Arctic Resort Oy on pilannut saariselän maaperän !
Arctic Resort Oy on pilannut saariselän maaperän !
11
366
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se uskomatonta miten yksityisiä sakotetaan pikkurikkestäkin, mutta suuryritysten annetaan saastuttaa ilman rangaistusta ja jatluu edelleen.
- Anonyymi
Yksityisellä kansalaisella ei ole varaa eikä tarvetta kestitä viranomaisia samalla tavalla kuin yrittäjillä. Se tulee ilmi tämän Kakslauttasen sottapytyn touhujen lisäksi myös siinä, että Lapin ympäristöviranomaisia on mahdotonta saada puuttumaan muutamien maansiirtoyrittäjien touhuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityisellä kansalaisella ei ole varaa eikä tarvetta kestitä viranomaisia samalla tavalla kuin yrittäjillä. Se tulee ilmi tämän Kakslauttasen sottapytyn touhujen lisäksi myös siinä, että Lapin ympäristöviranomaisia on mahdotonta saada puuttumaan muutamien maansiirtoyrittäjien touhuihin.
Pitäisi laittaa päättäjät itse vastuuseen kun eivät hoida hommiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi laittaa päättäjät itse vastuuseen kun eivät hoida hommiaan.
Niin pitäisi, mutta se on hankalaa, koska päättäjät suojelevat toisiaan. Poliisikin puuttuu asiaan sitten vasta kun asia on saanut riittävästi julkisuutta eikä ole enää mahdollisuutta olla puuttumatta syyllistymättä itse virkavelvollisuuden rikkomiseen.
Niinhän se meni tässäkin Kakslauttasen jutussa. Poliisi aloitti esitutkinnan vasta sen jälkeen kun asia oli ollut lehdessä.
Kyllä se on niin, että julkisuus on paras poliisi ja yksi hyvä toimittaja vastaa vähintään kymmentä tavallista poliisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitäisi, mutta se on hankalaa, koska päättäjät suojelevat toisiaan. Poliisikin puuttuu asiaan sitten vasta kun asia on saanut riittävästi julkisuutta eikä ole enää mahdollisuutta olla puuttumatta syyllistymättä itse virkavelvollisuuden rikkomiseen.
Niinhän se meni tässäkin Kakslauttasen jutussa. Poliisi aloitti esitutkinnan vasta sen jälkeen kun asia oli ollut lehdessä.
Kyllä se on niin, että julkisuus on paras poliisi ja yksi hyvä toimittaja vastaa vähintään kymmentä tavallista poliisia.Saapa nähdä tapahtuuko mitään MOTin jälkeen. Onko tuo rikollinen yrittelijä saanut mitään tuomiota? Sehän on myös hyväksikä'yttänyt typntekijöitä, maksanut aivan liian pientä palkkaa, ei ole arvatenkaan maksanut veroja...
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17977010f
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Nyt samalla yrittäjällä oma-aloitteista toimintaa Utsjoella. Tien ja moottorikelkka reitin rakennusta ilman lupaa toisten maille ja lohijoen kosken luvaton ruoppaus.
- Anonyymi
Ja kuntapäättäjien "voitelu".
- Anonyymi
Rikollisilla on suojelijansa, etenkin Lapisssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764