Mormonismi on sekopäistä kristillisyyttä!

Anonyymi-ap

Heidän mukaan Jumala ja Mikael, Jumalan poika on luonut maan ja josta samaisen temppeliopetuksen mukaan taiottiin Adam, ihmisistä ensimmäinen.

10

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myös evoluutio on huuhaata, tiedoksi mormooneille!

• Anonyymi

Aiemmin Mormonien profeettakin väitti että Adam ja Jumala ovat sama henkilö. Vuosikymmeniä myöhemmin kun he tulivat toisiin ajatuksiin he alkoivat sanoa että heidän profeettansa oli siitä asiasta puhunut kuin ihminen eikä profeetta. Mutta siinä vaiheessa oltiin jo vuosikymmeniä uskottu sen aiemman profeetan erehtymättömänä pidettyyn ilmoitukseen.

He muuttavat profeettansa ilmoituksen statusta jälkikäteen sen mukaan osoittautuiko se profeetalliseksi tai ei.

• Anonyymi

Mormonit eivät ole kristittyjä!

• Anonyymi

Tarkkasilmäinen lukija ja edes jonkinverran MAP-kirkon oppeihin perehtynyt henkilö pystyy helposti tunnistamaan kuinka tästä mormonikirkon entisen presidentin ja profeetan lausunnosta on jätetty pois varsin merkittäviä yksityiskohtia mormoniuskoon liittyen, jotta kirkon oppi on saatu kuullostamaan mahdollisimman kristilliseltä. Gordon B. Hinckley siis valehteli jopa mormonistandardien mukaan sillä mormonien pyhäkouluoppikirjojen mukaan myös puolitotuuksien sanominen on valehtelua, eikä yleensäkään näin tahallisesti harhaanjohtavaa tietoa välittäviä ihmisiä noin muutenkaan pidetä kovin rehellisinä ihmisinä.

• Anonyymi

MAP-kirkon mukaan Aadamin sanottiin luoneen maan, vaikka hänet luotiin vasta kolmantena seitsemännen luomispäivän eli lepopäivän (78 vrk:tta) alussa luoduista persoonista enkeli Miikaelina ja Miikael oli vasta 77:s luotu persoona. Enkeli Miikael luotiin maan tomusta noin kaksi kuukautta seitsemännen luomispäivän eli lepopäivän alun jälkeen.

• Anonyymi

Melkoista soopaa!
        Kyllä ihmistä on helppo naruttaa,jos itse ei panosta selvittääkseen raamatunjaetta, mitä mieltä han oikeasti kristillisyys on!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoista soopaa!
        Kyllä ihmistä on helppo naruttaa,jos itse ei panosta selvittääkseen raamatunjaetta, mitä mieltä han oikeasti kristillisyys on!!!

Jos Pyhä Henki eli Gabriel ei avaa noita raamatun kohtia, ei niitä avaa kukaan muukaan kuin Sana (Jeesus) tai Jumala (Jehova). Raamattu puhuu monessa kohtaa että Puolustaja (Pyhä Henki) tietää kaiken ja avaa kaiken

Johannes 14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

Johannes 16:13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Pyhä Henki eli Gabriel ei avaa noita raamatun kohtia, ei niitä avaa kukaan muukaan kuin Sana (Jeesus) tai Jumala (Jehova). Raamattu puhuu monessa kohtaa että Puolustaja (Pyhä Henki) tietää kaiken ja avaa kaiken

Johannes 14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

Johannes 16:13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.

Pyhä henki Gabriel...
        Sekoilua!

• Anonyymi

Elohim luettuna lopusta alkuun on
      Mihoel = Mikael

Koraani kertoo Jumala pyysi kaikkia enkeleitä kumartamaan Aadamia, mutta Iblis kieltäytyi sanoen olen tehty tulesta ja tuli on maata korkeampi.

Eeva oli nimeltään kaikkien elävien äiti. Koraanin resitaatiossa häneen mielestäni viittaa sana AAMENU. Ja Hare Krishna kirjoissa sana ylin, ylimmäinen.

Totuuksia on montaa eri tasoa

Absoluuttinen
      Korkein
      Iankaikkinen
      Ylin
      Jne.

Gnostilainen Aadamin Ilmestys kertoo Aadamista tulee polveutumaan 400000 ihmislajia mutta yhden niistä kylläkin siittää Jehova itse Aadamin asemesta.

Kristus on Uusi Aadami ehkä profeetta Isana.

Aadamille alistettiin enkelit
      Kristukselle alistettiin enkelit ja Henki
      Tulee vielä kolmas ja hänelle alistetaan enkelit, Henki ja voima (tuli).

Mormonit ovat juutalaisista ylempi muoto eli puhdistettua kultaa. Heidän ongelmansa on puhdistettu hopea eli filistea eli Palestiina.
      Ainainen tappelu noiden kahden välillä koitui muinoin mormonien häviöksi ja koituu yhä.

Kristittyjen suhteen mormonit ovat jonakin päivänä roolissa Pyhän Hengen inkarnaatio.

Todella mahtava teko Jumalalta oli herättää mormonit jälleen henkiin.

• Anonyymi

Mormonit ovat saatanasta!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3141
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2901
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2699
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1807
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      961
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      819
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    Aihe