Ei enään nopeuusmittari tauluja täälläpäin

Anonyymi-ap

Pohjois-pohjanmaalla montakin nopeus mittari taulua oli nyt ne ovat poistettu mitä se auton mittari
näyttää
tuossakin nopeudessa ,navikaattorin joutuu ostamaan ,gsp paikantimen että tietäisi autonsa mittarivirheen.vai löytyykö tämä toiminto kallista älypuhelimista.

8

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kamerat ja näytöt on turhia, 5G luuria pystyy vakoilemaan aukottomasti!🤠

    • Anonyymi

      Ei niitä tarvita enää kun suurimmalla osalla autoilijoista on joku älypuhelin (halpakin kelpaa) josta näkee täsmälleen todellisen nopeuden. Esimerkiksi Anroidpuhelimien Google Maps ohjelmaan (ei maksa mitään) kun laittaa päälle reittiopastuksen, niin se näyttää myös nopeuden. Omppupuhelimilta löytyy vastaava karttaohjelma.

      • Anonyymi

        Speedometer, eli nopeusmittari-sovellus näyttää nopeuden, aivan kuten auton nopeusmittari. Selkeästi näkee todellisen nopeuden, jopa heikkonäköinenkin.


    • Anonyymi

      Ne tauluthan aina näytti vaan että " Sinä ajat :-( ", naama norsunvitulla vaikka ihan rauhassa ajelin menemään. Mitä se nyt muka haittasi että minä ajan, on mulla ajokortti sun muut asiat kunnossa, miksen muka saisi ajaa.

      • Anonyymi

        Taitaa olla sit paljon kokemuksia norsun vi.tuista, jos tiedät noin tarkasti, miltä näyttävät.


    • Anonyymi

      Tänne niitä on taas laitettu entistä enemmän. On laitettu useampia sellaisia pieniä nopeusnäyttöjä taajamaan. Näyttää vihreää, kun ajaa alle rajoitusnopeuden, oranssia kun ajaa tismalleen rajoitusnopeutta ja punaista kun rajoitusnopeus ylittyy. Ei näytä sitten enää mitään, jos nopeus ylittyy liiaksi (raja saattaa olla 10 km/h yli).

      • Anonyymi

        Nuo pienet taajama-alueelle asennetut, vaikka ei niin tarpeellisia olisikaan niin ei niistä mitään haittaakaan ole.
        Maanteiden varsilla olevia nopeusnäyttötauluja soisi kernaasti olevan nykyistä jopa huomattavasti enemmän. Joistakin paikoista jossa tuollainen ennen oli on se nyttemmin valitettavasti poistettu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe