazka ja muut skenen kärkinimet ovat saamassa kovan haastajan. Vaikuttaa kielitaitoiselta ja on löytänyt jenkkien salaliittojen keskeiset sivustot. Uskovaisena miehenä vielä profetiat sekoittaa soppaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mihin Vehkalan kertomaan voisi luottaa?


    • Anonyymi

      Liekö kaveri töissä missään, kun aikaa kirjoitteluun riittää kellonajasta riippumatta.

      • Anonyymi

        Mitäs sitä normaalitöissä käy kun höveleitä riittää jotka lahjoittaa rahaa tyhjän puhumisesta.

        RAHAT POIS!

        ps. onhan verot maksettu kuitenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitä normaalitöissä käy kun höveleitä riittää jotka lahjoittaa rahaa tyhjän puhumisesta.

        RAHAT POIS!

        ps. onhan verot maksettu kuitenkin?

        Noinhan se kuvio taitaa mennä. Tuominen ainakin markkinoi kirjaansa, eli sillä rahastaa.

        Ja kuka uskaltaa palkata kaiken maailman humpuukiin uskovan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se kuvio taitaa mennä. Tuominen ainakin markkinoi kirjaansa, eli sillä rahastaa.

        Ja kuka uskaltaa palkata kaiken maailman humpuukiin uskovan.

        Itse olen monesti katunut etten lähtenyt tuohon junaan aikanaan, mulla kun on todella vilkas mielikuvitus ollut jo pienestä asti.

        Rahaa olisi tähän mennessä varmasti tullut varsin mukavasti koska osaan myös kieliä.

        Tälläkin palstalla kinataan paristakin "salaliittoteoriasta" joita olen tässä viimeisen 2 vuosikymmenen aikana lanseerannut ihan omaksi huvikseni. En kerro tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen monesti katunut etten lähtenyt tuohon junaan aikanaan, mulla kun on todella vilkas mielikuvitus ollut jo pienestä asti.

        Rahaa olisi tähän mennessä varmasti tullut varsin mukavasti koska osaan myös kieliä.

        Tälläkin palstalla kinataan paristakin "salaliittoteoriasta" joita olen tässä viimeisen 2 vuosikymmenen aikana lanseerannut ihan omaksi huvikseni. En kerro tarkemmin.

        Aika veijari olet. Mutta noita kyllä piisaa, jotka uskoo mitä tahansa, kunhan sopii omaan "valtamedia pettää" ja "on hienoa, että kuulun niinhin muutamiin, jotka vaan tietävät" agendaan.


    • Anonyymi

      Twitterinsä perusteella todella syvälle on sukeltamassa. Trump on epäjumalansa.

    • Anonyymi

      Meneekö vielä kauan, ennen kuin alkaa littumaasta ja liskoihmisistä kirjoittelemaan?

    • Anonyymi

      Joko ylistää Putinia? Kuuluisi asiaan sakeimmilla.

      • Anonyymi

        Kyllähän Trumppiin uskovat Putinia fanittavat kanssa.


    • Anonyymi

      Aika hasardilta vaikuttaa ketjun perusteella. Mut tekeekö porukka Suomessakin ihan rahaa näillä? Paypaliltako ne tulee sitten vai?

      • Anonyymi

        Minäkin olen kiinnostunut saavatko näistä rahaa.

        T: VEROTTAJA


    • Anonyymi

      Työttömät peräkammarinpojat niin kovin helposti salaliittoihin narahtavat.

    • Anonyymi

      Näyttää olevan tyypillinen oikeistolainen salaliittoilija. Uskoo vaan muutamia sakeimmiston jenkkijulkaisuja. Niitä kopioi jatkuvalla syötöllä eri medioihin.

      • Anonyymi

        Oletteko tulleet miettineeksi ettei nää pojat välttämättä usko omia juttujaan, vaan koittavat vain löytää höveleitä joilta saa rahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko tulleet miettineeksi ettei nää pojat välttämättä usko omia juttujaan, vaan koittavat vain löytää höveleitä joilta saa rahaa?

        Tän Samuelin toiminta ei vielä tuollaiselta vaikuta. Monen muun kyllä. Ja hölmöjä maksajia piisaa.


    • Anonyymi

      Kunnon Trump-kultisti!

      • Anonyymi

        Sellainen on, uskovainen on puheidensa mukaan, mutta ei yhtään välitä vaikka Trump on tehnyt mitä tahansa rikoiksia. Väittää vaan, että kultaista vasikkaansa yritetää saada pois vaaleista. Trump saa ilmeisesti tehdä mitä syntiä tahansa ja tuollaiset uskovaiset eivät välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen on, uskovainen on puheidensa mukaan, mutta ei yhtään välitä vaikka Trump on tehnyt mitä tahansa rikoiksia. Väittää vaan, että kultaista vasikkaansa yritetää saada pois vaaleista. Trump saa ilmeisesti tehdä mitä syntiä tahansa ja tuollaiset uskovaiset eivät välitä.

        Uskovat Trumpiin ja jenkkien äärioikeiston levittämään tauhkaan. Trump saa raiskata, valehdella, pettää maansa tai mitä tahansa, silti kaiken hyväksyvät.


    • Anonyymi

      Ei ole kyl häävi taso Suomen skenessä tahi palstalla jos kerran näyttelijä Trumpin Qanon humppa menee läpi. Onko tässä aletta harkita alalle siirtymista.

      • Anonyymi

        Äkkiä ostamaan uutta Trump t-paitaa missä on psykoottinen pidätyskuva.

        Osta samalla KYMMENEN!


      • Anonyymi

        Aina näkyy riittävän vajaita ymmärrykseltään piisaavan vaika mitä humppaa niille soitetaan.


      • Anonyymi

        Tälle kaverille näkyy menevän kaikki Trump-juttu läpi. Siksi ottaa asemaa Venäjän puolustajanakin.


    • Anonyymi

      Vastuulliseen aikuisuuteen kasvaminen ei kaikilta onnistu.

    • Anonyymi

      Viimeisiä QAnon-kavereita.

      • Anonyymi

        Kaikki QAnon tauhka uppoaa: Trump, Putin, koronarokotteet, ilmastomuutos, ...


    • Anonyymi

      Kaverihan on kombinaatio Pihoa ja Vehkalaa.

    • Anonyymi

      Koronarokotteet, ilmastonmuutos, vasemmiston pahuus kaikessa, pedofiilit varastetut vaalit, ... Kaikki USA:n äärioikeiston ideat on kaveri ilman mitään kritiikkiä nielaissut. Ja loogikoksi itseään kutsuu.

    • Anonyymi

      Myös kova kaveri jenkkien oikeiston raiskaajia puolustamaan. Sellainen kristityn moraali kaverila.

      • Anonyymi

        Saavutetuista eduista ei luovuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saavutetuista eduista ei luovuta!

        Mitä kertoo kaverin omasta moraalista, kun alkaa raiskaajia, rikollisia, valehtelijoita jne. puolustamaan ja sillä perusteella mihin puolueeseen kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kertoo kaverin omasta moraalista, kun alkaa raiskaajia, rikollisia, valehtelijoita jne. puolustamaan ja sillä perusteella mihin puolueeseen kuuluu.

        Kuinka kukaan kristityksi itseään kutsuva voi Trumpin tekemisiä puolustella? Niin moraalitonta ja vain omaa etuaan etsivää hahmoa ei monta ole kuin tuo ex-presidentti, tuleva vanki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kukaan kristityksi itseään kutsuva voi Trumpin tekemisiä puolustella? Niin moraalitonta ja vain omaa etuaan etsivää hahmoa ei monta ole kuin tuo ex-presidentti, tuleva vanki.

        Parhaiten asiaa valoittaa muuan Matteus luvussa 7 ja jakeessa 21:

        Ei jokainen joka sanoo minulle "Herra Herra!" pääse taivasten valtakuntaan, vaan se joka tekee minun Taivaallisen Isäni tahdon.


    • Anonyymi

      On niin nuori kaveri, että ehtii vielä legendaariseksi kylähulluksi, jos tällä polulla jatkaa.

    • Anonyymi

      Uskomattoman hienoa lapsenmielistä luottamusta Trumpin kaikkivoivuuteen :)

      • Anonyymi

        Olen ollut jo pidempään sitä mieltä että tuossa on Saatanalliset voimat takana.

        Se Demoni tai useampi joka Trumpia hallinnoi hypnotisoi tmv osan väestä sillä oudolla puhenuotilla jota Trump usein käyttää ja joka saa esim. mut voimaan henkisesti pahoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut jo pidempään sitä mieltä että tuossa on Saatanalliset voimat takana.

        Se Demoni tai useampi joka Trumpia hallinnoi hypnotisoi tmv osan väestä sillä oudolla puhenuotilla jota Trump usein käyttää ja joka saa esim. mut voimaan henkisesti pahoin.

        Tiedä demoneista, mutta joku näitä salaliittoherkkiä Trumpissa tajuttomasti viehättää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä demoneista, mutta joku näitä salaliittoherkkiä Trumpissa tajuttomasti viehättää.

        Me täysipäiset jotka kannatamme vapautta ja demokratiaa rakastamme johtajaamme Bideniä.

        Siinä vasta miesten mies ja koko läntisen maailman pelastaja.... !


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Me täysipäiset jotka kannatamme vapautta ja demokratiaa rakastamme johtajaamme Bideniä.

        Siinä vasta miesten mies ja koko läntisen maailman pelastaja.... !

        Minä en vaikka vapautta ja demokratiaa rakastankin, pääsisipä siitäkin ukkelista jo eroon ja joku nuorempi ja dynaamisempi saataisiin tilalle. Toki Trumpia paljon parempi vaihtoehto.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Me täysipäiset jotka kannatamme vapautta ja demokratiaa rakastamme johtajaamme Bideniä.

        Siinä vasta miesten mies ja koko läntisen maailman pelastaja.... !

        Itsehän olen ennemmin DeSantisin kannalla.

        Republikaanit on retardeja jos ei valitse häntä ehdokkaakseen.

        Vaalit ratkaiseva kansanosa, se kolmannes josta joku pitää saada äänestämään, ei koskaan äänestä Trumpia, mutta siinä on väkeä jotka on vakuutettavissa äänestämään Ronia.

        Vegetatiivisten Seliinien aika on ohitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän olen ennemmin DeSantisin kannalla.

        Republikaanit on retardeja jos ei valitse häntä ehdokkaakseen.

        Vaalit ratkaiseva kansanosa, se kolmannes josta joku pitää saada äänestämään, ei koskaan äänestä Trumpia, mutta siinä on väkeä jotka on vakuutettavissa äänestämään Ronia.

        Vegetatiivisten Seliinien aika on ohitse.

        Oikeassa olet, kansassa on valtava osa, joka ei Trumpia voi äänestää, vaikka voisivat hyvin jotain muuta rebua äänestää.


    • Anonyymi

      Israelin tilanteessa on tällaiselle Samuelin kaltaiselle kristitylle tekemistä. Israelia fanittaa kovasti. Samaan aikaan Trumpin takia on Venäjän puolella Ukrainaa vastaan. Venäjän lämmenneet suhteet Hamasiin ja Iraniin mahdollisti hyökkäyksen Israeliin. No, kyllä kunnon salaliittoilija aina löytää deep staten tai WEF:n tai Bidenin syylliseksi.

      • Anonyymi

        Veikkaan, että väittää Ukrainan aseistaneen Hamasia. Tai jotain muuta vastaavaa. Syy ei ainakaan voi Trumpissa tai Putinissa olla. Kultainen vasikka ei voi väärässä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan, että väittää Ukrainan aseistaneen Hamasia. Tai jotain muuta vastaavaa. Syy ei ainakaan voi Trumpissa tai Putinissa olla. Kultainen vasikka ei voi väärässä olla.

        Todellisuudessahan Putin on niitä aseistajia.

        Tosin nyt voi olla hiljaisempaa kun niitä tarvitaan itse.

        HOMOS ei silti jää aseitta, onhan noita Irakin ja muiden lisäksi vielä jäljellä; toistaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessahan Putin on niitä aseistajia.

        Tosin nyt voi olla hiljaisempaa kun niitä tarvitaan itse.

        HOMOS ei silti jää aseitta, onhan noita Irakin ja muiden lisäksi vielä jäljellä; toistaiseksi.

        Niinhän se on, mutta ei Tuomisen kaltaiset Trump-uskovaiset voi sellaista myöntää. Trump ja Putin ovat maailmassaan hyviksiä.


      • Anonyymi

        Niin kuin arvasin, Bidenin vika mielestään on. Ja heti piti ruveta politikoimaan asialla. Kristillisyys kun on pelkkä ulkokuori, tälläista tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin arvasin, Bidenin vika mielestään on. Ja heti piti ruveta politikoimaan asialla. Kristillisyys kun on pelkkä ulkokuori, tälläista tapahtuu.

        Juu, ei näitä MAGA-kristittyjä uhrit kiinnosta eikä totuus. Pakko päästä Trumpia ylistämään. Ja tiukasti varoa kirjoittamasta Venäjästä mitään negatiivista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin arvasin, Bidenin vika mielestään on. Ja heti piti ruveta politikoimaan asialla. Kristillisyys kun on pelkkä ulkokuori, tälläista tapahtuu.

        Hassua tässä on se että Biden käy säännöllisesti kirkossa, ihan todistetusti, ja on harras Katolinen.

        Trump käy, sekin todistetusti, vain säännöllisesti HUORISSA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua tässä on se että Biden käy säännöllisesti kirkossa, ihan todistetusti, ja on harras Katolinen.

        Trump käy, sekin todistetusti, vain säännöllisesti HUORISSA.

        Mutta kun uskovat, että Trump on Jumalan valittu. Ihan näille "kristityille" sama mitä hän tekee, kaiken hyväksyvät ja hurraavat vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun uskovat, että Trump on Jumalan valittu. Ihan näille "kristityille" sama mitä hän tekee, kaiken hyväksyvät ja hurraavat vaan.

        Raamattu kertoo suurista eksytyksistä ja Antikristuksista jotka on tuleman.

        Kun omin silmin sen näkee niin uskottavahan se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kertoo suurista eksytyksistä ja Antikristuksista jotka on tuleman.

        Kun omin silmin sen näkee niin uskottavahan se on.

        Trump on taitava vedättämään evankeelisia kristittyjä. Useampi hänet tunteva on viime aikoina kertoillut, kuinka sitten pienessä porukassa naureskelee uskoville. Eräänlainen antikristusko lienee sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump on taitava vedättämään evankeelisia kristittyjä. Useampi hänet tunteva on viime aikoina kertoillut, kuinka sitten pienessä porukassa naureskelee uskoville. Eräänlainen antikristusko lienee sitten.

        Varmasti naureskelee kun ei käy kirkossa vaan huorissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti naureskelee kun ei käy kirkossa vaan huorissa.

        Ja naurattaahan se, kun onnistuu tuhansia Tuomisen kaltaisia jallittamaan uskomaan vaikka mihin. Moni hänen kampanjoihin rahaakin lähettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja naurattaahan se, kun onnistuu tuhansia Tuomisen kaltaisia jallittamaan uskomaan vaikka mihin. Moni hänen kampanjoihin rahaakin lähettää.

        Juuri niin.

        Olen vähän kateellinen kun en itse osaa tuolla tapaa porukkaa höynäyttää.


    • Anonyymi

      Hauska heppu. Trumpissa ja Israelissa ei mitään vikaa ole. Kaikki kelpaa, mikä tätä näkemystä tukee.

    • Anonyymi

      linkki?

      • Anonyymi

        Sori, me ei tiedetä, etsi itse.

        Toki sä sen tiedät, tää on vain sissimarkkinointia.

        Mutta mä en ota tota tyyppiä seurantaan, riittää että SUPO niin teki.


      • Anonyymi

        Löytyy twitteriä, blogia ja facebookkia ainakin.


    • Anonyymi

      Itse Arhi Kuittinen ja Jouko Piho ovat jo kaveriporukkaa, tämä kaveri sukeltaa tosi syvälle.

    • Anonyymi

      Kaveri käy kyllä kierroksilla Israelin ja Trumpin vuoksi.

    • Anonyymi

      Valkopesee idoleitaan Trumpia ja Muskia. Sakea äärioikeiston edustaja siis.

    • Anonyymi

      Nyt tämä lapsenmielinen hehkuttaa, kun yksi pahimmista salaliitoilla itselleen rahaa huijaava kaveri pääsi taas X:ään (Twitteriin).

      • Anonyymi

        Israel ystävää esittää, samalla ihailee noita Putinia ja samalla Hamasia täysillä tukevia kavereita. Ei ihan pysy kaverilla paletti kasassa.


    • Anonyymi

      Vilkaisin ja yhä syvemmälle näkyy kaveri sukeltavan.

      • Anonyymi

        Ei huolta, me seuraamme.

        T. SUPO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei huolta, me seuraamme.

        T. SUPO.

        Taisi vastaavia kavereita löytyä Capitol Hill:ltä aikoinaan Trumpin masinoimina. Salaliittoihin uskovia ja innokaita puolustamaan kultaista vasikkaansa.


    • Anonyymi

      Mitä enemmän kaveri valehtelee tai huoraa, sitä varmemmin Samuel fanittaa. Siis, jos kaveri on äärioikeistosta.

      • Anonyymi

        Uskova kertoilee olevansa, mutta totaalisen moraalittomia fanittaa ja niiden viestiä levittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskova kertoilee olevansa, mutta totaalisen moraalittomia fanittaa ja niiden viestiä levittää.

        Uskon merkitys näkyy olevan kovin pieni. Moraalittomuuden ja valheellisuuden mallikuvaa Trumpia jumaloi. Vivek on kovasti suosiossa, vaikka hindu. Tärkeämpää kuin uskovaisuus on olla QAnon hyvisten puolella, anti-woke ja äärioikealta.


    • Anonyymi

      Sukeltaa syvälle. Ja vaikuttaa tyypiltä, joka innostuu ihan joka salaliitosta. Pian on Vapan veljesten kanssa tunneleita etsimässä. Tai Anon kanssa litteästä maasta selittämässä.

    • Anonyymi

      Salaliittoihin uppoaminen ja Trumpin rajaton ihailu saattaa lopulta pahasti pollan sekoittaa.

    • Anonyymi

      Säälittää se, että uskova nuori kaveri sekoaa salaliittoteorioihin ja siirtyy moraalittomuutta puolustamaan-

    • Anonyymi

      Trump sai kaltaisensa työttömät peräkammaripojat masinoitua hyökkäämään capitolille. Jospa Samuel pysyy rauhallisena, vaikka Trump taas vaalit häviää.

      • Anonyymi

        Veikkaan kyllä että Trump voittaa ja sitten saadaan nähdä kunnon menoa kun FEMAt alkaa oikeasti täyttymään ja Lucifer näyttää meille todelliset kasvonsa.

        Se Trumpia äänestävä Bible Belt herää kamalaan todellisuuteen.


    • Anonyymi

      Salaliittojen olemassaolo on kyllä hyvä tiedostaa, muttei kovasti niihin upputua.

      On ihan todellisia salaliittoja sekä sitten lisäksi niiden peittelyihin kehitetyt valhe-salaliitto -salaliitot.

      Esim. "maa on pannukakku"-saloaliitto. Maa ei ole litteä, vaan pyöreä, tämä on tosiasia.

      Mutta tällaisilla älyttömyyksillä todelliset salaliittomestarit ovat luoneet näitä feikki-salaliittoja, jotta yksikertaisimmat sielut haksahtaisivat niihin, eivätkä havaitsisi mitä TODELLISTA ympärillämme puuhastellaan.

      Nuo litteänmaan-teoreetikot palvelevat siis (tietoisesti tai tietämättään) jotain todellista, suurempaa salaliittoa, mikä lieneekin. No ainakin NWO-Bilderberg-WEF:iä ja näiden taustajohtajistoja.

      Tuo NWO-... on todellinen salaliitto, eikä edes kovin salainenkaan, siltikin sisältäen monenlaisia salaisuuksia.

    • Anonyymi

      Ja kuka hemmetti on Samuel Tuominen?

      • Anonyymi

        Juuri tämän takia mekin lopetimme seurannan.

        Ei ole mitään seurattavaa.

        t: SUPO


      • Anonyymi

        Peräkammarinpoika, joka koittaa ahkeralla työllään saada salaliittouskomuksilleen ja antikristustutkimuksilleen näkyvyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peräkammarinpoika, joka koittaa ahkeralla työllään saada salaliittouskomuksilleen ja antikristustutkimuksilleen näkyvyyttä.

        Mutta on sokea sille varsinaiselle tämän ajan Antikristukselle - Trumpille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on sokea sille varsinaiselle tämän ajan Antikristukselle - Trumpille.

        Ihailee Trumppia. Kuten kaikkea äärioikealla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihailee Trumppia. Kuten kaikkea äärioikealla.

        Niin, ja se mies on lähimpänä Antikristusta pitkään aikaan.

        Täysin jumalaton mies joka käy huorissa eikä kirkossa, valehtelee ja huijaa.

        Silti pitävät häntä Jumalan lähettämänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja se mies on lähimpänä Antikristusta pitkään aikaan.

        Täysin jumalaton mies joka käy huorissa eikä kirkossa, valehtelee ja huijaa.

        Silti pitävät häntä Jumalan lähettämänä?

        Vaatii oman moraalin voimakasta venyttämistä, jos häntä pystyy kannattamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja se mies on lähimpänä Antikristusta pitkään aikaan.

        Täysin jumalaton mies joka käy huorissa eikä kirkossa, valehtelee ja huijaa.

        Silti pitävät häntä Jumalan lähettämänä?

        Nämä SamuelTuomiset ja JoukoPihot kertovat olevansa uskovia, mutta ihailevat avoimesti patologisia valehtelijoita ja moraalisesti totaalisesti korruptoituneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä SamuelTuomiset ja JoukoPihot kertovat olevansa uskovia, mutta ihailevat avoimesti patologisia valehtelijoita ja moraalisesti totaalisesti korruptoituneita.

        Tämä selittyy helposti sillä että esim. Trump tässä tapauksessa on voimakkaan demonin vallassa joka kykenee harhauttamaan osaa Uskovista.

        Itse olen alusta asti kokenut Trumpin tietyn puhenuotin varsin vastenmieliseksi; mikä selittyisi sillä että demoni on silloin äänessä.

        Kaikki eivät ole Hengessä tuolla tapaa herkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä selittyy helposti sillä että esim. Trump tässä tapauksessa on voimakkaan demonin vallassa joka kykenee harhauttamaan osaa Uskovista.

        Itse olen alusta asti kokenut Trumpin tietyn puhenuotin varsin vastenmieliseksi; mikä selittyisi sillä että demoni on silloin äänessä.

        Kaikki eivät ole Hengessä tuolla tapaa herkkiä.

        Ihan mahdollinen kuvio.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe