Tätä Jeesus pelkää!

Jeesus pelkää maailmaa niin paljon, että otti lähtiessään vain menolipun.
Siksi äijää ei näy eikä kuulu.
Asiallisesti koko Jeesusta ei edes ollut.

19

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ole iloinen, että armonaikasi jatkuu, sillä sinähän jäät tänne vihanaikaan, kun kristityt temmataan turvaan. Silloin saatte vapaasti sotia ja tappaa toisianne mielihalunne mukaisesti ja saatte siitä vielä kiitosta mestariltanne. Luuletko Siino pärjääväsi vahvemmillesi, vai oletko niiden miljardien heikkojen joukossa, jotka tapetaan?

      • Tulisipa tuo ylöstempaus nopeasti niin maan päälle tulisi rauha kun täällä ei enää olisi kaltaisiasi rähiseviä ja uhkailevia riemuidiootteja 😂😂😂


      • Anonyymi

        Lapsellista länkytystä! Kuoltuasi et kykene enää sotimaan ketään vastaan "lähimmäisrakkaudellasi". Masennu siitä jo nyt. Vanhempani ovat kuolleet kuten sinäkin. Sentään aivokuollut olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellista länkytystä! Kuoltuasi et kykene enää sotimaan ketään vastaan "lähimmäisrakkaudellasi". Masennu siitä jo nyt. Vanhempani ovat kuolleet kuten sinäkin. Sentään aivokuollut olet.

        Nämä uskovaiset ovat kyllä huvittavia kun jakavat harhaista uskonrakkauttaan joka oikeasti on pudasta tietämättömyyden ja itsekeskeisyyden vahvistamaa ihmisvihaa. Delusionaaliset riemuidiootit 😂😂😂


      • Anonyymi

        Juuri näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellista länkytystä! Kuoltuasi et kykene enää sotimaan ketään vastaan "lähimmäisrakkaudellasi". Masennu siitä jo nyt. Vanhempani ovat kuolleet kuten sinäkin. Sentään aivokuollut olet.

        Urpo


      • Anonyymi
        Jumalanvaltakunta kirjoitti:

        Nämä uskovaiset ovat kyllä huvittavia kun jakavat harhaista uskonrakkauttaan joka oikeasti on pudasta tietämättömyyden ja itsekeskeisyyden vahvistamaa ihmisvihaa. Delusionaaliset riemuidiootit 😂😂😂

        Urpo!


    • Anonyymi

      Urpo!

      • Jaa olet!


    • Anonyymi

      "Asiallisesti koko Jeesusta ei edes ollut."

      Oletko sinä nielaissut tuonkin valheen että edes historiallisesti Raamatun evankeliumien Jeesusta ei ollut."

      Miten selität sen että vielä nytkin - yli 2000 vuotta myöhemmin - Jeesus on erittäin suosittu henkilö.
      Ja Jeesus-nimi pistää sinutkin vielä kovasti kommentoimaan tällä palstalla.

      Ja ateismi-uskontosi pistää sinut varmaan uskomaan johonkin alkupaukkuun 💥 ja evolutzioniin..
      Miten tyhjyys voikaan räjähtää.
      Kumpi evolutzioitui ensin,: kana vai kanan muna.
      Kuka antoi sinulle elämän.
      Kuka keksi rakkauden.

      Oletko pössytellyt aivoihisi liikaa ATEISMIA.

      Ateismi ei tee ihmiselle hyvää.
      Ateismi ankeuttaa uhrinsa elämän.

      • Anonyymi

        "Asiallisesti koko Jeesusta ei edes ollut."

        000
        Siino-Bössykkä on jo varmaan 10 vuotta kirjoitellut tällä palstalla Jeesuksesta, jota hän ei siis usko olleen edes olemassa.
        " Jeesus sitä ja Jeesus tätä " kaikuu siinon virsi tällä palstalla vuodesta toiseen.

        Kyllä siinä vahvaa uskoa ateismiin tarvitaan kun kirjoittaa vuodesta toiseen henkilöstä, jonka ei usko olleen olemassa.


      • Anonyymi

        Alkuräjähdys ei ollut räjähdys, vaan kvanttifluktaation synnyttämän inflatonikentän romahdus, joka aiheutti tilavuuden eksponentiaalisen laajenemisen.

        Muna oli paljon ennen kanaa. Dinosaurukset, joista linnut aikanaan kehittyivät, muinvat munia.

        Isäni siitiösolu yhtyi äitini munasoluun. Siitä synnyin minä. Itse asiassa edustan jatkuvaa elämän ketjua, joka syntyi n. 3,6 - 3,8 miljardia vuotta sitten. Ei ainuttakaan katkosta maapallon ensimmäisen replikaattorin ja minun välilläni.

        Ihminen keksi rakkauden siinä muodossa kuin ihmisten yhteisunnassa rakkaudesta puhutaan. Eläimillä esiintyy kiintymystä eri tasoilla.

        Entisenä fundamentalistikristittynä voi sanoa molemmat puolet nähneenä, että ateistina elän rikkaampaa ja vapaampaa elämää kuin elin uskovana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Asiallisesti koko Jeesusta ei edes ollut."

        000
        Siino-Bössykkä on jo varmaan 10 vuotta kirjoitellut tällä palstalla Jeesuksesta, jota hän ei siis usko olleen edes olemassa.
        " Jeesus sitä ja Jeesus tätä " kaikuu siinon virsi tällä palstalla vuodesta toiseen.

        Kyllä siinä vahvaa uskoa ateismiin tarvitaan kun kirjoittaa vuodesta toiseen henkilöstä, jonka ei usko olleen olemassa.

        Kuulehan Hihu-Ämmä! Vinoilen taruolento Jeesuksesta niin kauan kuin sitä idioottisatua minulle tyrkytetään. Älä suotta masennu kommenteistani vaan vedä naru kaulaan.


    • Anonyymi

      Siino on puolensa valinnut lopullisesti ? Tunnetko päässeesi kotiin, kun kuolemasi jälkeen laskeudut alas kuiluun, jonka pohjalla on pimeä musta aukko, johon sinun on astuttava ikuiseksi ajoiksi. Tosin sinut nostetaan vielä viimeiselle tuomiolle, jossa sinun on polvistuttava Herramme Jeesuksen kristuksen eteen, joka tuomitsee sinut kirotun siihen tuleen joka on varattu saatanalle ja hänen palvojilleen. Mutta sinullekin on annettu tämä nykyinen pitkittynyt armonaika ja mahdollisuus katua ja tehdä parannus vilpittömästi.

      • Anonyymi

        Jos olet helluntailainen, olet menossa samaa kuoppaan....
        Itse asiassa edustat mitä kristillistä lahkoa tahansa, niin kymmenen muuta lahkoa väittää sinun joutuvan helvettiin.

        Ateistin on helppo hymyillä, kun on aikansa seurannut uskovaisten touhuja.


      • Lapsellista taikauskoa. Sinä olet jo nyt jossain älykääpiöiden kuilussa saatana soikoon!


    • Anonyymi

      Vaan Väinämöinen tulee takaisin, kun Kalevan kansan hätä on suuri. Hän lähti vaskisella venehellä elikkä kuparisella umpipurrella yläisihin maaemihin alaisihin taivaisihin.

      • Vaka vanha Väinämöinen laski laulellen vesiä eli kusi jodlatessaan karaokea.
        Tarinan mukaan myös muuan Jumala virtsasi maapallon hukuksiin silkasta rakkaudesta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe