Tulipa taas ikävä fiilis.

Anonyymi-ap

Tämä palstailu pitäisi lopettaa. Kyllä minä sen ymmärrän, että maailmaan mahtuu monenlaisia ihmisiä, mutta ilkeyttä en ymmärrä koskaan.

💔

K

19

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä taas alan ymmärtämään. Hiljaa vaan seurannut, kuinka taas kehittyi ja kehitettiin.
      Ei epäilyjä asian suhteen enää, avointa ja suoraa toimintaa. Todella läpinäkyvää, kaiken muun päälle.

• Anonyymi

No näin tuo minustakin tuntui.

💔

K

• Anonyymi

Sinähän kirjoitat yhtä suorasti kuin pressa.

• Anonyymi

Älä välitä, ei jonkun palstalaisen paha olo ole sulle suunnattua. Älä muutu muiden takia vaan ole herttainen oma itsesi.

• Anonyymi

Kiitos. Olipa kivasti sanottu.

💔

K

• Anonyymi

Ymmärrän sinua täysin. Minullekin on oltu todella ilkeitä. Yksi kirjoittaja oikein huokuu pahaa oloa ja haukkuu ihmisiä maanrakoon. Ei ole hyvä olla täällä jos on vähänkään herkkä.

• Anonyymi

Voi että onpa ikävää, että sinäkin olet saanut "tavaraa" niskaan. Lähetän virtuaalihalauksen.

💔

K

• Anonyymi

Mä en ajattele niinkään itseäni, vaan niitä kenelle täällä kirjoitan. Joku fiksaatio multipersoona, ei kestä, jos joku muu saa hetkeäkään huomiota, alkaa heti piinata sitä, jolle kirjotin, lannistaa ja jauhaa paskaa. Avoimesti leikkien, ja tietäen ja jopa tekeytyen. On nähty jo pitkän aikaa. Ja myös näitä multipersoona naisia, jotka oikein ihanan mukavia. Jotenki tosi naurettavaa touhua. Eikä ole mitään palsta harhaa, tai kuvittele asiaa. Kyllä sen muutkin tajuaa, mutta ne muutamat ei vaan tajua lopettaa.
      Pitää vaan joku päivä, kun huvittaa, niin vääntää siitä rautalangasta niin pitkään, että joko alkaa hävettämään tai vaan tulee sata % näkyväx niin, ettei vaan toimi enää missään muodossa. Ja ilkeyttä se on, ja tyhmä pitää olla, jos ei sen vertaa ilkeyttä ymmärrä, ja tiedän täsmälleen, että ymmärtää.
      Minä kestän kyllä. Mulle saa ilkeillä, jos yhtään siltä tuntuu.

• Anonyymi

Kiitos kommentista. Pitäisi vähän kovettaa nahkaansa, herkkyydestä kokonaan luopumatta.

❤️

K

• Ilkeily vain kertoo siitä ilkeilijästä itsestään, että ei ole psyykkisesti kunnossa. Mieleltään terve ja tasapainoinen ihminen ei koe tarvetta ilkeillä netissä ja haukkua muita.

• Anonyymi

Tuosta olen aivan samaa mieltä. Kiitos tästä.

❤️

K

• Anonyymi kirjoitti:

Tuosta olen aivan samaa mieltä. Kiitos tästä.

❤️

K

Rauhallista yötä sinne😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Rauhallista yötä sinne😊

Huomenta ja mukavaa päivää sinulle! 😊

❤️

K

• Anonyymi

Ätmi silti pahin pskanjauhaja joka täältä löytyy sen lisäksi että esittää lapsia ja naisia. Tuleeko Uudellamaalla?

• Anonyymi kirjoitti:

Ätmi silti pahin pskanjauhaja joka täältä löytyy sen lisäksi että esittää lapsia ja naisia. Tuleeko Uudellamaalla?

Mitäs siellä Uudellamaalla pitäisi tulla? 😆

• Anonyymi

Ootko Karita?

• Anonyymi

En ole Karita.

❤️

K

• Anonyymi

Iratailu pitäisi lopettaa, mutta kun se on niin kivaa.

• Anonyymi

Mikä iratailu? Tarkoitatko irstailua? Ei ole tarvetta harrastaa irstailua. Mikäli mun harrastus on irstailua, niin se on sinun ongelmasi, ei minun. Minä kyllä tiedän rajani.

❤️

K

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      175
      1471
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1049
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      670
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      650
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      643
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      642
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      587
    Aihe