Ruotsista tuominen

Anonyymi-ap

Eli olisin hakemassa autoa ruotsista mutta myyjä on sitä mieltä että autoa ei pysty poistamaan ruotsin rekisteristä muuta kuin jos hommaa vientikilvet ruotsista. Että onko asia näin vai saako auton poistettua rekisteristä viemällä kilvet, kauppakirjalla ja sitten tullin todistuksella että auto on tuotu suomeen.

3

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole aivan varma, mutta epäilen että myyjän ehdottama tapa on vain hänelle
      vaivaton, vaikka ostajalle kallis.
      Koko ajan lienee kysymys siitä, että auton luovutuksen on kaikin puolin oltava autokoton.
      En annetuilla tiedoilla tiedä, missä kaupat on tarkoitus tehdä.
      Kysyin itse vähän aikaa sitten vakuutusyhtiöltä ja sain tietää, että mikäli auton runkonumero on tiedossa, autonnoutoasioissa voi saada siirtoteipit ja liikennevakuutuksen voimaan jo Suomesta hakumatkalle lähtiessään.
      Myyjä haluaa tietenkin poistaa auton Ruotsin rekisteristä.
      Mutta mikäli ostajalla samaan hetkeen on tarjota punaiset Suomen siirtotarrat
      voimassa olevine liikennevakuutuksineen, en näe syytä, miksi ostajan olisi maksettava kalliista vientikilvistä, jos heti on tarjolla toiset tilalle.
      Tarjoa myyjälle tätä mahdollisuutta.
      Yksityiseltä ostettaessa kauppapaikaksi tietenkin voidaan sopia autolautan
      satama-alue, jossa vanhat kilvet irroitetaan ja uudet liimataan.
      Voi kuitenkin olla, että olen väärässä.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🔞 ­­N­­y­­­m­f­o­­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179694641

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Haluan korjata edellistä viestiäni (ZJJ) runsas kuukausi sitten.
      Sain kysyessäni varustamoilta selville, että autoa ei voi satama-alueelta ajaa laivaan,
      ellei autossa ole Ruotsin tai Suomen rekisterikilpiä.
      ELI: Siirtokilvet Suomesta mukaan, mikäli tietää auton jonka aikoo ostaa.
      Tai Ruotsin vientikilvet.

Pahoittelen antamaani osittain väärää tietoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      146
      6130
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3736
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2931
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      49
      2620
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      41
      2560
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2026
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1924
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1620
    Aihe