Mahtaisiko löytyä täältä ,Facesta ja Instasta en löytänyt Mies 38v nykyään, jos vielä hengissä.
Sukunimi on erikoinen en laita tänne, mutta Jukeksi ja Buddhaksi häntä sanottiin. Me pyörittiin Black metal piireissä, oli oma bändi 2010-luvulla.
Juotiin keppanaa ja Pelattiin Piritismiä ja etsittiin kummituksia ja henkiä.. Meno oli
melkoista. Ravattiin katkolla ja välillä oltiin kuntoutuksessa (Lataamossa)
Nyt olen itse rauhoittunut on Duuni Perhe jne,,
Olisi kiva vaan tietää onko vanhoja kamuja hengissä ja elämälle löytynyt uusi suunta.??.
On yksi nuoruuden kaveri kateissa Nummelasta
Anonyymi-ap
1
636
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä muilla sama meno edelleen. Vieläkin eletään 2010-luvulla ja etsitään kummituksia. Meillä on kyllä uusi orkesteri, jonka nimi on Khoustpusters. Kerran syljeskeltiin asfaltille ja sanottiin ruma sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342166Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491757Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1161597Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041306Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,491002- 59905
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54827Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101793- 60778