Miksi bussialan ilmapiiri myrkytettiin?

Anonyymi-ap

Mitä paronit luulivat saavuttavansa?

27

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No siksi kun Kimmo on homöo

    • Anonyymi

      No siks kun kimble on hömmööö

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Bussialan ilmapiirin myrkyttivät Lauri ja Pekka. Pekka tosin ymmärsi virheen tapahtuneen ja poistui takavasemmalle, mutta Lauri jatkoi myrkyttämistä ja jatkaa edelleen pahoin katkeroituneena oman surkean kohtalonsa vuoksi.

      • Anonyymi

        Kyllähän myrkyttämisen siemen kylvettiin jo 2000 luvun alkupuolella, kuten LAL:n päämajan ratsian yhteydessä KKV:n haltuunsa saamat dokumentit osoittivat. Ja jo ennen Onnibussin syntyä olivat Keskiset joutuneet paronimafian sortotoimenpiteiden kohteeksi. Eli kyllä näistä Pekan ja Laurin syyttäminen on härskiä valehtelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän myrkyttämisen siemen kylvettiin jo 2000 luvun alkupuolella, kuten LAL:n päämajan ratsian yhteydessä KKV:n haltuunsa saamat dokumentit osoittivat. Ja jo ennen Onnibussin syntyä olivat Keskiset joutuneet paronimafian sortotoimenpiteiden kohteeksi. Eli kyllä näistä Pekan ja Laurin syyttäminen on härskiä valehtelua.

        No näin, mutta eiväthän liitto ja Mh myöntäneet tehneensä mitään väärää vielä lainvoimaisen tuomion jälkeenkääm. Yhä vain jatkui selittelyt ja muiden syyttelyt. Joten eihän paroneissa mitään vikaa vieläkään voi olla, kyllä ne oli naapurin Teuvo ja Hentun Liisa jotka syylliset on?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lauri pilasi alan maineen. Niin tehokkaasti että edes kunnallinen suojatyö ei kiinnosta porukkaa.


      • Anonyymi

        Kuinka taitamaton yhtiön johtaminen voidaan kääntää niin, että syy ei ole peilissä, vaan aivan jossain muualla?
        Tosin tätähän se taitamaton johtaminen on; vika on aina muissa.
        Kyllä se maineen pilaaminen on tapahtunut Onnibusin suunnasta, muistamme hyvin viime kesän irvokkaan vuorojen perumisaallon joka jatkui pitkälle talveen.
        En muista lähellekään yhtä heikkoa johtamista bussipuolella, kuin Onnibus ja Pirtil.
        Tämän onneksi huomasivat myös Koiviston Auton rahoittajat ja tappion maksajat ja tekivät yhden ( ainoan?) oikean ratkaisun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka taitamaton yhtiön johtaminen voidaan kääntää niin, että syy ei ole peilissä, vaan aivan jossain muualla?
        Tosin tätähän se taitamaton johtaminen on; vika on aina muissa.
        Kyllä se maineen pilaaminen on tapahtunut Onnibusin suunnasta, muistamme hyvin viime kesän irvokkaan vuorojen perumisaallon joka jatkui pitkälle talveen.
        En muista lähellekään yhtä heikkoa johtamista bussipuolella, kuin Onnibus ja Pirtil.
        Tämän onneksi huomasivat myös Koiviston Auton rahoittajat ja tappion maksajat ja tekivät yhden ( ainoan?) oikean ratkaisun.

        En muista lähellekään yhtä heikkoa suorittamista bussipuolella, kuin paroneilla sukuoikeuksien menetyksen jälkeen. Kaikki heidän entisaikainen kukoistus perustuikin vain sukuoikeuksiin. Avoimessa markkinassa vain Vainio pärjää jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista lähellekään yhtä heikkoa suorittamista bussipuolella, kuin paroneilla sukuoikeuksien menetyksen jälkeen. Kaikki heidän entisaikainen kukoistus perustuikin vain sukuoikeuksiin. Avoimessa markkinassa vain Vainio pärjää jotenkin.

        Hyvä esimerkki heikosta suorittamisesta löytyy Valkeakoskelta. Siellä yksi itsensä johtajaksi kuvitteleva jaksaa trollata ja valehdella, kun mihinkään muuhun ei enää pysty. Olisiko tyhjien penkkien kuljettaminen sekoittanut pään lopullisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä esimerkki heikosta suorittamisesta löytyy Valkeakoskelta. Siellä yksi itsensä johtajaksi kuvitteleva jaksaa trollata ja valehdella, kun mihinkään muuhun ei enää pysty. Olisiko tyhjien penkkien kuljettaminen sekoittanut pään lopullisesti?

        Puhu kunnioittavasti alan pystyssä pitäjistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista lähellekään yhtä heikkoa suorittamista bussipuolella, kuin paroneilla sukuoikeuksien menetyksen jälkeen. Kaikki heidän entisaikainen kukoistus perustuikin vain sukuoikeuksiin. Avoimessa markkinassa vain Vainio pärjää jotenkin.

        Aika lailla nuo "paronit" näyttävät edelleen toimivan, omistuskin on säilynyt omissa käsissä.
        KA valitettavasti astui kahdesti miinaan ja joutui amatöörien käsiin ja vain tullakseen myydyksi hetken kuluttua.
        Kaukoliikennemarkkinalla ei ole ollut järkevää toimia, koska vähäisellä osaamisella siellä on syydetty toistakymmentä miljoonaa euroa tienvarsien lupiineihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika lailla nuo "paronit" näyttävät edelleen toimivan, omistuskin on säilynyt omissa käsissä.
        KA valitettavasti astui kahdesti miinaan ja joutui amatöörien käsiin ja vain tullakseen myydyksi hetken kuluttua.
        Kaukoliikennemarkkinalla ei ole ollut järkevää toimia, koska vähäisellä osaamisella siellä on syydetty toistakymmentä miljoonaa euroa tienvarsien lupiineihin.

        Kaukoliikennemarkkinassa toimivat koko ajan monet osaavat ei-paroniyhtiöt. Myös KA:n synnit on pyyhitty eikä sitä lueta enää paronifirmaksi. Vain katumattomat paronifirmat ovat lyöneet leikin läskiksi (sekä toki ne, jotka ovat ilman omaa syytään tulleet ulkopuolisten tuhoamiksi, viimeisimpänä Alamäki).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaukoliikennemarkkinassa toimivat koko ajan monet osaavat ei-paroniyhtiöt. Myös KA:n synnit on pyyhitty eikä sitä lueta enää paronifirmaksi. Vain katumattomat paronifirmat ovat lyöneet leikin läskiksi (sekä toki ne, jotka ovat ilman omaa syytään tulleet ulkopuolisten tuhoamiksi, viimeisimpänä Alamäki).

        On kyllä mielenkiintoinen ajatusmaailma näillä hihhuleilla! Kuinka muutamien yhtiöiden "veriruskeat synnit" ovat poispyyhkäistyjä taikaiskusta.
        Esim. Koiviston Auto ja Alamäki olivat paatuneista paatuneimpia liiton kannattajia, mutta nyt ovat lähes yhtä valaistuneita kuin Lauri I Suuri.
        Kaukoliikennemarkkina toimii kymmenien miljoonien tappioeurojen varassa, joten en kovin kehuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä mielenkiintoinen ajatusmaailma näillä hihhuleilla! Kuinka muutamien yhtiöiden "veriruskeat synnit" ovat poispyyhkäistyjä taikaiskusta.
        Esim. Koiviston Auto ja Alamäki olivat paatuneista paatuneimpia liiton kannattajia, mutta nyt ovat lähes yhtä valaistuneita kuin Lauri I Suuri.
        Kaukoliikennemarkkina toimii kymmenien miljoonien tappioeurojen varassa, joten en kovin kehuisi.

        Anteeksipyyntö on kuin taikaisku. Sillä muutkin paronit olisivat voineet pelastaa firmansa. Mutta ego ei sallinut. Ja nyt ovat suossa.

        Alamäkeä ei tuomittu kartellijupakassa eikä sillä siten ollut mitään oleellista anteeksipyydettävääkään. Se ei myöskään tehnyt aikoinaan yhtäkään naurettavaa kiusantekovalitusta OB:n luvista.

        Taivaalla loistaa katuville Armontähti by Lauri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksipyyntö on kuin taikaisku. Sillä muutkin paronit olisivat voineet pelastaa firmansa. Mutta ego ei sallinut. Ja nyt ovat suossa.

        Alamäkeä ei tuomittu kartellijupakassa eikä sillä siten ollut mitään oleellista anteeksipyydettävääkään. Se ei myöskään tehnyt aikoinaan yhtäkään naurettavaa kiusantekovalitusta OB:n luvista.

        Taivaalla loistaa katuville Armontähti by Lauri.

        Ihan mielenkiinnosta, pyysiköhän Antti ja Co. polvillaan anteeksi Tamponipojilta ja sitten ostivat firman alta? :)
        Antakkee anteeksi, me pelastamme teidät konkurssilta jälleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta, pyysiköhän Antti ja Co. polvillaan anteeksi Tamponipojilta ja sitten ostivat firman alta? :)
        Antakkee anteeksi, me pelastamme teidät konkurssilta jälleen.

        Eivät olleet polvillaan. Pyysivät sanoin anteeksi OB:lle aiheuttamiaan vahinkoja ja lupasivat parantaa tapansa. Pyhä Lauri armahti heidät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät olleet polvillaan. Pyysivät sanoin anteeksi OB:lle aiheuttamiaan vahinkoja ja lupasivat parantaa tapansa. Pyhä Lauri armahti heidät.

        Ottiko Lauri heiltä poskeen, vai oliko Kimmo alihankkijana hoitamassa jutun


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta, pyysiköhän Antti ja Co. polvillaan anteeksi Tamponipojilta ja sitten ostivat firman alta? :)
        Antakkee anteeksi, me pelastamme teidät konkurssilta jälleen.

        Meinaatko tosiaan että Souterin - siis Sir Brianin - omistama yritys olisi mennyt konkurssiin ellei KA olisi "pelastanut" sitä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko tosiaan että Souterin - siis Sir Brianin - omistama yritys olisi mennyt konkurssiin ellei KA olisi "pelastanut" sitä???

        Sir Brian veti rahansa pois, kun totuus Onnibussista selvisi hänelle. Onnibussin porukka Lauri Suuren johdolla yritti räpiköidä eteen päin, mutta tämä itsenäinen taival kesti vain hetken. Sen jälkeen tarvittiin Koiviston pelastava käsi apuun. Jos joku on joutunut anteeksi pyytämään, niin se on Lauri. Koivisto pelasti Laurin jo kerran aikaisemmin Jyväskylässä äärimmäisen nololta mahalaskulta. Tällä hetkellä Lauri on katkeroitunut suunpieksijä, koska mikään ei lopulta mennyt niin kuin hän suunnitteli. Tai oikeastaan yksi asia meni, hän onnistui tuhoamaan Suomen hyvän joukkoliikenteen suhteellisen lyhyessä ajassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sir Brian veti rahansa pois, kun totuus Onnibussista selvisi hänelle. Onnibussin porukka Lauri Suuren johdolla yritti räpiköidä eteen päin, mutta tämä itsenäinen taival kesti vain hetken. Sen jälkeen tarvittiin Koiviston pelastava käsi apuun. Jos joku on joutunut anteeksi pyytämään, niin se on Lauri. Koivisto pelasti Laurin jo kerran aikaisemmin Jyväskylässä äärimmäisen nololta mahalaskulta. Tällä hetkellä Lauri on katkeroitunut suunpieksijä, koska mikään ei lopulta mennyt niin kuin hän suunnitteli. Tai oikeastaan yksi asia meni, hän onnistui tuhoamaan Suomen hyvän joukkoliikenteen suhteellisen lyhyessä ajassa.

        Logiikkasi on outoa. Miksi KA olisi "pelastanut" vastustajansa OB:n jollei KA olisi ensin tehnyt parannusta?

        Tosiasiassa parannus tehtiin ja anteeksi pyydettiin mutta mitään ei "pelastettu". KA osti OB:n Souter Investmentiltä puhtaasti siksi että se oli järkevä liiketaloudellinen toimi. Ja nyt KA korjaa satoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Logiikkasi on outoa. Miksi KA olisi "pelastanut" vastustajansa OB:n jollei KA olisi ensin tehnyt parannusta?

        Tosiasiassa parannus tehtiin ja anteeksi pyydettiin mutta mitään ei "pelastettu". KA osti OB:n Souter Investmentiltä puhtaasti siksi että se oli järkevä liiketaloudellinen toimi. Ja nyt KA korjaa satoa.

        KA on Suomen bussiliikenteen KUNINGAS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sir Brian veti rahansa pois, kun totuus Onnibussista selvisi hänelle. Onnibussin porukka Lauri Suuren johdolla yritti räpiköidä eteen päin, mutta tämä itsenäinen taival kesti vain hetken. Sen jälkeen tarvittiin Koiviston pelastava käsi apuun. Jos joku on joutunut anteeksi pyytämään, niin se on Lauri. Koivisto pelasti Laurin jo kerran aikaisemmin Jyväskylässä äärimmäisen nololta mahalaskulta. Tällä hetkellä Lauri on katkeroitunut suunpieksijä, koska mikään ei lopulta mennyt niin kuin hän suunnitteli. Tai oikeastaan yksi asia meni, hän onnistui tuhoamaan Suomen hyvän joukkoliikenteen suhteellisen lyhyessä ajassa.

        Sir Brian Souter, Pyhistä Nimistä Pyhin, pelasti suomalaisen joukkoliikenteen paroni- ja VR-mafioilta. Kiitetty olkoon Hänen Nimensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Logiikkasi on outoa. Miksi KA olisi "pelastanut" vastustajansa OB:n jollei KA olisi ensin tehnyt parannusta?

        Tosiasiassa parannus tehtiin ja anteeksi pyydettiin mutta mitään ei "pelastettu". KA osti OB:n Souter Investmentiltä puhtaasti siksi että se oli järkevä liiketaloudellinen toimi. Ja nyt KA korjaa satoa.

        Koivisto niittää satoa? Onnibussin edellisten vuosien tappiot ylittävät 10 miljoonaa. Konsernin viime tilikauden tulos yli 12 miljoonaa, siis miinusta. Sadonkorjuuta punapöksyn tyylillä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sannan kirja USA:n bestseller!

      "Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      197
      11811
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

      ...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8204
    3. Metsäalan rikolliset

      Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6226
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

      Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5156
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

      ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      43
      4912
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

      Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      47
      4480
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

      Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4393
    8. Missä vaiheessa

      Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3865
    9. Juuri muiston ne

      Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81
      3353
    10. Miten paljon

      Olet halunnut mun kanssa?
      Ikävä
      51
      1887
    Aihe