15-vuotias intialainen poika Abigya Anand tuli tunnetuksi hämmästyttävästä lahjastaan - hän ennustaa tarkasti tulevaisuuden. Mikä häntä tarkalleen auttaa, on tuntematon. Hän itse sanoo puhuvansa tähdille.
Anand julkaisi YouTube-kanavallaan videon, jossa on ennuste vuodelle 2023, josta seuraa, että ympäristökataklysmit liittyvät pian poliittisiin ja sosiaalisiin kataklysmiin.
"Voimme varmistaa tämän jo nyt. Harvat ihmiset tietävät, että aikamme on ehkä ihmiskunnan historian kuivin. Vedenpinnat laskevat kaikkialla maailmassa. Menneisyyden monumentit, jotka on haudattu syvälle veden alle, paljastuvat. Ne, jotka osaavat lukea kylttejä, ymmärtävät, että tämä ei ole hyvä, Abigya sanoo.
Silmäsi tuhoutuvat, jos alat huomata tämän merkin
Mainonta
Löysi tavan paeta aivohalvauksella! Ota yksinkertainen neula
Mainonta
Näkijän mukaan Mars kuivattaa Maan. Länsimailla on edessään historian pahin kausi: "Tähdet puhuvat ennennäkemättömästä ruokakriisistä, jonka alueen asukkaat kohtaavat seuraavan 20 vuoden aikana."
Anand neuvoo: jos mahdollista, kannattaa jättää isot kaupungit ja alkaa kasvattaa omia tuotteita.
Vuonna 2023 kuivuus iskee yhä useammille alueille. Monilla alueilla vesi on arvokkain luonnonvara.
On jo tiedossa, että Kalifornian osavaltio on julistanut hätätilan eteläosan kuivuuden vuoksi - se vaikutti Yhdysvaltojen suurimpiin kaupunkeihin, erityisesti Los Angelesiin ja San Diegoon.
Ekologisen katastrofin huipentuma on vuosi 2040. Silloin tapahtuu seuraava Marsin ja Saturnuksen vuorovaikutus, jonka seurauksena tästä planeetan vuodesta tulee nälkäisin kaikista edellisistä.
Abigya Anand
11. elokuuta 2023
Ympäristöongelmien lisäksi ensi vuonna käynnistetään globaali analyysiprosessi - missä totuus, missä valhe.
"Väärennöksiä ja disinformaatiota – kaikki tulee vyöryyn. Mutta ihmiset huomaavat totuuden. Monet yhteiskunnat, järjestöt, liitot ja liittoumat lakkaavat olemasta, koska ne on perustettu valheille. Kaikki, mikä säteilee negatiivista ja alhaista värähtelyä, tuhoutuu vähitellen”, Anand selitti.
Katso lisätiedot
Intialainen poikaprofeetta teki järkyttävän ennusteen vuodelle 2023
Anonyymi-ap
3
423
Vastaukset
- Anonyymi
Hindujen roskaa.
- Anonyymi
Huh huh!
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17968510Q
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882