Jos joku lähtee Hlluntais seurkunnasta tai heitetään ulos niin on tosi Jumalan Uskova !!!

Niin kuin William Kuosmanen ja Timo Lindroos. Ottakaa esimerkiki heistä !!

16

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se Helluntaiseurakunta on semmoinen myrkky Jumalalle tänä päivänä että hui hejjaaa !!!

• Anonyymi

Mitähän 'myrkkyä' Sinä olet helluntaiseurakunnassa havainnut?

• Jer. 15
      19 Sentähden, näin sanoo Herra: "Jos sinä käännyt, niin minä sallin sinun kääntyä, ja sinä saat seisoa minun edessäni. Ja jos sinä tuot esiin jaloa, et arvotonta, niin sinä saat olla minun suunani. He kääntyvät sinun tykösi, mutta sinä et käänny heidän tykönsä.

Uuskarismaattiset kääntyy Herran puoleen . Mutta Hän ei käänny heidän puoleen :

Mutta he jotka hylkäävät Uuskarismaattisen hengen Hän kääntyy puoleen ja otta syliin ja sano Minä tunnen sinut..

• Anonyymi

Tuotko Sinä itse kommenteissasi esiin jaloa vai arvotonta. Sinä päätät.

• Anonyymi

Jos Sinä itse tuot esiin jaloa, etkä arvotonta, niin Sinä saat saarnata seurakunnissa Jumalan sanaa. En vaan ole kuullut, että sinut olisi kutsuttu mihinkään seurakuntaan saarnaamaan Jumalan sanaa, eikä mitään muutakaan..

• Anonyymi

Eikä koskaan tulla kutsumaan kaikkien onneksi!

• Anonyymi

Elähän sano.. Saattaahan se joku seurakunta höperyyksissään höynähtää ja kutsua Larsin..

• Anonyymi

No en kyllä meinaa tehdä Jumala vihaiseksi ja Jeesus astua sellaisen nimiseurakunta kuin Helluntai tai vapa Baptisti on kyllä Jeesuksen pilkka . Milloin Jeesus on vaihtanut nimen Katollisen tai Ortodoxi . Sanoiko Hän etä oen sun Herra Helluntai. Se on minun nimeni ?? Kyllä kait tiedät että Hän on Seurakunta ja muuta Seurkuntia ei ole olemassa kuin Jeesus !!!

• Anonyymi

Sehän on vähintään Jeesuksen pilkka astua sellaisen Nimen alle kuin vapaseurakunta tai helluntaiseurakunta. Ja väittää että sinun nimi on helluntai tai vapa . Siis ei ole ihme ettei valeseurakunnat toimi ja tästä olen sama mieltä kuin Veijo Lindroos. !!

• Anonyymi

kivasti selvennät pimeytesi syvyyttä !

laita edes otsalamppu ja varo kaivoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Satanistiuskovassa lähti saatana liikkelle hyökkämään minua kohti ,, kun Totuus ei saa tulla esiin uuskarismaattisuudesta ja että he ovat saatanan ystäviä ,,

Niin miksi he ottavat hänen henki vastaan. ??? No se on selvä että vääryys avaa oven . Ja Jumala lähetti sitten eksytys joka voi jopa voi valitutkin eksyttää . Niin sokeaksi tuo henki tekee heitä..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Satanistiuskovassa lähti saatana liikkelle hyökkämään minua kohti ,, kun Totuus ei saa tulla esiin uuskarismaattisuudesta ja että he ovat saatanan ystäviä ,,

Niin miksi he ottavat hänen henki vastaan. ??? No se on selvä että vääryys avaa oven . Ja Jumala lähetti sitten eksytys joka voi jopa voi valitutkin eksyttää . Niin sokeaksi tuo henki tekee heitä..

Onko sinulla lääkitys mennyt vähän pieleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla lääkitys mennyt vähän pieleen?

Sinulla on teksteisäsi päätellen kun kyselet "Täh?" "Häh?"

• Anonyymi kirjoitti:

Yritätkö olla vitsikäs ilman Jeesus Kristusta, Ei onnistuu !!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Yritätkö olla vitsikäs ilman Jeesus Kristusta, Ei onnistuu !!!

Kiva jos edes jokin onnistuu !

• Anonyymi

Ei tuo voi olla merkki uskosta että heitetään ulos seurakunnasta. Eiköhän jumalaton käytös tai eriseurainen oppi johda ulos joutumiseen.

Toki Jeesus profetoi Joh. 16 inkvisition ja myös hetken jossa jopa piestään synagogissa. Mutta ei kai nyt vielä niin ole?

Lahkot eli pyrkyrit ja nousukkaat ovat oikeita seurakuntia alemmat ja saavat vierailta arkkienkeleiltä tai ilmestyksistä vain tukensa.
      Hellut ei ole lahko vaan viides eli Sardeen srk. Kauppias joka löysi yhden suuremmoisen helmen eli kasteen ja sunnan.

Sardes oli muistaakseni suoraan Nebukadnessarista tai Kyyroksesta alkaneiden kuninkaiden alainen.

Ehkä profetoitte tulevaa kehitystä???
      Ehkä alkavat piestä kohta????

Mutta vähän voi olla toistapäin että itse pieksette helluja???

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      49
      2988
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2851
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2649
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      342
      1715
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      927
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      782
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      780
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      739
    Aihe