kommentti lastensuojelusta

Anonyymi-ap

Taannoin iltapäivälehdessä haastateltiin jotain Vantaan sosiaalityöntekijää, Hän kertoi että aiheettomia lasten huostaanottoja ei ole. Voin kertoa että niitä on ja paljon Suomen maassa. Nyt pois ruusunpunaiset lasit silmiltä ja katse realistiseen maailmaan. Viime talvena oli työnhakuilmoitus eteläsuomen johonkin kaupunkiin. palkka oli jotain 3ooo+ euroa /kk ja bonuksena luvattiin jokaisesta lasten sijoituksesta ylimääräista bonusta. Jokainen voi kuvitella kumpiko painaa kupissa enemmän, työn aate vai lihava tilipussi. Kerrottiin että lasten huostaanotto on pitkä projekti, mutta entäpä kiireellinen huostaan otto? Siinä ei paljon vitkastella kun muutama samanhenkinen tekee päätöksiä. Niitä tehdään oletettujen totuuksien varjolla, mutta objektiivinen totuus on toinen. Jos poliisiviranomainen on tutkinut asian ja todennut ettei rikosta ole tapahtunut, Lapset ovat edelleen huostaanotettuja, Lastensuojelulaissa sanotaan : kun välitön uhka on poistunut, silloin lapsen huostaanotto on välittömästi peruutettava ja lapsi kotiutettava. Mutta lastensuojelu vähät välittää laista, sitä rikotaan jatkuvasti ja surutta. Mitä virkaa on lastens. lailla , jos sitä ei noudata lastensuojeluyksikkökään? Jos olet vähääkään eri mieltä päätöksistä, silloin alkaa provosointi ja mahdollisten virheiden etsiminen. Jos asiakas tuo vaikka tapaamiseen mustan kissan, lasu sanoo että kyllä tuo näyttää hieman valkoiselle ja niinpä kirjataan ylös: asiakas toi valkoisen kissan paikalle. Koko toiminta perustuu ns. disinformaatioon jota naapurivaltiossa käytetään. Lapsia ei pääse tapaamaaan välillä yli kolmeen kk. Käytetään verukkeena jotain mielivaltaisesti annettua rajoitettua tapaamisoikeutta. Sitä on käytetty verukkeena jo yli 3 vuotta, sen saa jos olet jostain asiasta eri mieltä. Jopa murhamiehet saa tavata vankilassa lapsiaan 3viikon välein. Mutta tavalliset kansalaiset eivät saa tavata. Lasten suojeluviranomainen on rehvakkaasti sanonut että he ovat jopa perustuslain yläpuolella, tästäkin voi jo päätellä ko. henkilön sopimattomuutta työhön. Tämäkin tapaus on mennyt siihen että lastensuojelussa on vihan ja koston ilmapiiri. Kysyä voi että, miten toteutuu lasten etu tässsä? Kaikki aika menee koston ja maalittamisen suunnitteluun. Mikähän valiokunta on tehnyt päätöksen , että mahdollisista virkamiehen rötöksistä ei käsitellä kuin alle 2v. vanhat tapaukset? Tässäkin on selustaa turvattu ja ei muuta kuin uusia rötöksiä tekemään.

2

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valitettavasti siinä lastensuojelussa taitaa ajoittain olla ap:n kuvaamia lieveilmiöitä. Viranomaiset sitten piiloutuvat salassapitovelvollisuuden (eli -oikeuden) taakse.
      Pitäisi muuttaa niin että asianosainen voisi vaatiessaan saada kaikki asiaan vaikuttavat asiakirjat julkisiksi. Ikävä kyllä ei taida olla mitään yleisempää pyrkimystä sellaiseen, ja tilanteesta hyötyvät tahot sitä tietenkin tiukasti vastustaisivat (money talks - raha puhuu).

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­N­­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17975151a

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe