Salis delannut?

Onko Saliksesta havaintoa vai heittikö se ns. viimeisen pökäleensä seinään? Jos näin on niin muistoa kunnioittaen, kukaan muu ei kyennyt sellaiseen kakkahäiriköintiin kuin Salis. Plopsahdelkoon kakkasi taivaallisissa toileteissa, värisköön taivaan kannel heleästi paskamyrskysi tuulessa. Täällä maan päällä soitan kunniaksesi rätisevän ja erittäin haisevan pierun.

Surussa piereskeyä jatkaen, rakas ja mädältä käryävä Pieriksesi.

P.S. Ruiks klurrr.

7

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä nyt näyttää vahvasti siltä, että Saliksesta on aika jättänyt ja on aika pistää peräreikä vaakatasoon. Saliksen muistolle virsi.

      1.
      Sun haltuus, *rrruiks* rakas Isäni,
      mä *klurr* aina annan itseni.
      Mun sieluni ja *pfffft* ruumiini
      sä *rätinää* Herra, ota suojaasi.

      2.
      Mun sieluni ja *prrrrrt* ruumiini
      sun omas *fiuuuu* ovat, Herrani.
      Siis omas *klurrr* ota huomahas,
      en pelkää sinun *mouuuuh* suojassas.

      3.
      Sun, Isä *grouuuuuu*, tahtoos tyytyen
      saa sydän levon suloisen *kauhea pamaus*.
      Oot hädässä ja *haisee pahalle* tuskassa
      mun auttajani *ratatatatata* ainoa.

      4.
      Sen uskon *snap crackle pop*, rakas Isäni,
      vaan muista heikkouttani *pierrrrrrrrr*.
      Sun *nyt pitää tuulettaa* lastas auta vaivassa,
      suo ilo luonas taivaassa *naukuva, pitkä pieru*.

      Osanottoni kaikille orvoksi jääneille tortuille. Lakki päästä. Ja housut jalasta ja pesuun.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­N­­­y­­m­­f­o­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17978007i

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Pieris, älä vielä pidä peijaisiani. Suolen toiminta on lakannut, mutta henki kulkee vielä yläkautta.
      Olen menettänyt maineeni. Homo-Audit eivät enää väistele minua, E-junassa on kotoisa tunnelma ilman paskanhajuani. voin pitää samoja kalsareita taas 2 viikkoa, naisetkin kiinnostuvat minusta kun ympärilläni ei leiju Rapa-Ripa -tyyppinen kakkelmarjapilvi, jne.
      Ajattelin perustaa perheen.

      T: yhteiskunnan tukipylväs Salis

    • Oho, Salis on kasvanut umpeen! Mikäli kuitenkin haluat vielä palata kakkapuuhiin niin kysy neuvoa minulta, olen nimittäin käynyt kirjekurssilla kakkatieteiden maisterin kurssin. Suoritin opinnot moitteetta ja olin kurssini priimus (muut kuolivat hajuihin) ja sain stipendin opintomatkalle. Aion käydä tutustumassa jätevedenpuhdistamon ja viemärilaitoksen toimintaan. Ihan noin niinkuin ammatillisen kehittymisen mielessä.

      Pieriksen vastaanotto on aina auki, soittakaa vaan jos tulee tarvetta konsultaatiolle. Vain pieni hetki ja suoli toimii taas (liiankin hyvin).

      Terveisiä kaikille ihailjoilleni!

      Ruiks klurr.

      • Anonyymi

        Pieris darling, olen päättänyt ryhtyä poliitikoksi. Puolue on vielä epäselvä. Kun paskoa ei tule tuhkaluukusta, niin sama sitä on sitten lasketella kidasta, hymyillen ja uskottavasti.
        Pierun kaasunpaine, iskuvoima, ja kakkelmarjan tulinopeus ja -taajuus on menetetty, mutta jos saan 8 donaa liksaa ja taksikortin paskan suoltamisesta, niin houkuttelee se enemmän kuin punkea pyyttonia jääkylmässä Espoon parkkihallissa ryppynary huurussa.

        Vai perustetaanko Turku-Espoo -ystävyysseuramme tiimoilta joku puolue? Varissuon erilaiset henkilöt tjsp? Sitten avustuksia keräämään, ja kannattajakortteja. Vieläköhän ehtisimme pressanvaaleihin ehdokkaaksi? Näillä nyt tyrkylläolevilla akuankoilla ei ole mitään mahdollisuuksia pressanhommien hoitoon, kuten ei nykyiselläkään.

        Mietipä, Pieris la presidente. Varissuon vanhin lapsinero uransa huipulla. Siinä kakellusaatteemme saisi uutta potkua.

        Äänestän Sinua presidentiksi.

        T: Tuleva ulkoministeri Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieris darling, olen päättänyt ryhtyä poliitikoksi. Puolue on vielä epäselvä. Kun paskoa ei tule tuhkaluukusta, niin sama sitä on sitten lasketella kidasta, hymyillen ja uskottavasti.
        Pierun kaasunpaine, iskuvoima, ja kakkelmarjan tulinopeus ja -taajuus on menetetty, mutta jos saan 8 donaa liksaa ja taksikortin paskan suoltamisesta, niin houkuttelee se enemmän kuin punkea pyyttonia jääkylmässä Espoon parkkihallissa ryppynary huurussa.

        Vai perustetaanko Turku-Espoo -ystävyysseuramme tiimoilta joku puolue? Varissuon erilaiset henkilöt tjsp? Sitten avustuksia keräämään, ja kannattajakortteja. Vieläköhän ehtisimme pressanvaaleihin ehdokkaaksi? Näillä nyt tyrkylläolevilla akuankoilla ei ole mitään mahdollisuuksia pressanhommien hoitoon, kuten ei nykyiselläkään.

        Mietipä, Pieris la presidente. Varissuon vanhin lapsinero uransa huipulla. Siinä kakellusaatteemme saisi uutta potkua.

        Äänestän Sinua presidentiksi.

        T: Tuleva ulkoministeri Salis

        Ostan Tselentskiltä aseita kuta se myy. Tehhääm vallankeikaus jossain (Ahvenenmaa, Monaco, Botswana, tjsp).

        T: Sotaministeri Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostan Tselentskiltä aseita kuta se myy. Tehhääm vallankeikaus jossain (Ahvenenmaa, Monaco, Botswana, tjsp).

        T: Sotaministeri Salis

        Pieris, hyvä kun laitoit ruotuun sen koulukiusaajan Turkkusessa. Näin toimii tosi kakellussankari. Varmasti oli pahempi katku kuin lehmänpaskamajassansa kotipuolessaan.
        Nih.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe