Lastensuojelun tapaamisjärjestelyjen sorto

Näen tapaamiset Toivon kanssa sortona meitä vastaan. Valvojat sanovat tapaamisten päätteeksi "sinä toimit HYVIN tänään" ilman, että minua olisi koskaan ollut syytä valvoa. Lastensuojelu saa valvojan muistiinpanot ja käyttää niitä meitä vastaan. Aikaisemmin tapaaminen oli kerran kahdessa kuukaudessa ja se saattaa palata siihen väärillä tekosyillä. Olemme vartijoiden ympäröimiä. En pysty tekemään terveellisiä asioita ulkona Toivon kanssa ja minut tuomitaan ongelmista, joita syntyy, koska Toivo asuu autoritaarisessa laitoksessa. En voi korvata huonoja asioita onnellisilla, kun niin tarvitsee tehdä. Kieltäydyin näkemästä Toivoa aluksi yhdeksään kuukauteen, mutta päätin olla siellä vain meitä varten. En ole siellä tuen saamista tai arviointia varten. Jätän nämä ongelmat huomiotta. Tiedän myös, että jos he pakottavat minua typerillä syillä, tulen haastamaan heidät ja menettämään tapaamisoikeudet.

Tuula kirjoitti: " Pimeintä on aina ennen aamunkoittoa."

Sosiaalityöntekijät ovat kieltäneet auringonnousun, koska en ota kontrollia vastaan. Odotan muiden vetävän verhot ylös. En tiedä mitä teen, jos muut kieltäytyvät. Revin verhot? Sosiaalityöntekijän mielestä tapaamiset ovat hieno oikeus ja valvojan mielestä ne menevät aina hyvin. Toivon mielestä valvojat ovat niin kuin tavallisia aikuisia ja on vain Toivo ja huippuisä. Kun tapaamiset olivat menneet hyvin viisi kuukautta kerran viikossa yhdessä äidin kanssa, meidät erotettiin. Ekalla omalla kerralla kieltäydyin lopettamasta ja puhuin Toivolle kielteisesti sosiaalityöntekijästä. Sain kahden kuukauden rajoituksen, jolloin lopetin tapaamiset 9 kuukaudeksi.

Tuula kirjoitti: "Käy tunteisiin tuo poikasi ja sinun tilanne. Muista ettei isyyttäsi voi kukaan ottaa sulta pois. Olet Toivon isä aina ja ikuisesti.
Jk. Rakentaminen on parempi idea kuin repiminen. Valo ei kysy lupaa loistaa.

Teemu: Pimeässä ei voi rakentaa. Siksi annan valoa muille suomalaisille, jotta he poistaisivat sosiaalityöntekijän verhon elämältämme. Se edellyttää sen käsittämistä, että sosiaalityöntekijä valehtelee syyt saadakseen valtaa.
En ole isä, kun en toimi isänä. En ole myöskään elossa, koska lastensuojelu on antanut minulle sairaan paperit ja estäneet lastenhankkimisen niin kauan kuin he ovat vallassa. Sosiaalityöntekijä pakottaa minut elämään kaksi tuntia kerrallaan ja palaamaan tuskahelvettiin loppukuuksi. Lisäksi syyt siihen ovat valhe. Sitä se sorto Porin lastensuojeluvirastossa tarkoittaa.

2

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuula kirjoitti: "Minä en osaisi olla tuollaisessa tilanteessa luonnollinen ja lapsi vaistoaa vanhemmpansa jännityksen. Pitäisi kuin "pallojen päällä kävellä", varoen sitä, että kohta horjahtaa... Pimeintä on aina ennen aamunkoittoa"

Teemu: Minä osaan kävellä vartioinnista huolimatta ja teen Toivosta nerokkaasti onnellisen samalla, kun minua alistetaan. Olen saanut valvojat hämmästymään ja yllättymään Toivon reagoidessa ruokaan ja hyvään isään "ooh, tsssss".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      27
      5434
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      33
      3603
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      53
      3512
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      26
      3397
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      124
      2996
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      32
      2727
    7. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      21
      2409
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      120
      2380
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2205
    10. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      41
      2142
    Aihe