Antaa palaa, kaikki mitä mielen päällä on. Niin? Kuuntelen.
Nyt saa haukkua!
115
693
Vastaukset
No enkä kuuntele, huijasin. Meen nukkumaan. 👋😴
- Anonyymi
Näin aikaisin?
Anonyymi kirjoitti:
Näin aikaisin?
Menin kumminkin pihatöihin. Marjaouskissa on kuivia oksia, karsin pois.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17972275A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Woof woof!
*heiluttaa häntää*
🦄 - Anonyymi
Volkkari on 💩 auto. Ihan 💩 Kiitos kun sain haukkua! Kyllä helpotti 🙏
En viitsi haukkua muita, kuin itseäni.
- Anonyymi
Itsesäälissä lilluminen on kamalaa.
- Anonyymi
Kakka aurinko poltti mun naaman... No ei on se ihan kiva, me ei vaan sovita yhteen...
Mulla ei ole mitään haukuttavaa juuri nyt, kun ei ärsytä mikään.
Eikö kukaan oikeesti keksi mitään haukuttavaa kehumisen sijaan? Yleensä löytyy mielin ja määrin jotain... Minustakin. 😁🐽
Kovasti täällä yritän, mutta en keksi nyt haukkua kuin huonoja parkkeerajia 😁 Parkkeerasin hetki sitten marketin pihaan ja edessäni oli kaksi autoa parkkeerannut viivojen päälle vieden yhdessä kolme paikkaa ja vasemmalla puolellani parin ruudun päässä joku oli jättänyt autonsa puoleen väliin ruutua eli jos olisi n 1,5m eteenpäin ajanut niin olisi ollut ruudussa. Ihan käsittämätöntä, onko se auto muka niin vaikea kohdistaa ruutuun? Olen tuohtunut 😑
Oikeasti olin huvittunut. Kyseessä oli lapsuuden kotikaupunkini, jonka ajokulttuuri on tunnetusti hyvin omalaatuista 😄Aletheias kirjoitti:
Kovasti täällä yritän, mutta en keksi nyt haukkua kuin huonoja parkkeerajia 😁 Parkkeerasin hetki sitten marketin pihaan ja edessäni oli kaksi autoa parkkeerannut viivojen päälle vieden yhdessä kolme paikkaa ja vasemmalla puolellani parin ruudun päässä joku oli jättänyt autonsa puoleen väliin ruutua eli jos olisi n 1,5m eteenpäin ajanut niin olisi ollut ruudussa. Ihan käsittämätöntä, onko se auto muka niin vaikea kohdistaa ruutuun? Olen tuohtunut 😑
Oikeasti olin huvittunut. Kyseessä oli lapsuuden kotikaupunkini, jonka ajokulttuuri on tunnetusti hyvin omalaatuista 😄Kuulostaa aivan minunkin kotikylältäni. Siellä voi auto tulla vastaan väärään suuntaankin. 😅
Huitale kirjoitti:
Kuulostaa aivan minunkin kotikylältäni. Siellä voi auto tulla vastaan väärään suuntaankin. 😅
En olisi yhtään ihmeissäni, vaikka sama tapahtuisi minun kotikaupungissani 😂 Aina, kun käyn kotikulmilla, ajelen siellä suuren hämmennyksen vallassa ja mietin itsekseni, että miksi nämä ihmiset valitsevat ajaa näin 😄
Ei se käskien kukkokaan kieu.😄. No persuja nyt vois aina haukkua varsinkin kun ovat näyttäneet seonneen aivan lopullisen totaalisesti kun luki juttuja niiden puolue kokouksesta vaikka olis luullu ettei se olis enempää enää voinut olla mahdollista mutta nyt pistivät kyllä taas paremmaks sillä osa-alueella. Se on vaan niin tylsää, typerää ja hyödytöntä oikeastaan.😂.
Aletheias kirjoitti:
En olisi yhtään ihmeissäni, vaikka sama tapahtuisi minun kotikaupungissani 😂 Aina, kun käyn kotikulmilla, ajelen siellä suuren hämmennyksen vallassa ja mietin itsekseni, että miksi nämä ihmiset valitsevat ajaa näin 😄
Sentään vielä on tielläliikkujia, joita muut on väistelleet. 😛
Joskus tuntuu, ettei autokoulussa osa oppinut yhtään mitään. Kävi vain kortin takia. 😁Mikkojuhan kirjoitti:
Ei se käskien kukkokaan kieu.😄. No persuja nyt vois aina haukkua varsinkin kun ovat näyttäneet seonneen aivan lopullisen totaalisesti kun luki juttuja niiden puolue kokouksesta vaikka olis luullu ettei se olis enempää enää voinut olla mahdollista mutta nyt pistivät kyllä taas paremmaks sillä osa-alueella. Se on vaan niin tylsää, typerää ja hyödytöntä oikeastaan.😂.
Persuilla menee persiilleen usein vähän kaikki.
Huitale kirjoitti:
Jeps! Kävin sitten tekemässä sen aloituksen nyt vaan mielenkiinnolla odotetaan.😛.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jeps! Kävin sitten tekemässä sen aloituksen nyt vaan mielenkiinnolla odotetaan.😛.
No katotaas kuin äijän käy. 😅👍
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Kyllä on ihme jos sä et ole persu? ! Petät puoli valtakuntaa. Mut ompa kiva tietää toi.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on ihme jos sä et ole persu? ! Petät puoli valtakuntaa. Mut ompa kiva tietää toi.
Mä olen puolueeton. Ei ole olemassa sellaista puoluetta, joka ajattelis kuten minä. Joten.
Huitale kirjoitti:
Sentään vielä on tielläliikkujia, joita muut on väistelleet. 😛
Joskus tuntuu, ettei autokoulussa osa oppinut yhtään mitään. Kävi vain kortin takia. 😁Kieltämättä joskus sitä miettii, miten ihmeessä joku on koskaan läpäissyt ajokoetta 😅 Katsoin joskus kauhuissani Suomen huonoin kuski-ohjelmaa ja ajoittain teki niin pahaa, että kiljuin sohvaltani mukana kun päästelivät menemään ilman minkäänlaista tolkkua.
Vaikka eipä sillä, tekee sitä itsekin joskus virhearvioita liikenteessä ja keneltä tahansa saattaa jäädä havaitsematta jotain, mutta kun kerran tehtävänä oli haukkua niin haukutaan sitten 😁- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Oikeasti olin huvittunut. Kyseessä oli lapsuuden kotikaupunkini, jonka ajokulttuuri on tunnetusti hyvin omalaatuista 😄Teiän paskaa tarinaa, tarinoita ei kertakaikkiaan jaksa, eikä viitti lukee!!
Anonyymi kirjoitti:
Teiän paskaa tarinaa, tarinoita ei kertakaikkiaan jaksa, eikä viitti lukee!!
Ja nyssitte kumminki menit lukemaan, voi yhren kerran sunki kanssas. Elä ny enää samaa virhet mää tekee, ethän?
- Anonyymi
En nyt vaan keksi tähän hätään mitään. Mua v.tuttaa vain se, että kesä loppuu kohta, enkä ole tänäkään vuonna saanut aikaiseksi järjestää itselleni paikkaa auringossa koko talveksi.
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Oletan etelää paikalla auringossa?
Kyllä. Ei se kylmyys mua niinkään v.tuta, vaan valon puute. Sinällään ei siis mihinkään kauhean etelään tarvitsisi mennä, 🌞
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Ei se kylmyys mua niinkään v.tuta, vaan valon puute. Sinällään ei siis mihinkään kauhean etelään tarvitsisi mennä, 🌞
No mua vihtuttaa sekä että, kylmyys ja valon puute. En oo talvieläjä.
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
En mäkään kylmyydestä tykkää, mutta siitä selviää sentäs vaatteilla.
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään kylmyydestä tykkää, mutta siitä selviää sentäs vaatteilla.
Voi kun selviäiski. Kivut ei tokene ees vaatteilla, vain lämmöllä. Mulla onkin kaurapusseja, lämpötyynyjä jne. mihin vuoraudun talvisin. 😄
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Että voisin sitten vaikka haukkua Suomen syksyn ja talven alimpaan helvettiin. No syyskuu ehkä vielä menee, jos käy säiden kanssa julmetun hyvä tuuri. Joulusta tykkään, kun linnottaudun sisälle takkatulen ääreen ja koristelen joka paikan valoilla. Sen jälkeen voinkin taas haukkua meikäläisen ilmaston ja sijainnin sinne alimpaan helvettiin jonnekin toukokuuhun saakka. 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Että voisin sitten vaikka haukkua Suomen syksyn ja talven alimpaan helvettiin. No syyskuu ehkä vielä menee, jos käy säiden kanssa julmetun hyvä tuuri. Joulusta tykkään, kun linnottaudun sisälle takkatulen ääreen ja koristelen joka paikan valoilla. Sen jälkeen voinkin taas haukkua meikäläisen ilmaston ja sijainnin sinne alimpaan helvettiin jonnekin toukokuuhun saakka. 🤣
Voin osallistua haukkumiseen, vedetäänkö kaanonissa? Aloita sinä, mä seuraan. 😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinällään mä rakastan elokuuta. Elokuun valo on ihanaa ja elokuussa kuumakaan sää ei ole niin polttavaa kuin alkukesästä. Sais vaan jatkua paljon pidempään. vaikka toukokuuhun saakka. 😁
Anonyymi kirjoitti:
Sinällään mä rakastan elokuuta. Elokuun valo on ihanaa ja elokuussa kuumakaan sää ei ole niin polttavaa kuin alkukesästä. Sais vaan jatkua paljon pidempään. vaikka toukokuuhun saakka. 😁
Nojuu, elokuu on nytkin mainio. Tälläinen keli saisi jatkua kyllä. 👍
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Nojuu, elokuu on nytkin mainio. Tälläinen keli saisi jatkua kyllä. 👍
Juu, täydellinen sää likimain, mun mielestä. Oon ollu koko päivän pihalla pihatoissä ja ihan vaan nauttinut säästä ja varmaan siksi tämä asia olikin mielenpäällä haukuttavaksi. 😛
Anonyymi kirjoitti:
Juu, täydellinen sää likimain, mun mielestä. Oon ollu koko päivän pihalla pihatoissä ja ihan vaan nauttinut säästä ja varmaan siksi tämä asia olikin mielenpäällä haukuttavaksi. 😛
Itseasiassa parempi mitä kesä- ja heinäkuu. Ulkona on mukava olla, aamut on raikkaita. Päivät ei liian kuumia, kun hetkittäin. Moottoripyörälläkin ajeluun elokuu oli aina paras kuukausi. 😊
Ilmankos tuli mieleen. Eilenkin oli kiva keli, mutta hyttysiä tuppas olemaan vähän liikaa.- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Itseasiassa parempi mitä kesä- ja heinäkuu. Ulkona on mukava olla, aamut on raikkaita. Päivät ei liian kuumia, kun hetkittäin. Moottoripyörälläkin ajeluun elokuu oli aina paras kuukausi. 😊
Ilmankos tuli mieleen. Eilenkin oli kiva keli, mutta hyttysiä tuppas olemaan vähän liikaa.Nyt kun vauhtiin pääsin, niin voisin mä haukkua syvimpään maanrakoon sen yhden miehenkin. Sekun ei halua olla mun kanssani. se kun on niin jumalattoman vaikea yksilö, se kun valittaa sitten kuitenkin elämän olevan perseellään, se kun on tehnyt molempien elämästä niin pirun hankalaa.
Siis voisin, mutta eihän sitä nyt kukaan uskoisi, kun haluaisin vaan halata enkä haukkua. 🐕 Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun vauhtiin pääsin, niin voisin mä haukkua syvimpään maanrakoon sen yhden miehenkin. Sekun ei halua olla mun kanssani. se kun on niin jumalattoman vaikea yksilö, se kun valittaa sitten kuitenkin elämän olevan perseellään, se kun on tehnyt molempien elämästä niin pirun hankalaa.
Siis voisin, mutta eihän sitä nyt kukaan uskoisi, kun haluaisin vaan halata enkä haukkua. 🐕Noniin, tulisko lisääkin jotain sakkaa pohjalta? 😋
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Noniin, tulisko lisääkin jotain sakkaa pohjalta? 😋
No laskut v.tuttaa aina. Ei siksi, etteikö niitä vois maksaa. Ne vaan vituttaa. Varsinkin tollaset vesilaskut ja säskölaskut ja puhelinlaskut ynnä muut "eihän tästä jää ees mitään konkreettista käteen" laskut.
Koitan miettia vielä lisää 🤔 - Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Noniin, tulisko lisääkin jotain sakkaa pohjalta? 😋
Ja naapurin koiran, joka aina haukkuu, vois kans haukkua. Se vaan ei luultavasti auta mitään. Korkeintaan haukkuu vaan enemmän, jos meen sen haukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja naapurin koiran, joka aina haukkuu, vois kans haukkua. Se vaan ei luultavasti auta mitään. Korkeintaan haukkuu vaan enemmän, jos meen sen haukkumaan.
Ja kyllä vähän vois noita omiakin koiria haukkua. Jatkuvasti saa olla päästämässä pihalle tai sisälle. Vanhempi on aina ollu ku ihmisen mieli ja pysyis aitaamattomassakin pihassa, mutta tuo nuorempi on välillä aikamoinen Houdini. Sen kanssa on pakko joko olla pihalla tai laittaa se naruun kiinni, vaikka on aidattu piha. Että tuon vanhemman voi haukkua, kun ei se osaa päättää onko se ulkona vai sisällä ja tuon nuoremman, kun ei se tajua pysyä pihassa.
Hau, hau!
Valitsin tänään väärän jäätelöpallon. Ingmannin wanhan ajan suklaa ei ole hyvää. Haukut sille. 😩
On olemassa parempiakin vaihtoehtoja. Olisi pitänyt ottaa vaan tuttu mansikkapallo, mutta kun se oli loppu. 🍨😃En mä susta ainakaan löydä mitään haukuttavaa ja muutenkin kuten on varmaan käyny kaikille selväks mä kehun mieluummin kuin haukun.😄.
Mitäköhän siitä tulis jos tekisin saman aloituksen?🤔. Oikeestaan tekis ihan mieli kokeilla mitä kaikkia mielenkiintoisia mielipiteitä sieltä löytyis.🙂.
Atomirotta: Ne rykii kel on räkää https://youtu.be/hoOG56wOAngKyllä musta löytyy, mutta korrektimmat ei vaan kehtaa. 😄
Koklaa kurillas. Useinhan ne haukut tulee silloin, kun ei niitä oota saavansa.
- Anonyymi
HILJAA HOMO!
- Anonyymi
Golgkentällä pelaajat tupakoivat. No ei se mitään, mutta heittävät tumpin roskiksen ääreen maahan. Samoin katkenneet tiinkappaleet, sinne tänne. Kaikki eivät korjaa nurmikkoon lyötyjä lommoja, eikä hiekkaesteen pintaa. Lulevatko itsestään liikoja ja leikkivät johtajaa, jonka jätökset korjaa joku muu. Käyttäytymissäännöt ovat hukassa, vaikka on herrasmiespeli. Mikä muuten olisi vastaava sana naisille, kun naisia on pelaajina yhtä paljon kuin miehiä.
- Anonyymi
Rakas <3
Jiimen- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Nyt tuli väärälle naiselle.
Kuulin tornihuhun, että Topi ja Jiimen aikovat kaksintaistella sinusta Heppiksessä.
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin tornihuhun, että Topi ja Jiimen aikovat kaksintaistella sinusta Heppiksessä.
Johan vitsin murjaisit. Voin kertoa ettei minusta tappele kukaan koskaan, ei miehet eikä naiset. Lapset toisinaan.
- Anonyymi
No ensinnäkin mulla on aivan liikaa töitä mikä vituttaa. Paska työnantaja siis, kun ei maksa mulle oleilemisesta.
Lisäksi sinkkupalstalla on nykyään enimmäkseen tylsyyksiä, mikä on teidän muiden vika. Hemmetin keskinkertaisuudet!
Vielä. Mulla on aivan paska vatta, taas kahvi närästää ja tämä on kaiken juurisyy!
-keinovaginamies- - Anonyymi
Sinuako tulisi haukkua?
Ei nyt heti tule mitään henkilökohtaista mieleen, yritetään myöhemmin.
AV- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
No vaikka minua, jos ei muuta tuu mieleen.
No voisi sitä ehkä itseänsä haukkua, joskus pitäisikin.
AV Anonyymi kirjoitti:
No voisi sitä ehkä itseänsä haukkua, joskus pitäisikin.
AVSyyllistyn tuohon aika usein. Mutta onneksi osaan nauraa sen perään.
- Anonyymi
En tiedä keltä palstakurpalta sais piIdee!
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
En minäkään tiedä. Eos. 🤷🏼♂️
Sulta heruu?
En tänään jaksa. Maailma on muutenkin liikaa negaa täynnä ja kaiken sen lisääminen vain lisää omaakin pahoinvointia.
Mutta sulle Jasu sanoisin, että sinulla on leijonan sydän :) Olen vilpittömästi iloinen rohkeudestasi, päättäväisyydestäsi, sisukkuudestasi ja siitä urheudesta, mitä olet :)Tottahan tuo, oma olo ei helpotu siirtämällä kurjuutta eteenpäin.
Tattista. Ei kai tässä muukaan auta, kun olla mitä on, jotta voi paremmin. 🙂Ainiin! Anteeksi kun mä olen ihan unohtanut sulle antaa niitä kehuja kun yksisarvinen oli ehtinyt sun edelle. Me ei ihan hirveästi mun muistin(mihin ei aina oo luottamista.😄) mukaan ole oltu tekemisissä mutta pari kertaa kuitenkin ja aika harvakseltaan oon sun kommentteihin myös muutenkin törmännyt mutta mielestäni ne ovat aina olleet kettumaiseen tapaan viisaita ja ovelan oivaltavia, hyvin hauskoja sekä hyväntahtoisia ja muita kunnioittavia ja kannustavia joten myös sellaisen kuvan mä susta olen saanut enkä yhtään epäile etteikö se pitäisi paikkaansa. Olet siis myös todella tärkeä osa tätä sinkkumetsän eläimistöä ja ilman hauskaa, ovelaa ja fiksua repolaistamme tää metsä olis paljon tylsempi ja ikävämpi paikka.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Ainiin! Anteeksi kun mä olen ihan unohtanut sulle antaa niitä kehuja kun yksisarvinen oli ehtinyt sun edelle. Me ei ihan hirveästi mun muistin(mihin ei aina oo luottamista.😄) mukaan ole oltu tekemisissä mutta pari kertaa kuitenkin ja aika harvakseltaan oon sun kommentteihin myös muutenkin törmännyt mutta mielestäni ne ovat aina olleet kettumaiseen tapaan viisaita ja ovelan oivaltavia, hyvin hauskoja sekä hyväntahtoisia ja muita kunnioittavia ja kannustavia joten myös sellaisen kuvan mä susta olen saanut enkä yhtään epäile etteikö se pitäisi paikkaansa. Olet siis myös todella tärkeä osa tätä sinkkumetsän eläimistöä ja ilman hauskaa, ovelaa ja fiksua repolaistamme tää metsä olis paljon tylsempi ja ikävämpi paikka.😊.
Kettu kiittää ja kumartaa, olipa kauniisti sanottu :)
Kaikki metsän otukset ovat kokonaisuutta ja osa tasapainoa.
Joo, ei tosiaan olla paljon pamistu, samoin monia muitakin, johon en vielä kontaktia ole saanut; olen hiiviskellyt tuon mettän reunamilla pitkän aikaa ja nykyisellään joskus vaan hännänvilauksen verran piipahdan. Elämäntilanne.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Joo, ei tosiaan olla paljon pamistu, samoin monia muitakin, johon en vielä kontaktia ole saanut; olen hiiviskellyt tuon mettän reunamilla pitkän aikaa ja nykyisellään joskus vaan hännänvilauksen verran piipahdan. Elämäntilanne.Tun kettu! Missä supi on?
elisakettu kirjoitti:
Joo, ei tosiaan olla paljon pamistu, samoin monia muitakin, johon en vielä kontaktia ole saanut; olen hiiviskellyt tuon mettän reunamilla pitkän aikaa ja nykyisellään joskus vaan hännänvilauksen verran piipahdan. Elämäntilanne.No se on hyvin kettumaista toimintaa sekin joten sopii kyllä hyvin sulle. Ja kaikki tosiaan ovat samaa kokonaisuutta ja tasapainoa ja jokaiselle löytyy paikkansa.🙂.
- Anonyymi
Mun kurkkua kuristaa. Tuntuu että kaikki on liikaa nyt. Mä en enää jaksa. En enää. Mulla ei ole enää voimia tähän kaikkeen. Mä en pysty. Kykene enkä jaksa.
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
No mikä on juurisyy?
Hampaissa. Ketun vi ka
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
No mikä on juurisyy?
Ei mitään yksittäistä. Liika liikaa. Miehet! Rakkaus. Kivut. Elämä. Vakavat sairaudet. Vanhemmat. Kaikki nuo sanat.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
*silittää päätä*
Anna itkun tulla. Ehkä se hieman helpottaa.
Voimia kanssakulkijalle.Kiitos en jaksa itkeä enää. Vedin suklaata. Kyllä se tästä . 😂
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään yksittäistä. Liika liikaa. Miehet! Rakkaus. Kivut. Elämä. Vakavat sairaudet. Vanhemmat. Kaikki nuo sanat.
Ohhoh. 😕
En hauku vaikka saisikin. Varsinkaan kun ei ole syytä haukkua. Jos haluat haukkumista, niin voin kyllä jotain keksiä.
Huitale kirjoitti:
No riipase jotain. 😜
Olet oikein mukava ihminen. Kirjoituksesi ovat kiinnostavia, sekä selvästi ajatuksen kanssa laadittuja. Olen lukenut niistä suurimman osan viimeaikoina ja kieltämättä tykkäsin niistä erittäin paljon. Hienoa Huitale! En malta odottaa, että saisin lukea lisää mielenkiintoisia tekstejäsi. 🙂
RentoRölli kirjoitti:
Olet oikein mukava ihminen. Kirjoituksesi ovat kiinnostavia, sekä selvästi ajatuksen kanssa laadittuja. Olen lukenut niistä suurimman osan viimeaikoina ja kieltämättä tykkäsin niistä erittäin paljon. Hienoa Huitale! En malta odottaa, että saisin lukea lisää mielenkiintoisia tekstejäsi. 🙂
Hei, piti riipaista jotain, lähinnä haukkuja. Nyt sinä peijakas menit kehumaan. Jos nyt puristat oikein kovin, niin ehkä löytyy jotain morkattavaakin? 😛
Huitale kirjoitti:
Hei, piti riipaista jotain, lähinnä haukkuja. Nyt sinä peijakas menit kehumaan. Jos nyt puristat oikein kovin, niin ehkä löytyy jotain morkattavaakin? 😛
Kuka on kehunut, ja missä? ;)
RentoRölli kirjoitti:
Kuka on kehunut, ja missä? ;)
Käänteispsykologiaa? Aaaa, no siinä tapauksessa. 😅👍
Huitale kirjoitti:
Käänteispsykologiaa? Aaaa, no siinä tapauksessa. 😅👍
Tähän voisi heittää vielä nauraen, luulitko oikeasti että sua joku kehuis. Mutta se voisi olla jo liian julmaa. :P
RentoRölli kirjoitti:
Tähän voisi heittää vielä nauraen, luulitko oikeasti että sua joku kehuis. Mutta se voisi olla jo liian julmaa. :P
Hahaa, ei ollu liian julmaa, päinvastoin. 😝👍
- Anonyymi
Ei ole mitään haukuttavaa. Sori💩
- Anonyymi
Kaikki kakka hymiöiden käyttävät ei ole kakkis💩
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kakka hymiöiden käyttävät ei ole kakkis💩
No joo, lievästi jo yllätyinkin kommentin sisällöstä, ei ollenkaan kuvailevia adjektiiveja :)
- Anonyymi
Vituttaa kun mikään ei vituta🤔
- Anonyymi
Vituttaa kuin pientä oravaa
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Vituttaako oraviakin? 🐿️
Kyllä ne ainakin välillä siltä vaikuttaa, että vituttaa ja kovasti. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne ainakin välillä siltä vaikuttaa, että vituttaa ja kovasti. 😂
Säksättää ainakin vimmatusti, jos osuu liian lähelle puuta missä kurre touhottaa. 😄
Ja nakkelee häntäänsä. Upea häntä usein onkin. Kunnon puuhka.- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Säksättää ainakin vimmatusti, jos osuu liian lähelle puuta missä kurre touhottaa. 😄
Ja nakkelee häntäänsä. Upea häntä usein onkin. Kunnon puuhka.Söpöjä otuksia ovat, mutta osaavat myös olla äkäsi ja suorastaan pelottavia. Varsikin jos niitä ruokitaan ja sitten sitä ruokaa ei kuulukaan ajallaan. Joskus ollut kaverin porukoiden mökillä orava-armeijan piirittämänä.
Anonyymi kirjoitti:
Söpöjä otuksia ovat, mutta osaavat myös olla äkäsi ja suorastaan pelottavia. Varsikin jos niitä ruokitaan ja sitten sitä ruokaa ei kuulukaan ajallaan. Joskus ollut kaverin porukoiden mökillä orava-armeijan piirittämänä.
Mokomat vintiöt. 😅
On kyllä kaunis eläin. Tänään näin meidän kuusikossa oravan, eihän tuo minun höpinöistä mitään tainnut ymmärtää, mutta kehuinpa ohimennen oravaa, onpas sulla komea häntä. Ja olikin oikein hieno ja tuuhea. 😊Huitale kirjoitti:
Vituttaako oraviakin? 🐿️
Varmasti sitä oravaa vituttaa mikä jäi pää alaspäin roikkumaan kiveksistään kiinni linturuokintatelineeseen.
Toivon, että tämä uusi hallitus kaatuu jossain vaiheessa, mieluummin ennemmin kuin myöhemmin ja ettei Jussi Halla-ahosta tule Suomen presidentti (on äänestetty Perussuomalaisten ehdokkaaksi). En tykkää siitä mitä Orpon hallitus kaavailee työttömien ja työelämän varalle. Siinä vaan kurjistetaan kansalaisia ja heikennetään heidän oikeuksiaan.
Totesin just tuolla toisessa ketjussa etten osaa haukkua, korkeintaan murista grrr...arkielämä vähän murisuttaa, tunnen itseni lähinnä ruokinta-automaatiksi :)
No hau hau sitten.
- Anonyymi
Haukuin mutta mun viestit poistettiin, taisi olla liikaa napistavaa. Sanotaan sitten vaikka että sensuuri risoo, koska niistä sekopäisistäkin viesteistä pursuaa totuutta yllättävän paljon. Ehkä tulevaisuudessa tämä yhteiskunta on valmis ottamaan vastaan kritiikkiä asioista jotka tuhoavat monet elämät - tai pikemminkin mahdollisuudet hyvään sellaiseen.
Voi harmi, olisin niin mielelläni lukenut haukkusi. Ylläpito taitaa olla herkillä, kun kerran poistelee täysin pyydettyjä kommentteja. 😕
Minusta olisi niin huvittavaa aina lukea, kuinka joku purkaa närkästystää vaikkapa minuun tai johonkin muuhun kohderyhmään oikein kunnolla parjaten. Ehkä sairas huumorintajuni on hiukan myös masokisti ja sadisti. Mutta kehittää kummasti vastahyökkäystaitoja. Harjoitus tekee mestarin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363185Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2722794Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641738Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2151737- 601638
- 481330
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831269Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781242Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3161120Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042