Vähän hirvittää kyllä

Anonyymi-ap

Mitä sieltä oikein tulee, säärintama meinaan 😱

35

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole mitään pelättävää.

• Anonyymi

Tuskin mitään myrskyä oikeesti edes tulee.

• Anonyymi

Ukkonen ja sen myötä tulevat vahingot, ei tiedä mistä katot lähtee ja puuta kaatuu, tai sytyttää jotain.Toivottavasti ei osu kohdalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukkonen ja sen myötä tulevat vahingot, ei tiedä mistä katot lähtee ja puuta kaatuu, tai sytyttää jotain.Toivottavasti ei osu kohdalle.

Niin, jos sieltä nyt mikään ukkonen edes tulee. Täälläkin pitänyt ukkostaa varmaan viimeisen viikon, enkä yhtäkään jyrähdystä ole kuullut tai salamaa nähnyt.

• Tulkoon mitä vaan.

• Anonyymi

Ei nyt hemmetti, se tulee kalliiksi jos jotain sattuu kohdalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt hemmetti, se tulee kalliiksi jos jotain sattuu kohdalle.

Luonnonvoimille emme voi mitään. Minä en ainakaan pelkää… yhtenä aamuna kyllä säikähdin, kun ukkonen jyrähti todella kovaa. Luulin, että taivaalta tippui pommi. Olin ehkä puoliunessa silloin…🙈

• Näyttää siltä, ettei se tänne asti edes yllä... Jää Ruotsin puolelle...

• Anonyymi

Pelätkää, pelätkää, pelätkää...

• Anonyymi

On vahinkoja tullut itselle ja taloja palanut maantasalle, ei ole naurun paikka kun omaan omaisuuteen osuu.

• Anonyymi

Mäkin pelkään ukkosta. Lapsille pitää yrittää esittää että ei ole mitään hätää etteivät ala pelätä vaikka itse olen ihan kauhuisani .

• Anonyymi

Ainakin herkemmät lapset aistii sen, ettei vanhemmalla ole kaikki hyvin. Mutta kyllä kai niitä pelkoja voi työstää, en tiedä kuinka vaikeaa on? Ukkosenpelon sinä olet saanut myös joltain läheiseltä, niitä siirretään. Ja joskus ennen vanhaan saattoi joku saada osumaa ja talo palaa, kun ei ollut ukkosenjohdattimia. Nämä on niitä ylisukupolvisia traumoja, joita siirretään eteenpäin. Kunnes katkaisee ketjun omien lasten kohdalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin herkemmät lapset aistii sen, ettei vanhemmalla ole kaikki hyvin. Mutta kyllä kai niitä pelkoja voi työstää, en tiedä kuinka vaikeaa on? Ukkosenpelon sinä olet saanut myös joltain läheiseltä, niitä siirretään. Ja joskus ennen vanhaan saattoi joku saada osumaa ja talo palaa, kun ei ollut ukkosenjohdattimia. Nämä on niitä ylisukupolvisia traumoja, joita siirretään eteenpäin. Kunnes katkaisee ketjun omien lasten kohdalla.

Ei mun vanhemmat pelkää ukkosta. On kyllö opetettu ettei puiden alke saa mennä eikä uida yms. Isä tykkää katsella salamoita ja toinen isosisko myöskin. Mummo tosin oli ihan hysteerinen koko asian suhteen. Kissojakin piti varoa ukkosella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei auta maadotukset kun kohdalle osuu. Ei ainakaan maaseudulla. Hyppää tolpassa mihin vaan, tai osuu suoraan rakennukseen tai puuhun ja siitä juuria pitkin rakennukseen ja sisälle asti. Menee ihan käsittämättömistä paikoista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei auta maadotukset kun kohdalle osuu. Ei ainakaan maaseudulla. Hyppää tolpassa mihin vaan, tai osuu suoraan rakennukseen tai puuhun ja siitä juuria pitkin rakennukseen ja sisälle asti. Menee ihan käsittämättömistä paikoista

Mun lähipiirissä ukkonen kaatanut puita särkenyt televisioita, tietokoneita yms. Itselläni meni talosta moneksi vuorokaudeksi sähköt kun kaatoi sähkölinjalle puita. Lapsena muistan kun oli ukkonen saatoin se " soittaa" lankapuhelimeen.

• Anonyymi

Mummo siirsi ( läheinen hänkin). Nämä on sellaisia, että ne jostain opitaan.

• Anonyymi

Yksi ihminen kuoli tässä lähellä kun salama iski rantaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummo siirsi ( läheinen hänkin). Nämä on sellaisia, että ne jostain opitaan.

Niin no en pahemmin sen mummon kanssa lapsena ollut. Yleensäkin hätäilee ihan kaikesta. Äitin kertomia vaan kuullut varmaan tuosta ukkostakin mummon sanomana minkälaista hänen lapsuudessa oli. Äiti taas ei pelkää ukkosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi ihminen kuoli tässä lähellä kun salama iski rantaan.

Yritätkö nyt pelotella vielä enemmän? Kyllä tiedän että ihmisiä siihen kuollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun lähipiirissä ukkonen kaatanut puita särkenyt televisioita, tietokoneita yms. Itselläni meni talosta moneksi vuorokaudeksi sähköt kun kaatoi sähkölinjalle puita. Lapsena muistan kun oli ukkonen saatoin se " soittaa" lankapuhelimeen.

Juu ja kattolampusta tuli valokaari alaspäin niinku pistorasiastakin ja osu radioon ja kärähti siihen. Hehkulamput halki jakorasioista lensi kannet huitsin nevadaan ja sialta meni jalat alta kun tuli virtaa juomaverkkoon. Sähkötolppa syttyi tuleen ym. Ja tosiaan yksi kuoli salaman iskusta ja yksi talo paloi lähiseudulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin soitteli, sellasia lyhyitä kilahduksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja kattolampusta tuli valokaari alaspäin niinku pistorasiastakin ja osu radioon ja kärähti siihen. Hehkulamput halki jakorasioista lensi kannet huitsin nevadaan ja sialta meni jalat alta kun tuli virtaa juomaverkkoon. Sähkötolppa syttyi tuleen ym. Ja tosiaan yksi kuoli salaman iskusta ja yksi talo paloi lähiseudulla.

Kyllähän sitä jokainen joka maalla asunut nähnyt mitä tuhoja voi saada aikaan. Ei minua kaupungissa asuessa pahemmin pelottanut. Asuttiin joskus 8 kerroksessa josta näkyi järvelle siellä saatoin jopa katsella salamointia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin soitteli, sellasia lyhyitä kilahduksia.

Joskus kuullut että joku olisi ollut puhelimessa ukkosella aikoinaan ja siihen linjaan on iskenyt silloin mutta pelastui kun oli kultaketju kaulassa. En tiedä pitääkö paikkansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän sitä jokainen joka maalla asunut nähnyt mitä tuhoja voi saada aikaan. Ei minua kaupungissa asuessa pahemmin pelottanut. Asuttiin joskus 8 kerroksessa josta näkyi järvelle siellä saatoin jopa katsella salamointia.

Eihän se kaupungissa mitään olekkaan. Kaikki laitteet päällä ja ihaillaan salamoita. Maalla vähän eri juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se kaupungissa mitään olekkaan. Kaikki laitteet päällä ja ihaillaan salamoita. Maalla vähän eri juttu.

Niinpä. Nytkin aatelin katkaista sähkökaapista kokonaan talon virrat jos tulee kova ukkonen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Nytkin aatelin katkaista sähkökaapista kokonaan talon virrat jos tulee kova ukkonen.

Se on ihan hyvä ja ottaa tepselit seinästä, hyppää läpi pääkatkasian jos lähelle osuu. Lattiatermostaatit hajoo kans helposti.

• Anonyymi

Ihmisten huomio halutaan saada jälleen kerran pois muista maailmaa kuohuttavista asioista.Synnyttämällä monenlaisia uhkakuvia ja pelkoja myrskyistä ym.Minä en pelkää mitään.Olen nähnyt niin paljon ihmeellisiä asioita mitä ei voi kaikkia pitää edes järkevänä.Eikä hyvänä kenellekään.En usko mihinkään mikä ei ole totta!Niin paljon ihmisille syötetään valheita valheiden perään.Että minulla on mennyt maku niihin jo monta kertaa.Minä uskon enemmän itseäni,olen näkijä.

• Anonyymi

Eli et usko ukkoseen vai? Että salaman aiheuttamat tuhot on keksittyjä? Sä olet kyllä aika pihalla, jossain salaliittoteoriassa ja syvällä. Hae nyt jo apua jostain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et usko ukkoseen vai? Että salaman aiheuttamat tuhot on keksittyjä? Sä olet kyllä aika pihalla, jossain salaliittoteoriassa ja syvällä. Hae nyt jo apua jostain.

Ihan oikeassa on, pelkoa teille lietsotaan median avulla. Monella tapaa ja koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan oikeassa on, pelkoa teille lietsotaan median avulla. Monella tapaa ja koko ajan.

Sulla on varmaa tietoa, mutta et voi nyt mitään kun kerroin mitä olen itse omin silmin nähnyt. 🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä uskon yleensä siihen mitä minä näen.Ja se mitä koen.Ja ukkosia ja myrskyjä on ollut ennenkin.Sitä en kiellä.Mutta se mikä rakentuu vain pelkoon ja pelotteluun.Sillä ei ole ollut minun elämässä ollut varsinaista sijaa.Eikä tule sitä olemaan edes vastaisuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useat myrskyt ja tulipalot kuten maastopalot,ei ole kaikki luonnon itsensä aiheuttamia.Vaan usein ihmisen itse aiheuttamia tuhoja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useat myrskyt ja tulipalot kuten maastopalot,ei ole kaikki luonnosta itsestään johtuvia asioita.Jotkut niistä on ihmisen itse aiheutettuja tuhoja.

• Anonyymi

Kaatuuko puu päälle?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2178
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      186
      1777
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      56
      1422
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      166
      1205
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1198
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1006
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      902
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      887
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      874
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      831
    Aihe