Tämä palstailu pitäisi lopettaa. Kyllä minä sen ymmärrän, että maailmaan mahtuu monenlaisia ihmisiä, mutta ilkeyttä en ymmärrä koskaan.
💔
K
Tulipa taas ikävä fiilis.
19
283
Vastaukset
- Anonyymi
Mä taas alan ymmärtämään. Hiljaa vaan seurannut, kuinka taas kehittyi ja kehitettiin.
Ei epäilyjä asian suhteen enää, avointa ja suoraa toimintaa. Todella läpinäkyvää, kaiken muun päälle.- Anonyymi
No näin tuo minustakin tuntui.
💔
K - Anonyymi
Sinähän kirjoitat yhtä suorasti kuin pressa.
- Anonyymi
Älä välitä, ei jonkun palstalaisen paha olo ole sulle suunnattua. Älä muutu muiden takia vaan ole herttainen oma itsesi.
- Anonyymi
Kiitos. Olipa kivasti sanottu.
💔
K
- Anonyymi
Ymmärrän sinua täysin. Minullekin on oltu todella ilkeitä. Yksi kirjoittaja oikein huokuu pahaa oloa ja haukkuu ihmisiä maanrakoon. Ei ole hyvä olla täällä jos on vähänkään herkkä.
- Anonyymi
Voi että onpa ikävää, että sinäkin olet saanut "tavaraa" niskaan. Lähetän virtuaalihalauksen.
💔
K
- Anonyymi
Mä en ajattele niinkään itseäni, vaan niitä kenelle täällä kirjoitan. Joku fiksaatio multipersoona, ei kestä, jos joku muu saa hetkeäkään huomiota, alkaa heti piinata sitä, jolle kirjotin, lannistaa ja jauhaa paskaa. Avoimesti leikkien, ja tietäen ja jopa tekeytyen. On nähty jo pitkän aikaa. Ja myös näitä multipersoona naisia, jotka oikein ihanan mukavia. Jotenki tosi naurettavaa touhua. Eikä ole mitään palsta harhaa, tai kuvittele asiaa. Kyllä sen muutkin tajuaa, mutta ne muutamat ei vaan tajua lopettaa.
Pitää vaan joku päivä, kun huvittaa, niin vääntää siitä rautalangasta niin pitkään, että joko alkaa hävettämään tai vaan tulee sata % näkyväx niin, ettei vaan toimi enää missään muodossa. Ja ilkeyttä se on, ja tyhmä pitää olla, jos ei sen vertaa ilkeyttä ymmärrä, ja tiedän täsmälleen, että ymmärtää.
Minä kestän kyllä. Mulle saa ilkeillä, jos yhtään siltä tuntuu.- Anonyymi
Kiitos kommentista. Pitäisi vähän kovettaa nahkaansa, herkkyydestä kokonaan luopumatta.
❤️
K
Ilkeily vain kertoo siitä ilkeilijästä itsestään, että ei ole psyykkisesti kunnossa. Mieleltään terve ja tasapainoinen ihminen ei koe tarvetta ilkeillä netissä ja haukkua muita.
- Anonyymi
Tuosta olen aivan samaa mieltä. Kiitos tästä.
❤️
K Anonyymi kirjoitti:
Tuosta olen aivan samaa mieltä. Kiitos tästä.
❤️
KRauhallista yötä sinne😊
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Rauhallista yötä sinne😊
Huomenta ja mukavaa päivää sinulle! 😊
❤️
K - Anonyymi
Ätmi silti pahin pskanjauhaja joka täältä löytyy sen lisäksi että esittää lapsia ja naisia. Tuleeko Uudellamaalla?
Anonyymi kirjoitti:
Ätmi silti pahin pskanjauhaja joka täältä löytyy sen lisäksi että esittää lapsia ja naisia. Tuleeko Uudellamaalla?
Mitäs siellä Uudellamaalla pitäisi tulla? 😆
- Anonyymi
Ootko Karita?
- Anonyymi
En ole Karita.
❤️
K
- Anonyymi
Iratailu pitäisi lopettaa, mutta kun se on niin kivaa.
- Anonyymi
Mikä iratailu? Tarkoitatko irstailua? Ei ole tarvetta harrastaa irstailua. Mikäli mun harrastus on irstailua, niin se on sinun ongelmasi, ei minun. Minä kyllä tiedän rajani.
❤️
K
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212368Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2152008Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611513Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1751314- 551248
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751046Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa64970Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36907- 52894
- 31865