Taannoin iltapäivälehdessä haastateltiin jotain Vantaan sosiaalityöntekijää, Hän kertoi että aiheettomia lasten huostaanottoja ei ole. Voin kertoa että niitä on ja paljon Suomen maassa. Nyt pois ruusunpunaiset lasit silmiltä ja katse realistiseen maailmaan. Viime talvena oli työnhakuilmoitus eteläsuomen johonkin kaupunkiin. palkka oli jotain 3ooo+ euroa /kk ja bonuksena luvattiin jokaisesta lasten sijoituksesta ylimääräista bonusta. Jokainen voi kuvitella kumpiko painaa kupissa enemmän, työn aate vai lihava tilipussi. Kerrottiin että lasten huostaanotto on pitkä projekti, mutta entäpä kiireellinen huostaan otto? Siinä ei paljon vitkastella kun muutama samanhenkinen tekee päätöksiä. Niitä tehdään oletettujen totuuksien varjolla, mutta objektiivinen totuus on toinen. Jos poliisiviranomainen on tutkinut asian ja todennut ettei rikosta ole tapahtunut, Lapset ovat edelleen huostaanotettuja, Lastensuojelulaissa sanotaan : kun välitön uhka on poistunut, silloin lapsen huostaanotto on välittömästi peruutettava ja lapsi kotiutettava. Mutta lastensuojelu vähät välittää laista, sitä rikotaan jatkuvasti ja surutta. Mitä virkaa on lastens. lailla , jos sitä ei noudata lastensuojeluyksikkökään? Jos olet vähääkään eri mieltä päätöksistä, silloin alkaa provosointi ja mahdollisten virheiden etsiminen. Jos asiakas tuo vaikka tapaamiseen mustan kissan, lasu sanoo että kyllä tuo näyttää hieman valkoiselle ja niinpä kirjataan ylös: asiakas toi valkoisen kissan paikalle. Koko toiminta perustuu ns. disinformaatioon jota naapurivaltiossa käytetään. Lapsia ei pääse tapaamaaan välillä yli kolmeen kk. Käytetään verukkeena jotain mielivaltaisesti annettua rajoitettua tapaamisoikeutta. Sitä on käytetty verukkeena jo yli 3 vuotta, sen saa jos olet jostain asiasta eri mieltä. Jopa murhamiehet saa tavata vankilassa lapsiaan 3viikon välein. Mutta tavalliset kansalaiset eivät saa tavata. Lasten suojeluviranomainen on rehvakkaasti sanonut että he ovat jopa perustuslain yläpuolella, tästäkin voi jo päätellä ko. henkilön sopimattomuutta työhön. Tämäkin tapaus on mennyt siihen että lastensuojelussa on vihan ja koston ilmapiiri. Kysyä voi että, miten toteutuu lasten etu tässsä? Kaikki aika menee koston ja maalittamisen suunnitteluun. Mikähän valiokunta on tehnyt päätöksen , että mahdollisista virkamiehen rötöksistä ei käsitellä kuin alle 2v. vanhat tapaukset? Tässäkin on selustaa turvattu ja ei muuta kuin uusia rötöksiä tekemään.
kommentti lastensuojelusta
Anonyymi-ap
2
310
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti siinä lastensuojelussa taitaa ajoittain olla ap:n kuvaamia lieveilmiöitä. Viranomaiset sitten piiloutuvat salassapitovelvollisuuden (eli -oikeuden) taakse.
Pitäisi muuttaa niin että asianosainen voisi vaatiessaan saada kaikki asiaan vaikuttavat asiakirjat julkisiksi. Ikävä kyllä ei taida olla mitään yleisempää pyrkimystä sellaiseen, ja tilanteesta hyötyvät tahot sitä tietenkin tiukasti vastustaisivat (money talks - raha puhuu).- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17975151a
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602