Salis delannut?

Onko Saliksesta havaintoa vai heittikö se ns. viimeisen pökäleensä seinään? Jos näin on niin muistoa kunnioittaen, kukaan muu ei kyennyt sellaiseen kakkahäiriköintiin kuin Salis. Plopsahdelkoon kakkasi taivaallisissa toileteissa, värisköön taivaan kannel heleästi paskamyrskysi tuulessa. Täällä maan päällä soitan kunniaksesi rätisevän ja erittäin haisevan pierun.

Surussa piereskeyä jatkaen, rakas ja mädältä käryävä Pieriksesi.

P.S. Ruiks klurrr.

7

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä nyt näyttää vahvasti siltä, että Saliksesta on aika jättänyt ja on aika pistää peräreikä vaakatasoon. Saliksen muistolle virsi.

1.
      Sun haltuus, *rrruiks* rakas Isäni,
      mä *klurr* aina annan itseni.
      Mun sieluni ja *pfffft* ruumiini
      sä *rätinää* Herra, ota suojaasi.

2.
      Mun sieluni ja *prrrrrt* ruumiini
      sun omas *fiuuuu* ovat, Herrani.
      Siis omas *klurrr* ota huomahas,
      en pelkää sinun *mouuuuh* suojassas.

3.
      Sun, Isä *grouuuuuu*, tahtoos tyytyen
      saa sydän levon suloisen *kauhea pamaus*.
      Oot hädässä ja *haisee pahalle* tuskassa
      mun auttajani *ratatatatata* ainoa.

4.
      Sen uskon *snap crackle pop*, rakas Isäni,
      vaan muista heikkouttani *pierrrrrrrrr*.
      Sun *nyt pitää tuulettaa* lastas auta vaivassa,
      suo ilo luonas taivaassa *naukuva, pitkä pieru*.

Osanottoni kaikille orvoksi jääneille tortuille. Lakki päästä. Ja housut jalasta ja pesuun.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

💋 ­N­­­y­­m­­f­o­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17978007i

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Pieris, älä vielä pidä peijaisiani. Suolen toiminta on lakannut, mutta henki kulkee vielä yläkautta.
      Olen menettänyt maineeni. Homo-Audit eivät enää väistele minua, E-junassa on kotoisa tunnelma ilman paskanhajuani. voin pitää samoja kalsareita taas 2 viikkoa, naisetkin kiinnostuvat minusta kun ympärilläni ei leiju Rapa-Ripa -tyyppinen kakkelmarjapilvi, jne.
      Ajattelin perustaa perheen.

T: yhteiskunnan tukipylväs Salis

• Oho, Salis on kasvanut umpeen! Mikäli kuitenkin haluat vielä palata kakkapuuhiin niin kysy neuvoa minulta, olen nimittäin käynyt kirjekurssilla kakkatieteiden maisterin kurssin. Suoritin opinnot moitteetta ja olin kurssini priimus (muut kuolivat hajuihin) ja sain stipendin opintomatkalle. Aion käydä tutustumassa jätevedenpuhdistamon ja viemärilaitoksen toimintaan. Ihan noin niinkuin ammatillisen kehittymisen mielessä.

Pieriksen vastaanotto on aina auki, soittakaa vaan jos tulee tarvetta konsultaatiolle. Vain pieni hetki ja suoli toimii taas (liiankin hyvin).

Terveisiä kaikille ihailjoilleni!

Ruiks klurr.

• Anonyymi

Pieris darling, olen päättänyt ryhtyä poliitikoksi. Puolue on vielä epäselvä. Kun paskoa ei tule tuhkaluukusta, niin sama sitä on sitten lasketella kidasta, hymyillen ja uskottavasti.
        Pierun kaasunpaine, iskuvoima, ja kakkelmarjan tulinopeus ja -taajuus on menetetty, mutta jos saan 8 donaa liksaa ja taksikortin paskan suoltamisesta, niin houkuttelee se enemmän kuin punkea pyyttonia jääkylmässä Espoon parkkihallissa ryppynary huurussa.

Vai perustetaanko Turku-Espoo -ystävyysseuramme tiimoilta joku puolue? Varissuon erilaiset henkilöt tjsp? Sitten avustuksia keräämään, ja kannattajakortteja. Vieläköhän ehtisimme pressanvaaleihin ehdokkaaksi? Näillä nyt tyrkylläolevilla akuankoilla ei ole mitään mahdollisuuksia pressanhommien hoitoon, kuten ei nykyiselläkään.

Mietipä, Pieris la presidente. Varissuon vanhin lapsinero uransa huipulla. Siinä kakellusaatteemme saisi uutta potkua.

Äänestän Sinua presidentiksi.

T: Tuleva ulkoministeri Salis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieris darling, olen päättänyt ryhtyä poliitikoksi. Puolue on vielä epäselvä. Kun paskoa ei tule tuhkaluukusta, niin sama sitä on sitten lasketella kidasta, hymyillen ja uskottavasti.
        Pierun kaasunpaine, iskuvoima, ja kakkelmarjan tulinopeus ja -taajuus on menetetty, mutta jos saan 8 donaa liksaa ja taksikortin paskan suoltamisesta, niin houkuttelee se enemmän kuin punkea pyyttonia jääkylmässä Espoon parkkihallissa ryppynary huurussa.

Vai perustetaanko Turku-Espoo -ystävyysseuramme tiimoilta joku puolue? Varissuon erilaiset henkilöt tjsp? Sitten avustuksia keräämään, ja kannattajakortteja. Vieläköhän ehtisimme pressanvaaleihin ehdokkaaksi? Näillä nyt tyrkylläolevilla akuankoilla ei ole mitään mahdollisuuksia pressanhommien hoitoon, kuten ei nykyiselläkään.

Mietipä, Pieris la presidente. Varissuon vanhin lapsinero uransa huipulla. Siinä kakellusaatteemme saisi uutta potkua.

Äänestän Sinua presidentiksi.

T: Tuleva ulkoministeri Salis

Ostan Tselentskiltä aseita kuta se myy. Tehhääm vallankeikaus jossain (Ahvenenmaa, Monaco, Botswana, tjsp).

T: Sotaministeri Salis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostan Tselentskiltä aseita kuta se myy. Tehhääm vallankeikaus jossain (Ahvenenmaa, Monaco, Botswana, tjsp).

T: Sotaministeri Salis

Pieris, hyvä kun laitoit ruotuun sen koulukiusaajan Turkkusessa. Näin toimii tosi kakellussankari. Varmasti oli pahempi katku kuin lehmänpaskamajassansa kotipuolessaan.
        Nih.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3185
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      981
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      820
    Aihe