Rakennuslupakäsittelyssä " KARANNUT MOPO KÄSISTÄ " mennyt älyttömäksi pilkun viilaamiseksi ?
Esteettömyys määrittely ja suunnittelu vaatimukst ?
( rakennetaanko tänne kaikille inva-asuntoja )
Ei ole ihme että rakentaminen kallistuu jollei peräti muutu mahdottomaksi ?
Rakennuslupa
5
712
Vastaukset
- Anonyymi
Mä kuvaan sun mopoa.
- Anonyymi
Jos eri tavoin vammaiset pitää ottaa rakentamisessa huomioon, niin sitten pitää. Ihmisiä on muutenkin liikaa tässä maailmassa. Uutta rakennetaan jatkuvasti ja luontoa katoaa betoniviidakon tieltä koko ajan enemmän ja enemmän.
- Anonyymi
Esteettömyysasiat ovat yleensä turhia nuorille perheille. Kunta yrittää säästää rahaa, ettei myöhemmässä vaiheessa tarvitsisi avustaa liikuntarajoitteisia.
- Anonyymi
Siinä tervekin ehtii sairastua kun rakennuslupaviranomanen alkaa vaatiin monenmoisia muutoksia jotka myös tekevät lisäkustannuksia ja ovat normaalille ok rakentajalle tarpeettomia.
Koko esteettömyys vaatimus on rakennuslupaviranomasella mahdollisuus olla toteuttamatta kerran ei ole pakollinen (lupakäsittelijästä riippuvainen ) ?
Ja tiedossa on kuka tämän kaiken maksaa !
- Anonyymi
Kauanko kestää luvan saanti luulis olevan aika hiljaista tällähetkellä vai pyöritteleekö viranomaset papereita huvikseen että olis muka jotain tekemistä ?
sitä PALVELUJEN PIRKKALAA ( osaisikohan Pormestari vastata tähän )
Täytyy varmaan kysyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392447
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381333- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122828- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529