Kurikan nimi pitäisi vaihtaa Homokaksi.
Uusi nimi olisi hyvä
10
794
Vastaukset
- Anonyymi
Nimi ehdotus oli pikkusen huono ? mutta kun monelta naiselta siellä kun kysyy niin epäilivät miehiä kyseisistä asioista kun viihtyvät vaan keskenään...eikä vehje kelpaa
- Anonyymi
Juu mämminsyöjiä kaikki.
- Anonyymi
mämmisby på svenska
- Anonyymi
Opettele tomppeli ensin aakkoset ja sitten laittamaan oikeaan järjestykseen peräkkäin.
- Anonyymi
Tonttula ois hyvä nimi.
- Anonyymi
Fortum 6203000 osaketta x 10,61e = 65,8 me
Neste 4652000 osaketta x 29,99e= 139,5 me
Osakepotin arvo 205,3me on laskenut joulukuusta 2021 Nesteen osalta 70 miljoonaa ja Fortumin osalta 106 miljoonaa euroa-
Yhteensä kurssitappiota kahdessa vuodessa Kurikan kaupungin veronmaksajille 176 miljoonaa euroa.
Jokaista Kurikkalaista kohtaan vauvasta vaariin tappiota 8800 euroa.
Nelihenkistä perhettä kohden 35200 euroa.
Äänestetään kepua ja kommareita, ne osaa talousasiat.- Anonyymi
Onneks fortum (valtion yhtiönä) ei jaa enää osinkoja🤣🤣hieman myöhäs mis mennään
- Anonyymi
Mä äänestän Mustalais Matkusta.
- Anonyymi
Voi miksi mun aloite kurikka-jurvan aitaamisesta suomen ulkopuolelle,ehkä laihia mukaan...ei mennyt läpi eduskunnassa? Putin soitti jo silloin ja kysyi mitä maksaisi ne ihmiset sieltä jos ostaisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849