Patmoksen Jouko Koistinen kiertonuhtelee TV7:ää yrityksestä päästä yhteyteen vainajahengen kanssa

Anonyymi-ap

Patmoksen hallituksen jäsen rovasti Jouko Koistinen on kirjoittanut aiheesta: "Vääränlaista ihmeiden ja merkkien etsintää". Hän arvostelee rukousohjelmaa, mutta ei uskalla sanoa ääneen sanaa TV7. Koistisen kirjoitus arvostelee todellisuudessa äärikarismaattista TV7:ää harhaopeista.

https://www.patmos.fi/blogit/vaaranlaista-ihmeiden-ja-merkkien-etsintaa

Tässä on aiheeseen liittyvä yleisökommentti:

"Nostetaan kissa pöydälle. Jouko Koistinen puhuu TV7:n rukousohjelmasta, eikö vain?

Tällä kertaa pyrittiin pääsemään yhteyteen kuolleen kanssa mm. enteiden avulla. Sen Raamattu kieltää. Raamatussa on yksi varoittava esimerkki siitä, kun kuningas Saul yritti päästä yhteyteen Samuelin vainajahengen kanssa. Miten kävi, lukekaa Raamatusta.

Onko TV7:n rukousohjelmat kanava päästä yhteyteen Jumalan kanssa?

Usein sanotaan, että todistakaa, mitä epäraamatullista he sitten puhuvat, jos he ovat harhaoppisia?

Väärän toiminnan ei yleensä paljasta se, mitä he puhuvat, vaan mitä he jättävät opettamatta. Usein yleisö joutuu tivaamaan saarnaajilta kantoja eräisiin kysymyksiin, jolloin heidän oppinsa vasta tuleva esille.

Tässä on Jeesuksen ohje, jota harva saarnaaja noudattaa. Tämä kuitenkin kertoo siitä, kuka tekee hyvää hedelmää ja kuka ei. Kuten Jeesus sanoi, profeetat tunnetaan hedelmistään.

Matt 5:19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.
20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Miksei kaikki televisiossa olevat rukousohjelmat ole kanava Jumalan luokse? Tässä on selitys asiaan:

San 28:9 Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus."

53

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No nuohan on kuin lokkeja, toinen toistaan nokkii ja samoilla apajille eli viemässä tyhmiltä rahat.

      • Anonyymi

        Patmos ja TV7 voitaneen ryhmittää amerikkalaiseksi evankekaalisuudeksi. On totta, että nämä eri lahkot kilpailevat rajatun henkilöryhmän lahjoitusrahoista. En kuitenkaan usko, että Koistinen olisi raha mielessä kirjoittanut tätä artikkelia, koska Koistinen edustaa luterilaisuuden korsenrvatiivisiipeä. Tosin ei ole Koistisellakaan kaikki kunnossa, kun lähti seuraamaan Leo Mellerin jalanjälkiä.


      • Anonyymi

        Ei vaan kyse on uususkontojen leviämisestä. Evlut kirkko on niillä jo kyllästetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Patmos ja TV7 voitaneen ryhmittää amerikkalaiseksi evankekaalisuudeksi. On totta, että nämä eri lahkot kilpailevat rajatun henkilöryhmän lahjoitusrahoista. En kuitenkaan usko, että Koistinen olisi raha mielessä kirjoittanut tätä artikkelia, koska Koistinen edustaa luterilaisuuden korsenrvatiivisiipeä. Tosin ei ole Koistisellakaan kaikki kunnossa, kun lähti seuraamaan Leo Mellerin jalanjälkiä.

        Sinulle näyttää olevan kova paikka kun uskovat toteuttavat Jeesuksen antamaa lähetyskäskyä. 🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Patmos ja TV7 voitaneen ryhmittää amerikkalaiseksi evankekaalisuudeksi. On totta, että nämä eri lahkot kilpailevat rajatun henkilöryhmän lahjoitusrahoista. En kuitenkaan usko, että Koistinen olisi raha mielessä kirjoittanut tätä artikkelia, koska Koistinen edustaa luterilaisuuden korsenrvatiivisiipeä. Tosin ei ole Koistisellakaan kaikki kunnossa, kun lähti seuraamaan Leo Mellerin jalanjälkiä.

        Aika monikin seurasi Melleriä kunnes totuus paljastui ja sitten onkin yhtäkkiä niin ettei kukaan muka ole seurannut. Vähän sama kuin Putin valinta presidentiksi puoli venäjää fanitti sitä ihan kybällä joskus kolme vuotta sitten mutta nyt yhtäkkiä kukaan ei muka ole sitä äänestänyt😹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle näyttää olevan kova paikka kun uskovat toteuttavat Jeesuksen antamaa lähetyskäskyä. 🥱

        Ette te ole mikään kova yhtään kellekkään. Ei teistä vaan ole sellaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette te ole mikään kova yhtään kellekkään. Ei teistä vaan ole sellaiseen.

        Korkeintaan kieronuhteluun , niin ku mikä sekin on 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette te ole mikään kova yhtään kellekkään. Ei teistä vaan ole sellaiseen.

        Olet niin herkkä evankeliumille, ettei siinä tarvitse edes kova olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monikin seurasi Melleriä kunnes totuus paljastui ja sitten onkin yhtäkkiä niin ettei kukaan muka ole seurannut. Vähän sama kuin Putin valinta presidentiksi puoli venäjää fanitti sitä ihan kybällä joskus kolme vuotta sitten mutta nyt yhtäkkiä kukaan ei muka ole sitä äänestänyt😹

        Jeesusta uskovat seuraavat, eivätkä Melleriä tai Luomaa. 🥸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesusta uskovat seuraavat, eivätkä Melleriä tai Luomaa. 🥸

        Niinkö miksi teidän jutut on sitten hanurista vaikka Jeesuksella oli ihan hyviä opetuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle näyttää olevan kova paikka kun uskovat toteuttavat Jeesuksen antamaa lähetyskäskyä. 🥱

        Patmos ei toteutua Jeesuksen lähetyskäskyä.

        Jeesus käski opettaa kaikille kansoille KAIKEN SEN, MITÄ HÄN OPETTI, mutta Patmos ei opeta sitä, mitä Jeesus opetti.

        Matt 5:19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.
        20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.
        ---
        23:1 Sitten Jeesus puhui väkijoukolle ja opetuslapsilleen:
        2 "Mooseksen istuin on nyt lainopettajien ja fariseusten hallussa.
        3 Tehkää siis niin kuin he sanovat ja noudattakaa heidän opetustaan.
        ---
        28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."


      • Anonyymi

        Tuskin . Teillähän nuo ajatukset on siellä hanurissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin . Teillähän nuo ajatukset on siellä hanurissa.

        Itselläsi näyttää taas olevan.


    • Anonyymi

      Asian ydin on Raamatun sana, ei sen tulkitsijat! Ihmisten kärkäs arvostelu on tällä palstalla niin yleistä, mutta asia keskustelu on lähes olematonta.

      • Anonyymi

        Kyllä täällä keskusteluakin on, mutta kaikesta ei tarvitse olla samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä keskusteluakin on, mutta kaikesta ei tarvitse olla samaa mieltä.

        Mutta kun erimieltä olevat haukutaan ja solvataan!


      • Anonyymi

        Miten niin olematonta jatkuvasti päivästä toiseen veivaatte sitä homolevyänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin olematonta jatkuvasti päivästä toiseen veivaatte sitä homolevyänne.

        Ihan itse sen tännekin taas toit. 😒


    • Anonyymi

      Tälläisistä ylilyönneistä seuraa se ongelma, että karismaatikoilta menee loppukin uskottavuus, ja maksavat fanittajat kaikkoavat. Tv7:n rukousohjelmat menevät kyllä hyvästä viihteestä, mutta jokin tolkku saisi kyllä heilläkin olla.

      Perus luterilaiselle, jolle riittää papin kauniit sanat ja kaffi ja pulla, ei tv7:lla ole mitään annettavaa.

      • Anonyymi

        Perusluterilaisulla ei edes ole Pyhää Henkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusluterilaisulla ei edes ole Pyhää Henkeä.

        "Jeesus olkoon Herra"
        Sanoin sen äsken ääneen. Raamatun mukaan sitä ei voi sanoa kuin Pyhässä Hengessä.

        Olin ennen luterilainen pietisti, nyt olen ateisti. Raamattu ei ole kirjaimellisesti totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusluterilaisulla ei edes ole Pyhää Henkeä.

        Todista tuo väite!
        Todista että sinulla on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jeesus olkoon Herra"
        Sanoin sen äsken ääneen. Raamatun mukaan sitä ei voi sanoa kuin Pyhässä Hengessä.

        Olin ennen luterilainen pietisti, nyt olen ateisti. Raamattu ei ole kirjaimellisesti totta.

        Tämä ei ole kaikki se, mitä Raamattu ilmoittaa.

        Pyhä Henki on vain niillä, jotka noudattavat Jumalan käskyjä. Koska luterilaisuus on perustettu laittomuudelle, niin luterilaisuudessa ei ole Pyhää Henkeä.

        Jumala anta Pyhä Henkensä vain niille, jotka ovat kuuliaisia, mitä luterilaiset laittomuuden tekijät eivät ole.

        Hes 36:27 Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.

        Ap.t 5:32 Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole kaikki se, mitä Raamattu ilmoittaa.

        Pyhä Henki on vain niillä, jotka noudattavat Jumalan käskyjä. Koska luterilaisuus on perustettu laittomuudelle, niin luterilaisuudessa ei ole Pyhää Henkeä.

        Jumala anta Pyhä Henkensä vain niille, jotka ovat kuuliaisia, mitä luterilaiset laittomuuden tekijät eivät ole.

        Hes 36:27 Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.

        Ap.t 5:32 Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."

        Eli sinullakaan ei ole sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinullakaan ei ole sitä.

        Mistä sinä sen tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät?

        En mistään, olen vain trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todista tuo väite!
        Todista että sinulla on!

        Todista itse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todista tuo väite!
        Todista että sinulla on!

        Pyhä Henki on vain niillä, jotka noudattavat Jumalan käskyjä. Koska luterilaisuus on perustettu laittomuudelle, niin luterilaisuudessa ei ole Pyhää Henkeä.

        Jumala anta Pyhä Henkensä vain niille, jotka ovat kuuliaisia, mitä luterilaiset laittomuuden tekijät eivät ole.

        Hes 36:27 Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.

        Ap.t 5:32 Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ilmielävä polvijarvenpariskuntahan ne linnut näki. Miten niiden avioerot näkyi merkkeinä. Joutsen ia nyt on joka järvessä.

    • Anonyymi

      Jouko Koistinen tunnusti Patmoksen blogissa, että kyse on TV7:n rukousohjelmasta.

      • Anonyymi

        Siinä ohjelmassa on kymmeniä eri ihmisiä vuorollaan rukoilemassa kaikista seurakunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ohjelmassa on kymmeniä eri ihmisiä vuorollaan rukoilemassa kaikista seurakunnista.

        Tämä oli miehet murtuvassa rukouksessa..selaa tv 7 arkistoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli miehet murtuvassa rukouksessa..selaa tv 7 arkistoa

        Onko sinulla linkkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla linkkiä?

        Rahoja ei kuulemma ainakaan saa takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahoja ei kuulemma ainakaan saa takaisin.

        Ihan maksuton kanava on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahoja ei kuulemma ainakaan saa takaisin.

        Tässä ei pyydetty linkkiä avustamiseen vaan ohjelma-arkistoon.


    • Anonyymi

      Riitahan siitä tulee väkisin kun rahankeräys ei onnistu enää kaikille uskonnon varjolla yrittäville lahkoille.

      • Anonyymi

        Noin on ja sitten henkipelitkin . Ainoastaan joillakin pitää olla noihin oikeus.


      • Anonyymi

        Mikä muutos lupiin on tullut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä muutos lupiin on tullut?

        Ei sillä pelkällä luvalla tee yhtään mitään jos rahankeräyksen maksajat ovat lopettaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä muutos lupiin on tullut?

        Mitä tuolla on väliä. Ainahan sitä voi yrittää kusettaa jotain muuta.


      • Anonyymi

        Pahin rahan kerääjä on luterilainen kirkko. Se kerää ja tuhlaa miljardi euroa vuodessa ja opettaa evankeliumia väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuolla on väliä. Ainahan sitä voi yrittää kusettaa jotain muuta.

        Eli kirkon verotusoikeus säilyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahin rahan kerääjä on luterilainen kirkko. Se kerää ja tuhlaa miljardi euroa vuodessa ja opettaa evankeliumia väärin.

        Sinun mielestäsi väärin. Mielipide jonka olet apinoinut muilta kaltaisiltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestäsi väärin. Mielipide jonka olet apinoinut muilta kaltaisiltasi.

        Kirkko on täysin epäonnistunut tehtävässään, mikä johtuu siitä, että se on täysin politisoitunut laitos, joka tekee kaiken rahan himosta politiikkaa mielistellen. Maalistunut laitos kulee kohta muutenkin pois, koska ihmiset eroavat koko ajan kirkosta. Jossain tulee vastaan se suurempi kriisi, jolloin ihmisiä eroaa kirkosta suurella joukolla, jolloin kirkko kuolee.


    • ”Patmoksen Jouko Koistinen kiertonuhtelee TV7:ää yrityksestä päästä yhteyteen vainajahengen kanssa…”

      Kuten ”Anonyymi” 2023-08-18 12:22:17 kirjoittaa ”Patmos ja TV7 voitaneen ryhmittää amerikkalaiseksi evankekaalisuudeksi. On totta, että nämä eri lahkot kilpailevat rajatun henkilöryhmän lahjoitusrahoista.”, niin samoista ihmisistä siinä kilpaillaan.

      Onhan TV7 täynnä mitä kummallisempia ”julistajia”, amerikkalaisten mielikuvitus on ehtymätön.
      Ihmiset jotka katselevan tuollaisia ohjelmia, viehättyvät juuri tuollaisista markkinointi konsteista, eli vaikka rukoilemalla vainajahenkiä tai kuolleita eläviksi.

      Kilpailu on kovaa, sillä suomessa on kuitenkin aika vähän niitä, jotka rahojaan ylenpalttisesti näille lahjoittaa.

      • Anonyymi

        Sinäkin olet myös mitä kummallisin julistaja. Tulet aamuisin Suomi24:lle ja alat kommentoimaan kaikkea ja välillä todella jumalattomalla tavalla. Olet Jehovan todista ja sen lisäksi liberaaliteologi, joka ei nuodata Herran käskyä nainen vaietkoon seurakunnassa. Olet ottanut tekopyhän niki Mummomuori2, jotta saisit puolellesi sympatiaa, mutta sinun lampaan turkin takaa pilkottaa sarvet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin olet myös mitä kummallisin julistaja. Tulet aamuisin Suomi24:lle ja alat kommentoimaan kaikkea ja välillä todella jumalattomalla tavalla. Olet Jehovan todista ja sen lisäksi liberaaliteologi, joka ei nuodata Herran käskyä nainen vaietkoon seurakunnassa. Olet ottanut tekopyhän niki Mummomuori2, jotta saisit puolellesi sympatiaa, mutta sinun lampaan turkin takaa pilkottaa sarvet.

        Enhän minä mikään julistaja ole. Kuten eivät muutkaan täällä. Ihan ihmisinä keskustelemme ja vaidamme mielipiteitä ja näkemyksiä.

        Voisit sinäkin joskus jotain asiasta kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        Enhän minä mikään julistaja ole. Kuten eivät muutkaan täällä. Ihan ihmisinä keskustelemme ja vaidamme mielipiteitä ja näkemyksiä.

        Voisit sinäkin joskus jotain asiasta kirjoittaa.

        Kyllä sinä tämän palstan eksytyksen julistaja olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä tämän palstan eksytyksen julistaja olet.

        Mummonmuorilla verenpaine nousee aina kun hän näkee jossain " amerikkalaisia evankelikaaleja"!
        Hän on kaalikeitolle allerginen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mummonmuorilla verenpaine nousee aina kun hän näkee jossain " amerikkalaisia evankelikaaleja"!
        Hän on kaalikeitolle allerginen.

        :D No, jos nauru jotenkin verenpainetta nostaa, niin silloin kyllä. Muuten nämä ovat aika mukavia keskusteluja.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe