Ja asun velattomassa asunnossani, mites te muut?
Ajatelkaa...olen velaton.
16
199
Vastaukset
- Anonyymi
Parin vuoden tuloja vastaava summa pääosin "korkeakorkoisella" (2,8%) tilillä, velaton asunto ja varma toimeentulo eli eläke. Siis varma, jos Purran päähän ei pälkähdä leikata eläkkeistäkin.
- Anonyymi
Ensin Eläke-KATTO, ennen kuin sinun eläkkeitäsi leikataan.
Eli, ei porrrrvari uskalla eläkkeisiin koskea, sillä silloin vaatisimme ELÄKE-kattoa !
t. haans, the velaton. Se on kultaa, näinä aikoina
https://keskustelu.suomi24.fi/t/8796344/ensin-elakekatto-ennen-kuin-sinun-elakkeitasi-leikataan- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin Eläke-KATTO, ennen kuin sinun eläkkeitäsi leikataan.
Eli, ei porrrrvari uskalla eläkkeisiin koskea, sillä silloin vaatisimme ELÄKE-kattoa !
t. haans, the velaton. Se on kultaa, näinä aikoina
https://keskustelu.suomi24.fi/t/8796344/ensin-elakekatto-ennen-kuin-sinun-elakkeitasi-leikataan-Mitäs teki idolisi Sanna hallituskaudella? Leikkasiko kaveri demarin eläkkeitä?
Minne Sanna jakoi 40 Miljardia velkaa?
- Anonyymi
Harvalla kai on velkaa vuokrayksiössä asumista varten.
"Velaton asunto" = kaupungin vuokrayksiö huonomaineisella asuinalueella kelatukien varassa :D
- Anonyymi
Mulla on ollut vuosikymmeniä velaton asunto. Rempatkin olen maksanut säästöillä.
- Anonyymi
ai haav.. nothing
kohta kenon viimeinen kesto tarkistus, sekin vain 7 taso..
minimi panos
kelpais sekin, lisää arpoja ostella , jos nousu porvariksi? - Anonyymi
Minulla on jonkin verran velkaa mutta mikäpä on maksellessa kun voin asua sivistyneiden ihmisten keskuudessa. Asuinalueeni ei muistuta afrikkaa. Täällä on siistiä eikä täällä haise.
- Anonyymi
Hyvä on ihmisen asua, omassa asunnossa. Kaukana vuokra slummeista.
- Anonyymi
Velattomat omakotitalo, maaseutuasunto, auto ym. Toimeentulo turvattu eläkeläisellä. Kuulun tosin keskiluokkaan 4500€ eläkkeelläni, eikä vaimollani ole ihan tuotakaan. Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot.
- Anonyymi
Omakotitalo maksettu jo vuosikymmeniä sitten. Nyt eläkeputki ja kohta eläke.
- Anonyymi
Mul on vaan ”putki” päällä ….
- Anonyymi
Sama juttu, itsellä kerrostalo-osake. Mutta vastikkeet kasvaa kun remontit lisääntyy.
Nytkin on esimerkkejä siitä että joskus vuokra-asunto saattaa olla edullisempi. - Anonyymi
Perhepäivähoitaja.
- Anonyymi
Velaton rivari järvenrannassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2181481- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41138Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171126Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32860
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38806Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii54805