Ei koskaan ole tullut vastaan sairaanhoitajaa joka olisi pistänyt ettei olisi tullut mustelmaa ,6-50 vuoden välisenä aikana .Mutta nyt tuli ääretön ammattitaito~~~!!! EI TULLUT MUSTELMAA jos tulee se on 2 viikkoa ennenkuin parantunut .Toivottavasti tämä naishenkilö seuraavallakin kerralla pulloja pitää ottaa 8 kpl. Pohjois- pohjanmaa 😃😄😀😀.
Verikoiden veren otto
Anonyymi-ap
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
toivo nyt ekaks ettei ole mitään sairautta. Se että sulla olis joku sairaus niin mustelma on pieni murhe sen sairauden rinnalla.
- Anonyymi
Onhan noita ollut useitakin hoitajia jotka ovat pistäneet näytteenottokanyylin kivutta, eikä ole tullut mustelmaa. Jos kanyyli on laitettu oikein suoneen hutiloimatta, ei tule koskaan mustelmaa kunhan noudattaa jälkihoito-ohjetta: Pistoskohtaa pitää painaa itse sen ajan että pistoskohdassa veri hyytyy tulpaksi.
Joskus on ollut jopa niin päteviä näytteenottajia etteivät ole tarvinneet puristussidettä olkavarteen löytääkseen suonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709