Mitä ihmettä on tapahtunut Sanna Marinille?

- sitä meikänomi miettii ja sitä varmaan miettii moni muukin.
Sanna näyttää saaneen tarpeekseen politiikasta vaikka häntä suorastaan palvottiin ja vaikka hän sai osakseen runsaasti positiivista kansainvälistä huomiota, mikä suomenkaltaisessa alemmuudentuntoa potevassa maassa on iso juttu.

Sanna Marinin pääministerikauden alussa kommentoin, että en saa tolkkua Sannasta, onko Sanna Suomen Sanna vai maailman Sanna. Sitten näytti käyvän selväksi, että Sanna on liberaali maailman Sanna. Se siitä sitten.

Mutta - mitä nyt? Mikä Sannaa pännii? Olinko sittenkin oikeilla jäljillä? Onko Sannan vetäytymisen taustalla sisäinen aatteellinen kriisi? Käykö Sanna sisäistä jaakopinpainia? Sen voittoisan maailman-Sannan puolella näyttää olevan kaikki, mutta olisiko kuitenkin jossain syvällä menestyjä-Sannan sisällä pieni rehellinen Sanna, isänmaallinen suomalainen sosialidemokraatti, joka ei vain halua antaa periksi?

Luultavasti pohdiskeluni osuu harhaan, mutta yksi selitys se kuitenkin olisi Sanna Marinin omituiselle syrjäänvetäytymiselle. Ihmisten sisäiset ristiriidat voivat olla lamaannuttavia.

20

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hölö hölö.. super Sanna on ansaitulla lomalla .. Kohta äärioikeisto vaihtonatsihallitus kaatuu kun eduskunta palaa lomalta .

      • Anonyymi

        Millä lomalla. Ei, vaan resurssit ei riitä muuhun kuin ulkonäön ylläpitämiseen ja satunnaisten pariutumisten hakemiseen. Kestäviä ihmissuhteita ei näytä syntyvän kuten ei myöskään kykyä ajatusten vaihtamiseen ilman metelöintiä ja syyllisten satunnaista nimeämistä.


      • Kyllähän meikä sen jo tietää, että kommenttini ovat hölö hölöä kun ne menevät yli hilseen. Suomi24 -palstojen älyllinen taso ei ole kovin korkea, mutta ei se mitään. Jokainen taaplaa tyylillään ja ymmärtää omilla aivoillaan sen minkä kykenee.


      • Anonyymi

        Sanna otti niinsanotusti turpaan vaaleissa ego ei kestänyt sitä


      • Anonyymi

        Sannalla on nyt keski iän kriisi, miksi muuten bilettäisi ja pukeutuisi kuin teini ikäinen, niin meistä monelle käy, toisilla sitä tuskin huomataan toisilla taas tulee voimakas halu tehdä jotain mikä saattaa järkyttää lähipiirinkin.


      • Anonyymi
        Oikonomi kirjoitti:

        Kyllähän meikä sen jo tietää, että kommenttini ovat hölö hölöä kun ne menevät yli hilseen. Suomi24 -palstojen älyllinen taso ei ole kovin korkea, mutta ei se mitään. Jokainen taaplaa tyylillään ja ymmärtää omilla aivoillaan sen minkä kykenee.

        Totta on, ei ole korkea taso suomi24 palstalla älyllisesti todistit sen ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannalla on nyt keski iän kriisi, miksi muuten bilettäisi ja pukeutuisi kuin teini ikäinen, niin meistä monelle käy, toisilla sitä tuskin huomataan toisilla taas tulee voimakas halu tehdä jotain mikä saattaa järkyttää lähipiirinkin.

        Tuskin järkyttää. Siihen on jo varmaan totuttu, että satunnaisgeneraattori tuottaa tiuhaan tahtiin pariutumisia.


      • Anonyymi

        Putintrolli taas asialla.


    • Anonyymi

      Sannasta on vaan kiva vetää pilvee ja lesboilla kaikessa rauhassa. Ei häiritse ukko eikä työnteko. Etkö nyt tuota vielä tiennyt?

      • Anonyymi

        No enpä tiennyt tuota vielä mutta annoit juuri 2 syytä lisää äänestää Sanna Marinia joten kiitos.


    • Anonyymi

      Ensin mies potkaisi Sanna-Marinin pihalle,
      sitten Bile-Sanna Marin sai potkut pääministerin tehtävästä,
      seuraavaksi Sanna Marin saa potkut sdp:n puheenjohtajan paikalta.

    • Anonyymi

      Satunnaispariutumisiin pyrkiville on oma nimike suomenkielessä.
      Arvuuttelematta tiedätte sen.
      Voitte ajatella miten tuo nimike toimii valtion hallinnon huipulla.

    • Anonyymi

      Takaisin kassalle töihin.

    • Anonyymi

      Älkää hätäilkö, kyllä se Sanna sieltä esiin tulee kunhan kaikki festarit yms on käyty eikä ole parempaakaan tekemistä!

    • Anonyymi

      No, kun panemalla panee julkikuvansa sekaisin ja tarjoaa ylimielisyyttä kaiken ratkaisuksi.
      Ottaa nyt palkansaaja puolueekseen SDP:n josta presidentiksi tarjotaan eurooppalaisten rahoja Afrikan korroptuneille kuvernööreille jakavaa komissaaria.
      Miten puolueen johto voi olla niin eksyksissä. Pakko kysyä, kun haluaa tietää.

    • Anonyymi

      Sanna potee syyllisyyttä kehoituksestaan keskittää hänelle äänet jotta hallituksen kasaaja ei tulisi oikeistosta. Samalla hän petti hallituskumppanit, keskustan, vihreät ja vasemmistoliiton koska näille tuli jättitappiot johtuen Sannan itsekkyydestä. Sanna tietää että hänellä ei ole paljon kavereita demareita lukuunottamatta.

      Sanna lähtee maailmalle luennoimaan mitä sylki suuhun tuo ja kerää hyvät hillot ja haukkuu Suomen misogyniasta.

    • Anonyymi

      Keski-iän kriisi..... minihameet ja pinkkiä päälle...... sitten ylisen kesän petikaverin valo-Ollin konserttiin uus nuuhkijakaverin kanssa. Sallikaa tavisten nauraa 🌈🌈🌈👡👡👡👙👙👙🙉🙉🙉🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Pinkkiä pinkkiä, mut tissit oli jääneet himaan.


    • Anonyymi

      Viimeisistä lausunnoista päätellen vegaani-kesä (vain jauhoja) jatkuu

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1948
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1611
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1286
    4. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      108
      1184
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1025
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      827
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      781
    Aihe