Naantalin Hevostalli yrittäjille kovaa vankeutta

Anonyymi-ap

18

751

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulin kuvista tuota "naista" ensin transuksi....

• Anonyymi

Persun näköistä väkeä.

• Anonyymi

Johan rupes olemaan tuomiot ehdottomia kun kyseessa huonomman värinen pariskunta!? :)

Avunannostakin jo ehdotonta.

Demla-inkvisitio "osaa".

• Anonyymi

Aja ratsiin autoa humppelissa, apukuskin, takapenkin täytteenä lakkinaamoja selviät huomautuksella ajaa varovasti suorinta tietä kotiin.

• Anonyymi

Suomen virallisten tilastojen tietokannoista voit itsekin todeta, että maahanmuuttajataustaisten tuomiot ovat keskimäärin kovempia. Mutta tässä tietysti oli tarkoitus vain taas itkeä, miten suomalaisparkaa sorretaan, kun ei lapsiakaan saa enää raiskata.

• Anonyymi

Postaukseni poistettiin?????????????
      Oliko kuka siis asialla???

Vastasi keskusteluun: Naantalin Hevostalli yrittäjille kovaa vankeutta

Tuohon lauseeseen kiinnitin huomioni: "Silvan ja Rajala määrättiin korvaamaan molemmille hyväksikäytön uhreille 10 000 sekä toisella uhreista vielä 8 000 euroa tilapäisestä haitasta".
      Lasten raiskauksista ei tule tilapäisiä vaan pysyviä haittoja
      Suomessa on Scandinavian alhaisimmat tuomiot lapsiin kohdistuneista
      raiskauksista.
      Olemme pedofiilien luvattu maa.

• Anonyymi

Rangaistukset on sovellettu yleiseen rangaistustasoon. Samalla logiikalla olemme murhien luvattu maa.

• Anonyymi

Hevonv.ttutalleilla tapahtuu taas. Mikä hevostelijoita vaivaa kun lapsiin pitää sekaantua? Aivan kuin jossain uskontolahkossa. Eikö hevosen piiskaus anna tarpeeksi kiksejä vai mikä on ongelma?

• Anonyymi

Puhutko nyt islam nimisestä uskonlahkosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko nyt islam nimisestä uskonlahkosta?

Ihan kotoperäistä ja amerikan tuontilahkoja.

• eli täällä saa haukkua, pilkata sekä uhkailla kaikkia.
      Mutta suomen lainsäädäntöa ei saa kyseenalaistaa?

Onko se rasismia vai fasismia?

• Anonyymi

Tuo nainen vaikuttaa tavanomaiselta perusuomalaiselta vähemmin houkuttelevalta kantturalta et arvelen miehen käyttäneen jopa omaa naistakin vain hyväksi omiin seksuaalisiin kuvitelmiinsa. Kokemusella, ellei ihan rusakeanreijän ritari ole on kova paikka kykenevälle miehelle työskennellä yle areena Kierre olosuhteissa (yksityisyytesi suojaksi katso vain kaverin älylaitteella). Miehellä hankalaa kuuluu kalustukseen asenne pitää olla tai jotain on off kytkimiä päässä 24/7 "sosiopaatti" mut persereij*n ruplailijalle ei ongelma mikään pysyv lain tiellä.

• Anonyymi

Muutama vuosi sitten aatelissuvun jäsen ja moninkertainen kenttäratsastuksen suomen mestari tuomittiin myös alaikäisten hyväksikäytöstä.

• Anonyymi

Lappeenrannassa miehet juottivat kaksi alaikaista tyttöä ensin humalaan harrastivat pusikossa sopimattomia kunnes kutsusta partioinut poliisi tuli paikalle täys tohinan ollessa päällä. Ympäripyöreästi +25 vuotiaat miehet taisivat olla kotimaan mannaa otaen kontoilleen tiilenpäiden lukua korvauksia. Puoltaa oletusta yle areena lyhytelokuva Kierre työympäristö on miehelle hankala (ip dsn voi olla tarkkailussa?) jolla pelaa pelit ja vehkeet. Se on luonto mikä puhuttelee ei laki.

• Anonyymi

Hevosharrastukset ja -valmentajat kiinnostavat sellaisia teinityttöjä jotka varhaisella iällä alkavat käymään kuu​mana.

• Onkohan Suomessa joku muu saanut väärän tuomion kun nämä naantalin tallin ihmiset, kaikkea sitä näkeekin, tutkikaas nyt naantalilais perheen taustat eli nämä kiinteistövälittäjät lumento

• Anonyymi

Asta lumento ada lumento heidi leyser kopra olivat tämään saaneet alkuun yllyttäneet perättömiin lausumiin! Julkaisseet väärät kuvat tallista ja kuntoutettavista eläimistä tahallisesti! Leyser tehtailee paljon muutakin vastaavaa! Tuomiothan ovat vain sana sanaa vastaan!! Mutta onhan totta että silvanilla on naisia riittänyt aina ja näkyy riittävän vieläkin mutta onhan ne yli sakkorajan aina.eipä näy herraa paljon pieni episodi hetkauttavan!toki nämä naikkoset pitäs pysäyttää koska saivat tyhmän komissaarion uskomaan paskansa! Talli muuten toimii edelleen ja kiinteistöä korjaillaan kokoajan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe