Onko woltin kuskeilla oikeasti ajokortit?

Anonyymi-ap

Laitoin auton nettiin myytäväksi ja täs on ny muutamakin mocca käynyt katsomassa.

Ensimmäinen ei osannut käyttää vaihteita ollenkaan, eikä selkeästikään ollu koskaan ajanut autoa, silti Suomessa juuri myönetty ajokortti.

Tuli toinen ja ajo auton ojaan peruuttaessa, silläkin aivan tuliterä ajokortti.

Onko asia näin, että kun tulet jostain ambomaalta ja on joku lappu mukana missä lukee, että ajokortti, niin täällä annetaan ilman ajokoetta sitten virallinen ajokortti??? Nämä ei osannu autoa ajaa yhtään. Tietääkö joku

34

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös ne etelässä joltain konttorilta myyneet ajokortteja "rattimiehille". Kärähtivät jne.

• Anonyymi

Inssiajon pitäisi olla pakollinen kaikille, jotka haluavat suomalaisen ajokortin.

• Anonyymi

Monen maan ajokortilla saa Suomalaisen ajokortin. Monessa maassa saa pienellä lahjuksella kortin ilman ajotaitoa. Haluaisin tietää että mikä viranomainen vastaa kun täysin ajotaidon tappaa jonkun liikenteessä ? Olisi ehkä syytä tarkistaa näitä sopimusmaiden tilannetta. Eihän niitä ajotaidottomia paljon ole, mutta tarvitaanko me yhtäkään ?

• Anonyymi

Joskus on tarvinnut käydä autokoulua ja kirjalliset, mun isä ajoi taksia Montrealissa . Että voi olla myös toinen äärimäisyys? Nykyinen asetus ajokorttien myöntämisestä perustuu oletukseen, että Afrikassa ja Aasiassa ei ole korruptiota . Ainakin sen epäileminen on rasismia. Jokainen joka on matkustanut ko. maanosissa tietää miten asia on. Siis järkeä näihin Suomen pykäliin, vai onko jopa Eu:n sääntelyä ?

• Anonyymi

Mun tietääkseni ainaki yks tuttu kehu saaneensa ajokortin täällä ku anto vanhan Ugandassa myönnetyn vaihdossa. Oli ostanu ennen lähtöään pakolaiseksi jostai torilta sen. Aikaa n.10v sitte

• Anonyymi

Riittää et roikkuu suolen pätkä jalko väissä.

• Anonyymi

Vihervasemmisto sai aikaan päätöksen että jos on esittää jostain basaarista ostettu ajokortti niin laittomat maahanmuuttajat saavat ILMAISEKSI suomalainen ajokortin eli siitä ei peritä edes mitään kuluja joita suomalainen joutuu maksamaan,
      Kuulostaa vitsiltä mutta on valitettavasti täyttä totta.

• Anonyymi

Nyt on persujen aika korjata asia!

• Anonyymi

Oletteko muuten huomanneet että Woltin mainoksissa kuskit on aina vaaleatukkaisia nuoria suomalaisia ja kaupungillä liikkuvat jokaikinen pikimustia afrikkalaisia.

Wolt on selvästi rasistinen yritys joka käyttää afrikkalaista orjatyövoimaa.

• Anonyymi

Wolt kuskit on tavallaan itsenäisiä yrittäjiä. Woltti vie osansa, ja kuski saa tietyn osan. Mitä enemmän kuskaat, sitä enemmän tienaat. Ne saa itse päättää lähteekö töihin vai pitääkö vapaapäivän. Yleensä ahkerat afrikkalaiset lähtee töihin tienaamaan, harva jää kotiin löhöämään. Sovellus auki ja nopeat syö hitaat, niin se menee.

• Anonyymi

Maksavatko myös verot?

• Anonyymi

Mitä väliä sillä on

• Anonyymi

"Mitä enemmän kuskaat, sitä enemmän tienaat. "

Jos olet ahkera jää käteen vitonen tunnissa pimeänä.
      Orjatyövoimaa siis. Juuri siksi maahan kaivataan lisää halpatyövoimaa kun suomalaiset ei halua orjiksi.

• Anonyymi

En ole koskaan uskaltanut volttaa. Teen mieluummin itse.

• Anonyymi

Juttusi kuulostaa provolta

• Anonyymi

Rapakossa kylpy antaa jotakin,,, sanoi seinäjokinen.

• Anonyymi

Provo oli kuten tällä palstalla usein on..ajokorttia en myönnä eikä myy katsastus,aika vaikee on väärentääkkin. toki kaupungissa voi jonkunaikaa ajaa ilman. niitä ny pyörii,pyörällä,mopolla,mopoautolla,autolla. riippuu reviiristä ja halusta. ps..teen keikkatyötä ja olin tampereella näin wolt jätkän erään pizzapaikan edessä tulossa ulos laatikon kanssa,kysyin voiko heittää mut kympillä kolme korttelii vasempaan..puhu suomee.sattu olee menos samaan suuntaan. ok...sanoi että aika moni niistä heittää pimeetä taxikeikkaa öisin jos ei oo ruokakeikkaa autolla ja mopoautolla..samaa kaveri sanoi vaasassa. mun mielestä ihan ok kun saa ite ehdottaa hintaa

• Anonyymi

Tiedän yhden pakolaisen joka tuli iturkin kautta, ja sai turkissa ajokortin ihan puhumalla, muutti Suomeen ja ei tarvinnut kuin toimittaa uudet valokuvat ja ajokortti tuli. Ei tarvinnut suorittaa mitään ajokoetta.

• Anonyymi

On hyvin todennäköistä että hyvin monella pakolaistatuksella tänne saapuvalla ei ole Eurooppalaiset kriteerit täyttävää ajo- opetusta takana. Eikä kyllä varaa käydä autokoulua täällä, parempi kun saavatkin sen ajokortin, niin suurempi todennäköisyys työllistyä ja päästä sosiaalituista eroon. Luulisin että parempi näin? Voin olla väärässä, mutta eipä noi pakolaiset loista missään kolaritilastoissa ja pitävät autoistaan hyvää huolta.

• Anonyymi

Työtön persu kadehtii wolt kuskin hommaa. Mitä jos sinäkin alkaisit lähetiksi niin ei tarvi netissä urputtaa

• Anonyymi

RASISMIA📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣🤔 niin ei minulla muuta tullut mieleen.

• Anonyymi

Siis, eikö ihmiset tiiä, että on ihan sama teetkö töitä verokortilla vai et.

Koska laki sanoo(TE- toimisto): ihmisen tulee elättää itsensä ansioillaan.

Eikä siinä puhuta mitään veroista. Kunhan vain pysyt pois työkkärin kirjoista, vaivoista, hyvä.

• Anonyymi

"Voin olla väärässä, mutta eipä noi pakolaiset loista missään kolaritilastoissa ja pitävät autoistaan hyvää huolta."

Voitko esitellä sen tilaston jossa lukee että laittomat maahantulijat kolaroivat vain hyvin vähän?

• Anonyymi

Kyllä ne pitää autoista huolta eikä kolaroi joo...tunnenkin muutaman. ainut epäkohta suomen juridiikassa on osittain se. kun tulevat tänne. tulee tietenkin sotu. mutta ei tietenkään kansalaisuutta......siihen menee monta vuotta. siksi moni rupee yrittäjäksi. jos sulla on sotu,kelakortti,passi(oma maa) osakeyhtiö puhdas. voi saada lainaa kun yritys toimii,vielä jos saat siihen suomalaisen liikekumppanin.näillä on kyllä siivousliikkeitä,partureita,fixaamoja,rakennusliikkeitä,kebab/pizza.,jakeluliikkeitä tässä ne yleisimmät suomessa. lähinnä turkki,kurdi,kosovo entinen,bulgari,kovimmat viro tulee sitten. mustat harvemmin tekevät muuta kun jauheita jakavat tai loisivat.

• Anonyymi

En kyllä voi esittää, mutta kait se ny jossain näkyisi tai kuuluis jos paukuttelisivat kolaria aivan kaameesti. Korjaan lausuntoani, ihan hyvä kun huomasit.

• Anonyymi

"En kyllä voi esittää, mutta kait se ny jossain näkyisi tai kuuluis jos paukuttelisivat kolaria aivan kaameesti. Korjaan lausuntoani, ihan hyvä kun huomasit."

Vaan kun ei näkyisi. Suomessa ei saa sanoa mitään negatiivista laittomista maahantulijoista etteivät suutu ja lähde pois ja vihervasemmisto menettäisi äänestäjiään.

• Anonyymi

Kauppakadulla siis.

• Anonyymi

Ruokakuljettajien yhtenä onelmana on se, että osa ei ymmärrä taloyhtiöiden suomenkielisiä piha-opasteita. Jos pihalle ajo on kielletty ja kuljettaja ei tekstiä ymmärrä, ongelma on olemassa. Tällaisessa tapauksessa on taloyhtiön ohjeistettava ruuan tilaajia, että antavat ao. tiedon osoitetietojen yhteydessä.

• Anonyymi

Niin tai hakee sen ruuan itse kotiin. Ei se pitzza taksi siinä pihassa paria minuutti pitempään ole ja haittaa ketään. Ihme ongelmia joillakin

• Anonyymi

Kesäkuussa Wolttikuski tummaihoinen toi meille Törnävälle sapuskat 100 tuhannen euron isolla Teslan sähköautolla.
      Kenenkähän töissä oli

• Anonyymi

Kysyitkö hinnan?

• Anonyymi

Joo ja minulle toi helikopterilla. Hehehee

• Anonyymi

Ihan varmasi kela niille näitä ostaa.

• Anonyymi

Monen persun naama mene väärinpäin kun huomaavat että Wolt kuskit häipyvät maasta ja ruokaa ei enää tuoda kotiovelle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2404
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1504
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      53
      917
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      881
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      731
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      699
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135