Voiko selkärangan nivelrikko tulla liiallisesta istumisesta ?
Selkärangan nivelrikko
5
251
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tule liiasta istumisesta! Tulee kun on tullakseen, istut, seisot, kävelet tai makaat, ei sille mitään voi.
- Anonyymi
Liikkumattomuus kyllä nopeuttaa niveltenkin kunnon heikkenemistä.
Liike on se, joka " voitelee " niveliä ja ne pysyvät paremmin toimivina.
Olen sitä mieltä, että kyllä liiallinen istuminenkin voi olla haitallista nivelille, ja selälle muutenkin. - Anonyymi
Nivelrikko on sairaus, joka tulee jos on tullakseen.
- Anonyymi
Huomattava ylipaino altistaa polvien ja lonkkien nivelrikolle. Myös perimä vaikuttaa vahvasti.
Vaikka liike on nivelille lääke, ankara rasitus on nivelille myrkkyä.
Nivelrikko on tavallinen sormissa, oikean käden sormissa tavallisempi ja vaikeampi johtuen suuremmasta rasituksesta.- Anonyymi
Minulla alkoi nivelrikko ihan ensin polvista, sieltä sitten laajennut pikkuhiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297