Kun niitä panettelijoita esiintyy mielipiteineen

Anonyymi-ap

Nyt voi dokkarina katsoa puolentunnin päästä ohjelmaa.
Ei tarvitse täältä paikallisien kuulopuheita tutkia..

Hetki ennen tuhoa - Wacon lahkolaiset 00:00 - 00:55

NatGeo HD
Wacon lahkolaiset. Vuonna 1993 FBI piiritti Texasin Wacossa uskonlahkolaisten taloa. Tapahtumat johtivat 76 kuolonuhria vaatineeseen tulipaloon. Dokumenttisarja, National Geographic Channel.

8

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se voidaan huomata, että Amerikassa on omat aselait, ja myynti.
      Ongelma oli aseiden rakenne, joka ei ollut ihan kohdillaan.
      Sitten tämä virkavallaan sisääntulo, tuuli, ja kun sähköt oli pois, sekä oltiin öljylamppujen varassa, kuiva puu- sytyke on kuin ruuti tuulella. Tämänpäivän metsäpaloista tajuamme haasteen, vaikeeta on tuulella sammutella tulta.

      Olisikohan tätä tapahtunut, jos meidän virkavalta olisi ollut paikalla? Ei se ainakaan rynni aivan säälimättä tupaan.

    • Anonyymi

      Ja pointtisi on mikä?

      • Anonyymi

        Eli mikä se olisi? Se oli dokumentin sisältämä tieto.
        Eli FBI:n agentti Clint Vant Zandi kertoi virallisiin raporteihin pitäytyvän tiedon, että Davidin oksa oli - adventisteista 1935 erkaantunut ryhmä. Eli ei ollut tekemisissä adventismin kanssa.
        Taas koulupudokas David Korech liittyi lahkoon 1981, josta tuli johtaja 6- vuotta myöhemmin.
        Myöhemmin Korech uskoi olevansa Jumalanpoika ja hänen tehtävä on käynnistää maailmanlopun tapahtumat.

        Se tiivistettynä, josta näin sivullisena voi vetää johtopäätöksiä. Ensin presidentti Bill Clinton tästä Vacon tapauksesta vastuutti Korechin. Ja tätä on hyvä huomioida.
        Hänellä varamaan oli mielenterveysongelmia, ja oliko hän missä tahansa - hän olisi voinut toteuttaa samat asiat.

        Nyt palataan tänne palstalle, jossa puhutaan mitä sattuu ja ikäänkuin ojataan syyllisyyttä sinne, mihin sitä ei voi ohjata, eli adventismiin.

        Aika janatkin jo kertovat asian oikean laidan. 1935 - siitä laskettu erosta eteenpäin vuosikymmeniä, niin jo on otsaa täällä syyllistää aivan ilmasta haetulta päätelmältä asiaa ja tämä mielenterveysihminen littyi 1981 ja rakentaen oman agendan - siirtyi tuosta 6- vuotta eteenpäin ko. lahko johtoon.

        Jos tästä syyllistettäisiin a-kirkkoa, se on sama, kuin vauvakasteelliset syyllistää perisyntiä, josta ei oteta omaa vastuuta asiasta.

        Tämä oli pointti. - Ja tätä olen aikaisemminkin kirjoittanut, kun olen tuon dokkarin nähnyt.
        Mutta jotkut luupäät, ei ikäänkuin halua tajuta asiaa. Tai ei haluta.

        Siksi en syytä, en voi syyttää adventisteja ja syyn heitän Amerikan presidentin Bill Clintonin tapaan "syymanttelin Koreshin harteille".


        Jokohan nyt järki tulee panettekijoiden mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mikä se olisi? Se oli dokumentin sisältämä tieto.
        Eli FBI:n agentti Clint Vant Zandi kertoi virallisiin raporteihin pitäytyvän tiedon, että Davidin oksa oli - adventisteista 1935 erkaantunut ryhmä. Eli ei ollut tekemisissä adventismin kanssa.
        Taas koulupudokas David Korech liittyi lahkoon 1981, josta tuli johtaja 6- vuotta myöhemmin.
        Myöhemmin Korech uskoi olevansa Jumalanpoika ja hänen tehtävä on käynnistää maailmanlopun tapahtumat.

        Se tiivistettynä, josta näin sivullisena voi vetää johtopäätöksiä. Ensin presidentti Bill Clinton tästä Vacon tapauksesta vastuutti Korechin. Ja tätä on hyvä huomioida.
        Hänellä varamaan oli mielenterveysongelmia, ja oliko hän missä tahansa - hän olisi voinut toteuttaa samat asiat.

        Nyt palataan tänne palstalle, jossa puhutaan mitä sattuu ja ikäänkuin ojataan syyllisyyttä sinne, mihin sitä ei voi ohjata, eli adventismiin.

        Aika janatkin jo kertovat asian oikean laidan. 1935 - siitä laskettu erosta eteenpäin vuosikymmeniä, niin jo on otsaa täällä syyllistää aivan ilmasta haetulta päätelmältä asiaa ja tämä mielenterveysihminen littyi 1981 ja rakentaen oman agendan - siirtyi tuosta 6- vuotta eteenpäin ko. lahko johtoon.

        Jos tästä syyllistettäisiin a-kirkkoa, se on sama, kuin vauvakasteelliset syyllistää perisyntiä, josta ei oteta omaa vastuuta asiasta.

        Tämä oli pointti. - Ja tätä olen aikaisemminkin kirjoittanut, kun olen tuon dokkarin nähnyt.
        Mutta jotkut luupäät, ei ikäänkuin halua tajuta asiaa. Tai ei haluta.

        Siksi en syytä, en voi syyttää adventisteja ja syyn heitän Amerikan presidentin Bill Clintonin tapaan "syymanttelin Koreshin harteille".


        Jokohan nyt järki tulee panettekijoiden mieleen.

        Ei ollut advintisteista eronnut Ryhmä. Vaan Goresh irtaantui adventisteista, ja joskus myöhemmin sekoili, mitä sekoili.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Liittyy palstan aiheeseen miten?

    • Anonyymi

      Onhan näitä. Jollain nyrjähtää aivoissa, ja sitten iskee Jeesus kompleksi. Eikä muuten ollut adventisti, joten ihmetyttää, että miksi julkaiset kirjoituksesi Adventismi-palstalla.

      • Anonyymi

        Kyllä hän oli adventistisen fundamentalistisen kasvatuksen saanut se Wacon Profeetta.
        He kaikki odottivat Jeesuksen pikaista saapumista.
        Heidän pettymyksekseen vain FBI saapui.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe