Tuntematon nainen vingutti vanhuksen pankkikortilta kymmeniä tuhansia, poliisi pyytää vihjeitä
Poliisi pyytää vihjeitä ja havaintoja naisesta, jonka epäillään käyttäneen iäkkään naisen pankkikorttia luvattomasti usealla paikkakunnalla.
Tuntematon nainen käytti vanhuksen pankkikorttia
5
701
Vastaukset
- Anonyymi
Sosialisti asialla.
- Anonyymi
Sosialisti sosialisoi toisen omaisuuen ja mie veikkaan, että jotenkin läheisyyellä rikollinen on kavalalla tavalla herättäny luottamusta uhrissa, henkilökohtanen avustaja tai omahoitajaksi ryhtynyt. Mie en kykene uskomaan , että olisi tuntematon uhrille.
Vanhuksia pitää kunnioittaa monessa yhteisössä. Tuo tekijä on julma ihminen. Toivon, että jääpi nalkkiin.
- Anonyymi
Kuulostaa ihan kenraalin johannan hommilta. Jos on kyse kusettamisesta ja varastamisesta keravalla niin se on varmasti tuo huoltopalvelun juopporinsessa
- Anonyymi
onko poliisin julkaisemien kuvien naisen näköinen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600