Moikka nyt tarvis tosi kovastu apua!!!!! Mulla alko menkat ja en oikeesti uskalla kertoa mun äidille mun äiti on 50v ja se on joskus sanonyg mulle että mun kannattas kantaa siteitä mukana sivuutin koko asian mutta olin jopa pari kuukautta ahdistunut siitä että hän sanoi minulle menkoista jotain se vaan on niin kiusallista ja mun on oikeesti vaikee selittää kuinka vaikeeta mun on mennä sanomaan sille kun en haluu et se tulee sanoo mulle jotain tai mitään auttakaa oikeesti!
En uskalla kertoa menoista äidille
Anonyymi-ap
11
426
Vastaukset
- Anonyymi
Kitjotus virhe piti tulla menkoista
- Anonyymi
Kirjoitusvirhe piti tulla menkoista.
- Anonyymi
Olipas kehno provo....
- Anonyymi
Vieläkö teinitytöille suositellaan tupakkaa lääkkeeksi kuukautiskipuihin.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Ei enää kovin yleisesti.
- Anonyymi
Mä voisin tulla taikasauvalla hieromaan vaivat pois.
- Anonyymi
Kirjoittaja on on tyhmä tai jotain.
- Anonyymi
Ihan selevästi miehen kirjoottama alootus .
- Anonyymi
Miehet vuotaa verta paljon useimmin kuin tytöt, koska keskenään keulivat ja rillijonoissa kahinoivat. Turhaa hysteriaa tämä taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292404
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181504Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k53917Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10881Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54731
- 18710
- 25699
- 135623