kauhavan pakkoliitos Lapuaan

Anonyymi-ap

kannattaisi tehdä välittömästi.

24

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lapualaiset vajakit taas provoomassa, mitäs me Kauhavalaiset nyt ollaan tehty? Meillä on puukoot tupes, mutta jos rupiat oikee ärsyttäväksi niin äkkiäkös ne poiskin kaivetaha

    • Anonyymi

      Mee Alahärmäläästen kans syömää powerparkkii hattaraa tasapää

      • Anonyymi

        Lapualaiset ovatkin äveriästä porukkaa ja varsin asiallisia verrattuna kauhavan sosialisteihin. Lapualaiset on aina tervetulleita Alahärmään.


    • Anonyymi

      Lapualaiset äveriäitä ;))) samanlaisia persaukisia ku muutkin ep-n pikkupaikkakunnat. Lapuaa ei kunta liitoksiin ole tainnut tähänkään asti huolia kukaan. "Koittavat" itte pärjäillä. Mikäs siinä, mutta ihmetyttää mikä Kauhavas nyt yhtäkkiä rupes kiinnostamaan?

      Kyllä voidaan aloittaa neuvottelut, onko raakat myötäjäiset tieros? Me annetaan kuus vuohta, kilo rintasokeria ja pakka hyvää hamekangasta, tulee varmaan tarpeehi (ainaki se hamekamgas)

      • Anonyymi

        Me annetaan pikkupalomies kilohintaan. Ehtona se että ei myrkytä enää aluetta enempää


      • Anonyymi

        Kauhavan miehille hamekangas kuuluu. Eritoten kepulaisille . Erottivat hyvän kunnanjohtajan epämääräisten huhujen takia. Apupoikana häärivät kokoomuslaiset.


    • Anonyymi

      Lapuan tasapäät taas kaljapöhnos kirjoitteloo.Sukuavioliittojen hedelmiä......

      • Anonyymi

        Jos kilohinta olis vaikka -10€/kilo Lapualaiset nettoais sen 150-200€. Luulen että löytyy kymmeniä jokka sen maksaas eli lapualaaset sais varmaan 2000-5000€ puhdasta rahaa. Ottakaa ja viekää ihmeessä. 😂😂😂😎


    • Anonyymi

      Alahärmälääset täällä olevana fiksuja.Esiintyvät lapualaasina

      • Anonyymi

        Ei, kyllä me ns. Kanta-kauhavallakin haluamme että perhe palopelle muuttaas pois. Salaoja, ym routarempat alkaa riittää kuntalaisten maksettaviksi.


    • Anonyymi

      Lapua on pian osa Kauhavaa.

      • Anonyymi

        Jos Lapua huolii kauhavan niin olkaa hyvät vaan.


    • Anonyymi

      Kauhava on etelä pohjanmaan pohjoisosan keskus, Lapua ei oo mitään, eiköhän se mee niinpäin että Lapualaiset liitetään Kauhavaan jos niin käy, että sellainen päivä koittaa. Mutta oletta kaikinpuolin tervetulleita, ei siinä mitään. Lapualaiset on ihan ok! Työteliästä porukkaa, niinkuin mekin.

    • Anonyymi

      Lapualaiset voi liittyä Kauhavaan halutessaan, mutta en näe siinä liitoksessa mitään järkeä. Onhan meillä Kantakauhavalla asiat paremmin kuin teillä, mutta ei niin paljon paremmin että se Lapualaisia mitenkään hyödyttäisi. Mikä kyt on tullu? Onko jotain mitä meidän pitäisi tietää

      • Anonyymi

        Lapualla on herätty huomaamaan että kirstu tyhjä, vaikka ei se meilläkään täynnä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapualla on herätty huomaamaan että kirstu tyhjä, vaikka ei se meilläkään täynnä ole.

        Voi voi ja lämmin leipä..Kauhavalla asukasluku alenee. Edes leveää tietä kannata vetää tänne asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi ja lämmin leipä..Kauhavalla asukasluku alenee. Edes leveää tietä kannata vetää tänne asti.

        No meillä on omasi pitäjäs riittävästi töitä kyllä teillekki asti. Pakko tehdä teille leveämpi tie Seinäjoelle ku siellähän te töissä kuljette ja viime kuuleman perusteella lääkärissäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meillä on omasi pitäjäs riittävästi töitä kyllä teillekki asti. Pakko tehdä teille leveämpi tie Seinäjoelle ku siellähän te töissä kuljette ja viime kuuleman perusteella lääkärissäkin.

        Ja kaupassa käyvät, ja vaatteensa ostamas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaupassa käyvät, ja vaatteensa ostamas

        Ja autot, rakennustarvikkeet jne. Onko Lapualla vielä ruokakauppa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja autot, rakennustarvikkeet jne. Onko Lapualla vielä ruokakauppa?

        Siellä oo ku homoja jotka paukuttaa tuhkaluukkuhu omia lähisukulaisiaan, joka vuosi Lapualais miehet marssii porukalla ku ne järkkää pridekulkueen.


    • Anonyymi

      Ei haukuta Lapualaisia enää tällä palstalla, meillä on ollut hyvät suhteet sinne aina. Tälläisiin turhiin provoihin on turha lähteä mukaan.

      • Anonyymi

        Ja mitä olen puhunut heidän kanssaan kuntaliitoksista, niin ei tunnu olevan Kauhavan suunta ensimmäisenä mielessä. Kauhavalla väestö on jo nyt liika laajalla alueella heidän mielestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä olen puhunut heidän kanssaan kuntaliitoksista, niin ei tunnu olevan Kauhavan suunta ensimmäisenä mielessä. Kauhavalla väestö on jo nyt liika laajalla alueella heidän mielestään.

        Onko se ihmekään. Lapualla on varsin iso keskusta, jossa suurin osa lapualaisista asuukin, ja jossa on monenmoista kauppaa ja palvelua saatavilla. Jos lähdet Lapualta vaikka Kauhavan keskustaan, niin ensimmäisenä tulee ajatus että oliko tää muka tässä, eikö täällä tosiaan ole muuta. Sitten jos ajat Yli tai Alahärmään, niin fiilis on sama kuin "my summer car" -pelissä, ohoi, missäs on se kylän ainoa kauppa, ja onko se auki. Näin.

        Kyllä joka paikasta väki ruukaa mennä aina kirkkaampiin valoihin päin, kuten Seinäjoelle jne. Harva lähtee kaupungilta metsäkyliä kohti, muuta kuin marjastamaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1089
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      881
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe