Hieman on levotonta tuumasi Taavetin hoitaja!

Anonyymi-ap

Taavetti sai pitkästä aikaa pahojen takaumien seurauksena ankaran psykoosikohtauksen suljetulla. Taavettihan hävisi tappiollisen pelaamisen seurauksena ainakin puoli miljoonaa euroa riihikuivaa rahaa. Nuo muistot eivät jätä miestä ikinä rauhaan. Silti, Taavetin päästessä viikonloppuisin lomalle ehtii vanha pelihelvetti ottamaan vallan ja jotenkin velkarahaa keplotellen pelailee tuhansia euroja parissa päivässä.

Terveisin. TeppoTöppöGilbertti

5

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taavetti uskoo, että tappion jälkeen kun pelaa tappiosumman moninkertaisesti, niin silloin voittaa tappiot takaisin.

• Anonyymi

Taavetin tarina on mitä mainioin ja opettavaisin kaikille pitkävetoa pelaaville ihmisille. Kyllä vedonlyönnillä voi elämänsä kirjaimellisesti tuhota, jos jääräpäisesti uskoo voittavansa vaikka kaikki faktat puhuvat sitä vastaan. Aina voi pelata vaikka velkarahalla, mutta jossain kohtaa fysiikan lait astuvat voimaan ja sitten ollaan syvässä kuopassa.

Taavetin tarinassa lienee kyse mitä ilmeisimmin jonkinasteisesta persoonallisuuden häiriöstä, mikä johtaa kyvyttömyyteen rationaaliseen ajatteluun. Eihän kukaan järkevä pelaa omaisuuttaan muuten kuin pahan henkisen ongelman takia.

• Anonyymi

Taavetti on jälleen noudettu Pentagoniin ihmiskokeisiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe