Arctic Resort Oy on pilannut saariselän maaperän !

Anonyymi-ap

Arctic Resort Oy on pilannut saariselän maaperän !

10

287

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se uskomatonta miten yksityisiä sakotetaan pikkurikkestäkin, mutta suuryritysten annetaan saastuttaa ilman rangaistusta ja jatluu edelleen.

      • Anonyymi

        Yksityisellä kansalaisella ei ole varaa eikä tarvetta kestitä viranomaisia samalla tavalla kuin yrittäjillä. Se tulee ilmi tämän Kakslauttasen sottapytyn touhujen lisäksi myös siinä, että Lapin ympäristöviranomaisia on mahdotonta saada puuttumaan muutamien maansiirtoyrittäjien touhuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityisellä kansalaisella ei ole varaa eikä tarvetta kestitä viranomaisia samalla tavalla kuin yrittäjillä. Se tulee ilmi tämän Kakslauttasen sottapytyn touhujen lisäksi myös siinä, että Lapin ympäristöviranomaisia on mahdotonta saada puuttumaan muutamien maansiirtoyrittäjien touhuihin.

        Pitäisi laittaa päättäjät itse vastuuseen kun eivät hoida hommiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi laittaa päättäjät itse vastuuseen kun eivät hoida hommiaan.

        Niin pitäisi, mutta se on hankalaa, koska päättäjät suojelevat toisiaan. Poliisikin puuttuu asiaan sitten vasta kun asia on saanut riittävästi julkisuutta eikä ole enää mahdollisuutta olla puuttumatta syyllistymättä itse virkavelvollisuuden rikkomiseen.
        Niinhän se meni tässäkin Kakslauttasen jutussa. Poliisi aloitti esitutkinnan vasta sen jälkeen kun asia oli ollut lehdessä.
        Kyllä se on niin, että julkisuus on paras poliisi ja yksi hyvä toimittaja vastaa vähintään kymmentä tavallista poliisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitäisi, mutta se on hankalaa, koska päättäjät suojelevat toisiaan. Poliisikin puuttuu asiaan sitten vasta kun asia on saanut riittävästi julkisuutta eikä ole enää mahdollisuutta olla puuttumatta syyllistymättä itse virkavelvollisuuden rikkomiseen.
        Niinhän se meni tässäkin Kakslauttasen jutussa. Poliisi aloitti esitutkinnan vasta sen jälkeen kun asia oli ollut lehdessä.
        Kyllä se on niin, että julkisuus on paras poliisi ja yksi hyvä toimittaja vastaa vähintään kymmentä tavallista poliisia.

        Saapa nähdä tapahtuuko mitään MOTin jälkeen. Onko tuo rikollinen yrittelijä saanut mitään tuomiota? Sehän on myös hyväksikä'yttänyt typntekijöitä, maksanut aivan liian pientä palkkaa, ei ole arvatenkaan maksanut veroja...


    • Anonyymi

      Nyt samalla yrittäjällä oma-aloitteista toimintaa Utsjoella. Tien ja moottorikelkka reitin rakennusta ilman lupaa toisten maille ja lohijoen kosken luvaton ruoppaus.

      • Anonyymi

        Ja kuntapäättäjien "voitelu".


      • Anonyymi

        Rikollisilla on suojelijansa, etenkin Lapisssa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe