Lastensuojelun tapaamisjärjestelyjen sorto

Näen tapaamiset Toivon kanssa sortona meitä vastaan. Valvojat sanovat tapaamisten päätteeksi "sinä toimit HYVIN tänään" ilman, että minua olisi koskaan ollut syytä valvoa. Lastensuojelu saa valvojan muistiinpanot ja käyttää niitä meitä vastaan. Aikaisemmin tapaaminen oli kerran kahdessa kuukaudessa ja se saattaa palata siihen väärillä tekosyillä. Olemme vartijoiden ympäröimiä. En pysty tekemään terveellisiä asioita ulkona Toivon kanssa ja minut tuomitaan ongelmista, joita syntyy, koska Toivo asuu autoritaarisessa laitoksessa. En voi korvata huonoja asioita onnellisilla, kun niin tarvitsee tehdä. Kieltäydyin näkemästä Toivoa aluksi yhdeksään kuukauteen, mutta päätin olla siellä vain meitä varten. En ole siellä tuen saamista tai arviointia varten. Jätän nämä ongelmat huomiotta. Tiedän myös, että jos he pakottavat minua typerillä syillä, tulen haastamaan heidät ja menettämään tapaamisoikeudet.

Tuula kirjoitti: " Pimeintä on aina ennen aamunkoittoa."

Sosiaalityöntekijät ovat kieltäneet auringonnousun, koska en ota kontrollia vastaan. Odotan muiden vetävän verhot ylös. En tiedä mitä teen, jos muut kieltäytyvät. Revin verhot? Sosiaalityöntekijän mielestä tapaamiset ovat hieno oikeus ja valvojan mielestä ne menevät aina hyvin. Toivon mielestä valvojat ovat niin kuin tavallisia aikuisia ja on vain Toivo ja huippuisä. Kun tapaamiset olivat menneet hyvin viisi kuukautta kerran viikossa yhdessä äidin kanssa, meidät erotettiin. Ekalla omalla kerralla kieltäydyin lopettamasta ja puhuin Toivolle kielteisesti sosiaalityöntekijästä. Sain kahden kuukauden rajoituksen, jolloin lopetin tapaamiset 9 kuukaudeksi.

Tuula kirjoitti: "Käy tunteisiin tuo poikasi ja sinun tilanne. Muista ettei isyyttäsi voi kukaan ottaa sulta pois. Olet Toivon isä aina ja ikuisesti.
Jk. Rakentaminen on parempi idea kuin repiminen. Valo ei kysy lupaa loistaa.

Teemu: Pimeässä ei voi rakentaa. Siksi annan valoa muille suomalaisille, jotta he poistaisivat sosiaalityöntekijän verhon elämältämme. Se edellyttää sen käsittämistä, että sosiaalityöntekijä valehtelee syyt saadakseen valtaa.
En ole isä, kun en toimi isänä. En ole myöskään elossa, koska lastensuojelu on antanut minulle sairaan paperit ja estäneet lastenhankkimisen niin kauan kuin he ovat vallassa. Sosiaalityöntekijä pakottaa minut elämään kaksi tuntia kerrallaan ja palaamaan tuskahelvettiin loppukuuksi. Lisäksi syyt siihen ovat valhe. Sitä se sorto Porin lastensuojeluvirastossa tarkoittaa.

2

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuula kirjoitti: "Minä en osaisi olla tuollaisessa tilanteessa luonnollinen ja lapsi vaistoaa vanhemmpansa jännityksen. Pitäisi kuin "pallojen päällä kävellä", varoen sitä, että kohta horjahtaa... Pimeintä on aina ennen aamunkoittoa"

Teemu: Minä osaan kävellä vartioinnista huolimatta ja teen Toivosta nerokkaasti onnellisen samalla, kun minua alistetaan. Olen saanut valvojat hämmästymään ja yllättymään Toivon reagoidessa ruokaan ja hyvään isään "ooh, tsssss".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      174
      2618
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      19
      747
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      734
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      720
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      678
    Aihe