Arctic Resort Oy on pilannut saariselän maaperän !
Arctic Resort Oy on pilannut saariselän maaperän !
11
350
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se uskomatonta miten yksityisiä sakotetaan pikkurikkestäkin, mutta suuryritysten annetaan saastuttaa ilman rangaistusta ja jatluu edelleen.
- Anonyymi
Yksityisellä kansalaisella ei ole varaa eikä tarvetta kestitä viranomaisia samalla tavalla kuin yrittäjillä. Se tulee ilmi tämän Kakslauttasen sottapytyn touhujen lisäksi myös siinä, että Lapin ympäristöviranomaisia on mahdotonta saada puuttumaan muutamien maansiirtoyrittäjien touhuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityisellä kansalaisella ei ole varaa eikä tarvetta kestitä viranomaisia samalla tavalla kuin yrittäjillä. Se tulee ilmi tämän Kakslauttasen sottapytyn touhujen lisäksi myös siinä, että Lapin ympäristöviranomaisia on mahdotonta saada puuttumaan muutamien maansiirtoyrittäjien touhuihin.
Pitäisi laittaa päättäjät itse vastuuseen kun eivät hoida hommiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi laittaa päättäjät itse vastuuseen kun eivät hoida hommiaan.
Niin pitäisi, mutta se on hankalaa, koska päättäjät suojelevat toisiaan. Poliisikin puuttuu asiaan sitten vasta kun asia on saanut riittävästi julkisuutta eikä ole enää mahdollisuutta olla puuttumatta syyllistymättä itse virkavelvollisuuden rikkomiseen.
Niinhän se meni tässäkin Kakslauttasen jutussa. Poliisi aloitti esitutkinnan vasta sen jälkeen kun asia oli ollut lehdessä.
Kyllä se on niin, että julkisuus on paras poliisi ja yksi hyvä toimittaja vastaa vähintään kymmentä tavallista poliisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitäisi, mutta se on hankalaa, koska päättäjät suojelevat toisiaan. Poliisikin puuttuu asiaan sitten vasta kun asia on saanut riittävästi julkisuutta eikä ole enää mahdollisuutta olla puuttumatta syyllistymättä itse virkavelvollisuuden rikkomiseen.
Niinhän se meni tässäkin Kakslauttasen jutussa. Poliisi aloitti esitutkinnan vasta sen jälkeen kun asia oli ollut lehdessä.
Kyllä se on niin, että julkisuus on paras poliisi ja yksi hyvä toimittaja vastaa vähintään kymmentä tavallista poliisia.Saapa nähdä tapahtuuko mitään MOTin jälkeen. Onko tuo rikollinen yrittelijä saanut mitään tuomiota? Sehän on myös hyväksikä'yttänyt typntekijöitä, maksanut aivan liian pientä palkkaa, ei ole arvatenkaan maksanut veroja...
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17977010f
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Nyt samalla yrittäjällä oma-aloitteista toimintaa Utsjoella. Tien ja moottorikelkka reitin rakennusta ilman lupaa toisten maille ja lohijoen kosken luvaton ruoppaus.
- Anonyymi
Ja kuntapäättäjien "voitelu".
- Anonyymi
Rikollisilla on suojelijansa, etenkin Lapisssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982