Esplanadin kaahari oli uskovainen

Anonyymi-ap

Olen ollut aina sitä mieltä, että satuolentoihin uskovilla aikuisilla ei pitäisi olla asiaa auton rattiin, eikä äänestyskoppiin. Niillä kun viiraa päässä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009770165.html
---
Näin Esplanadin vappu­kaahari selitti tekoaan poliisille – ”Mä huusin herra auta”

34

1329

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ainakaan kristitty uskova, koska heidän oppinsa mukaan tuollainen toiminta ei ole hyväksyttävää.

• Anonyymi

Säälittävä "No true Scotsman" -selittely.
        Kristinuskon mukaan JOKAINEN on kuitenkin syntinen eikä KUKAAN pysty elämään täysin Jumalan tahdon mukaan. Eli kyseessä oli kristitty siinä kuin lapsia raiskaavien lestadiolaissaarnajienkin tapauksessa.

No hätä! Jeesus antaa anteeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Säälittävä "No true Scotsman" -selittely.
        Kristinuskon mukaan JOKAINEN on kuitenkin syntinen eikä KUKAAN pysty elämään täysin Jumalan tahdon mukaan. Eli kyseessä oli kristitty siinä kuin lapsia raiskaavien lestadiolaissaarnajienkin tapauksessa.

No hätä! Jeesus antaa anteeksi.

>Säälittävä "No true Scotsman" -selittely.

Jota "kristityn" ja "uskovan" tarkasti itseensä sopiviksi määrittelevissä lahkoissa piisaa. Kirkon porukka ei harrasta moista selittelyä, heillä on vähän toinen resilienssi uskontonsa suhteen.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍒 ­­N­y­­­m­f­­­o­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17965381D

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

uskoko moosekseen vai muhammediin

• Anonyymi
    • Anonyymi

Uskovaisille paras paikka on parisen metriä mullan alla.

• Anonyymi

Sen verran oikeudenkäyntiselonteosta ymmärsin, että ainakin syytetyn mielestä Jumala ja Saatana olivat Pohjois-Esplanadilla tuona vappuna läsnä.

• Anonyymi

Ateisti ei usko satuolentoihin vaan pelkkä absurdi evoluutiosatu riittää!

• Maailmasi on 6000 vuotta vanha ja mahdollisesti litteäkin, mutta tiede on sinulle satua. 🥱

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Maailmasi on 6000 vuotta vanha ja mahdollisesti litteäkin, mutta tiede on sinulle satua. 🥱

Evoluutio on satutiedettä... sori.

• Anonyymi kirjoitti:

Evoluutio on satutiedettä... sori.

Jos pitää Maata 6000 vuotta vanhana, "satutieteitä" löytyy vielä paljon muitakin. 😏

• Anonyymi

Minusta tuntuu että se sen naisystävä oli sellainen ei itse ollut niin hihhuli, mutta se nainen innosti tekoihin..

• Anonyymi

Älä viitsi persuilla.

• Raamatunkin mukaan nainen vietteli miehen syntiin, jota mies ei muuten olisi tehnyt.

• Anonyymi

... joka tapauksessa heikkopäinen mies tuolla vappuajelullaan.

• Anonyymi

Uskonnollisuuden ja mielenterveysongelman välinen raja on sosiaalinen eikä lääketieteellinen. Uskonnon nimissä "ymmärretään" harhaisuutta joka muussa kontekstissa olisi selvästi hoitoa vaativa ongelma.

• Tämä ilmiö onkin niin syvällä kulttuurissamme, että sille vaaditaan osoittamaan jopa kunnioitusta. Herra hyvästi siunaa!

• Anonyymi

Millä konstilla tuo oli ajokorttinsa saanut ? vai oliko sitä ennen normaali ihminen ? tai sitten on pirun hyvä esittämään hullua.

• Mielen tilatutkimuksessa ei pysty huijaamaan. Se kun kestää kaksi kuukautta, jonka ajan hulluksi epäilty on tarkkailussa hullujenhuoneella.

• Anonyymi

Hihhulipersu. Vaarallinen yhdistelmä sivullisille.

• Anonyymi

Uskovaisuus voi aiheuttaa psykoosin.

• Miksei toisinkin päin.

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Miksei toisinkin päin.

Aivoni, aivoni ... vain Jeesus voi pelastaa aivoni ! Tähän tapaan olen kuullut ikkunasta huudettavan ulos.

• Anonyymi

Ilkka Taipale on tunnettu sykiatri, liekö sukua kaahari Tuukka Taipaleelle. Vaimonsa Vappu Taipale sopii hyvin ajankohtaan joka oli Vappu, muahahahhaa

SDP osaa nää ketkuilut...

• Anonyymi

Lahkolaiset ovat ihme suojeluksessa: Saa tehdä mitä tahansa ilman tuomiota.

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Taikasanat lausuttu :)

Kytät tajusi heti kohdella oikein :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taikasanat lausuttu :)

Kytät tajusi heti kohdella oikein :)

Taikasanat lienee vaihdettu :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taikasanat lienee vaihdettu :)

Juu noi ei enää kelpaa!

• Anonyymi

Ateismi on normalisoitu sairaus.

• Anonyymi

Heti silloin aikanaan kun paikanpäällä poliisit nappasivat hihhulin kiinni niin jo silloin hihhuli riehui jotta saatanat ja muut demonit jotka vainoavat häntä pitää ajaa pois. Ei tuo nyt mikään uusi uutinen ole.

• Anonyymi

Yliluonnollinen tapahtuma. Jollain satanistilla oli vapun päivinä syntymäpäivä ja tämä päätti testata kykyjään

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17203636/pedon-merkki-on-alkanut

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe