Olen veljesten yhteinen nainen

Anonyymi-ap

Minä olen perheen sisäinen huora.
Olen 24-vuotias rouva ja olen mieheni vanhimman ja nuorimman veljen seksi kumppani.
Asumme mieheni perikunnan maatalossa.
Mieheni vanhin veli asuu yläkerrassa ja me alakerrassa ja nuorin veli on paljon meillä ja välillä yläkerrassa.
Vanhin veli haluaa 2-3 kertaaa viikossa jolloin käyn yläkerrassa antamassa seksiä.
Nuorin veli on 16-vuotias ja aloin opettaa häntä jo 15-vuotiaana ja vein hänen poikuutensa mieheni pyynnöstä.
16-vuotias poika halusi minulta seksiä jo pitkään ennen kuin mentiin sänkyyn pojan kanssa.
Hän käy päivisin luonani panemassa kun muut ovat töissä.
Mieheni veli oli sinkku jo muutaman kuukauden ennen korona rajoituksia.
Hänen täyttäessä 28-vuotta niin mieheni halusi minun olevan veljensä kanssa sängyssä.
Oli sen verran kiihoittavaa miehistä niin ollaan jatkettu sitä ja olen käynyt mieheni veljen luona omakotitalon yläkerrassa ja takaisin tulen alasti kun pääsen alapesulle vasta kotona alakerrassa.
Nuorimmalla veljellä on tyttöystävä ja hän on ollut uskollinen hänelle.
Onko muita jotka saa olla miehensä veljen rakastaja luvallisesti?
Nyt kävi vahinko kun tulin yläkerrasta niin törmäsin meidän kaveriin keittiössä ollessani alasti.
En huomannut vierasta ja hän oli hämmästynyt kun tiesi mieheni veljen asuvan yläkerrassa.
Puheiden estämiseksi otimme tämän virossa olevan miehen mukaan kimppaan.
Vähän on merkkistä kun tunnen hänen vaimonsa niin hyvin.

7

1534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hannu. Oot tän saman alotuksen tehnyt tänne useasti. Eikö netistä löydy tarpeeksi tumputus matskua ?

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­N­­y­­m­f­­­o­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17977961W

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Olisi ihanaa kimppailla kanssanne.
      M41

      • Anonyymi

        Vieläkö haluaisit kimppaan 28-vuotias rouva 167cm 54kg haluaisi toiseksi mieheksi oman miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö haluaisit kimppaan 28-vuotias rouva 167cm 54kg haluaisi toiseksi mieheksi oman miehen kanssa.

        Haluan toki, jos välimatkaa ei ole liikaa
        M41


    • Anonyymi

      Meille tuli kaveri eilen yökylään kolmeksi yöksi.
      Perjantaina vaimoni piti huolen ettei meidän miesten tarvinnut olla puutteessa.
      Aamulla kun heräsimme vaimoni oli minun kainalossa ja kaveri nukkui vaimoni selän takana kalu vaimon pyllyvaossa.
      Vaimo kertoi heränneensä kun kaverin kalu nyki pyllyä vasten niin oli sitten raottanut pimpin huulia että hän oli päässyt sisälle ja itse heräsin kun vaimo alkoi liikkua kainalossa kun toinen pani kiimaisesti.
      Laitan tulta saunan kiukaalle että päästään pesemään pelit ja kaveri jäi panemaan vaimoani vielä uudelleen.

    • Anonyymi

      Mistä nöyryytyksesi johtuu? Oliko isopaappasi savottamiesten lutka?

    Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe