Onko Saliksesta havaintoa vai heittikö se ns. viimeisen pökäleensä seinään? Jos näin on niin muistoa kunnioittaen, kukaan muu ei kyennyt sellaiseen kakkahäiriköintiin kuin Salis. Plopsahdelkoon kakkasi taivaallisissa toileteissa, värisköön taivaan kannel heleästi paskamyrskysi tuulessa. Täällä maan päällä soitan kunniaksesi rätisevän ja erittäin haisevan pierun.
Surussa piereskeyä jatkaen, rakas ja mädältä käryävä Pieriksesi.
P.S. Ruiks klurrr.
Salis delannut?
7
361
Vastaukset
Kyllä nyt näyttää vahvasti siltä, että Saliksesta on aika jättänyt ja on aika pistää peräreikä vaakatasoon. Saliksen muistolle virsi.
1.
Sun haltuus, *rrruiks* rakas Isäni,
mä *klurr* aina annan itseni.
Mun sieluni ja *pfffft* ruumiini
sä *rätinää* Herra, ota suojaasi.
2.
Mun sieluni ja *prrrrrt* ruumiini
sun omas *fiuuuu* ovat, Herrani.
Siis omas *klurrr* ota huomahas,
en pelkää sinun *mouuuuh* suojassas.
3.
Sun, Isä *grouuuuuu*, tahtoos tyytyen
saa sydän levon suloisen *kauhea pamaus*.
Oot hädässä ja *haisee pahalle* tuskassa
mun auttajani *ratatatatata* ainoa.
4.
Sen uskon *snap crackle pop*, rakas Isäni,
vaan muista heikkouttani *pierrrrrrrrr*.
Sun *nyt pitää tuulettaa* lastas auta vaivassa,
suo ilo luonas taivaassa *naukuva, pitkä pieru*.
Osanottoni kaikille orvoksi jääneille tortuille. Lakki päästä. Ja housut jalasta ja pesuun.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17978007i
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Pieris, älä vielä pidä peijaisiani. Suolen toiminta on lakannut, mutta henki kulkee vielä yläkautta.
Olen menettänyt maineeni. Homo-Audit eivät enää väistele minua, E-junassa on kotoisa tunnelma ilman paskanhajuani. voin pitää samoja kalsareita taas 2 viikkoa, naisetkin kiinnostuvat minusta kun ympärilläni ei leiju Rapa-Ripa -tyyppinen kakkelmarjapilvi, jne.
Ajattelin perustaa perheen.
T: yhteiskunnan tukipylväs Salis Oho, Salis on kasvanut umpeen! Mikäli kuitenkin haluat vielä palata kakkapuuhiin niin kysy neuvoa minulta, olen nimittäin käynyt kirjekurssilla kakkatieteiden maisterin kurssin. Suoritin opinnot moitteetta ja olin kurssini priimus (muut kuolivat hajuihin) ja sain stipendin opintomatkalle. Aion käydä tutustumassa jätevedenpuhdistamon ja viemärilaitoksen toimintaan. Ihan noin niinkuin ammatillisen kehittymisen mielessä.
Pieriksen vastaanotto on aina auki, soittakaa vaan jos tulee tarvetta konsultaatiolle. Vain pieni hetki ja suoli toimii taas (liiankin hyvin).
Terveisiä kaikille ihailjoilleni!
Ruiks klurr.- Anonyymi
Pieris darling, olen päättänyt ryhtyä poliitikoksi. Puolue on vielä epäselvä. Kun paskoa ei tule tuhkaluukusta, niin sama sitä on sitten lasketella kidasta, hymyillen ja uskottavasti.
Pierun kaasunpaine, iskuvoima, ja kakkelmarjan tulinopeus ja -taajuus on menetetty, mutta jos saan 8 donaa liksaa ja taksikortin paskan suoltamisesta, niin houkuttelee se enemmän kuin punkea pyyttonia jääkylmässä Espoon parkkihallissa ryppynary huurussa.
Vai perustetaanko Turku-Espoo -ystävyysseuramme tiimoilta joku puolue? Varissuon erilaiset henkilöt tjsp? Sitten avustuksia keräämään, ja kannattajakortteja. Vieläköhän ehtisimme pressanvaaleihin ehdokkaaksi? Näillä nyt tyrkylläolevilla akuankoilla ei ole mitään mahdollisuuksia pressanhommien hoitoon, kuten ei nykyiselläkään.
Mietipä, Pieris la presidente. Varissuon vanhin lapsinero uransa huipulla. Siinä kakellusaatteemme saisi uutta potkua.
Äänestän Sinua presidentiksi.
T: Tuleva ulkoministeri Salis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieris darling, olen päättänyt ryhtyä poliitikoksi. Puolue on vielä epäselvä. Kun paskoa ei tule tuhkaluukusta, niin sama sitä on sitten lasketella kidasta, hymyillen ja uskottavasti.
Pierun kaasunpaine, iskuvoima, ja kakkelmarjan tulinopeus ja -taajuus on menetetty, mutta jos saan 8 donaa liksaa ja taksikortin paskan suoltamisesta, niin houkuttelee se enemmän kuin punkea pyyttonia jääkylmässä Espoon parkkihallissa ryppynary huurussa.
Vai perustetaanko Turku-Espoo -ystävyysseuramme tiimoilta joku puolue? Varissuon erilaiset henkilöt tjsp? Sitten avustuksia keräämään, ja kannattajakortteja. Vieläköhän ehtisimme pressanvaaleihin ehdokkaaksi? Näillä nyt tyrkylläolevilla akuankoilla ei ole mitään mahdollisuuksia pressanhommien hoitoon, kuten ei nykyiselläkään.
Mietipä, Pieris la presidente. Varissuon vanhin lapsinero uransa huipulla. Siinä kakellusaatteemme saisi uutta potkua.
Äänestän Sinua presidentiksi.
T: Tuleva ulkoministeri SalisOstan Tselentskiltä aseita kuta se myy. Tehhääm vallankeikaus jossain (Ahvenenmaa, Monaco, Botswana, tjsp).
T: Sotaministeri Salis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostan Tselentskiltä aseita kuta se myy. Tehhääm vallankeikaus jossain (Ahvenenmaa, Monaco, Botswana, tjsp).
T: Sotaministeri SalisPieris, hyvä kun laitoit ruotuun sen koulukiusaajan Turkkusessa. Näin toimii tosi kakellussankari. Varmasti oli pahempi katku kuin lehmänpaskamajassansa kotipuolessaan.
Nih.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356